Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    105
    210
    3148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dmitspan last edited by

      όταν λειτουργούσε στον παππού civic ήταν εντάξει αλλά το έριχνε πολύ, δλδ έκανε ταξίδι με το a/c αλλά ανέβαζε θερμοκρασία.

      Εδώ και 2 χρόνια είναι εκτός λόγω τρύπιου ψυγείου και σωληνώσεων. Το μοτέρ είναι εντάξει. Αλήθεια, μπορεί να επισκευαστεί?

      edit: στην corolla 1.3 '98 είναι μέτρια τα πράγματα τώρα με τις έντονες ζέστες. Στην 2η σκάλα υποφέρονται κάπως τα πράγματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tractioner last edited by

        Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
        το κορσακι που εχω 1.4 2005 μοντέλο εχει καλη αρκουδα,κρυωνει καλα την καμπινα,αλλα γονατιζει το μοτερ.Νομιζω οτι εχω χασει 15 αλογα οταν το λειτουργω,και η αποκριση του γκαζιου γινεται ακομη χειροτερη

        Το πιο δυνατο ειναι στα Φιατ Σκουντο της δουλειας,διλιτρα βενζινα πραγματικα παγωνεις μεσα εκει,στην πιο χαμηλη σκαλα του ανεμιστηρα και παγωνεις

        Στο κορσα δεν εχω κανει τιποτα απο συντηρηση στο αρκουδισιον εδω και 2.5 χρονια
        Τι χρειαζεται απο συντηρηση?

        Καλο ειναι καθε χρονο να κανεις ενα τσεκ στα γραμμαριοα του φρεον!
        Επισης τον χειμωνα να το βαζεις να δουλευει τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα για κανενα τριλεπτο για να μην στεγνωνουν τα τσιμουχακια κ γερναν τα λαστιχα.
        Τωρα καλο ειναι να αλλαζεις ανα τριετια το φρεον κ να προσθετεις κ το αναλογο λυπαντικο του μεσο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          v-silis last edited by

          Δεν το ανάβω ποτέ σχεδόν και δεν μπορώ να απαντήσω αντικειμενικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            ambient last edited by

            Hyundai Accent 2001: Πάρα πολύ δυνατό, παγώνει σε λίγα δευτερόλεπτα από την εκκίνηση και δεν έχει αισθητή απώλεια ισχύος ο κινητήρας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kotetsi last edited by

              Fiat Tempra SLX κυπαρρισί (αλήθεια, πώς και δε γράφει κανείς και το χρώμα του αυτοκινήτου;)

              Απλό a/c, τοποθετημένο εκ των υστέρων, μάρκας Diavia. Στην τέταρτη σκάλα υψηλός θόρυβος, στη δεύτερη ήσυχο και δροσίζει πολύ καλά. Το κόψιμο του κινητήρα είναι αισθητό και ενοχλητικό σε βαθμό που για να κάνεις προσπέραση σε επαρχιακό πρέπει να το κλείσεις. Χαρακτηριστικός έντονος ήχος «τσικ» όταν ανάβει και αλλαγή ήχου κινητήρα (πιο τραχύς). Το βεντιλατέρ ενοχλητικό όταν παίρνει μπρος (το παλιό ήταν πιο νορμάλ). Όλα καλά μέχρι φέτος, συντήρηση και πρόσθεση φρέον έγινε πέρισυ (δε θυμάμαι πότε το τοποθετήσαμε όμως).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                v-silis last edited by

                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                (αλήθεια, πώς και δε γράφει κανείς και το χρώμα του αυτοκινήτου;)

                γιατί θα πέσει λογοκρισία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  aserf last edited by

                  Η απόδοση του aircondition/clima είναι κάτι ιδιαίτερα υποκειμενικό...

