-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Μερικές διευκρινήσεις
- ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.
Συγχώρεσε την καχυποψία, αλλά ο Ακατανόμαστος έγινε διάσημος από thread που μιλούσε... με τον εαυτό του...
- Προφανώς αστειευόμουν ως προς το κομμάτι περί εδεσμάτων. Σεβομαι αφάνταστα και τα Γαλλικά και τα Γερμανικά αυτοκινητα στο βαθμό που οι οδηγοί τους οδηγούν σωστά χωρίς να τρομοκρατούν τον κόσμο και χωρίς το τσαμπουκαλίστικο στυλ του : 'Φυγετε από το δρόμο ζώα, περνάει ο **μάω!!'
Πολύ σωστή τοποθέτηση.
- Δεν κανω ποτέ κοντρες του στύλ φανάρι-φανάρι. Το αυτοκινητο το έφτιαξα για να οδηγάω γρήγορα οταν εγώ το θέλω και δεν εχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα. Ούτε θα αισθανθώ συμπλέγματα κατωτερότητας εαν με προσπεράσει οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Για το λογο αυτό έκανα μόνο μηχανικές και οχι αισθητικές μετατροπές στο Ibiza ώστε να μην προκαλώ.
Και πάλι συμφωνώ, ιδιαίτερα με το τελευταίο σκέλος.
Να υποθέσω ότι στο Ibiza έχεις τοποθετήσει το turbo kit? Αν ναι, τελικά, με το χέρι στην καρδιά, συμφέρει; Εννοώ συγκριτικά με το να αγοράσεις εξ'αρχής ένα Cupra.
-
OK φιλε prometheas παρολαυτα η προσκληση για το επομενο track day σαφως ισχυει. Δεν ειδαμε κανενα Ibiza στο προηγουμενο TD και προσωπικα ειμαι περιεργος να δω πως στεκεται ενα τετοιο τουρμπισμενο στην πιστα. Αλλωστε κι εσυ θα περασεις καλα.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Να υποθέσω ότι στο Ibiza έχεις τοποθετήσει το turbo kit? Αν ναι, τελικά, με το χέρι στην καρδιά, συμφέρει; Εννοώ συγκριτικά με το να αγοράσεις εξ'αρχής ένα Cupra.
Σωστά.
Βασίλη δεν έχω ψάξει πόσο στοιχίζει εξαρχής η αγορά ενος Cupra. Μαλλον η μετατροπή δεν συμφέρει τελικά. Απλά μου έπεσαν στα χέρια τα χρήματα χωρίς να τα περιμένω και ήταν μια απόφαση της στιγμής.
Ετσι κι αλλιώς ουσιαστικά θελω να ευχαριστηθώ λιγο το αυτοκίνητο τώρα που δεν υπάρχει ακόμα τρίτο μέλος στην οικογένεια γιατί μετά οι ανάγκες της αυτοκινησης διαφοροποιούνται -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
OK φιλε prometheas παρολαυτα η προσκληση για το επομενο track day σαφως ισχυει. Δεν ειδαμε κανενα Ibiza στο προηγουμενο TD και προσωπικα ειμαι περιεργος να δω πως στεκεται ενα τετοιο τουρμπισμενο στην πιστα. Αλλωστε κι εσυ θα περασεις καλα.Αν και ισως πείτε πάλι οτι είμαι ο Χρονομέτρης, έχω παρόμοια με αυτόν αποψη για το θέμα, αλλά για αλλους λόγους. Χωρίς να ειμαι απολυτα αρνητικός δεν μου αρέσει το οτι θα πάω σε ενα συγκεκριμένο μέρος οπου θα πρέπει να μπώ στην διαδιακασία να αποδειξω εαν είμαι καλός (γρήγορος ? σωστός ? ) οδηγός η όχι, διαγράφοντας γύρους σε μια συγκεκριμένη και σχετικά βαρετή πορεία. Οπως είπα και πρίν μου αρέσει να οδηγάω γρήγορα και οσο μπορώ σωστά σε συγκεκριμένες διαδρομές που μου αρέσουν και μου δημιουργούν το αντίστοιχο συναίσθημα και διάθεση και πάντα χωρίς το στοιχείο του ανταγωνισμού.
Παντως δεν θα με χάλαγε μια βόλτα μέχρι τα Μέγαρα να παίξουμε λίγο με τις αράχνες (ειδικά η μικρή ειναι πολύ διασκεδαστική )
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αν και ισως πείτε πάλι οτι είμαι ο Χρονομέτρης, έχω παρόμοια με αυτόν αποψη για το θέμα, αλλά για αλλους λόγους. Χωρίς να ειμαι απολυτα αρνητικός δεν μου αρέσει το οτι θα πάω σε ενα συγκεκριμένο μέρος οπου θα πρέπει να μπώ στην διαδιακασία να αποδειξω εαν είμαι καλός (γρήγορος ? σωστός ? ) οδηγός η όχι, διαγράφοντας γύρους σε μια συγκεκριμένη και σχετικά βαρετή πορεία. Οπως είπα και πρίν μου αρέσει να οδηγάω γρήγορα και οσο μπορώ σωστά σε συγκεκριμένες διαδρομές που μου αρέσουν και μου δημιουργούν το αντίστοιχο συναίσθημα και διάθεση και πάντα χωρίς το στοιχείο του ανταγωνισμού.
Προφανώς στα track days απουσιάζει το στοιχείο του ανταγωνισμού.
Θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι η οδήγηση στην πίστα αποτελεί εκπαιδευτική διαδικασία. Θα μάθεις πάρα πολλά για την οδήγησή σου, τις αδυναμίες σου και πως να τις διορθώσεις, τα περιθώρια και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου, πράγματα που δεν μπορείς να δεις εκτός πίστας. Για να μην μιλήσουμε για ασφάλεια και περιθώρια λάθους.
Γι'αυτό βεβαίως να έρθεις στο επόμενο TD (και μη φοβάσαι για λάστιχα και τέτοια, την πλάκα μας κάνουμε, όχι αγώνα).
-
βασιλη επιτεψε μου να διαφωνησω σε κατι.....
επειδη εχω μπει 4 φορες σε πιστα (αρκετες?)- σε 2 TD TFRC και σε 2 drift challenge- αυτο που λες για τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου σου για μενα δεν ισχυουν γιατι και να τα μαθεις δεν θα μποεις να τα χρησιμοποιησεις στον δρομο γιατι οι συνθηκες ειναι πολυυυυυυυ διαφορετικες -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
βασιλη επιτεψε μου να διαφωνησω σε κατι.....
επειδη εχω μπει 4 φορες σε πιστα (αρκετες?)- σε 2 TD TFRC και σε 2 drift challenge- αυτο που λες για τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου σου για μενα δεν ισχυουν γιατι και να τα μαθεις δεν θα μποεις να τα χρησιμοποιησεις στον δρομο γιατι οι συνθηκες ειναι πολυυυυυυυ διαφορετικεςΚαι βέβαια!!!
Αυτό που εννοούσα ήταν ότι, έχοντας δει (στο μέτρο του δυνατού) τα όρια, μπορείς να αξιολογήσεις καλύτερα μια κατάσταση στο δρόμο. Αποκτάς περισσότερη σιγουριά, γιατί έχεις κάνει μια 'υπέρβαση' μέσα στην πίστα.
Καμμία σχέση με το δρόμο, είναι εγκληματικό να κινείσαι έτσι μαζί με άλλους...
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
βασιλη επιτεψε μου να διαφωνησω σε κατι.....
επειδη εχω μπει 4 φορες σε πιστα (αρκετες?)- σε 2 TD TFRC και σε 2 drift challenge- αυτο που λες για τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου σου για μενα δεν ισχυουν γιατι και να τα μαθεις δεν θα μποεις να τα χρησιμοποιησεις στον δρομο γιατι οι συνθηκες ειναι πολυυυυυυυ διαφορετικεςΚαι βέβαια!!!
Αυτό που εννοούσα ήταν ότι, έχοντας δει (στο μέτρο του δυνατού) τα όρια, μπορείς να αξιολογήσεις καλύτερα μια κατάσταση στο δρόμο. Αποκτάς περισσότερη σιγουριά, γιατί έχεις κάνει μια 'υπέρβαση' μέσα στην πίστα.
Καμμία σχέση με το δρόμο, είναι εγκληματικό να κινείσαι έτσι μαζί με άλλους...
-
Πρώτα από όλα θέλω να πώ πως ο οδήγηση σε πίστα δεν είναι καθόλου βαρετή όσο ακούγεται, ούτε και τόοοσο καταστροφική, που να είναι υποχρεωτική η χρήση αγωνιστικού με ρολ μπαρ κλπ. Πρέπει απλά, να προσέχεις το όχημά σου, να μην το κουράζεις και κάθε 4-5 γύρους να το βγάζεις έξω για να κρυώνει. Με ένα σύνολο 15 γύρων είμαι σίγουρος πως ο καθένας και θα το ευχαριστηθεί και θα μάθει πολλά και χρήσιμα τόσο για το αυτοκίνητό του όσο και για τον εαυτό του.
(Kyan, τα Μέγαρα έχουν 2 (αριστερές) στροφές με 3 ταχύτητα. Επίσης, με αυτοκίνητο καλά στημένο, καλά λάστιχα κλπ και οι φυστικιές περνάνε με 3.)
Από εκεί και πέρα τα Μέγαρα αν μιλάμε για δοκιμές αυτοκινήτων είναι πολύ περισσότερο αντιπροσωπευτικό μέρος από μια μεγάλη ευρωπαική πίστα γιατί οι συνθήκες μοιάζουν αρκετά με αυτές των ελληνικών δρόμων, όσον αφορά τις στροφές. Λείπουν μόνο τα δέντρα, οι λακούβες και η γλιστερή άσφαλτος.
Χρονομέτρη ή όπως αλλιώς σε λένε η πρόσκληση για το Παραλληλο φορουμ 3 είναι ανοιχτή για όλους και εσένα. Όσο για τις δυνατότητες ενός ελαφρά βελτιωμένου 106 (σε επίπεδο 106 cup ) ρίξε σε παρακαλώ μια ματιά στα αποτελέσματα του περσινού ραλλυ Παλλάδιου. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
(Kyan, τα Μέγαρα έχουν 2 (αριστερές) στροφές με 3 ταχύτητα.Που οδηγούν σε κλειστές δεξιές. Εγώ αυτά τα δύο εσάκια τα θεωρώ ενιαίο πράγμα και όχι μια αριστερή και μία δεξιά. Το πόσο γρήγορα θα βγεις από τη δεξιά εξαρτάται κυρίως από το πόσο καλά θα μπεις στην αριστερή.
Επίσης, με αυτοκίνητο καλά στημένο, καλά λάστιχα κλπ και οι φυστικιές περνάνε με 3.)
Εεεε... αγωνιστικό δηλαδή (έστω και ερασιτεχνικό); Η κουβέντα όμως αφορά αυτοκίνητα δρόμου.
Από εκεί και πέρα τα Μέγαρα αν μιλάμε για δοκιμές αυτοκινήτων είναι πολύ περισσότερο αντιπροσωπευτικό μέρος από μια μεγάλη ευρωπαική πίστα γιατί οι συνθήκες μοιάζουν αρκετά με αυτές των ελληνικών δρόμων, όσον αφορά τις στροφές.
Εδώ διαφωνώ. Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες διαδρομές με ανοικτές καμπές των 130+ και τα Μέγαρα δεν έχουν καμμία τέτοια. Και να σου πω κάτι; Εγώ φοβάμαι πολύ περισσότερο τις ανοικτές καμπές παρά τις μεσαίες/κλειστές στροφές, ίσως γιατί πολύ απλά δεν έχω 'πειραματιστεί' σε τέτοιες. Το ρίσκο είναι μεγάλο σ'αυτές: αν το χάσεις σκοτώνεσαι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το ρίσκο είναι μεγάλο σ'αυτές: αν το χάσεις σκοτώνεσαι.Εκτός και αν οδηγείς το αυτοκινητάκι της υπογραφής σου που σου επιτρέπει να το 'ξαναβρείς' ακόμη και εάν το 'χάσεις'.
Όσον αφορά τα Μέγαρα, όσοι απο εσάς θέλετε να προσομοιώσετε την οδήγηση της πίστας με αυτή των δρόμων - πράγμα δύσκολο υπο νορμάλ συνθήκες - σας προτείνω ανεπιφύλακτα να μπείτε στα Μέγαρα με βροχή.
Όχι βέβαια όταν θα ρίχνει καρέκλες αλλά ένα ψιλόβροχο είναι ότι πρέπει. -
Ο χρήστης .Morpheus. έγραψε:
Εκτός και αν οδηγείς το αυτοκινητάκι της υπογραφής σου που σου επιτρέπει να το 'ξαναβρείς' ακόμη και εάν το 'χάσεις'.Η πλάκα είναι ότι 'ξαναβρίσκει' μόνο του τον εαυτό του, αρκεί να μην πάρεις το πόδι σου από το γκάζι και να μην κάνεις τίποτα με το τιμόνι. Τα γονίδια της Alfasud που λέγαμε...
Όσον αφορά τα Μέγαρα, όσοι απο εσάς θέλετε να προσομοιώσετε την οδήγηση της πίστας με αυτή των δρόμων - πράγμα δύσκολο υπο νορμάλ συνθήκες - σας προτείνω ανεπιφύλακτα να μπείτε στα Μέγαρα με βροχή.
Όχι βέβαια όταν θα ρίχνει καρέκλες αλλά ένα ψιλόβροχο είναι ότι πρέπει.Για drift-challenge το βλέπω! Όντως πιστή προσομοίωση ελληνικών δρόμων!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι 'ξαναβρίσκει' μόνο του τον εαυτό του, αρκεί να μην πάρεις το πόδι σου από το γκάζι και να μην κάνεις τίποτα με το τιμόνι.Ε όχι και τίποτα, ένα ψιλοανάποδο το θέλει.
Ειδικά εαν έχεις βάλει τα εμπρός ελαστικά πίσω και τούμπαλιν τότε θα προπονηθείς αρκετά για το πισωκίνητο roadster που έχεις βαλθεί να αγοράσεις.
-
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Ο αληθινός οδηγός και το αμάξι του αναδεικνύονται σε ασφαλή επαρχιακό δρόμο!Από πότε ένας επαρχιακος δρόμος ή οποιοσδήποτε δρόμος είναι ασφαλής όταν πηγαίνεις κομμάτια;;; Ξέρεις φίλε υπάρχουν και τα απρόοπτα... ένα λάθος, μία λακούβα, ένα ζώο, ένα χαλικάκι...
Εγώ προσωπικά δεν είμαι τόσο άμυαλος για τέτοιες προσκλήσεις, προκλήσεις οι οποίες με αφήνουν παγερά αδιάφορα. ΚΑΝΕΝΑΣ καλός οδηγός με καλό ή όχι αυτοκίνητο που χαίρεται να οδήγει δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν άλλο. Η' τό κάνεις για την πάρτι σου ή το κάνεις για φιγούρα και μόνο. Αν το κάνεις για την πάρτι σου πάς στην πίστα το χαίρεσαι και τελειώνει η ιστορία εκεί, αν είσαι φιγουρατζής το κάνεις στον δρόμο, κολλάς σε οποίον βρείς και ίσως η ιστορία τελειώσει εκεί... ίσως όμως τελειώσει και στα θυμαράκια.
ΒΑΛΤΕ μυαλό ρεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!
-
δυστυχως η ευτυχως τα μεγαρα δεν εχουν ανοιχτες καμπες και ισως για αυτο μας αφηνουν να μπουμε μεσα με πολιτικα αυτοκινητα
να σας πω την γνωμη μου ομως περι διασκεδασης
το τελευταιο dirft εγινε στο καρτοδρομο στις αφιδναι
το να τρεχω σε αυτη την πιστα.....παροτι δεν εβαλα οθτε 1 φορα 3η.....ηταν απολαυση......ειχε παντου στροφες......οπως εβαγινες απο την μια εμπαινες στην αλλη υπηρχαν περιπτωσεις που εμπαινα στην επομενη στροφη χωρις να εχω τελειωσει τις διορθωσεις απο την προηγουμενηοι ιδιες σε αριθμο στροφες με τα μεγαρα στην μιση αποσταση
μετα απο 5 γυρους βρηκα και ημουν μουσκεμα στον ιδρωτα
για να διασκεδασεισ δεν χρειαζονται οι.....αντρικες στροφες
-
Ο χρήστης .Morpheus. έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι 'ξαναβρίσκει' μόνο του τον εαυτό του, αρκεί να μην πάρεις το πόδι σου από το γκάζι και να μην κάνεις τίποτα με το τιμόνι.
