-
Όσοι ενδιαφέρονται για gps, τους καλύτερους χάρτες με κάλυψη για σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα, τους έχει η Ngi η οποία συνεργάζεται με την Destinator. Oπότε με ενα pda των 350-400 ευρώ, ισως και φτηνότερο, και με αλλα 190 ευρώ περίπου για το Destinator με τους χαρτες, έχει κανείς ενα εξαιρετικό σύστημα πλοήγησης.
-
Όσοι ενδιαφέρονται για gps, τους καλύτερους χάρτες με κάλυψη για σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα, τους έχει η Ngi η οποία συνεργάζεται με την Destinator. Oπότε με ενα pda των 350-400 ευρώ, ισως και φτηνότερο, και με αλλα 190 ευρώ περίπου για το Destinator με τους χαρτες, έχει κανείς ενα εξαιρετικό σύστημα πλοήγησης.
δεν τους φτανει η αναμονη δλδ θα σκασουν και ενα καρο λεφτα για gps/destinator?
αφου υπαρχουν κι αλλες λυσεις...
-
Ποιες είναι οι άλλες λύσεις όσον αφορα το gps?
Noμίζω πως απο το να σκάσει κανεις 1500-2000 euros για να βάλει το εργοστασιακό gps , το όποιο δεν έχει και την καλύτερη χαρτογράφηση για την ελλάδα τουλάχιστον, δεν είναι και ότι πιο σωστό. Μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με 500, ίσως και λιγότερα euros, με την αγορά ενός pda και ενός προγράμματος πλοήγησης. -
Καλημέρες,
Κατ' αρχήν για το φίλο που ρώταγε για audio-in. ΔΕΝ μπήκε το μαραφέτι που έχω αγοράσει. Ο εξουσιό στην Κηφισίας δεν ήθελε να το βάλει (πολύς κόπος μάστορα ε? δεν πειράζει... ΑΝ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΣ Χ3Σ3 με...)
Και συνεχίζουμε...
Το προηγούμενο ΣΚ που είδα και τον Κο Δήμου στην εθνική, άναψε ξαφνικά ένα αλάρμ σφάλματος στο ταμπλό και έγραφε 'VSA'. Έκανα δεξιά έκανα 'ριμπούτ' (σβήσιμο-άνοιγμα) και δεν ξαναβγήκε. Το είπα στον παραπάνω μάστορα και η απάντηση μετά το σέρβις ήταν 'δεν είναι τίποτα'...
Επίσης μου είπαν πως έφεραν τούμπα τα πίσω ελατήρια λόγω οδηγίας... (Το γνωστό πρόβλημα). Εγώ γούρλωσα τα μάτια μου και ρώτησα 'Δηλαδή εδώ και 20000ΚΜ πηγαίνω τάπα με ανάποδα τα ελατήρια????? Γιατί δεν το κάνατε τις δύο προηγούμενες φορές που ήρθα για την ανάκληση και για λάδια? Και δεν έχουν πρόβλημα τώρα που έχουν στρωθεί ανάποδα???'
Η απάντηση ήταν η ίδια... 'Δεν είναι τίποτα, δεν πειράζει...'ΕΠΕΙΔΗ εμένα όμως με πειράζει... Και επειδή με τις λίγες γνώσεις που έχω πιστεύω πως ΚΑΙ κινδύνεψα ΚΑΙ τα ελατήρια τώρα δεν έχουν τη μορφή που θα έπρεπε αφού επί 20000ΚΜ δουλεύανε ανάποδα, όταν γυρίσω με το καλό από τις διακοπές που είμαι τώρα, θα φύγει χ3στήρια επιστολή στο Σαρακά.
Θα μου πείτε γιατί δεν έκανες φασαρία... Ήμουν σε άσχημη κατάσταση, έτρεχα σαν το μουρλό με τη δουλειά και το τελευταίο που ήθελα να γίνει ήταν να χάσω τη ψυχραιμία μου μία μέρα πριν τις διακοπές...
-
τι εννοεις ειχαν μπει αναποδα τα ελατηρια????
-
και λίγη σάλτσα!
Καταλαβαίνεις ότι τσουλάει (ακόμη και με ανάποδα τα πίσω ελατήρια, γκρρρ) μετά τα ...150... Κακό αυτό... ιδιαίτερα αν έχεις το κακό συνήθειο όπως εγώ να μην κοιτάς το κοντέρ συχνά... Πόσο είπαμε είναι το πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα??