                  Όταν κάποιοι βάζουν τα κλιματιστικά στο σπίτι τους στους 20 οC (τραγική επιλογή, συνηθισμένη όμως) λογικά θα έχουν αντίστοιχες απαιτήσεις και από τη ψύξη του αυτοκινήτου τους.
                  Προσωπικά δεν έχω κάποιας μορφής ψύξη στο δικό μου αυτοκίνητο, από τα aircondition των δύο corolla που έχουμε στην οικογένεια όμως, συγκριτικά αυτό του sedan 1.4 μοντέλου 2004 είναι αισθητά καλύτερο από αυτό του G6 1.4 μοντέλου 2001. Απ' τη στιγμή που τα αυτοκίνητα φοράνε τον ίδιο κινητήρα και λογικά και τον ίδιο συμπιεστή αυτό που δικαιολογεί τη διαφορά στην απόδοση είναι αφενός η διαφορά ηλικίας των αυτοκινήτων και αφετέρου η μάλλον κακή συντήρηση του aircondition του αυτοκινήτου του αδερφού μου.

                  Από κει και πέρα και στα δύο έχω παράπονο ότι η ψύξη δε φτάνει πίσω όταν η ροή του αέρα είναι γυρισμένη στο παρμπρίζ. Αντίθετα, όταν η ροή είναι ρυθμισμένη να ρίχνει απευθείας στους επιβάτες τότε αν η ένταση είναι ρυθμισμένη στο 2/4 είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, ενώ δεν είναι απίθανο να το γυρίζω και στο 1/4 κάποιες στιγμές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                    το κορσακι που εχω 1.4 2005 μοντέλο εχει καλη αρκουδα,κρυωνει καλα την καμπινα,αλλα γονατιζει το μοτερ.Νομιζω οτι εχω χασει 15 αλογα οταν το λειτουργω,και η αποκριση του γκαζιου γινεται ακομη χειροτερη

                    Το πιο δυνατο ειναι στα Φιατ Σκουντο της δουλειας,διλιτρα βενζινα πραγματικα παγωνεις μεσα εκει,στην πιο χαμηλη σκαλα του ανεμιστηρα και παγωνεις

                    Στο κορσα δεν εχω κανει τιποτα απο συντηρηση στο αρκουδισιον εδω και 2.5 χρονια
                    Τι χρειαζεται απο συντηρηση?

                    Καλο ειναι καθε χρονο να κανεις ενα τσεκ στα γραμμαριοα του φρεον!
                    Επισης τον χειμωνα να το βαζεις να δουλευει τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα για κανενα τριλεπτο για να μην στεγνωνουν τα τσιμουχακια κ γερναν τα λαστιχα.
                    Τωρα καλο ειναι να αλλαζεις ανα τριετια το φρεον κ να προσθετεις κ το αναλογο λυπαντικο του μεσο.

                    να προσθέσω ότι δεν είναι και καλό να το λειτουργείς σε περίπτωση που δεν έχει φρέον/λιπαντικού διότι μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή του ρουλεμάν του μοτέρ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Xantia. Δυνατό αιρ κοντίσιον, αρκετα θορυβώδες όμως. Στα 12 χρόνια αλλάχτηκε φρεον 2 φορές και δουλευει μια χαρά. Κρυώνει σύντομα.
                      Πολύ καλη η επιλογή AUTO που ρυθμίζει τη ροή του αέρα ανάλογα με την εσωτερική θερμοκρασία. (Πρόγονος κλιματισμού ;;; )

                      Corsa 😄 Μέτριο, έπρεπε να μπαίνει στο τερμα κάτω για να ψύχει το αυτοκίνητο ενώ αλλαξα υγρά 2 φορές σε 2 χρόνια και 70.000κμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Daewoo Matiz 800cc 1999: Πολύ δυνατό a/c - το μοναδικό που έχω συναντήσει να δίνει παγωμένο αέρα από το 1ο δευτερόλεπτο!
                        Ταυτόχρονα βέβαια κόβει τόσο πολύ τον κινητήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και...ως 3ο φρένο!

                        Corsa C με clima: Αρκετά καλό. Στον πολύ ζεστό καιρό θέλει περίπου 1 λεπτό για να πάρει 'μπρος'. Αν χρειαστεί να κατεβάσει τη θερμοκρασία μέσα σε μποτιλιάρισμα θα δυσκολευτεί. Πέρα από αυτό ακόμα και στους 46 βαθμούς μετά από ένα 10λεπτο έφτιαχνε θερμοκρασία.
                        Κόβει αρκετά τον κινητήρα. Συνδυαζόμενο με 46C συχνά έριχνα 1η για να πάω σβέλτα (1,4 twinport). Επίσης πολύς θόρυβος όταν ανέβαιναν οι στροφές.

                        Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι η απόδοση του κλιματιτικού είναι ανάλογη με τις στροφές του κινητήρα.
                        Δλδ αν κινείσαι με ~3000 στροφές αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι όταν είσαι μποτιλιαρισμένος και ο κινητήρας στο ρελαντί!
                        Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτό?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Daewoo Matiz 800cc 1999: Πολύ δυνατό a/c - το μοναδικό που έχω συναντήσει να δίνει παγωμένο αέρα από το 1ο δευτερόλεπτο!
                          Ταυτόχρονα βέβαια κόβει τόσο πολύ τον κινητήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και...ως 3ο φρένο!

                          Corsa C με clima: Αρκετά καλό. Στον πολύ ζεστό καιρό θέλει περίπου 1 λεπτό για να πάρει 'μπρος'. Αν χρειαστεί να κατεβάσει τη θερμοκρασία μέσα σε μποτιλιάρισμα θα δυσκολευτεί. Πέρα από αυτό ακόμα και στους 46 βαθμούς μετά από ένα 10λεπτο έφτιαχνε θερμοκρασία.
                          Κόβει αρκετά τον κινητήρα. Συνδυαζόμενο με 46C συχνά έριχνα 1η για να πάω σβέλτα (1,4 twinport). Επίσης πολύς θόρυβος όταν ανέβαιναν οι στροφές.

                          Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι η απόδοση του κλιματιτικού είναι ανάλογη με τις στροφές του κινητήρα.
                          Δλδ αν κινείσαι με ~3000 στροφές αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι όταν είσαι μποτιλιαρισμένος και ο κινητήρας στο ρελαντί!
                          Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτό?

                          Μου φαίνεται λογικό, καθώς ο συμπιεστής παίρνει κίνηση από το μοτερ... Να προσεχετε οταν ανοιγεται τον κλιματισμο, να μην εχετε πολλες στροφες. Δηλαδή μην είσαι με 4.000στρ και ανοιξεις το κλιμα. Εχει ενα μικρο συμπλεκτη μου εχουν πει ο οποιος χαλαει αν μπαινει αποτομα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Απόλυτα ευχαριστημένος από τον αυτόματο κλιματισμό του Clio . Είτε έξω έχει -4 είτε +48 (το 'δα κι αυτό πριν έναν μήνα!!), η διαβίωση στο εσωτερικό γίνεται γρήγορα ευχάριστη. Έχω επέμβει χειροκίνητα ελάχιστες φορές (βλ. ξεθάμπωμα τζαμιών). Περίεργη παρατήρηση: όταν ανάβω τα φώτα, η ταχύτητα του παρεχόμενου αέρα μειώνεται. Κάποιο τρικ μείωσης κατανάλωσης ρεύματος ίσως ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Citroen Xsara 1.6 MkI
                              Το αυτοκίνητο έχει κλιματισμό. Συνήθως επιλέγω 22 ή λίγο παραπάνω βαθμούς. Πέρσι είχε απαράδεκτη απόδοση μέχρι που αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας το οποίο είχε στουμπώσει Μετά ξαναγυρίσαμε στα παλιά. Δεν έχει αλλαχτεί ποτέ το φρέον και πέραν της αλλαγής φίλτρου καμπίνας και της απολύμανσης που την ακολουθεί δεν έχει γίνει καμιά άλλη συντήρηση. Στην πράξη δουλεύει σαν καινούργιο παρέχει παρά πολύ καλή ψύξη χωρίς να σε παγώνει ενώ και η τοποθέτηση των αεραγωγών είναι πάρα πολύ καλή αφού δεν χτυπάνε πάνω στα σώματα των επιβατών. Στα μείον η θορυβώδης ανακύκλωση, η θορυβώδης μέγιστη σκάλα ( σπάνια δουλεύει εκεί και μόνο στην αρχή ) και η τάση του Auto να μην επιλέγει πάντα την τελευταία σκάλα του βεντιλατέρ ακόμα και όταν το αμάξι έχει σταθμεύσει κάτω από τον ήλιο. Αλλά αυτό λύνεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                felleas last edited by

                                Αlfa 147, 133.000 χλμ
                                H πρώτη συντήρηση clima με αλλαγή freon έγινε στις 100.000
                                Πέρυσι το καλοκαίρι δηλαδή όπου διαπίστωσα μετά από 6 χρόνια ότι δεν απέδιδε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosco last edited by

                                  Lancer Cedia 2001 - κανένα πρόβλημα

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                  Merc Sportcoupe: Η εποχη των παγετωνων νο3

                                  +1
                                  Στο C180 w203 χθες το έβαλα στο foul και μου σηκώθηκε η τρίχα από το ψύχος, παρα τι ψιλές θερμοκρασίες που έχουμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harskouf last edited by

                                    FIAT GRANDE PUNTO: Πολύ δυνατό και κρυώνει αμέσως τον αέρα ακόμα και στις υψηλές θερμοκρασίες. Μια ερώτηση όμως: Όταν έχει πολύ ζέστη και λειτουργεί ο κλιματισμός ακούγεται από το μοτέρ κάτι σα μουγκρητό (ή βουητό) αρκετά έντονο πολλές φορές και κόβει πάρα πολύ από τον κινητήρα, σε βαθμό που να μην μπορεις να κάνεις εύκολα αλλαγή ταχυτήτων (αφού οι στροφές πέφτουν αμέσως όταν αφήσεις το γκάζι και το αμάξι κλωτσάει όταν συμπλέκει), ιδιαίτερα όταν βρίσκομαι σε κίνηση. Αν σβύσω τον κλιματισμό το μουγκρησμα αυτό εξαφανίζεται. Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να είναι; Το αμάξι είναι καινούργιο και έχω παρατηρήσει ότι με το καιρό καλυτερεύει αυτό το φαινόμενο. Είναι κάτι που θα φτιάξει μόνο του ή πρέπει να το κοιτάξω;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Skoda octavia 1.6 FSI.
                                      Πολύ ικανοποιητική η ψύξη και επίσης σωτήριοι οι αεραγωγοί στους πίσω επιβάτες που έχει στο κέντρο.
                                      Βοηθάει αρκετά βέβαια και το ανοιχτόχρωμο σαλόνι.
                                      Σε προηγούμενο αμάξι έχω ακούσει αρκετά παράπονα για αυτό,δηλαδή οι μπροστά να είναι cool και οι πίσω να ψιλοψήνονται.
                                      Ο κινητήρας δυστυχώς δεν πολύ παίρνει τα πόδια του με το κλιματισμό σε
                                      λειτουργία με τα 1300 του κιλά αλλά θα επιζήσουμε.
                                      Είμαι πάντως περίεργος να ακούσω άποψη απο κάποιον που έχει το αμάξι του
                                      σε άσπρο χρώμα!!!!!
                                      Μετά απο 2 φεύγα χρόνια δεν βλέπω να έχει πέσει η απόδοση του κλιματισμού στο ελάχιστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        grig82 last edited by

                                        Ford Focus:Ικανοποιημένος από τη λειτουργία του κλιματισμού. Έχω βέβαια και αντηλιακές μεμβράνες, που όπως προείπε ένας φίλος πιο πάνω, βοηθούν πολύ. Βέβαια πιο ασφαλές συμπέρασμα θα βγάλω και όταν αλλάξω το Φόκους με κάτι άλλο αφού θα έχω μέτρο σύγκρισης, γιατί το προηγούμενο αμάξι μου (ένα Φίατ 124 του μακαρίτη του μπαμπά) διέθετε φυσικό εξαερισμό

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Renault Clio II 2002
                                          Απλά ικανοποιητικό, στον καύσωνα μόνο στο full και αρκετό θόρυβο το μοτερ του.

                                          Alfa 147 2002 2ζωνικό clima
                                          Α-Ψ-Ο-Γ-Ο σε όλες τις συνθήκες. Ποτέ δεν με έχει προδώσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            superbilly16v last edited by

                                            Peugeot 307 Xsi 1.6 2001

                                            Mέχρι στιγμής το κλιματιστικό λειτουργεί μια χαρά χωρίς να έχει χρειαστεί συμπλήρωση φρεον. Κατά την διάρκεια της λειτουργίας του πέφτει αρκετά η απόδοση του κινητήρα και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται λίγο πιο απότομες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr