-
Έχω ένα πρόβλημα με τα φλας (και τα αλάρμ) της Alfasud και θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε καμμιά υποψία για το πού μπορεί να οφείλεται.
Όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά τα φλας λειτουργούν κανονικά. Μετά από 5-10 λεπτά όταν ανάβω ένα φλας αυτό αρχίζει να αναβοσβήνει με φθίνουσα συχνότητα (δηλαδή όλο και πιο αργά) μέχρι να σταματήσει εντελώς να αναβοσβήνει και μένει μονίμως αναμμένο. Αν σταματήσει μια φορά μετά δεν ξαναδουλεύει σωστά μέχρι να μείνει σβηστό το αυτοκίνητο για ώρες.
Έχω πάει το αυτοκίνητο σε τρεις ηλεκτρολόγους οι οποίοι έχουν αλλάξει 5-6 'βαρελάκια' αλλά το πρόβλημα παραμένει. Υπάρχει κανείς ηλεκτρολόγος στο φόρουμ;
-
Έχω ένα πρόβλημα με τα φλας (και τα αλάρμ) της Alfasud και θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε καμμιά υποψία για το πού μπορεί να οφείλεται.
Όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά τα φλας λειτουργούν κανονικά. Μετά από 5-10 λεπτά όταν ανάβω ένα φλας αυτό αρχίζει να αναβοσβήνει με φθίνουσα συχνότητα (δηλαδή όλο και πιο αργά) μέχρι να σταματήσει εντελώς να αναβοσβήνει και μένει μονίμως αναμμένο. Αν σταματήσει μια φορά μετά δεν ξαναδουλεύει σωστά μέχρι να μείνει σβηστό το αυτοκίνητο για ώρες.
Έχω πάει το αυτοκίνητο σε τρεις ηλεκτρολόγους οι οποίοι έχουν αλλάξει 5-6 'βαρελάκια' αλλά το πρόβλημα παραμένει. Υπάρχει κανείς ηλεκτρολόγος στο φόρουμ;
-
Έχω ένα πρόβλημα με τα φλας (και τα αλάρμ) της Alfasud και θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε καμμιά υποψία για το πού μπορεί να οφείλεται.
Όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά τα φλας λειτουργούν κανονικά. Μετά από 5-10 λεπτά όταν ανάβω ένα φλας αυτό αρχίζει να αναβοσβήνει με φθίνουσα συχνότητα (δηλαδή όλο και πιο αργά) μέχρι να σταματήσει εντελώς να αναβοσβήνει και μένει μονίμως αναμμένο. Αν σταματήσει μια φορά μετά δεν ξαναδουλεύει σωστά μέχρι να μείνει σβηστό το αυτοκίνητο για ώρες.
Έχω πάει το αυτοκίνητο σε τρεις ηλεκτρολόγους οι οποίοι έχουν αλλάξει 5-6 'βαρελάκια' αλλά το πρόβλημα παραμένει. Υπάρχει κανείς ηλεκτρολόγος στο φόρουμ;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έχω πάει το αυτοκίνητο σε τρεις ηλεκτρολόγους οι οποίοι έχουν αλλάξει 5-6 'βαρελάκια' αλλά το πρόβλημα παραμένει. Υπάρχει κανείς ηλεκτρολόγος στο φόρουμ;Βαρελάκια?
Μήπως εννοείς πυκνωτές για φόρτωσης-εκφόρτωση?Από τα λίγα που λες το μυαλό μου πάει στο ένα και μοναδικό ρελέ που σκοπό έχει να ανοιγοκλείνει με ρυθμό τα φώτα ...
Οταν αυτό τα φτύσει τότε χαλάει και ο ρυθμός ανοιγοκλείματος των φλας ...
Επειδή η λειτουργία του είναι μηχανική ... η τριβή τον ρυθμό με τάση φθίνουσα ... και αυτός δίνει την εντολή να ανοίξουν τα φώτα ... Στην ουσία είναι ένας διακόπτης αυτόματος ο οποίος ανοιγοκλείνει και δίνει ρεύμα στα φλας ...
Το μηχανικό κλείσε-άνοιξε όμως με το χρόνο, τον χαλάει με αποτέλεσμα ... να γίνεται ποιο αργή η διαδικασία η οποία τείνει να σταματήσει εντελώς ...
Γιατί όμως γίνεται αυτο? Αν κάτσω να γράψω ... θα γράφω για δύο ώρες ...Οπότε αν ακούς το διακοπτόμενο ήχο του φλας και παρατηρείς ότι ακολουθεί την φθίνουσα ... πορεία των φώτων ... τότε μάλλον το ρελέ των φλας θέλει αλλαγή με κάποιον ποιο φρέσκο ...
-
Το βαρελάκι είναι (ήταν) το ρελε των φλάς και δούλευε με διμεταλλικό έλασμα. Λεγόταν έτσι γιατί το κάλυμα του είχε σχήμα βαρελιού ...
-
Σε μια 33 του '89 που ειχα το προβλημα οφειλοταν στην ασφαλειοθήκη που είχε μαζεψει υγρασία επειδή είναι στο χωρο του κινητήρα και ήθελε καθε 3 και λιγο στέγνωμα με πιστολακι μαλλιων (περμαναντ κλπ) για να δουλεψει.Οσο βαρελακια και αν αλλαξα μονο με την αλλαγη ασφαλειοθηκης σωθηκα.Μηπως να το ψαξεις λιγο προς τα εκει?
-
Ο χρήστης pugsang έγραψε:
Σε μια 33 του '89 που ειχα το προβλημα οφειλοταν στην ασφαλειοθήκη που είχε μαζεψει υγρασία επειδή είναι στο χωρο του κινητήρα και ήθελε καθε 3 και λιγο στέγνωμα με πιστολακι μαλλιων (περμαναντ κλπ) για να δουλεψει.Οσο βαρελακια και αν αλλαξα μονο με την αλλαγη ασφαλειοθηκης σωθηκα.Μηπως να το ψαξεις λιγο προς τα εκει?Αυτό ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ φίλε.
Απόψε κιόλας θα λύσω την ασφαλειοθήκη και θα την καθαρίσω εξονυχιστικά. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σε μια 33 του '89 που ειχα το προβλημα οφειλοταν στην ασφαλειοθήκη που είχε μαζεψει υγρασία επειδή είναι στο χωρο του κινητήρα και ήθελε καθε 3 και λιγο στέγνωμα με πιστολακι μαλλιων (περμαναντ κλπ) για να δουλεψει.Οσο βαρελακια και αν αλλαξα μονο με την αλλαγη ασφαλειοθηκης σωθηκα.Μηπως να το ψαξεις λιγο προς τα εκει?
Αυτό ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ φίλε.
Απόψε κιόλας θα λύσω την ασφαλειοθήκη και θα την καθαρίσω εξονυχιστικά.Κώστα,άν πετύχεις τήν περμανάντ,ξεκίνα τό πρώτο 'κομμωτήριο αυτοκινήτων'!!!
-
Τελικά τι έγινε?Δουλεψαν τα φλας ή εφαγαν φλας?
-
Δουλεύουν σωστά από μόνα τους, χωρίς να κάνω τίποτα!
Αθάνατα παλιά ιταλικά αυτοκίνητα!
Πάντως αν ξαναπαρουσιαστεί το πρόβλημα θα κοιτάξω την ασφαλειοθήκη. -
Καλή φάση.Να σου πω το περίμενα.
Στην δικια μου 33 οποτε εκανες σινιαλο με τα φωτα έσβηναν τα παντα και αναβαν ξαφνικά μονα τους οποτε τους ερχοταν.Βεβαια αυτο ειναι αστείο αλλα αμα πηγαίνεις με καμμια 200αρα μεσα στην νυχτα δεν ειναι καθολου αστείο το να μενεις απο φώτα
-
Σε πολλές περιπτώσεις η παράξενες βλάβες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου προέρχονται από βλάβη (αποκολλήσεις, οξειδώσεις κ.λ.π) στις γειώσεις του ηλεκτρικού κυκλώματος με το σασί. Μια μέτρηση τους μπορεί να κάνει θαύματα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Σε πολλές περιπτώσεις η παράξενες βλάβες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου προέρχονται από βλάβη (αποκολλήσεις, οξειδώσεις κ.λ.π) στις γειώσεις του ηλεκτρικού κυκλώματος με το σασί. Μια μέτρηση τους μπορεί να κάνει θαύματα.Και να φανταστείς φίλε Μανώλη, ότι, σ'αυτό το αυτοκίνητο τουλάχιστον, έχει γίνει και κάποια προσπάθεια να 'συμμαζευτούν' τα πράγματα...
Φίλος που έκανε ανακατασκευή επιπέδου 'βιτρίνας' σε Sud (στη Δανία), άλλαξε όλα τα καλώδια και έλεγξε μία μία τις γειώσεις, σαν να εγκαθιστούσε το ηλεκτρικό κύκλωμα από την αρχή, κάνωντας και βελτιώσεις όπου ήταν αναγκαίο. Αλλά αυτό είναι γενικά μια πολυδάπανη και επίπονη διαδικασία.
-
Φίλε Vasilios δεν χρειάζεται να κάνεις νέα ηλεκτρική εγκατάσταση για να σιγουρευτείς ότι οι γειώσεις σου είναι εντάξει. Ο οποιοσδήποτε ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας ένα πολύμετρο θα μετρήσει την αντίσταση του κάθε κυκλώματος και θα βρει αν και που υπάρχουν γειώσεις ελαττωματικές. Πάντως η αλλαγή όλων των καλωδιώσεων είναι χρονοβόρα πολύ ακριβή και αν δεν είναι σωστός ο ηλεκτρολόγος και επικίνδυνη.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πάντως η αλλαγή όλων των καλωδιώσεων είναι χρονοβόρα πολύ ακριβή και αν δεν είναι σωστός ο ηλεκτρολόγος και επικίνδυνη.Και θα πρέπει να ξέρει το αυτοκίνητο κάτι παραπάνω από απ'έξω...και όταν μιλάμε για παλιά αυτοκίνητα...δύσκολα τα πράγματα
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Πάντως η αλλαγή όλων των καλωδιώσεων είναι χρονοβόρα πολύ ακριβή και αν δεν είναι σωστός ο ηλεκτρολόγος και επικίνδυνη.
Και θα πρέπει να ξέρει το αυτοκίνητο κάτι παραπάνω από απ'έξω...και όταν μιλάμε για παλιά αυτοκίνητα...δύσκολα τα πράγματα
Άμα ξέρει το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερα, γιατί η δουλειά θα γίνει γρηγορότερα. Το βασικό είναι να διαθέτει ή να του προμηθεύσεις τα σχεδιαγράμματα του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου και φυσικά να ξέρει να τα διαβάζει!!!
-
Τελικά το μυστήριο λύθηκε!!!
Επρόκειτο για ένα ελλατωματικό ντουί στο αριστερό πλευρικό φλας! Είχε προφανώς λειώσει και κάπου έκανε επαφή, σε ανύποπτο χρόνο.
Τι να πεις, Αθάνατη Ιταλία!!!
Αυτός επομένως που έπεσε πιο κοντά ήταν ο Εμμανουήλ. Αυτά τα προβληματάκια είναι δυστυχώς που έβγαλαν το κακό όνομα στα παλιά ιταλικά αυτοκίνητα. Το πιο γελοίο απ'όλα είναι όμως, ότι τα περισσότερα από τα εξαρτήματα που χαλάνε συνήθως είναι πάμφθηνα. Και το ακόμα πιο γελοίο, ότι συνήθως είναι Γερμανικά!!!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τελικά το μυστήριο λύθηκε!!!Και μάλιστα δια της άκρως επιστημονικής μεθόδου της αφής. Δηλαδή ο ηλεκτρολόγος άναψε τα αλάρμ (τα οποία ήταν μόνιμα αναμμένα, δεν αναβοσβήναν) και ακούμπησε με το χέρι μία-μία όλες τις λάμπες. Η περι ης ο λόγος ήταν καυτή. Την έβγαλε, μου είπε 'άνοιξε το χέρι σου' και την έριξε μέσα (Άουτς!). Μόλις την άλλαξε μαζί με το ντουϊ τα αλάρμ δούλεψαν κανονικά. Μετά μόνωσε ό,τι καλώδιο είδε αμόνωτο (ελάχιστα, τα ηλεκτρικά της Sud είναι γενικά σε πολύ καλή κατάσταση) και όλα εντάξει.
Φλας που "κουράζονται" να αναβοσβήνουν.