-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μήπως αυτό είχε 100στάρα μέσα?
Μήπως σ'αυτό έβαλαν καθαριστικό για τα μπεκ και τραβάει καλύτερα?Αυτό το σκέφτηκα και εγώ. Αν ήταν έτσι, δεν θα ήταν πιο εύκολο να μου πει αυτό σαν δικαιολογία ο μηχανικός;
-
Ειναι δεδομενο οτι το αυτοκινητο αμα πηγαινει σαν την κοτα, δεν θα ανοιξει καλα,πολλοι μαλιστα τα καταστρεφουν οδηγοντας τα με 5η και 1500 στροφες 'για να στρωσει'.
Επισης ειναι δεδομενο οτι δεν ειναι ολα τα μοτορια ιδια,ακομα και αν θεωρητικα τα οδηγουσαμε ακριβως με τον ιδιο τροπο στις ιδιες συνθηκες,δεν θα παιρναμε το ιδιο ακριβως αποτελεσμα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ειναι δεδομενο οτι το αυτοκινητο αμα πηγαινει σαν την κοτα, δεν θα ανοιξει καλα,πολλοι μαλιστα τα καταστρεφουν οδηγοντας τα με 5η και 1500 στροφες 'για να στρωσει'.
Επισης ειναι δεδομενο οτι δεν ειναι ολα τα μοτορια ιδια,ακομα και αν θεωρητικα τα οδηγουσαμε ακριβως με τον ιδιο τροπο στις ιδιες συνθηκες,δεν θα παιρναμε το ιδιο ακριβως αποτελεσμα.Αυτό δεν έγινε ποτέ!
-
Καλα αυτο με το σκησιμο που λετε εσεις για στρωσιμο ειναι η μια εκδοχη.
Εγω ξέρω 2 106 που στρώθηκαν με πολυ μεγαλη υπομονη ειδικα το ενα ξεπερασε τα 5000 χλμ αν θυμαμαι καλα, και ξυριζε.
Και το δικο μου που στρωθηκε μεχρι τα 1000 χλμ του τραβηξα κατι κοφτες να ξεκαβλωσω λιγο σε 3ες 4ες κλπ, και μετα παλι στρωσιματακι αλλα 1000-2000 χλμ, και το δικο μου παει απιστευτα καλα συγκρινομενα με αντιστοιχα.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
να ειχες παντα 200ml λιγοτερο λαδι μεσα..?
Eγώ πάντως το δικό μου το πήρα μεταχειρισμένο με 25.000χλμ.
Ο πρώτος οδηγός ήταν πολύ ήρεμος και γενικά το πήγαινε 'ρελαντί'.Στις υψηλές στροφές ο κινητήρας ήταν πολύ 'σφιχτός'. Μετά από 10.000χλμ. δικής μου οδήγησης όμως άνοιξε όπως πρέπει.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας κινητήρας στρώνεται μόνο μέχρι τις στροφές που λειτουργεί. Αν δεν ξεπερνάς ποτέ τις 3500σαλ. δε μπορείς να περιμένεις ο κινητήρας να αποδίδει καλά στις υψηλές στροφές.
Είναι άλλες οι συνθήκες λειτουργίας στις 2.000σαλ και άλλες στις 6.000σαλ.
Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις με χαμηλές στροφές πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε υψηλές στροφές για να συμπεριφέρεται καλά ο κινητήρας ψηλά. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Είναι άλλες οι συνθήκες λειτουργίας στις 2.000σαλ και άλλες στις 6.000σαλ.
Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις με χαμηλές στροφές πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε υψηλές στροφές για να συμπεριφέρεται καλά ο κινητήρας ψηλά.+1 αναλογικά σκεπτόμενος...(δεν μπορείς πχ αν κάνεις 10.000km με χαμηλές στροφές να κάνεις και 10.000km με ψηλές...το λιγότερο θα τρακάρεις, but i got your point. )
Αν και αν το λιώσεις, μετά από κάποια km θα 'ανοίξει' και ψηλά.ΥΓ:Στρώσιμο δεν θεωρείται η ήρεμη λειτουργία από 2.000rpm ως τις 3.000-3.500rpm (που και τα περισσότερα μοτέρ βγάζουν τη μέγιστη ροπή τους) και χωρίς να πιέζεται η μηχανή (όσο γίνεται να πατάς λιγότερο το γκάζι) και μετά σταδιακά αύξηση των στροφών χωρίς πίεση για κάποια km?
Τουλάχιστον εγώ αυτό εννοώ στρώσιμο. -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Η Corolla θυμάμαι ότι στο facelift έχασε πολύ από τις επιδόσεις της, μήπως η δικιά σου είναι facelift ενώ το αυτοκίνητο της αντικατάστασης είναι προfacelift;
Το είχαμε συζητήσει και εδώ για την ανεξήγητη ( ; ) πτώση των επιδόσεων.
Eίναι προ facelift, αλλά η εξήγηση του προισταμένου ήταν άλλη... Θα τους γ....αργαλήσω μου φαίνεται.
μαλλον αυτο του φανκυ παιζει.. η ιστορια με τα στρωσιματα λιγο οτι ναναι μου φανταζει..
-
Αφού είναι προ-f/l, πώς παίζει;
-
ετσι οπως το διαβασα μου φανηκε οτι το αντικατστασης ειναι προ..πασο!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αφού είναι προ-f/l, πώς παίζει;Προ facelift είναι της αντικατάστασης.Το δικό μου είναι facelift.
-
AAA, ok. Τότε όντως μπορεί να είναι αυτό. Πάντως η διαφορά σε τέτοιες περιπτώσεις αποδίδεται κυρίως σε ρυθμίσεις ρύπων.
-
Αυτο ειναι παιδια,η κορολα ειχε χασει πολυ σε επιδοσεις μετα το facelift.Αν θυμαμαι καλα η διαφορα στο 0-100 ηταν 1 sec!
Καλα τα ειπε ο funky. -
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το μοντέλο, μήπως το παλιό είναι με ντιζάτο γκάζι και το νέο με ηλεκτρονικό;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το μοντέλο, μήπως το παλιό είναι με ντιζάτο γκάζι και το νέο με ηλεκτρονικό;To facelift ειχε αλλες ρυθμισεις κυριως λογω ρυπων,οπως εγραψε και ο drdino.
Βεβαια μπορει να παιζει ρολο και αυτο που λες μιας και τα ηλεκτρογκαζα βοηθουν στους ρυπους και στην οικονομια,αλλα δεν ξερω αν το προ-facelift ειχε ηλεκτρογκαζο. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το μοντέλο, μήπως το παλιό είναι με ντιζάτο γκάζι και το νέο με ηλεκτρονικό;Και τα δύο είναι με ντίζα.
-
όταν το ξαναπάρεις κάνε ένα reset στον εγκέφαλο και ξεκίνα να το σκίζεις για να αλλάξουν οι παράμετροί του, εκ των οποίων το σημαντικότερο το μίγμα.
-
Δυστυχως-ευτυχως, οπως ''μαθουμε'' εναν κινητηρα στα πρωτα 1500χλμ, ετσι θα ''φερθει'' και μετα
Υπαρχει μια τακτικη στρωσιματος, που λεγεται hot break in, η οποια λεει οτι με το που περνουμε ενα οχημα, το σκιζουμε απο την αρχη, κοφτες κτλ.
Σε αυτην την περιπτωση, ενας κινητηρας θα εχει πατησει 100% σωστα τα ελατηρια του πανω στον κυλινδρο, και μαλιστα οχοι εχουν επιχηρησει, εχουν αναφερει οτι οι κινητηρες αποδιδουν πολυ καλυτερα απο αλλους που στρωθηκαν ''κανονικα''Στο κατω κατω της γραφης, σκεφτειτε το
Τι θα παθει ενας κινητηρας αν τον ανοιγουμε απο την αρχη?
Με τις ανυπαρκτες ανοχες που εχουν πια οι κινητηρες, τιποτα δεν θα παθειΤο δικο μου στρωσιμο, ετσι για την ιστορια, ειναι σταδιακο ανοιγμα απο τα 0 χιλιομετρα, και σε στροφες, και σε ποσοστο ανοιγματος του γκαζιου
-
Δυο φορες που εστρωσα κινητηρα (απο επισκευη) με τον 'Ιταλιακο' τροπο,έτυχε την πρωτη να κάει ενα εμβολο και τη δευτερη να σπάσει ενα αλλο.
Και οι δύο αυτες περιπτωσεις εγιναν με πολύ λίγα χιλιόμετρα μετα την επισκευη
Στην πρωτη περίπτωση το φορτωσαμε σε φτωχο μίγμα,και εξακολουθει να ειναι αυτος ο πρωτος υπαίτειος
Στη δευτερη περίπτωση που το εμβολο εσπασε (δεν κάηκε) δεν μπορεσαμε να το αποδώσουμε σε κάποια συγκεκριμένη αιτία,παρ'όλα αυτα συνέβη και ενα αλλο απίθανο συμβαν.Του ενός εμβόλου τα ελατηρια (οχι του εμβόλου που έσπασε) παρουσίασαν τρομερη φθορα στο σημείο που εφαπτονται του κυλίνδρου.Η σκλήρυνση (βαψιμο) διαλύθηκε και αφησε πολλές μικρες λωριδες σκληρυμένες αναμεσα σε πολλά κατεστραμενα σημεία του ελατηρίου.
τα ελατηρια ήταν γνησια της όπελ,όπως και τα εμβολα (MAHLE)
Τα χιλιόμετρα που ήτανε φορεμενα ήταν (αν θυμαμαι καλα) λιγότερα απο 1500.Την τριτη φορα εστρωσα τον κινητηρα με τον 'παραδοσιακο' τροπο,και με αυτον τον τρόπο θα στρωνω πλέον κινητηρες για πάντα.
Καλώς ή κακώς,μου εμεινε στο μυαλο οτι την πάτησα λόγω 'ιταλικου' στρωσιματος
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλώς ή κακώς,μου εμεινε στο μυαλο οτι την πάτησα λόγω 'ιταλικου' στρωσιματος
Tι εννοεις Ιταλικο στρωσιμο?
Τι αμαξι ηταν(χρονολογια) και τι επισκευη υπεστει?
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Καλώς ή κακώς,μου εμεινε στο μυαλο οτι την πάτησα λόγω 'ιταλικου' στρωσιματος
Tι εννοεις Ιταλικο στρωσιμο?
Τι αμαξι ηταν(χρονολογια) και τι επισκευη υπεστει?
Το σκίσιμο εξ'αρχης εννοώ.Ο κινητηρας ειναι δίλιτρος οχταβαλβιδος της όπελ,καταλυτικος,και υπέστη αλλαγη εμβόλων/κουζινετων/ελατηριων με γυαλισμα των κυλίνδρων
Αυτοκίνητο αντικατάστασης.... πιο γρήγορο από το δικό μου!!