Κουραστικό το ταξίδι για τους πίσω επιβαίνοντες, νιώθουν πως είναι μέσα σε φραπιέρα...
Χωράει μέσα τα κέρατά του... Όσοι φίλοι έχουν δει τους αποθηκευτικους χώρους έχουν ψαρώσει...
Περί GPS... Περιττό στην Ελλάδα (εκτός και αν είσαι οφρόαντερ, πράγμα καταστροφικό με το civic...) , αλλά είμαστε και μουρλοί! Θεωρώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ τα 2 και βάλε χιλιάρικα. Με τόσα βάζεις CarPC... Εγώ κάνω πάντως τη δουλειά μου με το Garmin 60CSx που έχω για τη μοτοσυκλέτα και με χάρτες της Ανάβασης (ότι καλύτερο έχω δει).
Το μαραφέτι για το audio-in, αποτελείται από το κουτί και δύο καλωδια. Το ένα καλώδιο συνδέεται στο cd changer και το άλλο είναι απλό audio καλώδιο με 2xRCA από τη μία και καρφί σαν ακουστικών από την άλλη. Αν δουλεύει δεν ξέρω αφού ο Μάστορης δεν μπορούσε (μη χ3σω). Το πήρα κάπου 120 ευρώπουλα.
Αυτά... Πάω για βουτιές! Καλημέρες!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι εννοεις ειχαν μπει αναποδα τα ελατηρια????Εννοώ πως είχαν τοποθετηθεί 'τούμπα' κατα λάθος από το εργοστάσιο... Είναι γνωστό το θέμα, έχει τύχει σε πολλούς (το διάβασα πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο και βάλε στο civinfo και έχει γίνει θέμα και εδώ αν δεν απατώμαι)
Έχει βγει οδηγία από τη Honda, αλλά οι εδώ 'μάστορις' (τουλάχιστον ο δικός μου) κάνανε την πάπια... -
@pipikikinos συγχαρητήρια! Και εσυ αν δείς ένα ίδιο, εγώ θα'μαι. Και ναι, το φαινόμενο του 'στραβού λαιμού' έχει πολύ πλάκα!
Ερώτηση: Παρασκευή βράδυ είσουν μήπως παραλία Ν. Επιβατών; Πολλοί είδαν ένα κόκκινο διαστημόπλοιο και με ρωτούσαν αν είμουν εγώ.
-
Ο χρήστης karampelas έγραψε:
τι εννοεις ειχαν μπει αναποδα τα ελατηρια????
Εννοώ πως είχαν τοποθετηθεί 'τούμπα' κατα λάθος από το εργοστάσιο... Είναι γνωστό το θέμα, έχει τύχει σε πολλούς (το διάβασα πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο και βάλε στο civinfo και έχει γίνει θέμα και εδώ αν δεν απατώμαι)
Έχει βγει οδηγία από τη Honda, αλλά οι εδώ 'μάστορις' (τουλάχιστον ο δικός μου) κάνανε την πάπια...Φίλε μου τα λές λίγο λάθος.
Υπάρχει ειδικό bulletin απο την Honda που λέει ότι ΕΑΝ υπάρχει ήχος απο την ανάρτηση ,η πρώτη κίνηση που να κάνουν να είναι να αλλάξουν τα αμορτισερ με το πάνω κάτω.
Δεν είναι λάθος του εργοστασιου να τοποθετει λάθος τα ελατηρια. -
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
τι εννοεις ειχαν μπει αναποδα τα ελατηρια????
Εννοώ πως είχαν τοποθετηθεί 'τούμπα' κατα λάθος από το εργοστάσιο... Είναι γνωστό το θέμα, έχει τύχει σε πολλούς (το διάβασα πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο και βάλε στο civinfo και έχει γίνει θέμα και εδώ αν δεν απατώμαι)
Έχει βγει οδηγία από τη Honda, αλλά οι εδώ 'μάστορις' (τουλάχιστον ο δικός μου) κάνανε την πάπια...Φίλε μου τα λές λίγο λάθος.
Υπάρχει ειδικό bulletin απο την Honda που λέει ότι ΕΑΝ υπάρχει ήχος απο την ανάρτηση ,η πρώτη κίνηση που να κάνουν να είναι να αλλάξουν τα αμορτισερ με το πάνω κάτω.
Δεν είναι λάθος του εργοστασιου να τοποθετει λάθος τα ελατηρια.Tι εννοείς? Οτι άλλοι φταίνε (όχι το εργοστάσιο) ή μήπως οτι η αντιστροφή των ελατηρίων δεν είναι πραγματικά σφάλμα?
-
Καταρχην εχω κανει λαθος δεν γινετε να αλλαξουν τα αμορτισερ με το πανω κατω,απλα επειδη βιαζομουνα τα εκανα σαλατα.
Συγνωμη:sorry:Εννοώ απ το εργοστασιο τα ελατηρια ειχανε μπει σωστα κι αυτο που λεει να αντιστραφουν τα ελατηρια ειναι υστερα απο bulletin της Honda,εαν παρατηρηθει θορυβος απ την αναρτηση.
-
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
Καταρχην εχω κανει λαθος δεν γινετε να αλλαξουν τα αμορτισερ με το πανω κατω,απλα επειδη βιαζομουνα τα εκανα σαλατα.
Συγνωμη:sorry:Εννοώ απ το εργοστασιο τα ελατηρια ειχανε μπει σωστα κι αυτο που λεει να αντιστραφουν τα ελατηρια ειναι υστερα απο bulletin της Honda,εαν παρατηρηθει θορυβος απ την αναρτηση.
όποιος βιάζεται σκοντάφτει ρε Στελάρα... (Καλό το fn2;;;;)
-
Nα εισουνα εκει να μιλαγε
αλλα καπου εχεις μπλεξει τελευταια .... -
Καταρχην εχω κανει λαθος δεν γινετε να αλλαξουν τα αμορτισερ με το πανω κατω,απλα επειδη βιαζομουνα τα εκανα σαλατα.
Συγνωμη:sorry:Εννοώ απ το εργοστασιο τα ελατηρια ειχανε μπει σωστα κι αυτο που λεει να αντιστραφουν τα ελατηρια ειναι υστερα απο bulletin της Honda,εαν παρατηρηθει θορυβος απ την αναρτηση.
OK αλλά στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε θόρυβος από την ανάρτηση και δεν ανέφερα στο συνεργείο τίποτα τέτοιο. Απλά με ενημερώσανε πως τα τουμπάρανε.
Από την άλλη τα ελατήρια απ'οσο ξέρω δεν είναι συμμετρικά αλλά προοδευτικά.
Δεν έχουν την ίδια αντίσταση στις δυνάμεις και στις δύο μεριές. Στη μηχανή μου ας πούμε έχει βελάκι για να δηλώνει την πάνω και την κάτω μεριά. -
Ταξίδι από Αθήνα Πάτρα - Κίνηση στην Πάτρα - Πύργο και επιστροφή
Χιλιόμετρα 638.7.
Κατανάλωση 5.68 lt/100 km.
To ταξίδι έγινε με έναν επιβάτη (τον υπογραφόντα). Στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση είναι περίπου στα 5.4 λτ/100 με ταχύτητες γύρω στα 100~110 km/h και με χρήση του CC.
Το κάτι παραπάνω οφείλεται στα περίπου 40 χιλιόμετρα σε μικρές διαδρομές από και προς το Πανεπιστήμιο των Πατρών.
Ισχύουν αυτά που είχα αναφέρει στο προηγούμενο ταξίδι. Με ένα άτομο το όχημα είναι όμως πιο σταθερό στον πλάγιο άνεμο που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει σχετική μνεία κατά τη φόρτιση με τους σχετικά βαρείς επιβάτες στα εμπρός καθίσματα.
Με ενοχλεί λίγο το χειρόφρενο που εξέχει.
Κατά τα αλλά..... Μέτωπο καθρέπτη.
Σήμερα το πρωί τηλέφωνο στον Μαλταμπέ. Μετά από 1 μήνα δεν είχε έρθει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Με απλό τρόπο εξήγησα ότι μπορεί και να κινηθώ ΝΟΜΙΚΑ κατά του Σαρακάκη καθώς από τη μία με δεσμεύει με τα 7 χρόνια εγγύηση αλλά από την άλλη δεν μπορεί να προσφέρει ένα απλό και ιδιαίτερο κρίσιμο για την ασφάλεια ανταλλακτικό.
Μάλλον πρέπει να δούλεψε η απειλή ή απλά ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος το είχε ξεχάσει πλήρως και στις 11 το πρωί μου τηλεφώνησαν ότι ο καθρέπτης έφτασε την Παρασκευή.
Αίντε να δούμε γιατί το μόνο που ενοχλεί στο ταξίδι είναι ο θόρυβος από της ταινίες που κρατούν τον καθρέπτη στη θέση του.
-
Ο χρήστης karampelas έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ που είδα και τον Κο Δήμου στην εθνική, άναψε ξαφνικά ένα αλάρμ σφάλματος στο ταμπλό και έγραφε 'VSA'. Έκανα δεξιά έκανα 'ριμπούτ' (σβήσιμο-άνοιγμα) και δεν ξαναβγήκε. Το είπα στον παραπάνω μάστορα και η απάντηση μετά το σέρβις ήταν 'δεν είναι τίποτα'...
Εμμμ αφού είδες τον ακατανόμαστο πως να μην σου συμβεί το ξαφνικό....
Σοβαρά τώρα.
-
Μήπως πάτησες κατά λάθος το κουμπάκι της απο-ενεργοποίησης του VSA?? Το ότι δεν ξαναβγήκε μετά αυτό σημαίνει ότι μετά από επαννεκίνηση για λόγους ασφάλειας το VSA είναι πάντα ON. Άλλωστε το κόμβιο είναι πιεστικού τύπου και δεν μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται.
-
Μήπως του είχες @@@@σει τα πρέκια και τα φρένα βρέθηκαν εκτός οπότε για την προστασία του συστήματος πέδησης (που φρενάρει το όχημα για να προκαλέσει τις μικροδιορθώσεις πορείας) ο εγκέφαλος έθεσε εκτός το VSA. Μετά από ένα σταμάτα ξεκίνα με τα φρένα να ξανακρυώνουν το σύστημα ξανατέθηκε εντός.
Πάντως μπορείς να δεις αν ισχύει το 1ο ή το 2ο. Σε περίπτωση που σου ξανατύχει τότε απλά μειώνεις την ταχύτητα στα νόμιμα όρια των Ε.Ο. και απλά πας για μερικά λεπτά. Αν είναι το 2ο τότε το VSA θα ξαναμπεί μπροστά μόνο του. Στο κύριο service πάντως ζήτησε να σου παραδώσουν τη πλήρη λίστα του ρουφιάνου. Αν για κάποιο λόγο κάτι έχει συμβεί με το VSA πρέπει να σου δίνει και μία αρίθμηση με το λάθος ή με το 0 code που σημαίνει override του χρήστη. Άλλωστε εφόσον οι ασφαλιστικές μπορούν να το ζητήσουν αυτό (μιλάμε για πολύ ρουφιανιά... και πλήρη on-time δεδομένα για τα τελευταία 2 με 3 λεπτά) μπορείς να το ζητήσεις και εσύ....
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ που είδα και τον Κο Δήμου στην εθνική, άναψε ξαφνικά ένα αλάρμ σφάλματος στο ταμπλό και έγραφε 'VSA'. Έκανα δεξιά έκανα 'ριμπούτ' (σβήσιμο-άνοιγμα) και δεν ξαναβγήκε. Το είπα στον παραπάνω μάστορα και η απάντηση μετά το σέρβις ήταν 'δεν είναι τίποτα'...
Εμμμ αφού είδες τον ακατανόμαστο πως να μην σου συμβεί το ξαφνικό....
Σοβαρά τώρα.
-
Μήπως πάτησες κατά λάθος το κουμπάκι της απο-ενεργοποίησης του VSA?? Το ότι δεν ξαναβγήκε μετά αυτό σημαίνει ότι μετά από επαννεκίνηση για λόγους ασφάλειας το VSA είναι πάντα ON. Άλλωστε το κόμβιο είναι πιεστικού τύπου και δεν μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται.
-
Μήπως του είχες @@@@σει τα πρέκια και τα φρένα βρέθηκαν εκτός οπότε για την προστασία του συστήματος πέδησης (που φρενάρει το όχημα για να προκαλέσει τις μικροδιορθώσεις πορείας) ο εγκέφαλος έθεσε εκτός το VSA. Μετά από ένα σταμάτα ξεκίνα με τα φρένα να ξανακρυώνουν το σύστημα ξανατέθηκε εντός.
