-
Που λεει οτι απαγορευεται η αλλαγη λωριδας πανω σε καμπη? μιλαμε για αλλαγη σε αλλη λωριδα του ιδιου ρευματος, εφ'οσον δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο εκει κλπ κλπ.
Δηλαδη αμα εγω πανω στην στροφη πλησιασω καποιον στην μεσαια, δεν μπορω να παω στην αριστερη για να τον προσπερασω? Πρεπει ντε και καλα να κοψω και να περιμενω την ευθεια? Αντιστοιχα αμα προλαβω καποιον στην αριστερη και θελει ο καλος αυτος ανθρωπος να παει στην μεσαια για να με αφησει να περασω, του απαγορευεται? Που τα διαβαζετε αυτα ρε παιδια?
nasos
σε μποτιλιαρισμενο κηφισο ΔΕΝ παιζει κενο 100 μετρα. Οταν λοιπον εγω ειμαι σε ακινητοποιημενη λωριδα και η διπλα κινειται με 20 χαω, θα μπω σε αυτη ελεγχοντας πισω μου. Αν στην μεση της μανουβρας εμφανιστει απο το πουθενα μηχανη η οποια ενω ελεγξα δεν υπηρχε εκει, τοτε ειναι δικο του προβλημα το τι θα κανει.
Αν συνυπολογισεις, εκτος απο το παρανομο της διηθησης και το οτι ολοι οι οδηγοι πρεπει να ρυθμιζουν την ταχυτητα τους αναλογα με τις συνθηκες, οποιος περναει με +50 αναμεσα απο την κινηση δεν εχει καμμια δικαιολογια και κανενα δικιο.
nass, charmak και λοιποι.
Αυτοι που εγω ζηταω να κανουν ακρη, ΜΠΟΡΟΥΝ να το κανουν. Απλα δεν θελουν να διακοψουν το δικο τους προσπερασμα το οποιο κανουν με +20 χαω απο τον διπλα. Εγω στο σεναριο που εξηγω, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ/ΠΡΟΣΟΧΗ/ΚΑΛΗ ΟΡΑΣΗ, να δω το μηχανακι που θα με πλησιασει ετσι. Ειναι σαν να μου την λες επειδη δεν ειδα μαυροφορεμενη γιαγια σε αφωτιστο δρομο με αλλον να ερχεται απο απεναντι, ενω δεν ετρεχα.
Μην μπλεκεται το 'σε ειδα να ερχεσαι αλλα δεν κοιταξα αρκετα καλα ωστε να καταλαβω με ποσα ερχεσαι και βγηκα και σε εκοψα' (οπου μαλιστα επιβαλλεται 'να συνυπολογισει μαζι με την αποσταση ΚΑΙ την ταχυτητα του επερχομενου οδηγου και να μην βγει για προσπερασμα αμα τον εμποδισει'), με το 'ηταν ανθρωπινως αδυνατον να τον δω και για αυτο δεν τον ειδα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Που λεει οτι απαγορευεται η αλλαγη λωριδας πανω σε καμπη? μιλαμε για αλλαγη σε αλλη λωριδα του ιδιου ρευματος, εφ'οσον δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο εκει κλπ κλπ.Δηλαδη αμα εγω πανω στην στροφη πλησιασω καποιον στην μεσαια, δεν μπορω να παω στην αριστερη για να τον προσπερασω? Πρεπει ντε και καλα να κοψω και να περιμενω την ευθεια? Αντιστοιχα αμα προλαβω καποιον στην αριστερη και θελει ο καλος αυτος ανθρωπος να παει στην μεσαια για να με αφησει να περασω, του απαγορευεται? Που τα διαβαζετε αυτα ρε παιδια?
Σιγά ρε μην δαγκώνεις. Είπα , νομίζω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
σε μποτιλιαρισμενο κηφισο ΔΕΝ παιζει κενο 100 μετρα. Οταν λοιπον εγω ειμαι σε ακινητοποιημενη λωριδα και η διπλα κινειται με 20 χαω, θα μπω σε αυτη ελεγχοντας πισω μου.Δεν ανέφερα πουθενά ΚΕΝΟ. Είπα πως αφού δεν έχω ορατότητα 100 μέτρα πίσω αφού είμαι μετά από καμπή, δεν αλλάζω λωρίδα. Και επίσης, λόγω δουλειάς ανεβοκατεβαίνεις συχνά τον Κηφισό μποτιλιαρισμένο. Δεν έχεις καταλάβει ακόμα πως αν είσαι στην αριστερή σταματημένος και η δίπλα κινείται με 20χαω δεν υπάρχει λόγος ν'αλλάξεις λωρίδα;
Δεν νομίζω να είσαι σαν μερικούς που αλλάζουν λωρίδα στο μποτιλιάρισμα κάθε 100 μέτρα για να πάνε 1 μέτρο παρακάτω και να ξανακολλήσουνε...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
nasos
σε μποτιλιαρισμενο κηφισο ΔΕΝ παιζει κενο 100 μετρα. Οταν λοιπον εγω ειμαι σε ακινητοποιημενη λωριδα και η διπλα κινειται με 20 χαω, θα μπω σε αυτη ελεγχοντας πισω μου. Αν στην μεση της μανουβρας εμφανιστει απο το πουθενα μηχανη η οποια ενω ελεγξα δεν υπηρχε εκει, τοτε ειναι δικο του προβλημα το τι θα κανει.
Αν συνυπολογισεις, εκτος απο το παρανομο της διηθησης και το οτι ολοι οι οδηγοι πρεπει να ρυθμιζουν την ταχυτητα τους αναλογα με τις συνθηκες, οποιος περναει με +50 αναμεσα απο την κινηση δεν εχει καμμια δικαιολογια και κανενα δικιο.
Αν υπολογισεις οτι ο τυπος που ερχεται με +50 απο σενα, κινειται σε σχεση με εσενα με κατι λιγοτερο απο 14μετρα το δλ...
Ας πουμε οτι κοιτας πισω και αν δεν βλεπεις κανεναν και ξεκινας να αλλαζεις λωριδα. Ποσο χρονο χρειαζεται για να βγει το αυτοκινητο σου σε εμφανη γωνια στο δρομο μεταξυ των λωριδων, ωστε αυτος με τη μηχανη να σε δει και να αρχισει να κοβει? Εγω λεω 2-3 δλ αρκουν για να αλλαξεις εντελως λωριδα, αλλα ας πουμε οτι θελεις 3δλ, μεσα στα οποια ο αλλος εχει καλυψει 42μετρα. Θες να πεις οτι κοιτας πισω και σε αποσταση 42 μετρων δεν βλεπεις τιποτα και ξαφνικα ερχεται καποιος απο το πουθενα και σκαει πανω σου ?
ΟΛΑ τα παρομοιου τυπου ατυχηματα που εχω δει μεταξυ αυτοκινητου και μηχανης, εγιναν γιατι ο τυπος με το αυτοκινητο αλλαξε λωριδα ενω η μηχανη ηταν σε αποσταση λιγοτερη απο 10 μετρα !! ΟΛΑ !!
Και κινουμαι σε Εθνικη και Αττικη οδο καθε μερα για 130χλμ αυτη την περιοδο ενω το χειμωνα τουλαχιστον για 60χλμ. Συνεπως εχω δει πολλα... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απο την στιγμη που αγοραζεις μηχανη, αγοραζεις και την ανασφαλεια που σου προσφαιρει.
Δεν καταλαβαινω για ποιο λογο παιζεις με την τυχη σου, μειονωντας τις πιθανοτητες επιβιωσης.
Απο την στιγμη που κανεις οτι κανεις, γνωριζοντας οτι παιζεις με το κεφαλι σου, για μενα προσωπικα διαπρατεις κανονικοτατα αυτοκτονεια**.**
Δεν καταλαβαινω για ποιο λογο πρεπει να πληρωσω εγω για τις μαλακιες σου και γιατι πρεπει να χω τυψεις μετα που τυχαια επεσες κατω απο τις ροδες μου και οχι του διπλανου μου.
Ναι ειναι κριμα κ αδικο, αλλα το επελεξες.Διαβάζοντας τόσες σελίδες θα είχε σχηματίσει κανείς την άποψη, πως οι κακόμοιροι αυτοκινητάδες, που πάνε μια χαρά στο δρόμο, κινδυνεύουν από τους με αυτοκτονικές τάσεις μηχανόβιους, που κάνουν όλα τα τρελλά και επικίνδυνα στους δρόμους. Διαστροφή της πραγματικότητας! Για δείτε όμως γύρω σας, τι είναι πιο συνηθισμένο, να σκοτωθεί/τραυματιστεί μηχανόβιος επειδή έκανε σφήνα/διήθηση ή επειδή κάποιο ΖΩΟΝ με αυτοκίνητο παραβίασε STOP/κόκκινο/προτεραιότητα ή μίλαγε στο κινητό ή χάζευε ?
Εδώ έχουμε καταλήξει, αν είσαι μηχανόβιος, να έχεις αυτοκτονικές τάσεις, που λέει ο Wagner669, μόνο και μόνο αν κυκλοφορείς σύμφωνα με τον ΚΟΚ: ξεκινάς όταν ανάψει πράσινο, περνάς σε δρόμο με προτεραιότητα χωρίς να κόβεις σε κάθε διασταύρωση, κινείσαι στη λωρίδα σου χωρίς να σε απασχολεί το ποιόν του διπλανού σου αυτοκινήτου. Θανάσιμα σφάλματα... Μόνο κινούμενος έτσι και είναι εξαιρετικά πιθανό να καταλήξεις ξάπλα στην άσφαλτο, και εδώ ακούμε σημεία και τέρατα, διογκώνοντας ένα (σημαντικό, δε λέω) πρόβλημα, την παραβατική συμπεριφορά των μηχανόβιων, και επιλεκτικά ξεχνώντας το μεγαλύτερο πρόβλημα, την ανόητη και παραβατική συμπεριφορά των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου...
Μόνο και μόνο αν σκεφτούμε πως τα αυτοκίνητα είναι ~10 φορές περισσότερα από τα δίκυκλα, και αν ακόμα υποθέσουμε πως οι μισοί μόνο οδηγοί αυτοκινήτων είναι άσχετοι με την οδήγηση και άρα εν δυνάμει δολοφόνοι (αισιόδοξη εκτίμηση...), ενώ έστω πως το 90% των οδηγών δικύκλου είναι υποψήφιοι αυτόχειρες (υπερβολική εκτίμηση...), και πάλι αυτό μας κάνει ~5 φορές υποψήφιους δολοφόνους με αυτοκίνητο παρά υποψήφιους αυτόχειρες με μηχανή στους δρόμους. Και όμως εμείς εδώ, διυλίζοντας τον κώνωπα και καταπίνοντας την κάμηλο, έχουμε φάει δεκάδες σελίδες για τους δεύτερους αλλά τσιμουδιά για τους πρώτους...
Αναλογιστείτε μόνο πόσοι φίλοι γνωστοί σας με δίκυκλο έχουν πάθει χοντρή ζημιά ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, και τα ξαναλέμε.
Κακόμοιροι είναι και οι Μεν και οι Δεν.
Παραβατική συμπεριφορά έχουν και οι Μεν και οι Δεν
Αυτοκτονικές τάσεις έχουν και οι Μεν και οι Δεν, αλλά οι Μεν έχουν μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας από τους Δεν.Και αντί να συζητάμε με ποιον τρόπο, και οι Μεν και οι Δεν, πρέπει να κινούμαστε έτσι ώστε να μην συμβεί ατύχημα στο δρόμο, εντός και εκτός ΚΟΚ, συζητάμε ποιος έχει περισσότερες ή λιγότερες πιθανότητες να σκοτωθεί-τραυματιστεί αν οδηγεί μηχανή ή αυτοκίνητο !!
Είτε κάνεις σφήνα/διήθηση ή παραβιάζεις stop/κόκκινο/προτεραιότητα ή όποιες άλλες θανάσιμες παραβάσεις, η πιθανότητα να τραυματιστείς /σκοτωθείς είναι πολύ μεγάλη, είτε οδηγείς μηχανή ή αυτοκίνητο, η οποία αυξάνεται κατακόρυφα (η πιθανότητα) όταν πάνω από ένας παραβάτες βρεθούν στο ίδιο σημείο του δρόμου.
Γιατί πρέπει να φταίει άλλος για την παραβατική/επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά άλλου και ότι επιπτώσεις έχει Αυτή στον ίδιο και στους άλλους πέραν του ιδίου?
Ο Κώδικας και η θέση στο οδόστρωμα είναι τα μόνα όπλα που έχω\έχουμε απέναντι σε τέτοια συμπεριφορά(ενίοτε και κάποιος Αυτόπτης Μάρτυρας) όταν εξαιτίας αυτής έχει προκληθεί ατύχημα παρ΄ όλες τις προσπάθειες που κάνω\κάνουμε για να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις και πολλές φορές δεν φέρνουν αποτέλεσμα γιατί όσο εμείς προσπαθούμε να τους αποφύγουμε τόσο αυτοί επιμένουν.
Μήπως Πρέπει να αλλάξουν Συμπεριφορά όσο είναι νωρίς ?
γιατί στο παιχνίδι κορόνα\γράμματα οπού νάνε έρχονται τα γράμματα ? -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
kacey
Πέρα από το νόμο υπάρχει και κάτι άλλο.. Αμα σκοτωσεις κανεναν επειδή πέρασες από πάνω του γιατι εισαι και πολύ άντρας και δεν τα ανεχεσαι αυτα ναουμ ΤΕΛΟΣΣΣ, πόσο καλά θα κοιμάσαι το βράδυ που ένας ανθρωπος θα είναι στο χώμα? Η επειδή εσυ δεν εφταιγες επειδή 'η διηθηση είναι παρανομη και εσυ εισαι υποχρεωμένος να κοιτας μόνο τη λωρίδα μπλα μπλα μπλα' η συνειδησούλα σου θα είναι οκ, ακόμα κι αν μπορουσες να προσεχεις λίγο παραπάνω τον δρόμο από ότι τον εγωισμό σου?
Δεν σου μιλάω για το politically correct, σου μιλάω για το ανθρωπινο του θέματος.
Κοιτα....
Οταν εισαι σε μποτηλιαρισμενο δρομο με 40~50ΧΑΩ και θες να αλλαξεις λωριδα και σου ρχεται η μηχανη με +50ΧΑΩ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΥΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΙΩΛΑΣ....
....Ε
....Θα κοιμαμαι πολυ ηρεμα τα βραδια!Όπως και όταν πηγαίνεις με +100χλμ από τους άλλους και έχεις την απαίτηση να κάνουν όλοι στην άκρη.
Ναι.
επειδη εγω ειμαι παρανομος, δεν δινει σε κανεναν κανενα δικαιωμα να ειναι και αυτος παρανομος.
Εγω ειμαι με +100, αρα προσπερναω την κινηση, αρα ειμαι στην αρηστερη, αρα να κατσουν στη μεσαια και την δεξια, οπως οριζει ο ΚΟΚAπό την Πόλη έρχομαι και τηγανίζεις ψάρια...
-
Βασικά, λέω ν' αρχίσω να ρίχνω μπαλωθιές στην αριστερή. ΑΝ δεν θέλουν να τους πάρουν τα βόλια, να τσακιστούν να πάνε στη μεσαία ή στη δεξιά. ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!
-
manosk κ charmak66
Αν δεν καταλαβαινετε κατι, να μας το πειτε, να σας το κανουμια λιανα
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
manosk κ charmak66Αν δεν καταλαβαινετε κατι, να μας το πειτε, να σας το κανουμια λιανα
Όλοι μαζί τα λέτε;
-
Μόνο ο διακτινισμός θα μας σώσει σα μέσο μεταφοράς
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
manosk κ charmak66
Αν δεν καταλαβαινετε κατι, να μας το πειτε, να σας το κανουμια λιανα
Όλοι μαζί τα λέτε;
Προφανος δεν εχεις προβλημα μ αυτους που παιρνουν υπερ-εργολαβια την αριστερη.
Μ αυτους που καθονται στη ΛΕΑ πως τα πας;
Μ αυτους που πινουν κ οδιγουν;;
Μ αυτους που οδιγουν νυχτα χωρις φωτα; -
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Μόνο ο διακτινισμός θα μας σώσει σα μέσο μεταφοράςΚαι τα αρματα μαχης ειναι καλα...
-
Είναι σαν να λέει αυτός που οδηγεί μεθυσμένος γι' αυτούς που οδηγούν νύχτα χωρίς φώτα ή αυτός που παίρνει υπερ-εργολαβία την αριστερή γι' αυτούς που κάθονται στη ΛΕΑ και αντιστρόφως 'εγώ σου φταίω; γιατί δεν μιλάς για εκείνους;'.
-
..............................................................
-
-
Το video ειχε καθαρα χιουμοριστικο χαρακτηρα, και για να καλμαρουμε και τα πνευματα
Wagner, επειδη εμαθα οτι εισαι και καλο παιδι,ας αφησουμε τις εχθρες στην ακρη
Θα βγουμε να πιουμε τα μπυρονια μας, και θα δεις οτι θα γινουμε και κολληταριαΣοβαρολογω
-
Κανενα προβλημα....
Αλλα ο ενας απο τους δυο θα πρεπει να φτασει πρωτος και να ενημερωσει τον αλλον οτι εφτασε κ οτι μπορει να ξεκινησει.... -
Πετυχημένο!!!
-
Με τον Αlfa156 ετσι κανουμε...
Οταν ερχεται με την μηχανη για να μη περασω απο πανω του και οταν ειναι με την Αλφα, για να μη πατσω τα λαδια του.... -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
manosk κ charmak66
Αν δεν καταλαβαινετε κατι, να μας το πειτε, να σας το κανουμια λιανα
Όλοι μαζί τα λέτε;
Προφανος δεν εχεις προβλημα μ αυτους που παιρνουν υπερ-εργολαβια την αριστερη.
Μ αυτους που καθονται στη ΛΕΑ πως τα πας;
Μ αυτους που πινουν κ οδιγουν;;
Μ αυτους που οδιγουν νυχτα χωρις φωτα;Nαι όλοι αυτοί είναι φίλοι μου.
Χθες ταξίδευα με 80 στην αριστερή, εννοείται χωρίς φώτα γιατί είναι ακριβά και έπινα ουισκάκι για να μη βαριέμαι.Τι κάνεις γιάννη, κουκιά σπέρνω.
Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]