-
Από τον Peter Schreyer, τον Σεπτέμβρη στην Φρανκφούρτη...
@νδρέας
-
Από τον Peter Schreyer, τον Σεπτέμβρη στην Φρανκφούρτη...
@νδρέας
-
Από τον Peter Schreyer, τον Σεπτέμβρη στην Φρανκφούρτη...
@νδρέας
-
-
To KIA σχολιάζουμε εδώ, όχι τον χαρακτήρα μου στο bitefight...
@νδρέας
-
Οχι δεν με καταλαβες,για μενα ειναι το ιδιο και το αυτο... Τεσπα,δε συνηθιζω να σχολιαζω ΚΙΑ...
-
ΤΟ KIA COUPE βασιζεται στο πατωμα και τα μηχανικα μερη του παροντος hyundai coupe/tiburon.. Ιδιο αμαξι δλδ ελαφρα αλλαγμενο εξωτερικα..κινητηρες θα εχει 1.6 alpha 105 hp, 2.0 beta ii 143hp, 2.7 delta v6 175hp..Κιβωτια ταχυτητων 5αρια, 6αρι(προαιρετικα) στο 2.7 και auto/serial.
Αυτο αντιδιαμετρικα με το νεο hyundai coupe το οποιο θα ειναι πισωκινητο και χτισμενο στο πατωμα του genesis... -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Από τον Peter Schreyer, τον Σεπτέμβρη στην Φρανκφούρτη...
@νδρέας
copy copy
-
Δεν ξερω γιατι αυτη η προκαταληψη με την Κια η την καθε αξιολογη κατα την αποψη μου εταιρεια απο οπου κι αν 'καταγεται' αυτη αν βγαζει καλα προιοντα, αν καποιοι θελουν να πληρωνουν γ@μισιατικα για να αγοραζουν Γερμανικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα η δεν ξερω και γω τι αυτοκινητα με γεια τους με χαρα τους αλλα τα ιδια λεγαν οι ιδιοι μεχρι προτινως για την Σκοντα η οποια ξεπερασε (ασχετα πως) σε αρκετα αυτοκινητα της την μαμα VW!
Εφοσον ειναι ομορφο και φθηνο αυτοκινητο με καλα οδικα χαρακτηριστικα κλπ γιατι πρεπει σωνει και καλα να το καταδικαζουμε λογω χωρας προελευσεως; -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Δεν ξερω γιατι αυτη η προκαταληψη με την Κια η την καθε αξιολογη κατα την αποψη μου εταιρεια απο οπου κι αν 'καταγεται' αυτη αν βγαζει καλα προιοντα, αν καποιοι θελουν να πληρωνουν γ@μισιατικα για να αγοραζουν Γερμανικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα η δεν ξερω και γω τι αυτοκινητα με γεια τους με χαρα τους αλλα τα ιδια λεγαν οι ιδιοι μεχρι προτινως για την Σκοντα η οποια ξεπερασε (ασχετα πως) σε αρκετα αυτοκινητα της την μαμα VW!
Εφοσον ειναι ομορφο και φθηνο αυτοκινητο με καλα οδικα χαρακτηριστικα κλπ γιατι πρεπει σωνει και καλα να το καταδικαζουμε λογω χωρας προελευσεως;Όταν πάρουν χαμπάρι οι νυν και οι επόμενοι κάτοχοι Ευρωπαικών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων σε ποιές χώρες είναι φτιαγμένα αρκετά απο τα εξαρτήματα με τα οποία έχουν εξοπλιστεί τα αμάξια τους δεν θα το πιστέυουν!!!
Οποιος βρεί αυτοκίνητο σήμερα που να μη έχει εξάρτημα πάνω του απο χώρες όπως Κίνα , Μαλαισία ,Ινδονησία,Ινδία,Μαρόκο ,Τυνησία,Βραζιλία ή Μεξικό να μας το πεί και μάς!!! -
Ùñáßá üëá áõôÜ, áëëÜ ÔÔ rival; Íá ëÝãáìå Hyundai Coupe rival íá ðù åíôÜîåé... ÁëëÜ íïìßæù åßíáé ëßãï ôñáâçãìÝíï...
Audi TT: Ferrari 430 rival?
-
Ε όχι και ανταγωνιστής της κουκλάρας ρε παιδιά...
-
Θα λέγεται τελικά Κee. Εμφανίστηκε σε ένα απαίσιο κιτρινοβατραχί χρώμα. Η πρώτη phoro δεν δείχνει τίποτα ιδιαίτερο πάντως, οπότε δεν τη βάζω.
@νδρέας
-
ÐïëëÝò öþôï ðáñáêÜôù:
-
Από τον άνθρωπο που σχεδίασε ΤΟ Audi TT περίμενα περισσότερα.
@νδρέας
-
ενας κούκος δε φερνει την ανοιξη
αμα οι αλλοι σχεδιαστες της ομαδας δεν εχουν ιδεες... -
απο το Α πιλαρ και πίσω μια χαρά το βρίσκω.
όλο το μπροστά όμως θέλει μεταμόσχευση -
Οι αναλογίες του είναι αρκετά καλές αλλά οι λεπτομέρειες του το αποτελείωνουν. Άκόμα δεν ξέρω τι σόι ορατότητα θα έχεις πίσω από τόσο μικρό παρπρίζ. Το εσωτερικό του είναι πολύ καλό αν αφαιρέσουν την καγκούρική ασημί κονσόλα και βάλουν ένα τιμονάκι της προκοπής (ωραίο μεν αλλά υπάρχει ένα έθιμο τα αμάξια να τα οδηγάμε και όχι να τα βλέπουμε) Πάντως σε σχέση με το νερόβραστα σχεδιασμένα ΤΤ δεύτερης γενιάς νομίζω ότι συγκρίνεται αμέσα από πλευράς κατηγορίας μιας και μιλάμε για μικρά κουπέ. Αν έχει κίνηση πάντως στο 'σωστό' αξονα μπορεί να μας αρχίσουν να τρέχουν τα σάλια...
-
Παμε για νεα μαχη με επικεντρο την ΚΙΑ..........
-
Δεν μπορω να πω οτι τρελαινομαι κιολας αλλα σαν εκθεσιακο
μοντελο βγαινει σαν κραχτης και σαν σπουδη σχεδιασμου απο την KIA. -
ενταξει ρε παιδια χαλαρωστε πρωτοτυπο ειναι!!!
Kia Kee