Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως "βαζουμε" το χειροφρενο?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως "βαζουμε" το χειροφρενο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    48
    907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Καποιοι μπορει να γελασουν καποιοι μπορει να μην γελασουν, ομως το ερωτημα εχει ως εξης.
      1ος τροπος (και ο πιο γνωστος φανταζομαι).
      Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε με δυναμη μεχρι οπου εμεις θεωρουμε οτι μας παιρνει.
      2ος τροπος.
      Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

      Η απορια μου ειναι οτι καποιος μου ειπε οτι εχοντας πατημενο το κουμπακι και δεν ακουγεται ο γνωστος θορυβος, προστατευουμε τα 'δοντακια' του χειροφρενου και επομενως θα μας αντεξει πολυ περισοτερο.

      Οποιος νομιζει οτι ξερει ας ριξει λιγο φως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Καποιοι μπορει να γελασουν καποιοι μπορει να μην γελασουν, ομως το ερωτημα εχει ως εξης.
        1ος τροπος (και ο πιο γνωστος φανταζομαι).
        Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε με δυναμη μεχρι οπου εμεις θεωρουμε οτι μας παιρνει.
        2ος τροπος.
        Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

        Η απορια μου ειναι οτι καποιος μου ειπε οτι εχοντας πατημενο το κουμπακι και δεν ακουγεται ο γνωστος θορυβος, προστατευουμε τα 'δοντακια' του χειροφρενου και επομενως θα μας αντεξει πολυ περισοτερο.

        Οποιος νομιζει οτι ξερει ας ριξει λιγο φως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Καποιοι μπορει να γελασουν καποιοι μπορει να μην γελασουν, ομως το ερωτημα εχει ως εξης.
          1ος τροπος (και ο πιο γνωστος φανταζομαι).
          Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε με δυναμη μεχρι οπου εμεις θεωρουμε οτι μας παιρνει.
          2ος τροπος.
          Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

          Η απορια μου ειναι οτι καποιος μου ειπε οτι εχοντας πατημενο το κουμπακι και δεν ακουγεται ο γνωστος θορυβος, προστατευουμε τα 'δοντακια' του χειροφρενου και επομενως θα μας αντεξει πολυ περισοτερο.

          Οποιος νομιζει οτι ξερει ας ριξει λιγο φως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
            Καποιοι μπορει να γελασουν καποιοι μπορει να μην γελασουν, ομως το ερωτημα εχει ως εξης.
            1ος τροπος (και ο πιο γνωστος φανταζομαι).
            Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε με δυναμη μεχρι οπου εμεις θεωρουμε οτι μας παιρνει.
            2ος τροπος.
            Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

            Η απορια μου ειναι οτι καποιος μου ειπε οτι εχοντας πατημενο το κουμπακι και δεν ακουγεται ο γνωστος θορυβος, προστατευουμε τα 'δοντακια' του χειροφρενου και επομενως θα μας αντεξει πολυ περισοτερο.

            Οποιος νομιζει οτι ξερει ας ριξει λιγο φως.

            Μάνο,έχω πάθει πλάκα!!!
            Τόσο 'ψείρας' είσαι βρέ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Θα έχεις πετάξει το αμάξι, θα έχει ανακυκλώσει η φύση ακόμα και τα πλαστικά μέρη και τα δοντάκια θα είναι ακόμα μια χαρά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                megane98hp last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                  Καποιοι μπορει να γελασουν καποιοι μπορει να μην γελασουν, ομως το ερωτημα εχει ως εξης.
                  1ος τροπος (και ο πιο γνωστος φανταζομαι).
                  Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε με δυναμη μεχρι οπου εμεις θεωρουμε οτι μας παιρνει.
                  2ος τροπος.
                  Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

                  Η απορια μου ειναι οτι καποιος μου ειπε οτι εχοντας πατημενο το κουμπακι και δεν ακουγεται ο γνωστος θορυβος, προστατευουμε τα 'δοντακια' του χειροφρενου και επομενως θα μας αντεξει πολυ περισοτερο.

                  Οποιος νομιζει οτι ξερει ας ριξει λιγο φως.

                  Προτιμώ τον 2ο τρόπο για τον λόγο που ανέφερες και γιατί θεωρώ σπαστικό το θόρυβο που κάνει αν δεν πατάς το κουμπάκι!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    catalyst last edited by

                    Η σωστή απάντηση είναι:

                    Με τον πρώτο τρόπο όταν το τραβάμε για να παρκάρουμε.
                    Με το δευτερο τρόπο όταν το τραβάμε για να κάνουμε ανωριμότητες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tt last edited by

                      Εδώ οι καλές παραξενιές!!! Περάστε κόσμε!!!

                      Πριν από λίγο καιρό έπαιζα και εγώ με τον εν λόγω χειρισμό (2). Η γυναίκα μου να με κοιτά περίεργα και εγώ αμέσως τη δικαιολογία πως δεν κάνω θόρυβο για το παιδί που κοιμάται στο πίσω κάθισμα. Τέλος μου έγινε συνήθεια και όταν το παιδί δεν κοιμόταν και η γυναίκα μου να μου τη λέει για τις παραξενιές μου.

