-
Με το αυτόματο κιβώτιο.
Καμμιά εμπειρία κανείς από αυτό το αυτοκίνητο; Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω αν πηγαίνει καλά σε χιόνι, αλλά και οποιαδήποτε άλλα σχόλια από όποιον το έχει οδηγήσει, καλοδεχούμενα.
-
Με το αυτόματο κιβώτιο.
Καμμιά εμπειρία κανείς από αυτό το αυτοκίνητο; Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω αν πηγαίνει καλά σε χιόνι, αλλά και οποιαδήποτε άλλα σχόλια από όποιον το έχει οδηγήσει, καλοδεχούμενα.
-
Με το αυτόματο κιβώτιο.
Καμμιά εμπειρία κανείς από αυτό το αυτοκίνητο; Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω αν πηγαίνει καλά σε χιόνι, αλλά και οποιαδήποτε άλλα σχόλια από όποιον το έχει οδηγήσει, καλοδεχούμενα.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Με το αυτόματο κιβώτιο.Καμμιά εμπειρία κανείς από αυτό το αυτοκίνητο; Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω αν πηγαίνει καλά σε χιόνι, αλλά και οποιαδήποτε άλλα σχόλια από όποιον το έχει οδηγήσει, καλοδεχούμενα.
δεν αξιζει ειναι πανακριβο για αυτη την κατηγορια..με τα ιδια λεφτα παιρνεις το grandvitara full extra,το νεο santafe i to sorento 3.3 245hp...
-
Grand Viatara αυτόματο έχει 4 σχέσεις και αυτό το θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης 1) δεν έχει την οδική συμπεριφορά του CR-V στην άσφαλτο, και 2) δεν μας ενδιαφέρει καθόλου το εκτός δρόμου.
Santa Fe βλέπε το ίδιο για το κιβώτιο.
Το Sorento καλή ιδέα δεν το είχα σκεφτεί, αλλά από συμπεριφορά στην άσφαλτο; Δεν νομίζω οτι θα έχει καμμιά σχέση με το CR-V (που έχει πολύ 'ασφάλτινη' συμπεριφορά). Mε φώτα xenon δεν νομίζω οτι βγαίνει άλλωστε, τα θέλουμε οπωσδήποτε.
Βασικά θα πήγαινα για αυτοκίνητο (και όχι καν SUV) 4x4/αυτόματο, αλλά δεν υπάρχει κάτι κάτω από 40Κ Ευρώ. Τα Octavia/Passat 4x4 δεν βγαίνουν με DSG δυστυχώς.
Τα κριτήρια είναι:
4x4 (μόνο χιόνι, όχι εκτός δρόμου), αυτόματο (ή τύπου DSG) με >4 ταχύτητες, εντελώς ασφάλτινη συμπεριφορά & άνεση, όσο το δυνατόν μεγαλύτερους χώρους αποσκευών, φώτα xenon, η μικρότερη τιμή. -
Αφου θες χιονι γιατι πας για το CRV; Kαλο ειναι πιστευω να εχει και αργα γιατι πολλες φορες στο χιονια βοηθαει. Κατι που το CRV δεν ειχε ποτε! Ενω το Grand Vitara το εχει (και το Sorento). Βεβαια δεν θες εκτος δρομου οποτε μπλεκει το πραμα. Και το αλλο για τα φωτα με ξενον δεν πρεπει να σε απασχολει γιατι μπορεις να τα βαλεις σε ολα τα αυτοκινητα μετα την αγορα. Θες και DSG για τις αλλαγες ταχυτητων οποτε μας το δυσκολευεις!
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Αφου θες χιονι γιατι πας για το CRV; Kαλο ειναι πιστευω να εχει και αργα γιατι πολλες φορες στο χιονια βοηθαει. Κατι που το CRV δεν ειχε ποτε! Ενω το Grand Vitara το εχει (και το Sorento). Βεβαια δεν θες εκτος δρομου οποτε μπλεκει το πραμα. Και το αλλο για τα φωτα με ξενον δεν πρεπει να σε απασχολει γιατι μπορεις να τα βαλεις σε ολα τα αυτοκινητα μετα την αγορα. Θες και DSG για τις αλλαγες ταχυτητων οποτε μας το δυσκολευεις!Όταν λέω για χιόνι εννοώ όχι συστηματικά, άντε 2-3 φορές το χρόνο. Άμα τύχει δηλαδή. Κυρίως ενδιαφέρει η συμπεριφορά επιβατικού στην άσφαλτο.
