-
Το TFMC δεν γεμίζει τα ταμεία των δήμων με χρήμα... οπότε δεν θα το δεις ποτέ φίλε μου......
Η κατάσταση είναι γ@μησετα πλέον ...αν δεν ξυπνήσει ο Έλληνα και διώξει τα ζω@ από την χώρα δεν θα δούμε ασπρη μέρα ποτέ.. (μόνο όταν χιονίζει)
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Το TFMC δεν γεμίζει τα ταμεία των δήμων με χρήμα... οπότε δεν θα το δεις ποτέ φίλε μου......Η κατάσταση είναι γ@μησετα πλέον ...αν δεν ξυπνήσει ο Έλληνα και διώξει τα ζω@ από την χώρα δεν θα δούμε ασπρη μέρα ποτέ.. (μόνο όταν χιονίζει)
ερχονται εκλογες...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το TFMC δεν γεμίζει τα ταμεία των δήμων με χρήμα... οπότε δεν θα το δεις ποτέ φίλε μου......
Η κατάσταση είναι γ@μησετα πλέον ...αν δεν ξυπνήσει ο Έλληνα και διώξει τα ζω@ από την χώρα δεν θα δούμε ασπρη μέρα ποτέ.. (μόνο όταν χιονίζει)
ερχονται εκλογες...
Οι εκλογές έρχονται... αλλά επιλογές δεν βλέπω.. μιλάμε για τον ηλίθιο και τον πανηλίθιο...
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Το TFMC δεν γεμίζει τα ταμεία των δήμων με χρήμα... οπότε δεν θα το δεις ποτέ φίλε μου......
Η κατάσταση είναι γ@μησετα πλέον ...αν δεν ξυπνήσει ο Έλληνα και διώξει τα ζω@ από την χώρα δεν θα δούμε ασπρη μέρα ποτέ.. (μόνο όταν χιονίζει)
ερχονται εκλογες...
Οι εκλογές έρχονται... αλλά επιλογές δεν βλέπω.. μιλάμε για τον ηλίθιο και τον πανηλίθιο...
θα συμφωνησω, αλλα περα απο αυτους που λες, ειναι και οι ανθρωποι που τους 'στελεχωνουν'. Εκει να δεις τι σαβουρα υπαρχει... Και ακριβως εκει μπορουμε ολοι μας να παιξουμε ενα πιο ουσιαστικο ρολο.
-
Επαναφέρω το θέμα καθώς στα πλαίσια ενός μαθήματος ερευνούμε την δυνατότητα ύπαρξης συνδρομητικής υπηρεσίας TMC στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πέρα απο ζητήματα υλοποίησης πρέπει αρχικά να διερευνήσουμε πιθανές ομάδες που ενδιαφέρει άμεσα το θέμα. Εδώ θα ήθελα την γνώμη σας κατά πόσο θα ενδιέφερε τον καθένα να έχει την δυνατότητα χρήσης τέτοιας υπηρεσίας και με περίπου τι αντίτιμο .
-
Δε νομίζω ότι υπάρχει κανείς που δεν τον ενδιαφέρει αυτή η υπηρεσία. Όσο περισσότερο κινείσαι σε πηγμένους δρόμους, τόσο περισσότερο ενδιαφέρεσαι να δημιουργηθεί κάτι τέτοιο. Το αντίτιμο που είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος είναι πάλι ανάλογο της ανάγκης που έχει. Εγώ π.χ. θα έδινα άνετα 10€ το μήνα για να μου προσφέρονται σωστά και επικαιροποιημένα δεδομένα στο αυτοκίνητο μου, άλλος περισσότερα, άλλος λιγότερα. Στο εξωτερικό νομίζω προσφέρεται όμως και δωρεάν...
-
στη πραξη, για την Αθηνα, ποση χρησιμοτητα θα εχει το ΤMC?
κατεβαινεις τον Κηφισο προς Πειραια, και σου δειχνει μποτιλιαρισμα. Ποσες/ποιες/και ποσο καλες εναλλακτικες εχεις?
σε μια πολη που τις ωρες αιχμης ειναι σχεδον ακινητοποιημενη, ποσο χρησιμο θα ειναι αραγε?
-
Δε βλέπω τη χρησιμότητα στην Αθήνα διότι όσοι γνωρίζουν τους δρόμους έχουν και 2-3 εναλλακτικές διαδρομές για να πάνε από το Α στο Β ενώ όσοι δεν τους γνωρίζουν δεν κερδίζουν τίποτε με το να κάνει λόγο το σύστημα για μποτιλιάρισμα αφού αυτό το γεγονός είναι γνωστό μέχρι και στο διάζωμα της Κηφισίας. Με λίγα λόγια, το σύστημα με αφήνει αδιάφορο.
-
Πώς γνωρίζεις όμως ποια από τις εναλλακτικές διαδρομές είναι λιγότερο μποτιλιαρισμένη; Ή πιο σωστά από πού θα κάνεις λιγότερο χρόνο;
Όσον αφορά τον Κηφισό, ίσως δεν είναι τόσο χρήσιμο λόγω μορφολογίας (εθνική, ποτάμι, γέφυρες, γραμμές τρένων, πάρκα κλπ) που κάνει δύσκολη την είσοδο/έξοδο στην Ε.Ο. (δεν το έχω ψάξει βέβαια κιόλας, ίσως αν ακολουθήσεις εγκαίρως Λ. Ηρακλείου, Λ. Δεκελείας να μπορείς να αποφύγεις κάποιο μποτιλιαρισμένο κομμάτι), αλλά ανατολικά (πχ Κηφισίας που κινούμαι) έχεις διάφορες επιλογές (άλλες κεντρικές αρτηρίες, είτε μέσα από συνοικίες).
-
[quoteαπό kotetsi » 28/11/09 11:37
Δε βλέπω τη χρησιμότητα στην Αθήνα διότι όσοι γνωρίζουν τους δρόμους έχουν και 2-3 εναλλακτικές διαδρομές για να πάνε από το Α στο Β ενώ όσοι δεν τους γνωρίζουν δεν κερδίζουν τίποτε με το να κάνει λόγο το σύστημα για μποτιλιάρισμα αφού αυτό το γεγονός είναι γνωστό μέχρι και στο διάζωμα της Κηφισίας. Με λίγα λόγια, το σύστημα με αφήνει αδιάφορο.][/quote]
Έτσι είναι. Επιπλέον με τις οδικές πινακίδες μηνυμάτων σε καίριους οδικούς άξονες, που ήδη υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις, μπορείς να έχεις ένα σκασμό πληροφόρηση.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
όσοι δεν τους γνωρίζουν δεν κερδίζουν τίποτε με το να κάνει λόγο το σύστημα για μποτιλιάρισμα αφού αυτό το γεγονός είναι γνωστό μέχρι και στο διάζωμα της Κηφισίας. Με λίγα λόγια, το σύστημα με αφήνει αδιάφορο.Μα το σύστημα έχει την δυνατότητα να προσφέρει εναλλακτικές διαδρομές...Το θέμα εν τέλει είναι πως θα καταστεί βιώσιμη μια τέτοια επιχείρηση. Υπάρχουν κάποιες κοινωνικές ομάδες (πχ. ταξί, μεταφορές ευπαθών προϊόντων) που πιστεύω θα ενδιέφερε άμεσα η υπηρεσία...
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Πώς γνωρίζεις όμως ποια από τις εναλλακτικές διαδρομές είναι λιγότερο μποτιλιαρισμένη; Ή πιο σωστά από πού θα κάνεις λιγότερο χρόνο;Εκ πείρας.
-
Υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που δεν μπορείς να τους ξέρεις εκ πείρας (ατυχήματα, πορείες , έργα κλπ).
Τέλος πάντων αααααααααν ποτέ βγει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα, όποιος θέλει ας το χρησιμοποιεί -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Πώς γνωρίζεις όμως ποια από τις εναλλακτικές διαδρομές είναι λιγότερο μποτιλιαρισμένη; Ή πιο σωστά από πού θα κάνεις λιγότερο χρόνο;
Εκ πείρας.
Αυτη η πειρα μπορει να σε οδηγησει σε εναν ακομα πιο μποτιλιαρισμενο δρομο, απο την αλλη επειδη το συστημα ειναι διαθεσιμο στο Παρισι, δωρεαν αλλα υπαρχει και συνδρομητικο με επιπλεον πληροφοριες ακομα και για δευτερευοντες δρομους, πολλες φορες και ειδικα σε ωρες αιχμης το μονο που προσφερει ειναι να σε ενημερωσει οτι πας να πεσεις σε μποτιλιαρισμα και οτι δεν υπαρχει ενναλακτικη διαδρομη αφου ο χρονος ειναι ιδιος απο οπου κι αν πας
Θεωρητικα αν ολοι το χρησιμοποιουσαν θα μπορουσε να υπαρξει μια βελτιστοποιηση της χωρητικοτητας των οδων που θα μας επετρεπε να φτανουμε στον προορισμο μας με πολυ λιγοτερη ταλαιπωρια.
Θα συμφωνησω ομως οτι η πειρα πολλες φορες ειναι καλυτερη απο οποιοδηποτε GPS αφου ορισμενες φορες απλα επιλεγουν λιγο ακυρες διαδρομες, ναι αυτο συμβαινει ακομα και με τους χαρτες της Ευρωπης -
προς το παρών εγώ χρησιμοποιώ αυτό: http://www.naftemporiki.gr/traffic
-
εγώ χρησιμοποιώ μηχανή
μποτιλιαρίσματα τέλος!!!!!!!! -
χρησιμο για τους θεσσαλονικεις ....
-
-
Πηγή πληροφορίας είναι αποκλειστικά το σύστημα παρακολούθησης της Τροχαίας?
-
Ένα μήνυμα στο παραπάνω forum αναφέρει:
Η DIS συνεργάζεται μέσω της εταιρείας Info Trip με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας του ΥΠΕΧΩΔΕ, για την πληροφόρηση της κυκλοφοριακής κατάστασης του νομού Αττικής, καλύπτοντας 228 οδικά τμήματα, ενώ μελλοντικά οι υπηρεσίες της θα επεκταθούν στο Εθνικό Δίκτυο, τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένης και της Θεσσαλονίκης, και τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς.
Από το Δελτίο Τύπου της DIS
TMC (Traffic Message Channel). Στην Ελλάδα πότε; [Έφτασε.]