-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Δυστυχώς για σένα η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού με το πάτημα του sport υπάρχει και είναι μεγάλη (μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο). Για πειράκια εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα στο δικό μου, ακόμα και με 95άρα.
Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο και για τα προβλήματα που έχουν αναφέρει πολλοί σχετικά με αναισθησία του τιμονιού, δεν στρίβει και όλα τα σχετικά?
Αυτό που λες για το τιμόνι, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Εντάξει είναι γνωστό και με αποδείξεις, βλέπε σχετικό βίντεο από top gear, ότι υποστρέφει τα μάλα. Εγώ πάντως δεν το έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής, μιας και είμαι σχετικά 'ήρεμος' σαν οδηγός και δεν έχω την τάση να πηγαίνω το αυτοκίνητο στα όριά του. Οπότε αυτό το: δεν στρίβει, μπορεί να είναι και κάτι που ίσως δεν θα το διαπιστώσω και ποτέ. Αλλά εγώ αναφέρθηκα αποκλειστικά και μόνο στην απόκριση του γκαζιού με την ενεργοποίηση του πλήκτρου sport. Αφού για να καταλάβεις σε μια περίπτωση είχα ξεχάσει να πατήσω το πλήκτρο και πάνω σε μια προσπέραση καταλαβαίνω ότι το όχημα δεν φεύγει όπως το είχα συνηθίσει να φεύγει, οπότε κοιτάω και διαπιστώνω ότι δεν είχα πατήσει το πλήκτρο. Προσωπικά με το που βάλω εμπρός τον κινητήρα, η δεύτερη μου κίνηση είναι να πατήσω το sport, για μένα η διαφορά είναι μεγάλη.
-
Ξαναρωτάω λοιπόν,αφού έχει τόσο μεγάλη διαφορά,για ποιό λόγο δεν αφήνουν αυτή την ισχύ σε όλα τα αυτοκίνητα;
-
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
Ξαναρωτάω λοιπόν,αφού έχει τόσο μεγάλη διαφορά,για ποιό λόγο δεν αφήνουν αυτή την ισχύ σε όλα τα αυτοκίνητα;Έλα μου ντε! Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν πιο λογική απάντηση είναι ότι το κάνουν μάλλον για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου και μείωσης της εκπομπής ρύπων.
-
υπόψιν οτι η διάρκεια του overboost είναι 5 δευτερόλεπτα σε κάθε σωστό πάτημα του γκαζιού
-
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
Ξαναρωτάω λοιπόν,αφού έχει τόσο μεγάλη διαφορά,για ποιό λόγο δεν αφήνουν αυτή την ισχύ σε όλα τα αυτοκίνητα;Σε καθημερινή οδήγηση δεν υπάρχει λόγος να έχεις πατημένο το Sport. Εγώ το πατάω μόνο όταν το κρίνω σκόπιμο πχ σε επαρχιακούς δρόμους. Η αλλαγή είναι τέτοια που εύκολα μπορείς να το καταλάβεις κάνοντας το εξής απλό. Πήγαινε με 3η και 3500 στροφές. Χωρίς να πιέσεις παραπάνω το γκάζι απλά πάτα το Sport. Θα δεις ότι το αμάξι θα θέλει να φύγει μόνο του μπροστά.
Το δικό μου έχει Sport σασί και IDS+ και με το Sport πατημένο οδηγώ άλλο αμάξι. Οι αναρτήσεις σκληραίνουν, το τιμόνι βαραίνει και ο κινητήρας αγριεύει. Χαίρομαι που μου έχω τη δυνατότητα να το ενεργοποιώ και να το απενεργοποιώ κατά βούληση και όχι να το έχω πάντα πατημένο γιατί άλλες φορές θέλω το κάτι παραπάνω και άλλες χαλαρές βόλτες.
Είναι σαν να έχω δυο διαφορετικά αυτοκίνητα ή μάλλον στην περίπτωση μου τέσσερα!
-
Αυτό πάλι με το overboost...
Εκεί που πας να χαρείς λίγο από την επιτάχυνση,φεύγει και κρεμάει ο κινητήρας ές και δεν έχει turbo.Τεσπά,τη Δευτέρα το πρωί έχω κλείσει ραντεβού στην Opel για διάφορα και ελπίζω να μου δώσουν κάποιες εξηγήσεις.
-
Εάν μπορείτε οι κάτοχοι των 1.6Τ,ψάξτε λίγο στο manual στη σελίδα 308 να δείτε αν υπάρχει ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας.
-
To pdf αρχείο που κατέβασα από εδώ http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... _specs.pdf
αναφέρει σαν καύσιμο του 1.6Τ την super αμόλυβδη των 98 οκτανίων και όχι αυτ'η με 95 οκτάνια που γράφει το manual.
Λέτε να φταίει αυτό για τα πυράκια; -
Με ενα μπαρομετρο μπορεις να το 'κοντρολαρεις' το overboost... -
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
To pdf αρχείο που κατέβασα από εδώ http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... _specs.pdf
αναφέρει σαν καύσιμο του 1.6Τ την super αμόλυβδη των 98 οκτανίων και όχι αυτ'η με 95 οκτάνια που γράφει το manual.
Λέτε να φταίει αυτό για τα πυράκια;Γιατι ψαχνετε τοσο πολυ το θεμα της βενζινης σε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ με αποδοση 120ps/λιτρο,οταν το κοστος φουλαρισματος ενος ρεζερβουαρ με 95αρα και με 100αρα εχει διαφορα 5-6 ευρω...
Εννοω,ποιος ο λογος να βαλεις 95αρα?Η χαμηλοτερη τιμη της? -
πρατηριο εχεις?
ή μηπως το γεμιζεις μια φορα στο 3μηνο?
-
Οχι!Αλλα δεν ειναι και θεμα τωρα 6 ευρω στο φουλαρισμα...
Ακριβοι στα πιτουρα και φτηνοι στ'αλευρι... -
Φυσικά και δεν είναι πρόβλημα τα 5-6 ευρώ στο φουλάρισμα.
Το πρόβλημα είναι τι λέει το βιβλιαράκι που σου δίνει η αντιπροσωπεία για τη βενζίνη που μπορείς να χρησιμοποιείς χωρίς πρόβλημα και όπως γνωρίζεις,δεν ψάχνονται όλοι οι κάτοχοι του αυτοκινήτου στο Internet για να δουν αυτά που γράφει το pdf.Σχετικά με τη ρύθμιση του overboost μέσω μπαρόμετρου,συγγνώμη αλλά από την εικόνα που έχεις βάλει,δεν θέλω να κάνω το αυτοκίνητό μου παζάρι.
Αλήθεια,ο 'μάστορας' που το τοποθέτησε,δεν μπορούσε να βάλει ένα γκρί ή μαύρο καλώδιο; -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
το κοστος φουλαρισματος ενος ρεζερβουαρ με 95αρα και με 100αρα εχει διαφορα 5-6 ευρω...Στη Shell στον κορυδαλλό ( επι της Ταξιαρχών )
95 : ~1,00x52 = 52,00
VP : ~ 1,15x52= 59,8
VPR : 1,299x52=67,548Εγώ βάζω VPR από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο. Αλλά η διαφορά απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί αμελητέα. 15
-
Παντως κ το δικο μου απλο corsa με 95αρα βενζινη χτυπαει πειρακια,ποσο μαλλον το 1.6Τ...δυστυχως πλεον η 100αρα αρχιζει να γινεται επιτακτικη αναγκη!Κ εκοψαν κ την 98αρα οι μλκς που ηταν μια χαρα οικονομικη κ ειχε κ παραπανω οκτανια απο την απλη!
-
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
Σχετικά με τη ρύθμιση του overboost μέσω μπαρόμετρου,συγγνώμη αλλά από την εικόνα που έχεις βάλει,δεν θέλω να κάνω το αυτοκίνητό μου παζάρι.
Αλήθεια,ο 'μάστορας' που το τοποθέτησε,δεν μπορούσε να βάλει ένα γκρί ή μαύρο καλώδιο;Η εικονα που εχω βαλει ειναι απο το προσωπικο μου αυτοκινητο,και την τοποθετηση την εκανε ο γραφων...
Aν λεγοντας καλωδιο εννοεις το μπλε σωληνακι σιλικονης για την υποπιεση,αυτα βγαινουν σε μπλε,κοκκινο,κιτρινο και λοιπα φανταιζι χρωματα...Μαυρο σωληνακι σιλικονης η γκρι δεν εχει ανακαλυφθει ακομη...
Αν σου φαινεται παζαρι,εγκειται στο προσωπικο σου γουστο,εμενα παντως μου αρεσει....
Τωρα για την βενζινη,οτιδηποτε βαλεις απο 92 οκτανια και πανω(συμφωνα με την Opel) μεχρι κηροζινη αεροπορικου τυπου εισαι οκ,και οπως ειναι λογικο οσο πιο πολλα τα οκτανια τοσο καλυτερη η καυση...
Its up to you -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Παντως κ το δικο μου απλο corsa με 95αρα βενζινη χτυπαει πυρακιαΠες μου ότι κάνεις πλάκα!
-
Οχι,δεν κανω πλακα...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Οχι,δεν κανω πλακα...αλλαξες πρατηριο?
σε ποιες στιγμες σου χτυπαει πυρακια?
-
Απο πολλα πρατηρια εχω βαλει βενζινη κ παλι το κανει!Σε χαμηλες στροφες κυριως,οχι πολυ εντονα κ συχνα αλλα το ακουω καμια φορα...
OPEL ASTRA 1.6 TURBO 180HP facelift