Για aftermarket τοποθετήσεις ξέχνα το, δεν είμαι υπέρ. Το αυτοκίνητο είναι για τον πατέρα μου, και δεν θέλω ούτε κασετόφωνο να αλλάξει μετά την αγορά. Άσε που επειδή θα το φορτώνει, η αυτόματη ρύθμιση ύψους που έχουν όλα τα εργοστασιακά xenon είναι απαραίτητη.
To DSG (επαναλαμβάνω: ή παρόμοιο) το ανέφερα σαν ενναλακτικό του αυτόματου, όχι σαν κάτι συγκεκριμένο που θέλουμε. Βασικά να μην έχει αμπραγιάζ, και ότι θέλει ας είναι.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τα κριτήρια είναι:
4x4 (μόνο χιόνι, όχι εκτός δρόμου), αυτόματο (ή τύπου DSG) με >4 ταχύτητες, **εντελώς ασφάλτινη συμπεριφορά **& άνεση, όσο το δυνατόν μεγαλύτερους χώρους αποσκευών, φώτα xenon, η μικρότερη τιμή.**Όταν λέω για χιόνι **εννοώ όχι συστηματικά, άντε 2-3 φορές το χρόνο. Άμα τύχει δηλαδή. Κυρίως ενδιαφέρει η συμπεριφορά επιβατικού στην άσφαλτο.
Και γιατι δεν παιρνεις ενα κανονικο αμαξι κι οχι φορτηγο αφου δεν το χρειαζεσαι τελικα??
-
Μα αυτό θέλω και εγώ, αλλά για πές μου εσύ πιό είναι το πιό φτηνό αμάξι 4x4 & αυτόματο... μπορεί να μου έχει ξεφύγει κάτι.
Υπάρχει το Legacy με 33500Ε, αλλά με 4 ταχύτητες (πές με περίεργο αλλά αυτόματα 4τάχυτα τα έχω αποκλείσει, θεωρώ τα κιβώτια αυτά προιστορικά, με σπαστικές αλλαγές λόγω αραιών διατάξεων στις σχέσεις).
Το αμέσως επόμενο είναι το Passat Variant 4-Motion 3.2 V6 DSG με 44000Ε. Για το Outback ανεβαίνεις στα 51000E.
-
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και τις προτάσεις, αλλά τελικά, μπας και ξέρει κανείς, πως πάει το CR-V στο χιόνι;
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Μα αυτό θέλω και εγώ, αλλά για πές μου εσύ πιό είναι το πιό φτηνό αμάξι 4x4 & αυτόματο... μπορεί να μου έχει ξεφύγει κάτι.Passat 2.0FSI 4Motion βγαινει και σε tiptronic αν δεν κανω λαθος..και ειναι λιγο πανω απο τα 30.000 ευρω.
Υπαρχει και το Passat 2.0Tdi με DSG που σε ενδιαφερει και ξεκινα απο τα 33.000ερω!
Υπαρχει το Subaru Forester 2.0 Auto που ξεκινα απο τα 33.000 ευρω!
Επισης και το Impreza 2.0 Auto που ξεκινα απο τα 27.400 ευρω!Κι εγω πηγαινω πανω απο 4 φορες καθε χρονο σε χιονι...αλλα δεν μου περασε ποτε απο το μυαλο να παρω 4Χ4 μονο γι'αυτες τις φορες!
Αν βγαλεις τον παραγοντα τετρακινηση...τοτε αυτοματως οι επιλογες σου πολλαπλασιαζονται!
Οσον αγορα το C-RV το εχει ο θειος μου και ειναι αρκετα ευχαριστημενος..δεν ξερω να σου πω για χιονι/εκτος δρομου ομως, καθως δεν το εχει παει ποτε!
(αλλος χαζος απο κει το εχει για την εθνικη!! ) -
Ναι άμα βγάλω το 4x4 χαιρετίσματα.
Αλλά το Passat 2.0 4-Motion ΔΕΝ βγαίνει με DSG.
Subaru Forester 2.0 Auto: 4-τάχυτο, και γέρνει πολύ.
Impreza: μόνο 4-θυρο το Αuto!!! Σόρυ στα κριτήρια ξέχασα να βάλω το: Station (είπα όμως, μεγάλους χώρους). Και για τους χώρους που έχει το CR-V, παραχώρηση θα κάνει.
To Impreza 4-θυρο ή 5-θυρο... μπαίνει στο πόρτ-μπαγκάζ του Mondeo Station που έχει τώρα.Για το χιόνι συμφωνώ, αλλά άσε τον άνθρωπο να κάνει το κέφι του... αφού θέλει 4x4 ας το πάρει. Απλώς ρωτάω γιατί για τα πρώτα CR-V / HR-V υπήρχαν παράπονα με την 4κίνηση.
-
Για ελαφρυ χιονι δεν θα εχει ιδιαιτερο προβλημα πιστευω το CRV. Ειχα το HRV σε χιονια και πηγαινε καλα στον Διονυσο-Πεντελη με χιονι ψιλοπατημενο. Αλλα σε λιγο παγο ή χιονι πιο ψηλο, μολις αρχισει να σπινιαρει δεν τα παει και πολυ καλα. H επιλογη 'αργων' σχεσεων ειναι πιο καλα πιστευω για χιονι αλλα καμμια απο τις παραπανω λυσεις δεν στο δινει αυτο. Επισης πολυ καλη λυση ειναι και τα χιονολαστιχα.
Παντως το CRV αν εξαιρεσεις οτι δεν κανει για εκτος δρομου ειναι παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο μεσα-εξω και πιστευω θα βγει και αξιοπιστο. Αν θυμαμαι καλα εχει και για αρκετα χρονια εγγυηση! -
Με κοντές στο χιόνι απλά θα σπινάρεις πολύ.... Σπάνια χρειάζονται αργά στο χιόνι τουλάχιστον με τη χρήση που θέλει ο συγκεκριμένος οπότε δεν το θεωρώ σημαντικό.
Ειδικά τα αυτόματα κιβώτια είναι πολύ καλά στο χιόνι γιατί μεταδίδουν πολύ πιο ομαλά την κίνηση.
Από την άλλη γιατί δε βολεύεσαι με το το αυτόματο της VW ενώ θα βολευόσουνα με 5τάχυτο άλλων εταιρειών? Το ότι η VW έχει και το ακόμα καλύτερο DSG δεν είναι λόγος απόρριψης του tiptronic.
Θα έλεγα να αποφύγεις ψηλό αυτοκίνητο και να επιμείνεις με τα στέισον. Το Legacy θα ήταν τέλειο αλλά 4τάχυτο όντως ακούγεται κάπως... Πρέπει όμως να το οδηγήσεις (που υποθέτω μπορεί να είναι αδύνατον) για να το κρίνεις. Με 165 άλογα και καλές ροπές μπορεί να είναι μια χαρά, ο μετατροπέας ροπής αναλαμβάνει να καλύψει τα κενά... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Από την άλλη γιατί δε βολεύεσαι με το το αυτόματο της VW ενώ θα βολευόσουνα με 5τάχυτο άλλων εταιρειών? Το ότι η VW έχει και το ακόμα καλύτερο DSG δεν είναι λόγος απόρριψης του tiptronic. ...Μα δεν νομίζω οτι τα 4-Motion βγαίνουν με tiptronic... δεν υπάρχει πουθενά στους τιμοκαταλόγους αυτός ο συνδυασμός. Στην έκθεση που πήγα και ρώτησα, ρώτησα μόνο για DSG, δεν σκέφτηκα καν να ρωτήσω για tiptronic... φαντάζομαι όμως θα το έλεγαν.
Θα το τσεκάρω πάλι για να είμαι σίγουρος. Και όπως είπα πιό πάνω, οποιοδήποτε σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη μου κάνει.
-
Αν πηγαινεις με πρωτη και 'αργα' θα σπινιαρεις ασταματητα...
Για αυτο θα βαζει δευτερα στην εκκινηση και δεν θα εχει προβλημα αφου πηγαινεις στο χαλαρο και με τριτη-τεταρτη ωςι πεμπτη στη συνεχεια. Δεν νομιζω να χρησιμοποιει καποιος την πρωτη των αργων σε χιονι συχνα. Αντε σε καμμια κατηφοριτσα.
Με τριτη-τεταρτη σε χιονι στην Παρνηθα πηγαινω σαν αρχοντας παντως! -
Τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε οτι το θέλει και diesel το αυτοκίνητο, οπότε μειώθηκαν ακόμα περισσότερο οι επιλογές.
Το CR-V αυτόματο το απέκλεισε από την αρχή μια και ήθελε 6 μήνες παράδοση. Μπορεί να το έπαιρνε βενζίνη αν είχε μικρότερο χρόνο παράδοσης. Το Diesel δεν το φέρνουν καθόλου!
Το νέο X-Trail, ούτε αυτό το φέρνουν πετρέλαιο, τουλάχιστον όχι ακόμα (5-τάχυτο αυτόματο στο νέο μοντέλο).
Τελικά παράγγειλε το Freelander 2, πετρέλαιο και 6-τάχυτο αυτόματο. Η τιμή βέβαια εκτοξεύτηκε... το φέρνουν με 2 επίπεδα εξοπλισμού, στο χαμηλό κοστίζει 49.000Ε, και στο πλούσιο 57.000. Υπήρχε ετοιμοπαράδοτο στην πλούσια έκδοση με ηλιοροφή (+2000Ε), δηλαδή 59.000Ε !!!!
Μετά σκέφτηκα να του πω για BMW X3, αλλά η 3.0d που βγαίνει αυτόματη ξεκινάει από τα 59Κ με το χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Είναι πολύ γρήγορη βέβαια.Μην πούμε τι έπαιρνε σε κανονικό αυτοκίνητο βενζίνη σε αυτά τα λεφτά... Passat 3.2V6 250 άλογα (44Κ), Subaru Outback 3.0 (51Κ)... τέλος πάντων δεν βαριέσε...
Για δοκιμή είχαν μόνο το 3.2 βενζίνη & αυτόματο. Με το αυτόματο εντυπωσιάστηκα, πολύ ομαλές αλλαγές, ακόμα και από 1η σε 2α, από 3η και πάνω ούτε που τις καταλαβαίνεις. Κατεβάσματα πολύ δυνατά και γρήγορα.
Το πετρέλαιο έχει πολύ πιό κοντές σχέσεις, 2α 73χλμ, 3η 110 αν θυμάμαι καλά. Είναι ακόμα πιό κοντές και από το χειροκίνητο πετρέλαιο. 0-100 έχει 11.2 (αντί 11.7 του manual). Η ροπή στα 40 κιλά / 2000 στροφές.
Καλό στοιχείο εξοπλισμού, τα Bi-Xenon (μεσαία ΚΑΙ μεγάλη σκάλα).
-
Να είναι καλοτάξιδο το αυτοκίνητο του πατέρα σου
Εχω και μια απορία:
Αφου ανέβηκε τόσο πολύ σε χρήματα, πόσο είχε ας πούμε το Tuareg se Diesel, η ενα Pajero;
εννοώ οτι άλλαζε κατηγορία -
Χμμμμ ναί από 58300 ξεκινάει το Tuareg... μου ξέφυγε δεν το πρόσεξα. Αναρωτιέμαι τι στάνταρ εξοπλισμό έχει, αμφιβάλω αν φτάνει αυτόν του Freelander 2 όμως.
Πιό βαρύ κατά 500 κιλά, πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση (ψάχνω να βρω δικαιολογίες τώρα).Τουλάχιστον να βγει αξιόπιστο το Freelander.
-
http://blogs.trucktrend.com/6212713/suv ... index.html
1ο σε πωλήσεις
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Χμμμμ ναί από 58300 ξεκινάει το Tuareg... μου ξέφυγε δεν το πρόσεξα. Αναρωτιέμαι τι στάνταρ εξοπλισμό έχει, αμφιβάλω αν φτάνει αυτόν του Freelander 2 όμως.
Πιό βαρύ κατά 500 κιλά, πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση (ψάχνω να βρω δικαιολογίες τώρα).Τουλάχιστον να βγει αξιόπιστο το Freelander.
Το Touareg ηταν πραγματικα πολυ καλη επιλογη και καμια σχεση πιστευω με freelander.Νομιζω οτι το 3.0TDI ερχεται γυρω στα 64000 με καλο εξοπλισμο.Παντως IMHO 59000 για freelander ειναι λιγο αρκετα....αρκετα
Καλοταξιδο
νέο Honda CR-V ?