Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα υπερθερμανσης σε Peugeot 307
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα υπερθερμανσης σε Peugeot 307
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    33
    3168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karabouzouklis last edited by

      ναι ρε συ, αλλα οταν εχεις δωσει εστω 12 χιλιαρικα (μετρητα) για ενα αμαξι, και να βλεπεις τετοια σημαδια φτηνιας μεγαλυτερα αποτι σε ενα ματιζ των 7μιση χιλιαδων το οποιο εχω οδηγησει, δηλαδη 'νταξει καπως μου καθεται βαρυ!

      και απο 307 παντως ιδια εντυπωση ειχα παρει οταν ειχα συνοδηγησει..

      Το σκισαμε το θεμα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        di0 last edited by

        Εγώ πάντως το ευχαριστιέμαι να βλέπω ότι δεν είμαι ακόμα τελείως αποκομμένος από το τι συμβαίνει στον κινητήρα (έστω και με ηλεκτρονικό τρόπο). Άλλωστε η αφορμή #134 (α λα Άλφα) που πήρα το 206 ήταν η ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης Di0 έγραψε:
          Εγώ πάντως το ευχαριστιέμαι να βλέπω ότι δεν είμαι ακόμα τελείως αποκομμένος από το τι συμβαίνει στον κινητήρα (έστω και με ηλεκτρονικό τρόπο). Άλλωστε η αφορμή #134 (α λα Άλφα) που πήρα το 206 ήταν η ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού

          και εμένα. Ξέρω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να μεταβάλει την θερμοκρασία του και μου φαίνεται παράξενο όταν βλέπω κολλημένη την βελόνα στους 90.

          Όσον αφορά το τελευταίο που λες, +1. Μπράβο στην πεζό (και σε κάθε άλλη εταιρία φυσικά) που σε πείσμα των καιρών βάζει πλήρεις πίνακες οργάνων (φτάσαμε να θεωρούμε την θερμοκρασία νερού πληρότητα) αλλά δίνει και σε αρκετά μοντέλα θερμοκρασία λαδιού.

          Εγώ να φανταστείς σκέφτομαι να βγω στο ψάξιμο για πίνακα οργάνων από CC που έχουν ψηφιακό θερμόμετρο λαδιού (με τρώει η τσέπη μου βλέπεις ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thanasis21 last edited by

            λοιπον αλλαξα παραφλου σε ανεξαρτητο ειδικευμενο σερβις πεζω-σιτροεν
            (εχω προβλημα με τους επισημους μαστορους) και εβαλα TOTAL
            COOLELF CLASSIC.το θεμα ειναι οτι ημουν μπροστα οταν αλλαξε
            το παλιο παραφλου και σιγουρα δεν ηταν 6 λιτρα.αρα εκ του εργοστασιου
            δεν το ειχαν γεμισει σωστα βεβαια η ενδειξη
            εδειχνε οτι ηταν ενταξει αλλα μαλλον ειχε παρει και αερα
            τελος παντων...
            απο λαδια εχει SHELL HELIX 5W-40
            την αλλη φορα θα βαλω τα αγαπημενα μου MOTUL
            κατα τα αλλα το 307 xsi 2.0 μετα απο 15 μηνες και 12500 χλμ
            δεν εχει κανενα προβλημα
            στα θετικα του: απιστευτα κρατηματα για ενα αυτοκινητο που
            ειναι μαμα μεχρι τελευταιας βιδας
            που να σας λεω την ιστορια με το VW GOLF GT 1.4 170HP
            αλλα φοβαμαι οτι θα βγουμε off topic

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanasis21 last edited by

              drdino: τι βαλβολινες προτεινεις για το κιβωτιο ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης THANASIS21 έγραψε:

                που να σας λεω την ιστορια με το VW GOLF GT 1.4 170HP
                αλλα φοβαμαι οτι θα βγουμε off topic

                πιστεψε με, δεν θελεις να πεις τπτ...

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης THANASIS21 έγραψε:
                  drdino: τι βαλβολινες προτεινεις για το κιβωτιο ???

                  Αυτές εδώ
                  http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... _1/511.pdf
                  Την ιστορία για το Golf μπορείς να την πείς σε κάποιο θέμα με Golf είναι κρίμα να γίνει χαμός στο θέμα σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jim-78 last edited by

                    ελα πες μας για το golf, ζησε λιγο επικυνδυνα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                      drdino: τι βαλβολινες προτεινεις για το κιβωτιο ???

                      Αυτές εδώ
                      http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... _1/511.pdf
                      Την ιστορία για το Golf μπορείς να την πείς σε κάποιο θέμα με Golf είναι κρίμα να γίνει χαμός στο θέμα σου

                      Αυτές ακριβώς. BE4/5 κιβώτιο έχεις ε; χμμμ... μούμπλε μούμπλε, και εσύ 2 λίτρα θέλεις, 1,9 για την ακρίβεια.

                      Όταν λες ένδειξη για το παραφλού, ποιάν ένδειξη λες; Είδες καμία βελτίωση/αλλαγή στην συμπεριφορά των θερμοκρασίων;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης THANASIS21 έγραψε:
                        λοιπον αλλαξα παραφλου σε ανεξαρτητο ειδικευμενο σερβις πεζω-σιτροεν
                        (εχω προβλημα με τους επισημους μαστορους) και εβαλα TOTAL
                        COOLELF CLASSIC.το θεμα ειναι οτι ημουν μπροστα οταν αλλαξε
                        το παλιο παραφλου και σιγουρα δεν ηταν 6 λιτρα.αρα εκ του εργοστασιου
                        δεν το ειχαν γεμισει σωστα βεβαια η ενδειξη
                        εδειχνε οτι ηταν ενταξει αλλα μαλλον ειχε παρει και αερα
                        τελος παντων...

                        Ποσο λιγοτερο εβαλε?To καλοριφερ το αδειασε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanasis21 last edited by

                          drdino: ενδειξη max-min ...
                          BILL33: θελω να πω οτι τωρα εβαλα 6 λιτρα ενω απο το εργοστασιο
                          (λανθασμενα) ειχε λιγοτερο απο οσο θα επρεπε να εχει

                          golf 5 gt stories :
                          1.το δικο μου ειναι 307 xsi 2.0 (εργοστασιακο - μηδεν μετατροπες)
                          2. τοπος: ΕΟ κορινθου-πατρων
                          3. εγω με συνολο 4 ενηλικες επιβατες , ο 'γερμανος' μονος του
                          4. ευθειες : ανοιγε διαφορα 1-1,5 καροτσες αλλα μετα τα 160
                          κοντερ (δυσκολα μεν και πολλη αργα) μειωνα την διαφορα
                          5. στροφες : αυτος φρεναρε πριν απο καθε στροφη με αποτελεσμα
                          να τον φτανω στον ποντο (δεδομενου οτι το 307 εστριβε σε οποια-
                          δηποτε ταχυτητα οπως ερχοταν απο την ευθεια - χωρις προβλημα
                          και με απιστευτη σταθεροτητα) και οταν βαρεθηκα το παιχνιδι απλα
                          το περασα σε μια στροφη με καλη ορατοτητα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanasis21 last edited by

                            το διαβασα σε αλλο φορουμ και επειδη ειναι 'καλο'
                            το κανω copy paste:

                            Golf Requires one ball. RALLYEing(Peugeot) requires TWO!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisb last edited by

                              THANASIS21

                              Βάλε μια φωτογραφία του 307 βρε γείτονα να σε γνωρίσω αν σε πετύχω στα πέριξ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                markvag last edited by

                                Ο χρήστης THANASIS21 έγραψε:

                                golf 5 gt stories :
                                1........................................οταν βαρεθηκα το παιχνιδι απλα
                                το περασα σε μια στροφη με καλη ορατοτητα

                                [off topic mode]

                                Μάλλον ο οδηγός του Golf δεν ήξερε τι του γινότανε... Τα έχω οδηγήσει και τα δύο (το 307 στις Σέρρες, το Golf στο δρόμο) και σε καμμία περίπτωση το 307 δεν κρατάει καλύτερα από το Golf.

                                Προσωπικά δεν θα διάλεγα κανένα από τα δύο (τώρα έχω 206 1,6 με το οποίο είμαι υπερ ευχαριστημένος) και η γκόλφω μου την ψιλοσπάει, αλλά η αλήθεια να λέγεται...

                                Μην αρχίσουμε τώρα Γκολφωσυζήτηση...[/off topic mode]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr