-
Ο χρήστης nik16v έγραψε:
Για Getz 1,1 τί λάδι να προτιμήσω;
Mobil 1 0W-40
Torco SR-1 5W40
Amsoil AMO 10W-40MOTUL 8100 5W40
Φτηνό και ποιοτικώς σου περισσεύει κιόλας. -
Ο χρήστης mitsver έγραψε:
διαβαζοντας τις τελευταιες 60 σελιδες (εκτος του οτι μου βγηκαν τα ματια) παρατηρησα οτι σχεδον δεν αναφερετε καθολου τα ARAL.
Εχω ενα yaris 1.0lt του 2000 και του βαζω τα ARAL high tronic 5W-40 (100% συνθετικα). Πως κρινετε την επιλογη μου σε σχεση με ενα αντιστοιχο 5W-40 ας πουμε του motul 8100 ή του amsoil afl.
Τι λετε, να συνεχισω με τα Aral ή να παω σε κατι αλλο?ΥΓ επισης ο φιλος Miltellas δεν βλεπω να αναφερει τα Aral ουτε στην λιστα του Kinematic Viscosity at 130C-100C-40C-4C.pdf και μου κανει εντυπωση, για ποιο λόγο συμβαινει αυτο?
ΥΓ 2 το ARAL high tronic 5W-40 τι γκρουπ ειναι?Ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση.
Απλούστατα, η ARAL δεν ανακοινώνει τίποτα για τις συνθέσεις της, ούτε καν τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.
Από την λίστα μου μπορεί να λείπουν και καλά λιπαντικά, αλλά όπως και να έχει για να προσθέσω λιπαντικά πρέπει να ανακοινώνει τεχνικά στοιχεία ο παρασκευαστής.
Γι αυτό, εύλογα θεωρώ ότι τα περισσότερα ARAL δεν είναι GrIV/V. Αν θεωρεί το αντίθετο η ARAL ας μην κρύβει τα τεχνικά της από εμάς τους χομπίστες. Πέρυσι είχα στείλει και email (ταυτόχρονα με την Liqui Moly) και δεν έλαβα απάντηση ποτέ (το ίδιο και από την LM). -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πολύ καλή είναι,αλλά αν κατάλαβα καλά τον γκουρού εμείς που έχουμε παλαιά μπλοκέ με φθαρμένα δισκάκια καλό είναι να βάζουμε 75-140 γιατί βοηθάει την καλυτερη εμπλοκή
Στα διαφορικά πιο χοντρή βαλβολίνη απ' ότι χρειάζεται, υπερθερμαίνει ΠΟΛΥ τη βαλβολίνη και την κάνει το ίδιο λεπτόρρευστη με τη πιο λεπτή.
Το κακό είναι ότι σε τέτοιες θερμοκρασίες χαλάει το λιπαντικό γρήγορα (και φλάντζες). Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι οι μεγάλες θερμοκρασίες καταστρέφουν τα πρόσθετα του λιπαντικού και μετά θα έχεις ΜΕΓΑΛΕΣ φθορές. Αν το βιβλιαράκι δεν αναφέρει 80/140 δεν θα έβαζα (δεν ξέρω αν με αυτό το ιξώδες θα έχεις ΠΟΛΥ μεγαλύτερες θερμοκρασίες λειτουργίας - ίσως κάποιος άλλος μπορεί να βοηθήσει).
Το μεγαλύτερο ιξώδες προσφέρει προστασία στα δόντια - τα δισκάκια χρειάζονται πρόσθετα τριβής για να λειτουργούν σωστά (άλλα πρόσθετα μειώνουν τριβές και άλλα πρόσθετα τις αυξάνουν). Διάλεξε μια βαλβολίνη που γράφει ότι αυξάνει το κράτημα στα δισκάκια των μπλοκέ.
Σε ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση,καθ΄ότι είμαι 'μάπας' περί τα τεχνικά...
Ωστόσο διάβασα στο site της Castrol ότι η συγκεκριμένη 75-140 φέρει την έγκριση της BMW για χρήση στα μπλοκέ διαφορικά της....
Τί να κάνω?
Λέω να τη δοκιμάσω... -
Εγω παλι επιμενω σε redline 75/90
-
Double post.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βαλβολίνη για μπλοκέ διαφορικό BMW...Τώρα φοράω την Castrol 75/140....σκεφτόμουν να δοκιμάσω την RedLine ή την AMSOIL....κάποια πρόταση?
75W140 γιατί;
Σου προτείνω AMSOIL SVG 75W90 ή SVT 75W110 ή SVO 75W140. Η αφρόκρεμα των GL-5.
Δες τον δείκτη Falex Procedure B. Μετράει το πόσες λίμπρες φορτίο μπορεί να σηκώσει το φιλμ της βαλβολίνης. Μιλάμε για κρουστικό φορτίο όπως υφίσταται στα ίσια ή υποδειδή γρανάζια των συστημάτων μετάδοσης που απαιτούν GL-5. 2500lbf οι λοιποί δεν το βλέπουν ούτε στον ύπνο τους, αλλά δεν το ανακοινώνουν κιόλας.Επέλεξε σύμφωνα με το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής σου. Όταν επιλέγεις κορυφαία ποιότητα δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι ότι μπορεί να θέλεις πιο μεγάλο ιξώδες μήπως και το πιο μικρό δεν μπορέσει να φτιάξει ικανό λιπαντικό φιλμ υπό μεγάλη πίεση.
-
Μίλτο,οι Amsoil που προτείνεις έχουν και τα friction modifiers που ισχυρίζονται ότι έχουν οι Redline και τις κάνει κατάλληλες για μπλοκέ διαφορικά?
Sorry αν έιναι άσχετη η ερώτηση...
Επίσης κάτι άλλο....με βάση το γεγονός ότι η BMW ΠΡΟΚΡΊΝΕΙ για έγκριση από την Castrol 75-140 ως κατάλληλες για τα μπλοκέ της,εμείς ποιες απ΄τις AMSOIL πρέπει να επιλέξουμε,75-90 ή 75-140?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μίλτο,οι Amsoil που προτείνεις έχουν και τα friction modifiers που ισχυρίζονται ότι έχουν οι Redline και τις κάνει κατάλληλες για μπλοκέ διαφορικά?Sorry αν έιναι άσχετη η ερώτηση...
Επίσης κάτι άλλο....με βάση το γεγονός ότι η BMW ΠΡΟΚΡΊΝΕΙ για έγκριση από την Castrol 75-140 ως κατάλληλες για τα μπλοκέ της,εμείς ποιες απ΄τις AMSOIL πρέπει να επιλέξουμε,75-90 ή 75-140?
Αυτό που είναι πιο ήσυχο και έχει πιο χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας.
Μετά από γρήγορη διαδρομή στην εθνική, το διαφορικό είναι τόσο ζεστό που θα κάψει το χέρι σου. Αν όμως είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ζεστό, τότε το ιξώδες είναι πολύ μεγάλο ή η στάθμη του πιο ψηλή απ' όσο πρέπει.
βγάλε άκρη τώρα
Εγώ πάντως λιπαντικό με τόσο μεγάλο άνοιγμα (μεταξύ του πρώτου και δεύτερου αριθμού) δεν θα έβαζα.
-
...μπέρδεμα!
-
Για να στρώσεις...
Mπορείς να πάρεις άλλες βαλβολίνες και να βάλεις αυτό το πρόσθετο
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=695 -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για να στρώσεις...Mπορείς να πάρεις άλλες βαλβολίνες και να βάλεις αυτό το πρόσθετο
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=695thanks!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Βαλβολίνη για μπλοκέ διαφορικό BMW...
Τώρα φοράω την Castrol 75/140....σκεφτόμουν να δοκιμάσω την RedLine ή την AMSOIL....κάποια πρόταση?
75W140 γιατί;
Σου προτείνω AMSOIL SVG 75W90 ή SVT 75W110 ή SVO 75W140. Η αφρόκρεμα των GL-5.
Δες τον δείκτη Falex Procedure B. Μετράει το πόσες λίμπρες φορτίο μπορεί να σηκώσει το φιλμ της βαλβολίνης. Μιλάμε για κρουστικό φορτίο όπως υφίσταται στα ίσια ή υποδειδή γρανάζια των συστημάτων μετάδοσης που απαιτούν GL-5. 2500lbf οι λοιποί δεν το βλέπουν ούτε στον ύπνο τους, αλλά δεν το ανακοινώνουν κιόλας.Επέλεξε σύμφωνα με το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής σου. Όταν επιλέγεις κορυφαία ποιότητα δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι ότι μπορεί να θέλεις πιο μεγάλο ιξώδες μήπως και το πιο μικρό δεν μπορέσει να φτιάξει ικανό λιπαντικό φιλμ υπό μεγάλη πίεση.
Μίλτο, έβαλα την Redline. Θα δοκιμάσω αυτή που προτείνεις την επόμενη φορά!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Βαλβολίνη για μπλοκέ διαφορικό BMW...
Τώρα φοράω την Castrol 75/140....σκεφτόμουν να δοκιμάσω την RedLine ή την AMSOIL....κάποια πρόταση?
75W140 γιατί;
Σου προτείνω AMSOIL SVG 75W90 ή SVT 75W110 ή SVO 75W140. Η αφρόκρεμα των GL-5.Εχεις δοκιμασει αλλες εκτος απο αυτες που προτεινεις ως 'αφροκρεμα'?
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Βαλβολίνη για μπλοκέ διαφορικό BMW...
Τώρα φοράω την Castrol 75/140....σκεφτόμουν να δοκιμάσω την RedLine ή την AMSOIL....κάποια πρόταση?
75W140 γιατί;
Σου προτείνω AMSOIL SVG 75W90 ή SVT 75W110 ή SVO 75W140. Η αφρόκρεμα των GL-5.Εχεις δοκιμασει αλλες εκτος απο αυτες που προτεινεις ως 'αφροκρεμα'?
Δεν τις έχω δοκιμάσει. Αυτά που λέω είναι από εμπιστοσύνη στην φιλοσοφία και στην στοχευμένη αυτοπροβολή της AMSOIL. Τις μισές μας απορίες τις λύνει η AMSOIL στις ιστοσελίδες της, και ταυτόχρονα μας γεννά έντονους προβληματισμούς για το τί συμβαίνει στον χώρο των λιπαντικών. Τις άλλες μισές μας τις απαντάει μέσω email. Έχει και μερικούς ικανότατους ντίλερς (δυστυχώς ανάμεσα σε μερικούς γλοιώδεις τύπους) που γνωρίζουν από λιπαντικά όσο λίγοι και δεν θεωρώ τόσο τυχαίο που ο Αγγελόπουλος ανέλαβε τα AMSOIL στην Ελλάδα (όποιος έκανε τον κόπο να αγοράσει από αυτόν, εάν συζήτησε μαζί του φαντάζομαι θα εκτίμησε την βαθιά γνώση του στο αντικείμενο που εμπορεύεται - αυτό για μένα αποτελεί σημαντικό κίνητρο για να αγοράζω από έναν έμπορο).
Επί ένα χρόνο ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλια περί λίπανσης των ΗΠΑ (έχω αναφέρει στο παρελθόν το όνομά του και το έχω μετανιώσει γιατί οι περισσότεροι αδυνατούν να εκτιμήσουν τα μεγέθη - σα να συζητάνε για τον Αρχάγγελο Γαβριήλ τα διαβολάκια της Κόλασης) επικοινωνούσε μαζί μου προσπαθώντας να μου λύσει προχωρημένες απορίες που το θεωρητικό μου υπόβαθρο αδυνατούσε να προσεγγίσει. Πληροφορίες πολυδιασταυρωμένες. Η AMSOIL όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά και προκαλεί ανοιχτά γιατί δεν φοβάται τον ανταγωνισμό. Ένας ερευνητής θα εκτιμήσει αυτήν την στάση από οποιαδήποτε εταιρία. Αν δεν υπήρχε η AMSOIL να μιλάει με 'ονόματα και διευθύνσεις' δεν θα ξυπνούσαμε ποτέ από τον καταναλωτικό μας ύπνο. Δεν θα ξεχάσω τα πρώτα μου ξενύχτια στις ιστοσελίδες της. Μου γέννησαν έντονους προβληματισμούς, όχι τόσο γι αυτά που έλεγε όσο για το ότι αυτά τα έλεγαν επωνύμως και υπογεγραμμένα σε μία χώρα όπου το δικαστικό σύστημα είνα καταπέλτης στους απατεωνίσκους. Μακάρι σε όλα τα προϊόντα να υπάρχουν τέτοιες εταιρίες που προβληματίζουν με αλήθειες τον καταναλωτή. Δεν είναι ότι μας απαντάει στα πάντα αλλά είναι ότι μας προβληματίζει, κι αυτό είναι σημαντικότερο από το να μας δώσει απλώς έτοιμες απαντήσεις. Και δεν αναφέρομαι στην τεχνολογία-τεχνογνωσία που κρύβεται στα εργαστήρια (δεν μπορουμε να το εξακριβώσουμε αυτό) αλλά για την τεχνογνωσία που περνάνε σε εμάς.
Γι αυτό και θεωρώ την AMSOIL την κορυφή από τις κορυφαίες. Προσωπική άποψη, αλλά δεν είμαι ο μόνος (στην Ελλάδα ίσως να είμαι ο μόνος - αν και σε πολλά πράγματα καλώς ή κακώς αποτελώ άθλια μειοψηφία για όποιον με γνωρίζει).Από εκεί και πέρα ισχύει: 'Το κατάλληλο είναι καλύτερο απο το καλύτερο'. Γι αυτό και δεν έχει νόημα να συζητάμε για κάθε εφαρμογή για την αποκλειστική χρήση των προϊόντων της μίας ή της άλλης εταιρίας. Για παράδειγμα η RED LINE (εξίσου επικοινωνιακή με την AMSOIL και γι αυτο εξίσου σεβαστή) έχει επικεντρωθεί στην παρασκευή μίας συγκεκριμένης διαχρονικής σύνθεσης η οποία προσδίδει στα λιπαντικά της εξαιρετική αντοχή στην σκληρή χρήση. Γι αυτό και το λιπαντικό της ή θα σου κάνει ή θα πας σε άλλη εταιρία (αφού δεν δίνει άλλη επιλογή πέραν του διαφορετικού ιξώδους). Η AMSOIL (για να συγκρίνουμε κορυφαίους παρασκευαστές του ίδιου επιπέδου και βεληνεκούς) έχει σε κάθε λιπαντικό και διαφορετική σύνθεση, αν δεν σου κάνει μπορείς να δοκιμάσεις άλλο της γκάμας της, και ταυτόχρονα παράγει και κάποια υπερλιπαντικά που στοχεύουν στην πλήρωση της επόμενης αυστηρής προδιαγραφής που δεν έχει έρθει ακόμη (όπως το DEO που καλύπτει ταυτόχρονα τις πλέον πρόσφατες προδιαγραφές για βενζίνη και ντίζελ API SM/CJ-4).
Κι επειδή γι αυτό το ποστ αφορμή ήταν συγκεκριμένη πρόταση για βαλβολίνες, τονίζω ότι το 'κεφάλι' που προανέφερα είναι υπεύθυνος του τμήματος έρευνας-εξέλιξης-παραγωγής λιπαντικών συστημάτων μετάδοσης της AMSOIL.
-
Aυτή είναι μια πολύ καλή απάντηση.....
Αλλά Μίλτο ξαναρωτώ:Oι ΑΜSOIL που ανέφερες χρειάζονται το πρόσθετο friction modifier που μού πρότεινε ο φίλτατος leonp, όταν αναφερόμαστε σε μπλοκέ διαφορικά?
...όπως καταλάβατε AMSOIL θα βάλω!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μίλτο,οι Amsoil που προτείνεις έχουν και τα friction modifiers που ισχυρίζονται ότι έχουν οι Redline και τις κάνει κατάλληλες για μπλοκέ διαφορικά?Ναι, η σύνθεσή τους είναι κατάλληλη για χρήση από απλά διαφορικά έως μπλοκέ βαρέων οχημάτων.
Επίσης κάτι άλλο....με βάση το γεγονός ότι η BMW ΠΡΟΚΡΊΝΕΙ για έγκριση από την Castrol 75-140 ως κατάλληλες για τα μπλοκέ της,εμείς ποιες απ΄τις AMSOIL πρέπει να επιλέξουμε,75-90 ή 75-140?
Το θέμα είναι ότι πρόσφατα δημιουργήθηκε η προδιαγραφή ιξώδους 75W110 που μπήκε σφήνα στις 75W90 και 75W140. Η BMW πιθανό να πρότεινε την 75W140 επειδή η 75W90 ήταν οριακή για την εφαρμογή της και έτσι η σημερινή 75W110 πλέον να είναι η κατάλληλη για σένα. Θα σε βοηθήσω πολύ περισσότερο εάν βρούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Castrol 75W140 (χρειάζομαι τα κινηματικά ιξώδη στους 40C και 100C). Ξέρεις μήπως ποιό είναι το πλήρες όνομα αυτής της βαλβολίνης;
-
Ναι Μίλτο!
Castrol SAF-XJ 75w-140
Σε ευχαριστώ..
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Βαλβολίνη για μπλοκέ διαφορικό BMW...
Τώρα φοράω την Castrol 75/140....σκεφτόμουν να δοκιμάσω την RedLine ή την AMSOIL....κάποια πρόταση?
75W140 γιατί;
Σου προτείνω AMSOIL SVG 75W90 ή SVT 75W110 ή SVO 75W140. Η αφρόκρεμα των GL-5.Εχεις δοκιμασει αλλες εκτος απο αυτες που προτεινεις ως 'αφροκρεμα'?
Δεν τις έχω δοκιμάσει. Αυτά που λέω είναι από εμπιστοσύνη στην φιλοσοφία και στην στοχευμένη αυτοπροβολή της AMSOIL. Τις μισές μας απορίες τις λύνει η AMSOIL στις ιστοσελίδες της, και ταυτόχρονα μας γεννά έντονους προβληματισμούς για το τί συμβαίνει στον χώρο των λιπαντικών. Τις άλλες μισές μας τις απαντάει μέσω email. Έχει και μερικούς ικανότατους ντίλερς (δυστυχώς ανάμεσα σε μερικούς γλοιώδεις τύπους) που γνωρίζουν από λιπαντικά όσο λίγοι και δεν θεωρώ τόσο τυχαίο που ο Αγγελόπουλος ανέλαβε τα AMSOIL στην Ελλάδα (όποιος έκανε τον κόπο να αγοράσει από αυτόν, εάν συζήτησε μαζί του φαντάζομαι θα εκτίμησε την βαθιά γνώση του στο αντικείμενο που εμπορεύεται - αυτό για μένα αποτελεί σημαντικό κίνητρο για να αγοράζω από έναν έμπορο).
Επί ένα χρόνο ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλια περί λίπανσης των ΗΠΑ (έχω αναφέρει στο παρελθόν το όνομά του και το έχω μετανιώσει γιατί οι περισσότεροι αδυνατούν να εκτιμήσουν τα μεγέθη - σα να συζητάνε για τον Αρχάγγελο Γαβριήλ τα διαβολάκια της Κόλασης) επικοινωνούσε μαζί μου προσπαθώντας να μου λύσει προχωρημένες απορίες που το θεωρητικό μου υπόβαθρο αδυνατούσε να προσεγγίσει. Πληροφορίες πολυδιασταυρωμένες. Η AMSOIL όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά και προκαλεί ανοιχτά γιατί δεν φοβάται τον ανταγωνισμό. Ένας ερευνητής θα εκτιμήσει αυτήν την στάση από οποιαδήποτε εταιρία. Αν δεν υπήρχε η AMSOIL να μιλάει με 'ονόματα και διευθύνσεις' δεν θα ξυπνούσαμε ποτέ από τον καταναλωτικό μας ύπνο. Δεν θα ξεχάσω τα πρώτα μου ξενύχτια στις ιστοσελίδες της. Μου γέννησαν έντονους προβληματισμούς, όχι τόσο γι αυτά που έλεγε όσο για το ότι αυτά τα έλεγαν επωνύμως και υπογεγραμμένα σε μία χώρα όπου το δικαστικό σύστημα είνα καταπέλτης στους απατεωνίσκους. Μακάρι σε όλα τα προϊόντα να υπάρχουν τέτοιες εταιρίες που προβληματίζουν με αλήθειες τον καταναλωτή. Δεν είναι ότι μας απαντάει στα πάντα αλλά είναι ότι μας προβληματίζει, κι αυτό είναι σημαντικότερο από το να μας δώσει απλώς έτοιμες απαντήσεις. Και δεν αναφέρομαι στην τεχνολογία-τεχνογνωσία που κρύβεται στα εργαστήρια (δεν μπορουμε να το εξακριβώσουμε αυτό) αλλά για την τεχνογνωσία που περνάνε σε εμάς.
Γι αυτό και θεωρώ την AMSOIL την κορυφή από τις κορυφαίες. Προσωπική άποψη, αλλά δεν είμαι ο μόνος (στην Ελλάδα ίσως να είμαι ο μόνος - αν και σε πολλά πράγματα καλώς ή κακώς αποτελώ άθλια μειοψηφία για όποιον με γνωρίζει).Από εκεί και πέρα ισχύει: 'Το κατάλληλο είναι καλύτερο απο το καλύτερο'. Γι αυτό και δεν έχει νόημα να συζητάμε για κάθε εφαρμογή για την αποκλειστική χρήση των προϊόντων της μίας ή της άλλης εταιρίας. Για παράδειγμα η RED LINE (εξίσου επικοινωνιακή με την AMSOIL και γι αυτο εξίσου σεβαστή) έχει επικεντρωθεί στην παρασκευή μίας συγκεκριμένης διαχρονικής σύνθεσης η οποία προσδίδει στα λιπαντικά της εξαιρετική αντοχή στην σκληρή χρήση. Γι αυτό και το λιπαντικό της ή θα σου κάνει ή θα πας σε άλλη εταιρία (αφού δεν δίνει άλλη επιλογή πέραν του διαφορετικού ιξώδους). Η AMSOIL (για να συγκρίνουμε κορυφαίους παρασκευαστές του ίδιου επιπέδου και βεληνεκούς) έχει σε κάθε λιπαντικό και διαφορετική σύνθεση, αν δεν σου κάνει μπορείς να δοκιμάσεις άλλο της γκάμας της, και ταυτόχρονα παράγει και κάποια υπερλιπαντικά που στοχεύουν στην πλήρωση της επόμενης αυστηρής προδιαγραφής που δεν έχει έρθει ακόμη (όπως το DEO που καλύπτει ταυτόχρονα τις πλέον πρόσφατες προδιαγραφές για βενζίνη και ντίζελ API SM/CJ-4).
Κι επειδή γι αυτό το ποστ αφορμή ήταν συγκεκριμένη πρόταση για βαλβολίνες, τονίζω ότι το 'κεφάλι' που προανέφερα είναι υπεύθυνος του τμήματος έρευνας-εξέλιξης-παραγωγής λιπαντικών συστημάτων μετάδοσης της AMSOIL.
Για να κανουμε μια σοβαρη συζητηση…
Σεβαστα όλα αυτά που λες αλλα ολες οι πηγες που αναφερεις είναι μεσα από την AMSOIL.Δεν υπαρχει η αντιπαραθεση, η άλλη αποψη.Τα λεω αυτά διοτι όταν ζουσα στην Αγγλια με προσεγγισαν από τη HERBALIFE,εταιρεια με ιδιο τροπο δικτυωσης και προωθησης με αυτους της AMSOIL , για να γινω dealer.Οι ανθρωποι ηταν ευγενεστατοι, γνωστες και με πειθω, τοση που φευγοντας από την κουβεντα πιστεψα ότι οντως τα προιοντα τους ηταν τα «κορυφαια».Δυστυχως τα πραγματα δεν ηταν ετσι…Καλη εταιρεια αλλα πολύ κατωτερη από αυτά που με εκαναν να πιστεψω οι ανθρωποι της τα οποια ειμαι σιγουρος ότι τα πιστευαν και οι ιδιοι!!!Αυτη την τακτικη εχει και η AMSOIL.Και εξηγω αμεσως γιατι:
Εάν αυτά που διαφημιζουν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα , δωσε μου ένα λογο γιατι δεν υπαρχουν σαν ονομα σε κανεναν απο τους επισημους αγωνες(FORMULA 1 & 3, NASCAR, NHRA,DIRT TRACK RACING, OFF ROAD RACING, TRACTOR PULLING,SUPER BIKES etc)!!!! Και δεν εννοω ως χορηγοι, εννοω χρηστες που επιλεγουν μονο και μονο επειδη είναι καλο σαν προιον.
Εχουμε την τυχη να ειμαστε σε ένα forum οπου ολες οι φωνες ακουγονται και εχουν την ιδια βαρυτητα. Σε τι οφελει όμως μια προταση για ένα οποιοδηποτε προιον εάν ο προτεινων δεν εχει προσωπικη εμπειρια αλλα μονο θεωρητικη καταρτιση , ?? Σε καμια περιπτωση δεν ακυρωνω την θεωρια αλλα εδώ ειμαστε για να μοιραζομαστε εμπειριες που είναι πολύ πιο χρησιμες από τα γραπτα που αναπτυσσει ο καθενας για διαφημιστικους σκοπους.Δεν εχω δει πουθενα η AMSOIL να προκαλει ανοιχτα άλλη εταιρεια λιπαντικων επισημως.Ολα τα εργαστηριακα ευρηματα είναι από δικα τους και προφανεστατα κατευθυνομενα labs.Εδω είναι η ομοιοτητα με την HERBALIFE…συν την τακτικη πωλησεων βλεπε πυραμιδα.
Όλα τα παραπανω σχολια δεν αποσκοπουν στην ακυρωση της ποιοτητας των προιοντων της AMSOIL.Απεναντιας πολύ πιθανον είναι να είναι και καλυτερα από πολλα λιπαντικα επισημων εταιρειων .Σαφως όμως δεν είναι και αυτό που θελουν να μας πλασσαρουν ότι είναι.Απορια μου είναι αφου είναι τοσο καλα και επενδυουν τοσα για ερευνα και διαφημιση στην κατευθυνση της παραγωγης του πιο προηγμενου λιπαντικου, γιατι η τιμη τους είναι τοσο χαμηλη??????Μηπως οι πρωτες υλες είναι του γενικου «σωρου» που αγοραζουν ολες οι εταιρειες? ?
Εχοντας κατά νου αυτό τον προβληματισμο εκανα μια ερευνα στο διαδικτυο (και στην Ολλανδια που ειχα παει πριν λιγο καιρο) σχετικα με τις τιμες στα λιπαντικα.
Οι πιο ακριβες εταιρειες και με υψηλο prestige είναι οι :
MOTUL
RED LINE
TORCO
REVENOL
Στο μεσο ορο προς τα φθηνα συναντας την AMSOIL…
Εκει που είναι σιγουρα πρωτη η AMSOIL, είναι στη διαφημιση μεσω διαδικτυου.Είναι τυχαιο αραγε???Η απλα δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο ώστε να αυξανει το κοστος παραγωγης και κατ επεκταση την τιμη διαθεσης τους????
Το brand loyalty είναι καλο αλλα σε επιπεδο οπαδου, ο φανατισμος παντα οδηγει σε λαθος μονοπατια…. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μίλτο,οι Amsoil που προτείνεις έχουν και τα friction modifiers που ισχυρίζονται ότι έχουν οι Redline και τις κάνει κατάλληλες για μπλοκέ διαφορικά?
Ναι, η σύνθεσή τους είναι κατάλληλη για χρήση από απλά διαφορικά έως μπλοκέ βαρέων οχημάτων.
Πάντως η μόνη που ΓΡΑΦΕΙ ότι κάνει για μπλοκέ είναι η FGR. Οι άλλες (SVO κλπ) κάνουν για μπλοκέ ή γλιστράνε πολύ;
-
Επειδη η συζητηση ειναι πραγματικα υψηλου επιπεδου θα ηθελα να δωσω τα ευσημα στους φιλους Red line και Miltellas.
Μακαρι να ηταν ολα τα θρεντ σαν και αυτο!!!!Θα ηθελα να συμμετασχω λιγο στην κουβεντα σας και να σας παροτρυνω να ριξε τε μια ματια και στην Silkolene η οποια ,ειμαι σε θεση να ξερω γιατι δουλευω σε αδελφη εταιρεια,και τμημα ερευνας εχει και στις ταξεις της δουλευει ενας απο τους λεγομενους 'γκουρου' των λιπαντικων, ο John Rowland. .
Ηταν μια απο τις πρωτες (αν οχι η πρωτη) που εβγαλε εστερικα λιπαντικα, η μοναδικη που ειχε εξελιξει λιπαντικα για το Concorde,και τωρα χρησιμοποιει μια μεθοδο που την ονομαζει Electrosyntec και χρησιμοποιει ηλεκτροστατικες δυναμεις για καλυτερα αποτελεσματα.Επειδη απο αυτον το χωρο δυστυχως δεν μπορω να αναφερω ονοματα μπορω να σας ενημερωσω οτι αρκετες φιρμες χρησιμοποιουν τα προϊοντα τους χωρις καμμια διαφημηση (τα πληρωνουν κανονικα).
Αυτο που μπορω να σας διαβεβαιωσω(το ειδαμε με τα ιδια μας τα ματια) ειναι οτι τα λιπαντικα που χρησιμοποιουσε η Suzuki στα SB ηταν ακριβως ιδια με αυτα που εχουν στο ραφι τα καταστηματα.
Και εχουν εξελιξει ενα racing λιπαντικο που δινει 3% ιπποδυναμη το οποιο κυκλοφορει μεν κανονικα στην αγορα ,αλλα με την αυστηρη προειδοποιηση οτι ειναι ΜΟΝΟ για αγωνες και θα πρεπει να αλλαζετε μετα απο καθε αγωναΣτην χωρα μας βεβαια εχει επικρατησει η φημη οτι η Silkolene ειναι μοτο εταιρια αλλα αυτο δεν ειναι αληθεια.
Α...και κατι ακομα...για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.Οταν ρωτησα τον 'γκουρου' τι λαδια θα χρησιμοποιουσε στο δικο του μοτερ αν δεν υπηρχαν τα Silkolene μου ειπε 'μονο ευρωπαϊκα'.
Αυτο τωρα το ερμηνευουμε οπως θελουμε...ή ζηλευει την ανωτερωτητα των Αμερικανικων και τα απαξιωνει , ή εχει δικιο και ειναι καλυτερα τα ευρωπαϊκα.!!
Περι λιπαντικών γενικώς