                      Μέχρι που ένα βράδυ επιστρέφοντας σπίτι, με το παιδί να κοιμάται, βάζοντας χειρόφρενο με το ιδιότροπο, τον 'ήσυχο' τρόπο, η ασφάλεια του κουμπιού βρίσκει ακριβώς στην κορυφή του δοντιού της σκάλας του χειροφρένου και με ένα μεγαλοπρεπέστατο τσακ-μπαμ το χειρόφρενο καταλήγει στην επόμενη σκάλα. Πού να βρω θεωρίες και δικαιολογίες να εξηγήσω, η μικρή ξύπνησε κλπ κλπ.

                      Μπορείτε βέβαια να πατάτε λίγο το κουμπί, οπότε μειώνετε το θόρυβο και αφήνετε την ασφάλεια του χειροφρένου να παίζει το ρόλο της.

                      Να 'σαι καλά Megane98hp που μου το θύμησες! Πολύ το χάρηκα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                        Η σωστή απάντηση είναι:

                        Με τον πρώτο τρόπο όταν το τραβάμε για να παρκάρουμε.
                        Με το δευτερο τρόπο όταν το τραβάμε για να κάνουμε ανωριμότητες.

                        Σωστός, γιατί αν κολλήσει κατά τη διάρκεια 'ανωριμότητας' θα φέρεις πολλές ανεπιθύμητες σβούρες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          silvertommy last edited by

                          Τραβας χειρόφρενο κρακ κρακ κρακ κρακ.
                          Ημαρτον
                          σαν τους γέρους. Πατα το κουμπί και τράβα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            haris last edited by

                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                            2ος τροπος.
                            Πιανουμε το χειροφρενο και το τραβαμε προς τα πανω, αφου προηγουμενος εχουμε πατησει το κουμπακι, το ποιο αφηνουμε μονο οταν ολακληρωσουμε τη κινηση μας.

                            Ε λοιπόν έχει δίκιο. Τρία χρόνια τώρα που έχω αυτό το αυτοκίνητο, χρησμοποιώ τον δεύτερο τρόπο. Ακριβώς το ίδιο περί προστασίας μου είχαν πει και μένα και το υιοθέτησα. Τό θέμα είναι ότι τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να το τραβήξω χωρίς να πατήσω το κουμπί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης haris έγραψε:

                              Ε λοιπόν έχει δίκιο. Τρία χρόνια τώρα που έχω αυτό το αυτοκίνητο, χρησμοποιώ τον δεύτερο τρόπο. Ακριβώς το ίδιο περί προστασίας μου είχαν πει και μένα και το υιοθέτησα. Τό θέμα είναι ότι τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να το τραβήξω χωρίς να πατήσω το κουμπί.

                              Μήπως τραβάς χειρόφρενο πολύ συχνά και πλέον το έχεις συνηθίσει??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                salome last edited by

                                ε χμμμ με το κουμπί!

                                Δεν ξέρω εαν θα αντέξει περισσότερο καιρό (χλωμό στα δικά μου χέρια) παντως τα αυτάκια μου έχουν ηρεμήσει!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • H
                                  haris last edited by

                                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                  Μήπως τραβάς χειρόφρενο πολύ συχνά και πλέον το έχεις συνηθίσει??

                                  Ντροπή σου, να μιλάς έτσι για τον δάσκαλό σου. Έτσι σου μάθανε βρε παλιόπαιδο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης haris έγραψε:

                                    Μήπως τραβάς χειρόφρενο πολύ συχνά και πλέον το έχεις συνηθίσει??

                                    Ντροπή σου, να μιλάς έτσι για τον δάσκαλό σου. Έτσι σου μάθανε βρε παλιόπαιδο;

                                    Γιατί? ντροπή είναι!??!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      starletrwd last edited by

                                      kai ego xrisimopoiw to 2 tropo opoios mou emeine sinitheia apo otan epairna klefta to aytokinito toy mpampa gia kamoia bolta sto tetragono kai erxomoyn sbistos kai trabaga xeirofreno me to koumpi patimeno gia na min akoygetai !!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        backos last edited by

                                        MHHHHHHHHHHHH
                                        oxi ton 2 tropooo

                                        kai ego me ton 2o tropo to ekana panta .. kai mia fora eno trabixa to xeirofreno lithike...
                                        to kako einia oti tin epatha alli mia fora.. kai distixos eixa 3exasei na balo taxitita.. kai to amaxi meta logo tou oti itan katifora to epsaxna kamia 10ria metra pio kato.. (stoukarismeno se ena tixo )

                                        opote baze taxitita kai to xeirofreno meta balto opos thes.. 😛

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dartman1980 last edited by

                                          First Way !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kamil last edited by

                                            εγώ σηκώνω το χειρόφρενο με πατημένο το φρένο και όχι το κουμπακι του χειρόφρενου...
                                            εξακολουθεί να μην κάνει θόρυβο
                                            [μου το έχει πεί μηχανικός...]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr