Ο χρήστης After έγραψε:
Το χαζοχαρουμενο χαμογελο ξαναηρθε στα χειλη μου
Μεγειές! Καλά χιλιόμετρα!
Άντε και στα δικά μας οι αμήχανοι!
spam
Τι καταπληκτικό μοτερ αυτό το τρικύλινδρο!
Τωρα θέλω και ενα Ducati sport 1000 LE.
όλα καλά...αυτές οι μπούκες εδώ μου κάθονται! Καλοτάξιδη!
Κούκλα είναι η κοπελιά σου! Καλά χιλιόμετρα βάλε και ένα μάτι!
ευχαριστω παιδια
Καλορίζικη-καλορίζικη.Ειπα εγώ,μαζευόμαστε πολλά naked...
B-king ! Μετα το τελευταίο πράμα που τα σε απασχολεί θα είναι ο αέρας..
ευχαριστω και παλι παιδια
Ο χρήστης offset έγραψε:
Καλορίζικη-καλορίζικη.Ειπα εγώ,μαζευόμαστε πολλά naked...
speed triple?
Ηταν μεσα στις επιλογες μου, πολυ καλο
Κατεληξα στο Ζ, ως πορωμενος kawasakiας
Ο αερας δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα
Πριν ειχα το Z750S, αυτο με το fairing
Σε πληροφορω, οτι καμια φορα, με 120-130 ειναι χειροτερα με fairing, και αυτο διοτι σου πιανει και σου πεταει ολο τον αερα στο κρανος, ενω με τελειως γυμνο, ο αερας μοιραζεται σε ολο το στηθος
Αν θες να στριβεις με 200αρες ομως, το fairing ειναι μονοδρομος
Το να βλεπεις ομως τον δρομο μπροστα χωρις εμποδια ειναι ωραια αισθηση
Δεν πιστευα οτι θα παρω μηχανη χωρις fairing, και να τελικα που πηρα
Παντως μεχρι τα 140-150 δεν θα εχεις προβλημα
Ευχαριστώ παιδιά με 'φτιάξατε' τώρα! Περιμένω τον αδελφό να επιστρέψει από Γερμανία να το πάρουμε μαζί, αν και δεν με βλέπω να αντέχω πολύ ακόμα. Πού γμτ πάλι θα χρεωθούμε...
Ο χρήστης After έγραψε:
Το χαζοχαρουμενο χαμογελο ξαναηρθε στα χειλη μου
Μεγειές! Καλά χιλιόμετρα!
Άντε και στα δικά μας οι αμήχανοι!
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά με 'φτιάξατε' τώρα! Περιμένω τον αδελφό να επιστρέψει από Γερμανία να το πάρουμε μαζί, αν και δεν με βλέπω να αντέχω πολύ ακόμα. Πού γμτ πάλι θα χρεωθούμε...
Φορα και εσυ την μασκα και τα βατραχοπεδιλα σου, και ελα να πεσουμε μαζι στην απατη λιμνη των χρηματοδοτησεων
...ταπί και ψύχραιμοι
D-Jet,λογικά το thruxton απο τα χιλιάδες μέλη του φόρουμ μόνο σε μένα και σένα αρέσει
Γενικά αυτου του είδους τα cafe racers με ενθουσίαζαν απο τότε που έβλεπα (πριν 10 χρόνια) στα γιαπωνέζικα shows να φτιάχνουν SR και CB σε κάτι απίθανα cafe racer replika's.
Οταν έβγαλε η τραιουμφ το θραξτον έπαθα τη πλάκα μου,αλλα να το πάρεις και να του αλλάξεις τα φώτα (κυριολεκτικα),να το κάνεις οσο πιο racing μπορείς χωρίς να επεμβεις ουτε στο ελάχιστο στον κλασικό του χαρακτήρα.Μηχανή του χρόνου ...
Το επόμενο τραιουμφ που μ'αρέσει είναι αυτό:
Ο χρήστης offset έγραψε:
Γενικά αυτου του είδους τα cafe racers με ενθουσίαζαν απο τότε που έβλεπα (πριν 10 χρόνια) στα γιαπωνέζικα shows να φτιάχνουν SR και CB σε κάτι απίθανα cafe racer replika's.
...
Εδώ και καμια ώρα χαζεύω διαφορα SR500 και φουράκια... Απίστευτο!
Γενικά μ'αρέσουν όπως έχουν βγει από το εργοστάσιο (ειδικά το 750 το φουράκι ) αλλά για μια όμορφη καστομιά με μονόσελο στρογγυλό, ίσια εξάτμιση-φρατζόλα- προς τα πάνω και ακτίνες (γμτ το sr500 έχει αυτές τις άθλιες σιδερένιες) δε λέω όχι...
Ήμουν σε ένα ράλυ ιστορικών προχτές και έτρεχαν 2 norton commando, 2 ducati (το ενα monoposto αγωνιστικό), ένα ducati 860 (!!!!), μια laverda 3C ( πω ρε μάνα μου τι ήχος!!) ένα triumph T-110 και άλλα πολλά οπότε ακόμα δε λέω να συνέλθω!
Που να βρούμε ένα SR500 της προκοπής χωρίς να μας γδύσουνε ρε γ@μωτο...;
ΥΓ και το άλλο triumph μια χαρά είναι...
Από την άλλη, είναι σαχλαμάρα να πάμε να φτιάξουμε από το γιαπωνέζικο cafe-racer... Εγγλέζικο ήταν ανέκαθεν το άθλημα και εγγλέζικο θα παραμείνει!
ε;
Το 'φουρακι' ειναι το CB750 Four ενώ αυτό είναι twin ομως