Ε όχι και τίποτα, ένα ψιλοανάποδο το θέλει.
Όχι η δικιά μου φίλε, όχι στις ανοιχτές καμπές με 'πολλά' τουλάχιστον.
Ειδικά εαν έχεις βάλει τα εμπρός ελαστικά πίσω και τούμπαλιν τότε θα προπονηθείς αρκετά για το πισωκίνητο roadster που έχεις βαλθεί να αγοράσεις.
Χμμμ... λες να βοηθούν τα P-Zero Nero;
Ποιο πισωκίνητο roadster? Μήπως διαβάζεις πολύ 'Γυναίκες και (ακριβά) αυτοκίνητα'; Με μια 147 και μια Alfasud δε νομίζω να επιθυμήσω άλλο αυτοκίνητο για τα επόμενα 5-10 χρόνια. -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
.....ηταν απολαυση......ειχε παντου στροφες......οπως εβαγινες απο την μια εμπαινες στην αλλη υπηρχαν περιπτωσεις που εμπαινα στην επομενη στροφη χωρις να εχω τελειωσει τις διορθωσεις απο την προηγουμενηΦαντάζομαι πόσο διασκεδαστική και απαιτητική θα είναι η οδήγηση στις Αφιδνές με αγωνιστικό 2χρονο καρτ. Τα'χω δει σε αγώνα και ντριφτάρουν συνέχεια τα άτιμα, δεν ξέρουν να στρίψουν αλλιώς!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ε όχι και τίποτα, ένα ψιλοανάποδο το θέλει.
Όχι η δικιά μου φίλε, όχι στις ανοιχτές καμπές με 'πολλά' τουλάχιστον.
Γιατίιιιι; Τι παραπάνω έχει η δικιά σου;;;
Εμπειρία: Σε (σχετικά) ανοιχτή καμπή, με περίπου 120χλμ και με τα νυν πίσω ελαστικά να είναι τα πρώην μπροστα , φεύγει το πίσω μέρος λόγω απαράδεκτης τοπικά ασφάλτου και το αυτοκίνητο είχε αποκτήσει γωνία σχεδόν 45 μ. η οποία επανήλθε με τη μια - με δίπλωμα των μπροστινών και ήρεμη επαναφορά - χωρίς καν να ξαναδιπλώσει και 2η από την άλλη και παραμένοντας με την ίδια σχεδον ταχύτητα.
ΥΓ: Το φθαρμένο φαρδύ πέλμα (215) είναι χερότερο απο το λεπτό.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
.....ηταν απολαυση......ειχε παντου στροφες......οπως εβαγινες απο την μια εμπαινες στην αλλη υπηρχαν περιπτωσεις που εμπαινα στην επομενη στροφη χωρις να εχω τελειωσει τις διορθωσεις απο την προηγουμενη
Φαντάζομαι πόσο διασκεδαστική και απαιτητική θα είναι η οδήγηση στις Αφιδνές με αγωνιστικό 2χρονο καρτ. Τα'χω δει σε αγώνα και ντριφτάρουν συνέχεια τα άτιμα, δεν ξέρουν να στρίψουν αλλιώς!
θα ειναι....στην ευθεια που με το ραλι ειχα 80-100 χλμ τα καρτ εχουν γυρω στα 120
-
Ο χρήστης .Morpheus. έγραψε:
Γιατίιιιι; Τι παραπάνω έχει η δικιά σου;;;Είπαμε, καινούργια P-Zero Nero!
χωρίς καν να ξαναδιπλώσει και 2η από την άλλη και παραμένοντας με την ίδια σχεδον ταχύτητα.
Αυτή είναι και η μεγαλύτερη ανωτερότητα του πλαισίου της 147 από του Ραλί: Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει 'εκκρεμές' (χαστούκι) και πίστεψέ με, το έχω 'προσπαθήσει'! Μάλλον λόγω μεταξονίου και καλύτερης πίσω ανάρτησης. Ειδικά σε καλό δρόμο το αυτοκίνητο είναι εντελώς ουδέτερο ακόμη και πάνω από το όριο.
ΥΓ: Το φθαρμένο φαρδύ πέλμα (215) είναι χερότερο απο το λεπτό.
Ειδικά σε βρεγμένο θα είναι σα να πηγαίνεις με τις ζάντες!
Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!