-
140 άλογα.....
Αμα καει 8, να μας πεις σε ποια πόλη το κάνει
-
Άμα κινείται στον κηφισσό ίσως και να τα καταφέρνει σε συνθήκες μειωμένης κίνησης. Σε κίνηση πάνω από 10 και ας γράφουν ότι θέλουν. Μην ξεχνάτε ότι το πλας είναι βαρύτερο του απλού. Αφού το απλό γκολφ 1,4 tsi καίει 3 λίτρα περισσότερο από το δικό μου σιβικ στα διάφορα τεστ και εγώ καίω αυτές τις μέρες πάνω από 9 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καίει τόσο...ρε παιδιά κόψτε κάτι...
-
Τα τεστ στα περιοδικά τις περισσότερες φορές βγάζουν άσχετα νούμερα κατανάλωσης μιας και οι περισσότεροι δοκιμαστές σπάνια έχουν ελαφρύ πόδι, ακόμα και στην κίνηση εντός των τειχών της πόλεως. Πολλοί μάλιστα το έχουν παραδεχτεί κιόλας στα κείμενά τους...
-
και εγω θα το αγοραζα, αλλα όχι για να καίει 8. Πιστεύω ότι γενικά είναι καλό αμάξι,
Δε καταλαβαίνω όμως γιατί η AUDI δεν τα προχωράει.....
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72
αυτό είναι αδύνατο για το πρεστιζ του audi για παραδειγμα
Πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον να το συζητήσουμε.... Γιατί τα βγάζει αισθητά αδύναμα...
Δηλαδή δε φτάνει που δεν εχουν 1400 με 170, βγάζουν 1400 με 20 άλογα λιγότερα από το golf... Λίγα δεν είναι για έναν κινητήρα που δεν τον φοβάται για τη μία μάρκα?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άμα κινείται στον κηφισσό ίσως και να τα καταφέρνει σε συνθήκες μειωμένης κίνησης. Σε κίνηση πάνω από 10 και ας γράφουν ότι θέλουν. Μην ξεχνάτε ότι το πλας είναι βαρύτερο του απλού. Αφού το απλό γκολφ 1,4 tsi καίει 3 λίτρα περισσότερο από το δικό μου σιβικ στα διάφορα τεστ και εγώ καίω αυτές τις μέρες πάνω από 9 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καίει τόσο...ρε παιδιά κόψτε κάτι...Χλωμό εως κίτρινο να καίει 8 στην πόλη, κι όταν εννοούμε πόλη, εννούμε το πηγμένο μποτιλιάρισμα, όχι την Αττική Οδό, όπως επίσης, αποκλείεται και το Honda να καίει λιγοτερο από 3 λίτρα από το TSI... Ούτε diesel να ήταν, ήμαρτον!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και εγω θα το αγοραζα, αλλα όχι για να καίει 8. Πιστεύω ότι γενικά είναι καλό αμάξι,Δε καταλαβαίνω όμως γιατί η AUDI δεν τα προχωράει.....
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72
αυτό είναι αδύνατο για το πρεστιζ του audi για παραδειγμα
Πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον να το συζητήσουμε.... Γιατί τα βγάζει αισθητά αδύναμα...
Δηλαδή δε φτάνει που δεν εχουν 1400 με 170, βγάζουν 1400 με 20 άλογα λιγότερα από το golf... Λίγα δεν είναι για έναν κινητήρα που δεν τον φοβάται για τη μία μάρκα?
ο 1.4 στα 140 ή ακόμα χειρότερα στα 170 θα κανιβάλιζε τον 1.8 και μερικώς και το Golf το 170 ΙΜΗΟ
-
Στη σελίδα του αγγλικού autocar που είχα μπει πριν μερικές μέρες είχε δοκιμή το Γκολφ 1,4 με 120 άλογα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Άμα κινείται στον κηφισσό ίσως και να τα καταφέρνει σε συνθήκες μειωμένης κίνησης. Σε κίνηση πάνω από 10 και ας γράφουν ότι θέλουν. Μην ξεχνάτε ότι το πλας είναι βαρύτερο του απλού. Αφού το απλό γκολφ 1,4 tsi καίει 3 λίτρα περισσότερο από το δικό μου σιβικ στα διάφορα τεστ και εγώ καίω αυτές τις μέρες πάνω από 9 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καίει τόσο...ρε παιδιά κόψτε κάτι...
Χλωμό εως κίτρινο να καίει 8 στην πόλη, κι όταν εννοούμε πόλη, εννούμε το πηγμένο μποτιλιάρισμα, όχι την Αττική Οδό, όπως επίσης, αποκλείεται και το Honda να καίει λιγοτερο από 3 λίτρα από το TSI... Ούτε diesel να ήταν, ήμαρτον!
Εγώ μετέφερα τα όσα γράφουν τα διάφορα τεστ. Εφόσον λοιπόν το δικό μου καίει 9 εκείνο θα καίει πάνω από 10...τώρα το αν θα είναι 10,12 ή 15 δεν το ξέρω. Απλά αμφισβητώ την συγκεκριμένη μέτρηση.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άμα κινείται στον κηφισσό ίσως και να τα καταφέρνει σε συνθήκες μειωμένης κίνησης. Σε κίνηση πάνω από 10 και ας γράφουν ότι θέλουν. Μην ξεχνάτε ότι το πλας είναι βαρύτερο του απλού. Αφού το απλό γκολφ 1,4 tsi καίει 3 λίτρα περισσότερο από το δικό μου σιβικ στα διάφορα τεστ και εγώ καίω αυτές τις μέρες πάνω από 9 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καίει τόσο...ρε παιδιά κόψτε κάτι...
Χλωμό εως κίτρινο να καίει 8 στην πόλη, κι όταν εννοούμε πόλη, εννούμε το πηγμένο μποτιλιάρισμα, όχι την Αττική Οδό, όπως επίσης, αποκλείεται και το Honda να καίει λιγοτερο από 3 λίτρα από το TSI... Ούτε diesel να ήταν, ήμαρτον!
Εγώ μετέφερα τα όσα γράφουν τα διάφορα τεστ. Εφόσον λοιπόν το δικό μου καίει 9 εκείνο θα καίει πάνω από 10...τώρα το αν θα είναι 10,12 ή 15 δεν το ξέρω. Απλά αμφισβητώ την συγκεκριμένη μέτρηση.
Κοίτα έχει ξαναγίνει η κουβέντα αυτή και κανείς δεν αρνείται πως το Civic είναι πολύ οικονομικό για τα κυβικά και την κατηγορία του. Απλά δεν είναι ΤΟΣΟ οικονομικό σε σχέση με το TSI, το οποίο για όλους σχεδόν τους κατόχους η ΜΕΣΗ κατανάλωση είναι άνετα κάτω από 10 λίτρα και στους περισσότερους κάτω κι από 9... Επομένως, ακόμη κι αν δεχτούμε πως το Civic είναι οικονομικότερο (αν και θα έλεγα πως όχι σε όλες τις συνθήκες, αλλά δεν έχω πρόχειρα στοιχεία γι' αυτό, οπότε πάμε παρακάτω...), δεν μπορεί να καίει ΜΕΣΗ γύρω στα 6 λίτρα... Μόνον το υβριδικό και ούτε τόσο χαμηλά!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
140 άλογα.....Αμα καει 8, να μας πεις σε ποια πόλη το κάνει
Για την επαλήθευση, στείλε PM να το δεις με τα μάτια σου στο TRIP COMPUTER. Να σημειώσω ότι δεν πληρώνω ούτε την βενζίνη ούτε έχω πληρώσει το αυτοκίνητο για να με απασχολεί!
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
140 άλογα.....
Αμα καει 8, να μας πεις σε ποια πόλη το κάνει
Για την επαλήθευση, στείλε PM να το δεις με τα μάτια σου στο TRIP COMPUTER. Να σημειώσω ότι δεν πληρώνω ούτε την βενζίνη ούτε έχω πληρώσει το αυτοκίνητο για να με απασχολεί!
αν δε βαριεσαι, μπορεις να τραβηξεις ενα μικρο βιντεο με το κινητο σου, που να δειχνει διαδοχικα τα στοιχεια του 2ου trip computer , πχ μεση ταχυτητα, μεση καταναλωση, χλμ, κτλ κτλ... και να το ανεβασεις στο youtube ωστε να το δουμε ολοι
μπας και λυθει το μυστηριο πως ενα 1400 με 2 τουρμπο μπορει να καιει τοσο λιγο. Μυστηριο που απασχολει περισσοτερο αυτους που ΔΕΝ εχουν μπει καν μεσα στο αυτοκινητο, παρα αυτους που το εχουν...
-
Ακόμα και αν μας το δείξει Σπύρο - σου απαντώ παρά το ειρωνικό σου ύφος- και όσα γράφει ισχύουν στην πράξη, τα δεδομένα δεν θα είναι συγκρίσιμα. Αυτό διότι αν κάποιος κατέβει το ποτάμι με κίνηση και κάποιος άλλος με χαλαρή κυκλοφορία είναι δεδομένο ότι ο δεύτερος θα είναι οικονομικότερος ακόμα και με ποιο ενεργοβόρο όχημα.
Βέβαια και οι 2 θα έχουν καλύψει την ίδια διαδρομή όμως υπό διαφορετικές συνθήκες.
Με άλλα λόγια ακόμα και αν μας αποδείξει την μέτρηση αυτή το γεγονός δεν σημαίνει κάτι αν δεν έχουμε συγκρίσιμα δεδομένα(Στην περίπτωση μας ένα αυτοκίνητο με ανάλογους επιβάτες και καύσιμο -το σιβικ 1,8 λόγου χάρη- για να συγκρίνουμε στις ίδιες ακριβώς συνθήκες). Δεν οδηγεί πουθενά η συγκεκριμένη κουβέντα...Υ.Γ. Γρηγόρη φυσικά και το σιβικ δεν είναι 3 λίτρα οικονομικότερο στην πράξη από το tsi. Από την άλλη όμως δεν ανέχομαι να μας δουλεύουν για τυποποιημένη 7,2 στο συγκεκριμένο όχημα οι κύριοι της vw. Ναι, η χόντα υποστηρίζει 6,6 για το σιβικ(απίθανο στην πράξη) όμως το νούμερο είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από το 7,2 για το tsi. Όλα αυτά έχουν ξαναειπωθεί στο παρελθόν αλλά κάποιοι δεν τα παραδέχονται. Το δικό μου στην πόλη δεν έχω καταφέρει ακόμα και με την πιο οικονομική οδήγηση να το ρίξω κάτω από τα 8 λίτρα ενώ τώρα με τον καύσωνα και το κλιμά έφτασα και 9.7. Τα νούμερα είναι αληθινά είτε είναι ικανοποιητικά είτε όχι. Μακάρι να κατάφερνα να τα μειώσω αλλά απλά δεν γίνεται...τώρα γράψτε ότι θέλετε...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μυστηριο που απασχολει περισσοτερο αυτους που ΔΕΝ εχουν μπει καν μεσα στο αυτοκινητο, παρα αυτους που το εχουν...+1
-
Ακόμα δε λέει να χωνέψουν μερικοί τις οικονομικές αποδόσεις του TSΙ.
Βέβαια, ας μην αναφέρω δικές μου μετρήσεις με ΤSI (βάσει trip computer) γιατί θα χαρακτηριστώ εγκάθετος
Σαφώς με το.......7,2 μας δουλεύει κανονικά το εργοστάσιο
-
Πάμε πάλι μια από τα ίδια ...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ακόμα και αν μας το δείξει Σπύρο - σου απαντώ παρά το ειρωνικό σου ύφος- και όσα γράφει ισχύουν στην πράξη, τα δεδομένα δεν θα είναι συγκρίσιμα. Αυτό διότι αν κάποιος κατέβει το ποτάμι με κίνηση και κάποιος άλλος με χαλαρή κυκλοφορία είναι δεδομένο ότι ο δεύτερος θα είναι οικονομικότερος ακόμα και με ποιο ενεργοβόρο όχημα.
Βέβαια και οι 2 θα έχουν καλύψει την ίδια διαδρομή όμως υπό διαφορετικές συνθήκες.
Με άλλα λόγια ακόμα και αν μας αποδείξει την μέτρηση αυτή το γεγονός δεν σημαίνει κάτι αν δεν έχουμε συγκρίσιμα δεδομένα(Στην περίπτωση μας ένα αυτοκίνητο με ανάλογους επιβάτες και καύσιμο -το σιβικ 1,8 λόγου χάρη- για να συγκρίνουμε στις ίδιες ακριβώς συνθήκες). Δεν οδηγεί πουθενά η συγκεκριμένη κουβέντα...Υ.Γ. Γρηγόρη φυσικά και το σιβικ δεν είναι 3 λίτρα οικονομικότερο στην πράξη από το tsi. Από την άλλη όμως δεν ανέχομαι να μας δουλεύουν για τυποποιημένη 7,2 στο συγκεκριμένο όχημα οι κύριοι της vw. Ναι, η χόντα υποστηρίζει 6,6 για το σιβικ(απίθανο στην πράξη) όμως το νούμερο είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από το 7,2 για το tsi. Όλα αυτά έχουν ξαναειπωθεί στο παρελθόν αλλά κάποιοι δεν τα παραδέχονται. Το δικό μου στην πόλη δεν έχω καταφέρει ακόμα και με την πιο οικονομική οδήγηση να το ρίξω κάτω από τα 8 λίτρα ενώ τώρα με τον καύσωνα και το κλιμά έφτασα και 9.7. Τα νούμερα είναι αληθινά είτε είναι ικανοποιητικά είτε όχι. Μακάρι να κατάφερνα να τα μειώσω αλλά απλά δεν γίνεται...τώρα γράψτε ότι θέλετε...
σε ευχαριστω που μου απαντησες παρολο το ειρωνικο (??) μου υφος. Τουλαχιστον εγω δεν εχω αποκαλεσει καποιον(-ους) ψευτη
κατα τα αλλα, ολοι οι κατοχοι λενε ψεματα, ενω αυτοι που δεν εχουν μπει καν μεσα στο αυτοκινητο -για αλλη μια φορα- ξερουν καλυτερα...
τα στοιχεια ενος κατοχου δεν ειναι συγκρισιμα. Τα στοιχεια 10αδων παλι δεν ειναι? Ή μηπως ολοι οι κατοχοι tsi κινουνται μονο στην Α.Ο.?? Θα μου πεις, εδω δεν αποδεχεσαι τα στοιχεια του http://www.spritmonitor.de , θα κολησεις στους Ελληνες εγκαθετους/ψευτες κατοχους??
και βεβαια δεν οδηγει πουθενα η συγκεκριμενη κουβεντα γιατι ακομη και στοιχεια να παρουσιασει καποιος, καποια δικαιολογια θα βρεθει να τα μηδενισεις ε?
τελος, μπορεις να κανεις αγωγη στη VW αφου δεν ανεχεσαι να σε δουλευει.
-
ρε Σπύρο στο τελευταίο τεύχος των 4τ έχει το τουραν 1,4 tsi το οποίο βέβαια είναι 150 κιλά βαρύτερο και με χειρότερη αεροδυναμική. Ξέρεις πόσο είχε μέση κατανάλωση τεστ;;;
12,8!!!!!! , Στο drive το απλό tsi golf είχε 12,5.
Τώρα πως ο φίλος καταφέρνει 8 λίτρα στην κίνηση αποτελεί μυστήριο. Προσωπικά δεν αποκάλεσα κανέναν ψεύτη...απλά θεώρησα αναξιόπιστη την μέτρηση δίνοντας παράλληλα παράδειγμα με τα 2 οχήματα που διασχίζουν το ποτάμι σε διαφορετικές συνθήκες κυκλοφορίας. Λογικό είναι σε κίνηση να καίει κάποιος περισσότερο. Σας το έχει επισημάνει ο coyote άπειρες φορές αλλά εσείς επιμένετε...
Σοβαρευτείτε πάντως...8 λίτρα μέσα στην κίνηση δεν πετυχαίνει ούτε 1000ράκι. Όλα τα περιοδικά γράφουν ότι το σιβικ είναι οικονομικότερο οποιουδήποτε tsi...αφού σας λέμε ότι εμείς δεν πετυχαίνουμε τέτοιες καταναλώσεις εσείς πως τα καταφέρνετε με ένα σαφώς πιο ενεργοβόρο αυτοκίνητο; Φυσικά και δεν μειώνω το γεγονός της οικονομικής λειτουργίας του tsi. Εϊναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πολύ οικονομικό για τα γκάζια που προσφέρει. Όμως όχι τόσο οικονομικό όσο ισχυρίζεστε ότι είναι...
Τι άλλο να γράψω ρε παιδιά...Έχω βαρεθεί να επικαλείστε τα περιοδικά μόνο όταν σας συμφέρει ενώ εκεί που δεν σας συμφέρει να αναφέρεστε στις εμπειρίες σας και στις υποκειμενικές απόψεις ιδιωτών... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
φυσικά και δεν μειώνω το γεγονός της οικονομικής λειτουργίας του tsi. Εϊναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πολύ οικονομικό για τα γκάζια που προσφέρει.Όμως όχι τόσο οικονομικό όσο ισχυρίζεστε ότι είναι...ναι, καθόλου!
Τι άλλο να γράψω ρε παιδιά...Έχω βαρεθεί να επικαλείστε τα περιοδικά μόνο όταν σας συμφέρει ενώ εκεί που δεν σας συμφέρει να αναφέρεστε στις εμπειρίες σας και στις υποκειμενικές απόψεις ιδιωτών...
Α, μάλιστα. Τότε το EVO που κάνει τέστ διαρκείας με περισσότερα από 30,000 χλμ εδώ και 1μιση χρόνο σε ΟΛΕΣ τις συνθήκες και μέση κατανάλωση στο Golf GT, 8,2 lt/100km θεωρείται κι αυτό ψεύτικο κι αναξιόπιστο να υποθέσω...
-
spyros.s
δε μπορεις να καταλαβεις οτι οι τιμες που βγαζουν τα περιοδικα απεχουν απο τη πραγματικοτητα?
τι σχεση εχει η οδηγηση σε συνθηκες test drive με την καθημερινη οδηγηση?αλλιως http://www.spritmonitor.de
εκτος αν και εκει λενε ψεματα.ε αμα και αυτο δεν ειναι αρκετο, τοτε προκειται για παγκοσμια συνομοσια
-
Ρε παιδιά, μην αρχίσουμε πάλι τα ίδια! Θα τσακωθούμε και είναι χαζό! Ο καθένας ας παραθέσει τις πηγές του και ο αναγνώστης ας διαλέξει τελικά ποια θεωρεί αξιόπιστη!
Προσωπική άποψη μιας και πολύ κοντινό μου πρόσωπο έχει το GT170 πάνω από 1 χρόνο πλέον, η μέση κατανάλωση που έχει αυτή τη στιγμή είναι 8,4 λίτρα. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στα Ιωάννινα, και χρησιμοποιείται σε ταξίδια (αλλά προσέχτε, μιλάμε για τα Ιωάννινα, όπου για να βρεις αυτοκινητόδρομο οδηγείς τουλάχιστον 1.30 ώρα!) και κινείται σε γρήγορους ρυθμούς γενικά!
