-
Ήρωες, όπως και ο Ηλιάκης.
-
Κρίμα για τους πιλότους
Τα Iliushin μπορούν να επιχειρήσουν σε περιοχές με 'δύσκολο' ανάγλυφο; Αυτούς τους 42 τόνους σε τι εύρος απόστασης τους ρίχνουν;
Τελικά γιατί δεν ξανανοικιάστηκε/αγοράστηκε; -
ακούω στο σκάνερ τους πιλότους που συνεχίζουν στα Στύρα.....πόσο ψυχικά δυνατός πρέπει να είσαι για να συνεχίζεις να βάζεις το κεφάλι σου στον τορβά έχοντας κάτω απο τα πόδια σου δυο συναδέλφους σου νεκρους....άν τους ακούσετε με τι ψυχαραιμία με τι επαγγελματισμό και με τι τρέλλα αντιμετωπίζουν τις φλόγες.........................
Γειά σας ρε ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΛΟΤΑΡΕΣ !!!!!!!!!
-
Κρίμα τα παληκάρια!
-
Νεκροί είναι ο Σμηναγός Δημήτριος Στοϊλίδης και ο Υποσμηναγός Ιωάννης Χατζούδης.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!!!!!!
-
Νομιζω το Ιλιουσιν το διωξανε διοτι δεν μπορουσε να ανεφοδιαστει απο θαλασσα... Αν χρειαζοταν να προσγειωθει και να φουλαρει ποσο επερνε ολη αυτη η διαδικασια?
Για τους πιλοτους ...
-
Νομίζω ότι το Ιλιουσιν το διωξανε γιατι δεν βγαινανε οι μιζες. (Δεκαπεντε λεπτα κανει για ανεφοδιασμο σε αεροδρομιο μονο)
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Defencenet.grΤο αεροσκάφος ήταν CL-415 Canadair με αύξοντα αριθμό 2055 και ανήκε στην 383 Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων «ΠΡΩΤΕΑΣ». Παραλήφθηκε πριν από τρία χρόνια και ήταν ένα από τα δύο τελευταία που παρέλαβε η Πολεμική Αεροπορία και είχε μετασκευαστεί κατάλληλα προκειμένου να εκτελεί αποστολές θαλάσσιας επιτήρησης (MP: Maritime Patrol). Πάντως, ενδεικτικό της καταπόνησης αεροσκαφών και πληρωμάτων είναι το ότι, σύμφωνα με πληροφορίες του «defencenet.gr», μόνο κατά τη χθεσινή ημέρα τα 13 «αρχαία» πυροσβεστικά αεροσκάφη CL-215 Canadair και τα 9 (μέχρι το μεσημέρι...) πιο σύγχρονα CL-415 συμπλήρωσαν 180 ώρες πτήσης! Συνολικά, τον τελευταίο μήνα ο στόλος των πυροσβεστικών αεροσκαφών με διαθεσιμότητες που κυμαίνονται περί το 80% (περί το 70% στα CL-215, άρα μονίμως 4 βρίσκονται εκτός λειτουργίας) συμπληρώθηκαν περισσότερες από 4.000 ώρες πτήσης! Τα στοιχεία αυτά καταδεικνύουν ότι ο αριθμός των πυροσβεστικών αεροσκαφών μόνο «στα χαρτιά» είναι μεγάλος, δεδομένης της χαμηλής διαθεσιμότητας (ανάγκες συντήρησης) και των αναγκών της χώρας στον τομέα της αεροπυρόσβεσης. Εκτός αυτού, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη μεταφέρουν περιορισμένες ποσότητες ύδατος (6,2 περίπου τόνους) με αποτέλεσμα να χρειάζονται ακόμα περισσότερες εξόδους προκειμένου να εκπληρωθεί ο αντικειμενικός σκοπός της κατάσβεσης. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας PRESS TIME την περασμένη Κυριακή, το 1999 όταν για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στην κατάσβεση των πυρκαγιών το θηριώδες ρωσικό πυροσβεστικό αεροσκάφος Il-76 Iliushin το οποίο έχει μεταφορική ικανότητα 42 (!) τόνων, από τις 23 αποστολές που εκτέλεσε μόνο σε μία χρειάστηκε να επανέλθει!
Φυσικα παντως τα Media το κανουνε γαργαρα... Αν ειχε κλασσει ο Χριστοδουλος θα μας ειχαν πρηξει τα συκωτια με συνεχη εκτακτη ροη... Τωρα ειναι 2 αφανεις πιλοτοι...
Το Il-76MP δεν εχει δυνατοτητα προσθαλασσωσης.
Θελει κοντα στα 20 λεπτα να φουλαρει
Θελει πληρωμα 5 ατομων
Εχει την δυνατοτητα να σηκωσει 44 τονους νερο η υγρο πυροσβεσης
Αλλα.... Δεν τα πηγαιναμε ποτε καλα με την Ρωσσια και ψωνηζαμε συνηθως απο σβερκο!Επισεις υπαρχουν και πυροσβεστικα ελικοπτερα Mil Mi-10 Mil Mi-26
απλα γι αυτα δεν εχω πληροφοριες.
Ποια εκδοση δηλ χρησημοποιειται στις κατασβεσεις....
Ξερω οτι το Mil Mi-26 σηκωνει 20.000 τονους φωρτιο εσωτερικο η 18.500 σε 'καλαθι'
Και το Mil Mi-10 15.000 η 8.000 σε καλαθι...
Ποιο Καναντερ;;;;;
Αλλα εμας μας συμφερει να στελνουμε τους πιλοτους μας σε θανατο.
Εχουμε μπολικους....Συλληπητηρια στις οικογενειες των πιλοτων.
Mi 26
Mi 10
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ήρωες, όπως και ο Ηλιάκης.**ηρωες ή μηπως θυματα?
**κριμα , δεν αξιζει.
δεν αξιζει να σκοτωθεις ουτε για να προστατεψεις το δασος , ουτε για το κολοφαινομενο του θερμοκηπιου , ουτε για υπηρετησεις αυτους που σε πουλανε καθε μερα.
αξιζει να σκοτωθεις κανοντας την καυλα σου αλλα οχι οταν εχεις οικογενεια που σε χρειαζεται. -
Ας τα βάλουμε κι εδω μήπως και δεν τα είδαν κάποιοι.... Το αρχικό πόστ το έκανε ο balo..
Xωρίς να παίρνω θέση μιας και δεν εχω τις απαιτούμενες γνώσεις, νομίζω οτι το ρωσικό δίνει ρέστα....
-
-
Ας είναι καλά, εκεί που είναι. Ο Θεός ας τους αγγαλιάσει αυτούς και το κράτος τους δικούς τους.
-
Κριμα
-
πωπωωω.... το βιντεακι αυτο ηταν ενος απο τα παιδια που χαθηκαν (Στοιλιδης)
Αι στα κομματια... δεν αξιζει νεκρους ρε γαμωτο. Ειναι πολυ βαρυ το τιμημα.
-
http://www.bbc.co.uk/mediaselector/chec ... wm=1&asb=1 προσγειωση σε αυτοκινητοδρομο... ενος WW2 Τ-6 Texan
-
Με το πιστόλι στο χέρι ο μπατσούλης! Πάει να πιάσει τον τρομοκράτη!
-
respect στα παιδια της Π.Α. που καθε μερα παιζουν τη ζωη τους κορωνα γραμματα και περνουν τα ιδια λεφτα με καθε απαλευτο του δημοσιου...
-
Ακουστικε σημερα στην τηλεωραση οτι τελικα θα ερθουν αυτα τα 'δυσκινητα' Il-76....
Tα οποια λεει αν εχει φωτια σε φαραγκι, θα δυσκολευτουν να περασουν....
Τι μαλακες εχουμε βαλει να μας κυβερνανε Θεε μου!
Οι Ρωσσια το κατασκευαζει απο το 1989 και εμεις σημερα το θυμηθικαμε!
infoΕπεισης.
Υπαρχει και το Βe200
Το οποιο εχει την δυνατοτητα προσθαλασωσης και κουβαλαει 12τονους νερο.
-
αλεξ μην εισαι τοσο απολυτος....
το ilyusin ειναι ενα βαρυ δυσκίνητο αεροσκαφος φτιαγμενο για επιχειρησεις σε επιπεδα εδαφη....το ακουσα και εγω και ρωτησα πρωτα και εμαθα απο εναν αποστρατο πτεραρχο της πολεμικης...συμπληρωματικα στο ερωτημα και γιατι δεν το αμολανε απο ψηλα (το νερο) μου ειπε γιατι εχει περισσοτερα μειονεκτηματα απο πλεονεκτηματα και να απευθυνθω σε υπευθυνο του πυροσβεστικου σωματος (αλλα δεν ξερω κανεναν) για details
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ακουστικε σημερα στην τηλεωραση οτι τελικα θα ερθουν αυτα τα 'δyσκινητα' Il-76....
Tα οποια λεει αν εχει φωτια σε φαραγκι, θα δυσκολευτουν να περασουν....
Τι μαλακες εχουμε βαλει να μας κυβερνανε Θεε μου!Δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, όμως θεωρείς την τηλεόραση με τους «ειδικούς επί παντός επιστητού» αξιόπιστη και σοβαρή πηγή ενημέρωσης?
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