-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στα ιδια χρηματα τιποτα.Αν εχει προβλημα χρηματων,να το παρει.Αν εχω κι εγω προβλημα χρηματων θα παω να παρω το ceed αλλα δε θα χω τις τρελες αξιωσεις...Καταλαβαινεις τωρα τις διαφορες;
Άρα βάζεις στον ίδιο κουβά και το Leon, και το GTi, και και και..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Στα ιδια χρηματα τιποτα.Αν εχει προβλημα χρηματων,να το παρει.Αν εχω κι εγω προβλημα χρηματων θα παω να παρω το ceed αλλα δε θα χω τις τρελες αξιωσεις...Καταλαβαινεις τωρα τις διαφορες;Λες δλδ ο κύριος να είχε να διαλέξει μεταξύ F430 και Octy RS και να επέλεξε το τελευταίο; Προφανώς και το συγκεκριμένο αμάξι ικανοποιεί κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες και περιορισμούς. Ως εκ τούτου, εφόσον το βαφτήσεις-ετε γτπ, οφείλεις-ετε τρόπον τινά να μας δείξετε και την εναλλακτική που δεν είναι γτπ αλλά σούπερ ντούπερ γουάου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα ιδια χρηματα τιποτα.Αν εχει προβλημα χρηματων,να το παρει.Αν εχω κι εγω προβλημα χρηματων θα παω να παρω το ceed αλλα δε θα χω τις τρελες αξιωσεις...Καταλαβαινεις τωρα τις διαφορες;
Λες δλδ ο κύριος να είχε να διαλέξει μεταξύ F430 και Octy RS και να επέλεξε το τελευταίο; Προφανώς και το συγκεκριμένο αμάξι ικανοποιεί κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες και περιορισμούς. Ως εκ τούτου, εφόσον το βαφτήσεις-ετε γτπ, οφείλεις-ετε τρόπον τινά να μας δείξετε και την εναλλακτική που δεν είναι γτπ αλλά σούπερ ντούπερ γουάου.
Kυριος,δες την πρωτη προταση στο quote μου.
Την ειδες;
Δεν υπαρχει εναλλακτικη λυση σ αυτα τα λεφτα ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Οχι οτι θα επαιρνα την Octavia.. Αμα οι αναγκες του COSTANA ειναι να πηγαινει σουπερ μαρκετ (οκ,απλα να μετακινειται απ το χ στο ψ) να το παρει...ΧΘΕΣ κιολας.
-
Πες μας ρε άνθρωπε που σε χαλάει η Octavia..
-
Πάμε πάλι. Με δεδομένα τα χρήματα, την ανάγκη για χώρους, καλό μοτέρ και καλό στήσιμο (που φυσικά και δεν είναι μόνο για ευθείες) τι να κοιτάξει ο άνθρωπος;
-
Συγνωμη,διαβασα παλι τις 3 σελιδες,λεει καπου ο κυριος Costana οτι τον ενδιαφερουν οι χωροι;Μηπως μου ξεφυγε κατι;Αν απο τις 4 προυποθεσεις φυγει το ζητημα των χωρων,υπαρχουν εναλλακτικες λυσεις.Δεν ειναι το θεμα φανταζομαι poll για να συγκρινουμε αναλογα αμαξωματα ετσι;
-
Άμα σε ρωτούσα ρε συ άποψη για το 107 θα μου πρότεινες 307;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άμα σε ρωτούσα ρε συ άποψη για το 107 θα μου πρότεινες 307;οχι μη παρεις 307..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όλοι οι πιλότοι εδώ μαζεύτηκαν.Το έχεις οδηγήσει το Οcty RS pilote;
Ναι φιλε μου...Απο Ριτσωνα μεχρι εθνικη οδο..Το ειχε φιλος ο οποιος το ειχε περασει για σπορτιφ και το χαντακωσε στα Καλαβρυτα σε καταβαση Καλη ποιοτητα καλο μοτερ οχι ομως εκρηξη.Απλα Gran turismo.Για ευθειες καλο ειναι.
Οσο για το pilotos γρφουμε και καμια μ@λακια να περναει η ωρα.. Εδω τοσα ακους το nick μου σε χαλασε -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Όλοι οι πιλότοι εδώ μαζεύτηκαν.
Το έχεις οδηγήσει το Οcty RS pilote;
Ναι φιλε μου...Απο Ριτσωνα μεχρι εθνικη οδο..Το ειχε φιλος ο οποιος το ειχε περασει για σπορτιφ και το χαντακωσε στα Καλαβρυτα σε καταβαση Καλη ποιοτητα καλο μοτερ οχι ομως εκρηξη.Απλα Gran turismo.Για ευθειες καλο ειναι.
Οσο για το pilotos γρφουμε και καμια μ@λακια να περναει η ωρα.. Εδω τοσα ακους το nick μου σε χαλασεΝαι κωβει το δρόμο!
Χωρις πλακα ενας φιλος πηρε το προηγουμενο πριν κανα χρόνο με τα 193 αλογα 21 χιλιαρικα νομιζω.......απλα τελειο σε αυτα τα €
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Όλοι οι πιλότοι εδώ μαζεύτηκαν.
Το έχεις οδηγήσει το Οcty RS pilote;
Ναι φιλε μου...Απο Ριτσωνα μεχρι εθνικη οδο..Το ειχε φιλος ο οποιος το ειχε περασει για σπορτιφ και το χαντακωσε στα Καλαβρυτα σε καταβαση Καλη ποιοτητα καλο μοτερ οχι ομως εκρηξη.Απλα Gran turismo.Για ευθειες καλο ειναι.
Οσο για το pilotos γρφουμε και καμια μ@λακια να περναει η ωρα.. Εδω τοσα ακους το nick μου σε χαλασεΔεν ξέρω τι περίμενε ο φίλος σου, αλλά για οικογενειακό σεντάν είναι κάτι παραπάνω από καλό. Φυσικά και δεν είναι gti, αλλά δεν έχω στο μυαλό μου άλλο ικανό αμάξι ως σύνολο σε αυτά τα λεφτά.
Δεν με χάλασε το nick σου ρε συ, λογοπαίγνιο μου βγήκε στην πορεία. Συγγνώμη αν σε προσέβαλα.
-
Αν ψάχνουμε για εναλλακτικές με ίδιο χώρο αποσκευών, μπορώ να σκεφτώ το Jetta GT μόνον, αλλά και πάλι, δεν νομίζω να είναι και πολύ διαφορετικό από το Octavia RS, αν εξαιρέσουμε το σήμα...Θα είναι λίγο πιο αργό, αλλά μάλλον πιο εύκολο στην οδήγησει λόγω....κτηνώδους ροπής από χαμηλά, ενώ με τα ρέστα , βάζεις κι ένα DSG πάνω και πάλι σου περισσεύουν να πληρώνεις (τ' ακριβά...) σέρβις...
Εγώ αυτό θα έπαιρνα μεταξύ των δύο, αν ήθελα χώρο για τα καρότσια...
Αλλά επειδή χ3σμένα τα έχω τα καρότσια, θα έπαιρνα κάτι σε Golf, ανάλογα τα διαθέσιμα χρήματα: από TSI DSG μέχρι GTI DSG με τον χρυσό συμβιβασμό GT DSG.
To τελευταίο είναι φθηνότερο από το Octavia και υστερεί ελάχιστα σε επιδόσεις και αρκετά σε χώρο αποσκευών... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν ψάχνουμε για εναλλακτικές με ίδιο χώρο αποσκευών, μπορώ να σκεφτώ το Jetta GT μόνον, αλλά και πάλι, δεν νομίζω να είναι και πολύ διαφορετικό από το Octavia RSΈχει αισθητές διαφορές HF.
Το Jetta έχει θέμα με τον πίσω άξονά του, σε βαθμό, που πιστεύω ότι μπορεί να προβληματίσει άνετα τον ανυποψίαστο. Το αμάξωμα ταλαντεύεται πολύ έντονα πίσω, με αποτέλεσμα η πρόσφυση να σπάει πολύ εύκολα και το αυτοκίνητο να αποκτά τον αμάζευτο. Η ουρά έχει τάσεις φυγής ακόμα και στα φρένα σε ευθεία. Το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε περισσότερα του ενός Jetta.Περί Octavia RS.
Διαφωνώ 100000000% με οποιαδήποτε άποψη ενσωμάτωσε φράσεις όπως 'κάνει μόνο για ευθεία' , 'δεν στρίβει' κ.λπ, κ.λπ.
Είναι όσο GTi είναι και το Golf, με πολύ μικρές διαφορές στα σημεία, και το συνιστώ ανεπιφύλακτα ως μία από τις καλύτερες αγορές σε αυτά τα λεφτά, εφόσον ζητάμε γκάζια, πολύ καλό στήσιμο και χώρους. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όλοι οι πιλότοι εδώ μαζεύτηκαν.
Το έχεις οδηγήσει το Οcty RS pilote;
Ναι φιλε μου...Απο Ριτσωνα μεχρι εθνικη οδο..Το ειχε φιλος ο οποιος το ειχε περασει για σπορτιφ και το χαντακωσε στα Καλαβρυτα σε καταβαση Καλη ποιοτητα καλο μοτερ οχι ομως εκρηξη.Απλα Gran turismo.Για ευθειες καλο ειναι.
Οσο για το pilotos γρφουμε και καμια μ@λακια να περναει η ωρα.. Εδω τοσα ακους το nick μου σε χαλασεΔεν ξέρω τι περίμενε ο φίλος σου, αλλά για οικογενειακό σεντάν είναι κάτι παραπάνω από καλό. Φυσικά και δεν είναι gti, αλλά δεν έχω στο μυαλό μου άλλο ικανό αμάξι ως σύνολο σε αυτά τα λεφτά.
Δεν με χάλασε το nick σου ρε συ, λογοπαίγνιο μου βγήκε στην πορεία. ** Συγγνώμη αν σε προσέβαλα**.
πλακα κανω φιλε.κουβεντα να κανουμε.Οντως το περασαμε για Gti..H ιδια διαδρομη Καλαβρυτα-Αθηνα ηταν πολυ ποιο διασκεδαστικη με το Alfaki μου παρα με το RS.Στην ε8νικη απλα πεταει Αεροπλανο χωρις κενα αερος.Πολυ καλο
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν ψάχνουμε για εναλλακτικές με ίδιο χώρο αποσκευών, μπορώ να σκεφτώ το Jetta GT μόνον, αλλά και πάλι, δεν νομίζω να είναι και πολύ διαφορετικό από το Octavia RS
Έχει αισθητές διαφορές HF.
Το Jetta έχει θέμα με τον πίσω άξονά του, σε βαθμό, που πιστεύω ότι μπορεί να προβληματίσει άνετα τον ανυποψίαστο. Το αμάξωμα ταλαντεύεται πολύ έντονα πίσω, με αποτέλεσμα η πρόσφυση να σπάει πολύ εύκολα και το αυτοκίνητο να αποκτά τον αμάζευτο. Η ουρά έχει τάσεις φυγής ακόμα και στα φρένα σε ευθεία. Το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε περισσότερα του ενός Jetta.Περί Octavia RS.
Διαφωνώ 100000000% με οποιαδήποτε άποψη ενσωμάτωσε φράσεις όπως 'κάνει μόνο για ευθεία' , 'δεν στρίβει' κ.λπ, κ.λπ.
Είναι όσο GTi είναι και το Golf, με πολύ μικρές διαφορές στα σημεία, και το συνιστώ ανεπιφύλακτα ως μία από τις καλύτερες αγορές σε αυτά τα λεφτά, εφόσον ζητάμε γκάζια, πολύ καλό στήσιμο και χώρους.Εννοούσα πως με το Jetta δεν παίρνεις κάτι καλύτερο, αλλά κάτι χειρότερο με καλύτερο σήμα...Και τα δύο δεν φαίνονται πραγματικά σπορ, ειδικά το Jetta. Βέβαια, το RS , πρέπει να είναι πιο σπορ από το Jetta, που ουσιαστικά είναι ένα σβέλτο οικογενειακό...
Κι εγώ δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσους λένε πως είναι καλό μόνον για ευθεία! Τι έκανε δηλαδή στο πολύ καλό πλαίσιο του Golf η Skoda και το χάλασε τόσο άσχημα; ΟΚ, η ουρά είναι ένα κάποιο...βάρος στον πίσω άξονα, αλλά δεν σημαίνει πως θ' αλλάζει τόσο καταστροφικά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ το μόνο μειονέκτημα του Skoda είναι η...καταγωγή του (και τονίζω το ΓΙΑ ΜΕΝΑ, γιατί είναι ένα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΟ και ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ κριτήριο!) η καταγωγή του... Δευτερευόντως, είναι και ο συρφετός μερικών εκ των αγοραστών του, που το καγκουροποιούν χωρίς έλεος, αλλά δεν φταίει το αμάξι σ'αυτό που είναι φτηνό και καλό! Απλά είναι τα κολλήματα που έχει στο κεφάλι του ο καθένας! Εγώ εξαιτίας των καγκουρέων έχω αποκλείσει Skoda και Seat, αλλά τα αυτοκίνητα δεν φταίνε σε τίποτε!
Το RS πραγματικά αξίζει. Απλά έχει ν' αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τα διάφορα Golf και πλέον και Astra, το τελευταίο είναι τρομερό value for money. Εχει τις επιδόσεις του Skoda με πολύ λιγότερα χρήματα από αυτό... Ουσιαστικά χτυπάει το Skoda, εκεί που το Skoda ...χτυπούσε τον ανταγωνισμό...
Αρα όπως βλέπεις Αγγελε, μετά τον...προσωπικό μου μονόλογο, δεν έχουμε και βασικές διαφωνίες επί της αξίας των συγκεκριμένων αυτοκινήτων... -
Οk, Γρηγόρη, καταλαβαίνω απόλυτα πως το θέτεις...
Το μόνο, που θέλω να σημειώσω είναι ότι το Octavia είναι σαφέστατα πλησιέστερο στο Golf δυναμικά, από ότι στο Jetta.
Είναι πραγματικά μικρές οι διαφορές μεταξύ RS και GTi. Ουσιαστικά, το πρώτο έχει μία λίγο πιο έντονη τάση για υπερστροφή αδρανείας.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Οk, Γρηγόρη, καταλαβαίνω απόλυτα πως το θέτεις...Το μόνο, που θέλω να σημειώσω είναι ότι το Octavia είναι σαφέστατα πλησιέστερο στο Golf δυναμικά, από ότι στο Jetta.
Είναι πραγματικά μικρές οι διαφορές μεταξύ RS και GTi. Ουσιαστικά, το πρώτο έχει μία λίγο πιο έντονη τάση για υπερστροφή αδρανείας.
Λογικό βέβαια, λόγω του περισσότερου βάρους πίσω.
-
παρτο diesel βγαινει και με DSG
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οk, Γρηγόρη, καταλαβαίνω απόλυτα πως το θέτεις...
Το μόνο, που θέλω να σημειώσω είναι ότι το Octavia είναι σαφέστατα πλησιέστερο στο Golf δυναμικά, από ότι στο Jetta.
Είναι πραγματικά μικρές οι διαφορές μεταξύ RS και GTi. Ουσιαστικά, το πρώτο έχει μία λίγο πιο έντονη τάση για υπερστροφή αδρανείας.
Λογικό βέβαια, λόγω του περισσότερου βάρους πίσω.
Για να είμαι ειλικρινής, εντελώς θεωρητικά, θα περίμενα το Golf να έχει εντονότερη υπερστροφή στο lift-off, αν πάρουμε ως δεδομένο (δεν έχω τιμές μέτρησης, εικασία κάνω) ότι έχει ελάχιστα πιο μπροστόβαρη κατανομή (εφόσον στο Octavia ο πίσω άξονας φορτίζεται με περισσότερα κιλά).
Προφανώς, κάπου έχουν παρέμβει οι μηχανικοί της Skoda μεταβάλλοντας κάποια δεδομένα της ανάρτησης (ή της ευθυγράμμισης), ώστε το Octavia να είναι πιο υπερστροφικό στο lift-off τελικά.
-
Πάντως Jetta GT με Octavia RS σε στυλ και αισθητική δεν συγκρίνονται. Απείρως πιο καλαίσθητο και όμορφο το Octavia αλλά και επί της ουσίας (συνολικό πακέτο). Κινητήρας, στήσιμο, εξοπλισμός, χώροι, άνεση, τιμή. Η ζυγαριά γέρνει προς το Octavia.
Το Jetta είναι μακράν από τα πιο γεροντίστικα αυτοκίνητα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά (τουλάχιστον στο μάτι).
OCTAVIA 5 RS