Μερικά κάπως πιο προσωπικά συμπεράσματα τώρα: ο θείος μου που έχει το GT πριν είχε ένα Vectra 1ης γενιάς, γερμανικών προδιαγραφών, 1.8 90ίππων και με μακρύυυυυυυ σασμάν! Οταν αγόρασε το GT , το Vectra δόθηκε στον τυχερό ξάδερφο και απέκτησε και ένα δίλιτρο 8V μοτέρ MPI με πολλή πολλή δύναμη και ακόμη πιο μακρύυυυυυ σασμάν! Ενδεικτικά, στα 200 με 5η έχει.....5000 στροφές!Ε λοιπόν, ο θείος μου ισχυρίζεται πως στο ταξίδι με το Vectra έκαιγε λιγότερη βενζίνη! Αυτό μπορεί να είναι εν μέρει σωστό, αφού με τόσο μακριές σχέσεις και ήρεμους (λόγω ...μαουνιέρικης οδικής συμπεριφοράς...πχ η Xsara με την απαλή ανάρτηση είναι...σπορ μπροστά στο Opel! ) ρυθμούς, μπορείς να κινηθείς πολύ οικονομικά... Προσθέσθε και τον βαρύ σφόνδυλο που είχαν παραδοσιακά αυτά τα μοτέρ για να κρατάνε την ταχύτητά τους, οπότε δεν είναι παράλογη η άποψή του...
ΑΛΛΑ: αυτό είναι η μισή αλήθεια... Η υπόλοιπη είναι πως με το GT πηγαίνει ΠΟΛΥ πιο γρήγορα, επειδή το αυτοκίνητο επιταχύνει , στρίβει , φρενάρει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερα, όχι μόνον από το Vectra, αλλά και από το 90%+ των υπολοίπων αυτοκινήτων... Αρα, μπορεί εξαιρετικά άνετα και χωρίς τρέλες να είναι από τα Γιάννενα σε λιγότερο από 3 ώρες Θεσσαλονίκη, ενώ με το Opel για να το κάνεις , θα είσαι με την ψυχή στο στόμα στις στροφές και στις ευθείες θα πρέπει να 200σαρίζεις συνεχώς (όχι πως του είναι ...δύσκολο βέβαια! ).
Επομένως, η ΜΕΣΗ κατανάλωση του GT είναι που κάνει την διαφορά! Που είναι απίστευτα χαμηλή για αυτοκίνητο με αυτές τις επιδόσεις, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται...
Τέλος σε ένα τεστ που έκανε ο θείος, Πρέβεζα-Ιωάννινα με ήρεμους ρυθμούς (είναι...γκαζοβιόλης κι ας είναι 50++.. ), μέχρι 120 δηλαδή και ήρεμες κινήσεις , πέτυχε μέση κατανάλωση γι' αυτή τη διαδρομή 6,3 lt/100! Οποιοι ξέρουν την διαδρομή, έχει πολλές στροφές, λίγες ευθείες και είναι σε μεγάλο διάστημα ανηφορική.
Για το Civic δεν έχω καθόλου στοιχεία, απλά νομίζω ότι και πιο οικονομικό να είναι, δεν έχει σημασία... Τα δύο αυτοκίνητα έχουν μεγάλες διαφορές στις επιδόσεις και ΓΙΑ ΜΕΝΑ τουλάχιστον, αν συνυπολογίσεις επιδόσεις / κατανάλωση, το TSI είναι σε δικό του επίπεδο. Επίσης, αν δεν θέλεις να αξιοποιήσεις την δύναμή του, επιτυγχάνεις πολύ χαμηλές καταναλώσεις, πιο χαμηλές από ένα ίδιο αυτοκίνητο 1.4 χωρίς υπερτροφοδότηση: η διαφορά είναι πως με τον TSI είσαι στην ροπή διαρκώς, ακόμη και με λίγη πίεση ή ελάχιστες στροφές (πιο άλλο μοτέρ έχει 20 κιλά στις 1500 στροφές;), κατεβάζεις σπάνια έως...καθόλου ταχύτητες, σε σχέση με το άλλο που θα κατεβάζεις, θ' ανεβάζεις στροφές για να προσπεράσεις κλπ κλπ
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)