Πάντως μπορείς να δεις αν ισχύει το 1ο ή το 2ο. Σε περίπτωση που σου ξανατύχει τότε απλά μειώνεις την ταχύτητα στα νόμιμα όρια των Ε.Ο. και απλά πας για μερικά λεπτά. Αν είναι το 2ο τότε το VSA θα ξαναμπεί μπροστά μόνο του. Στο κύριο service πάντως ζήτησε να σου παραδώσουν τη πλήρη λίστα του ρουφιάνου. Αν για κάποιο λόγο κάτι έχει συμβεί με το VSA πρέπει να σου δίνει και μία αρίθμηση με το λάθος ή με το 0 code που σημαίνει override του χρήστη. Άλλωστε εφόσον οι ασφαλιστικές μπορούν να το ζητήσουν αυτό (μιλάμε για πολύ ρουφιανιά... και πλήρη on-time δεδομένα για τα τελευταία 2 με 3 λεπτά) μπορείς να το ζητήσεις και εσύ....
Κε dimou,
δεν το κάναντε πιο λιανά το τελευταίο περί 'λιστα του ρουφιάνου' -
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ που είδα και τον Κο Δήμου στην εθνική, άναψε ξαφνικά ένα αλάρμ σφάλματος στο ταμπλό και έγραφε 'VSA'. Έκανα δεξιά έκανα 'ριμπούτ' (σβήσιμο-άνοιγμα) και δεν ξαναβγήκε. Το είπα στον παραπάνω μάστορα και η απάντηση μετά το σέρβις ήταν 'δεν είναι τίποτα'...
Εμμμ αφού είδες τον ακατανόμαστο πως να μην σου συμβεί το ξαφνικό....
Σοβαρά τώρα.
- Μήπως πάτησες κατά λάθος το κουμπάκι...
- Μήπως του είχες @@@@σει τα πρέκια...
Στο κύριο service πάντως ζήτησε να σου παραδώσουν τη πλήρη λίστα του ρουφιάνου....
Το πρώτο δεν το σχολιάζω...
Σίγουρα δεν πάτησα κατα λάθος το κουμπί και όχι δεν του είχα @@@ τα πρέκια τη δεδομένη στιγμή (βασικά δεν... πρόλαβα!). Μάλιστα μόλις είχα ξεκινήσει από Βόλο για Λάρισα και ακόμη δεν είχα βγεί στη ΕΟ.
Έπειτα δε μιλάμε για το σήμα που βγάζει όταν το απενεργοποιείς μόνος σου, αλλά ένα μεγάλο 'VSA' με κίτρινο φόντο στην οθονούλα που δείχνει καταναλώσεις κτλ. Είχε ανάψει και το θαυμαστικό πάνω δεξιά.Όσο για το κύριο service... Το έκανα, ζήτησα εξηγήσεις για αυτό το θέμα και όλη κι όλη η απάντηση ήταν 'Δεν ήταν τίποτα, μην ανησυχείς'. Οι άνθρωποι δεν είχαν καμιά όρεξη να συζητήσουν και γω καμιά όρεξη να μαλώσω...
Απλά με χάσανε από πελάτη και αποκτήσανε μάλιστα και μόνιμη αρνητική διαφήμιση αφού από δω και πέρα θα λέω σε όλους να μην πατήσουν εκεί αφού τους θεωρώ απαράδεκτους (και για άλλους λόγους).
-
Ο χρήστης karampelas έγραψε:
Απλά με χάσανε από πελάτη και αποκτήσανε μάλιστα και μόνιμη αρνητική διαφήμιση αφού από δω και πέρα θα λέω σε όλους να μην πατήσουν εκεί αφού τους θεωρώ απαράδεκτους (και για άλλους λόγους).+1
Αφού εμφανίστηκε μήνυμα λάθους, αποθηκεύθηκε κωδικός στη μνήμη. Αντί να σου πούνε λεπτομέρειες (μετά από ερώτησή σου), η κλασσική απάντηση (βοσκού προς βοσκό) 'δεν ήταν τίποτε, το μηδενίσαμε'.
-
σωστό, υπάρχει μήνυμα που κάποτε θα το δεις..... Αν δεν εχουν βγάλει μπαταρία θα το δεις και στον επόμενο έλεγχο.
Εγω όταν αγοράζω μεταχειρισμένο κάνω αυτόν τον έλεγχο 2 φορές.
Μία για να δω τα σφάλματα που έχει. Μηδενίζω και μετά ξανακάνω βόλτα και κοιτά ο μάστορας τον εγκέφαλο ξανά... Ετσι για να τσιμπήσω κανένα σοβαρό error
Ηonda Civic 2005