-
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-MAΪΟΣ 2007 Ευρώπη
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ- Peugeot 207 194.052
- Ford Focus 191.965
**3. Fiat Grande Punto 186.026 ** - Opel Corsa 181.320
- Renault Clio 176.693
- VW Golf 174.231
- Opel Astra 173.767
- Ford Fiesta 167.601
- VW Passat 133.850
- BMW 3 Series 130.475
-
Πολύ καλά πάει το Grande, ελέω των κορυφαίων Diesel της Fiat βεβαίως. Αυτό που είναι πραγματικά μεγάλη έκπληξη είναι το 207. Τέτοια ξαφνική κηδεία έχει καιρό να κάνει στις πωλήσεις ένα μοντέλο.
-
isw paei kala kai ellada me ton neo 120ari
alla pote den xereis.... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πολύ καλά πάει το Grande, ελέω των κορυφαίων Diesel της Fiat βεβαίως. Αυτό που είναι πραγματικά μεγάλη έκπληξη είναι το 207. Τέτοια ξαφνική κηδεία έχει καιρό να κάνει στις πωλήσεις ένα μοντέλο..... και ελεω των χιλιαδων νοικιαρικων που κυκλοφορουν.
Τα ιδια ισχυουν και για τα αλλα μοντελα στην κορυφη της λιστας. -
paizei i nea diafimisi 1.4 t-jet 120
(the italian job)
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
paizei i nea diafimisi 1.4 t-jet 120(the italian job)
http://www.youtube.com/watch?v=SvfLhEhOTyk
Mπορούσε να έχει πάντως κάτι πιο εμπνευσμένο -
ρωτησα και μου ειπανε οτι αρχικα ΘΑ ερθουνε καμμια 110 κομματια και οποιος προλαβε, και απο εκει και μετα υπαρχει χρονος αναμονης κανενα 2 μηνο ..... Παρα το διαφημιστικο που παιζει σε καθε διαλλειμα
εκτος και αν ο συγκεκριμενος πωλητης μου ελεγε και παραμυθια
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
paizei i nea diafimisi 1.4 t-jet 120
(the italian job)
http://www.youtube.com/watch?v=SvfLhEhOTyk
Mπορούσε να έχει πάντως κάτι πιο εμπνευσμένοΤη βρήκα ενοχλητική!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τη βρήκα ενοχλητική!
+1
-
xωρις να θελω να γινω σωβινιστης , εχω μια υποψια οτι πισω απο αυτη τη διαφημιση κρυβεται γυναικα, art director ή καποια υπεθυνη για την τελικη μορφη της, η αρχικη ιδεα για συνδεση με το italian job remixed δεν μπορω να πω αν συνδεεται με γυναικεια προσεγγιση αλλα εχω την αισθηση το τελικο αποτελεσμα συνδεεται
(Mια που η δουλεια μου ειναι στο χωρο της διαφημισης ισως κατι απο την εμπειρια μου και απο τα δυο αντικειμενα μου δημιουργει τετοιους συνειρμους )
Παντως η πρωτες διαφημισεις του GPunto ιδιως αυτη με τη διακοπη και την εκτοξευση ταιριαζαν περισσοτερο στο 120αρι και αυτη ταιριαζει σαφως πολυ περισσοτερο σαν εναρκτηρια διαφημιση για το Gpunto, ισως μαλιστα λογω εσπευσμενης εισοδου στην αγορα , να ητανε 'καβαντζα' διαφημιση που ειχε γυριστει παλιοτερα ακριβως σαν εισαγωγικη για το GP και χρησιμοποιηθηκε τωρα για το 120αρι λογω βιασυνης
-
φλώρικη διαφήμιση είπαμε
μίλησα τηλεφωνικα με πωλητή της φιατ μοσχούς και τον ρώτησα αν μπορεί να αναβαθμιστεί στα 150 άλογα όπως το μπράβο. Μου απάντησε πως θα έρθει το πούντο και με 150 άλογα, όχι η έκδοση άμπαρθ
Με μπέρδεψε -
ναι υπαρχει και εκδοση με 150, (οχι η abarth), επεται αργοτερα. Επιβεβαιωθηκε, χρονοι αναμονης για το 120, 2+ μηνες (+λογω διακοπων αυγουστου) , και παραγγελιες ακομη δεν μπορουν να γινουν
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ναι υπαρχει και εκδοση με 150, (οχι η abarth), επεται αργοτερα. Επιβεβαιωθηκε, χρονοι αναμονης για το 120, 2+ μηνες (+λογω διακοπων αυγουστου) , και παραγγελιες ακομη δεν μπορουν να γινουνγια να την αναφέρουν έτσι άνετα προφανώς δεν θα είναι τόσο αργότερα
-
Ή απλα το λενε για να περιμενει ο κοσμος και να μην παει να αγορασει κατι αλλο
-
TJET 120: 21kgm / 2000rpm ?
-
Το abarth θα εχει 180 αλογα..
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
TJET 120: 20kg / 2000rpm ?είμαι πραγματικά περίεργος να δω πως με τέτοια ροπή καταφέραν και φιμώσαν τον κινητήρα στα 120 άλογα. Και τί ρεπρίζ θα έχει. για τα 0-100 νομίζω θα κάνει γύρω στο 9,5
Και βέβαια τί διαφορές έχει μηχανικά από το 150, αν αντέχει να αναβαθμιστει για να το πούμε πιο λιανά -
Δεν ξερω τι δυνατοτητες θα εχει ο 120αρης για αναβαθμιση αλλα το 9,5 νομιζω ειναι η τιμη που ανακοινωνει η Φιατ για το 0-100...
-
Όσον αφορά στο νέο κινητήρα 1.4 16v T-JET, αυτός αποδίδει μέγιστη ροπή 206 Nm στις 2000 σαλ (από τα οποία τα 200 Nm αποδίδονται ήδη από τις 1700 σ.α.λ. περίπου)
- μέγιστη ταχύτητα των 195 χλμ./ώρα όσο και η επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα. Οι κορυφαίες αυτές επιδόσεις συνοδεύονται και με «οικονομική» κατανάλωση η οποία στην μικτή διαδρομή περιορίζεται στα 6,6 λίτρα/100 χλμ.*
-
πολλα και καλα τα 20 κιλα..
FIAT FORUM