-
Πηρα και δευτερη γνωμη..Ολα καλα...Ακουσα και αλλο sport που ηταν εκει και ειναι φυσιολογικος ο ηχος που ακουω και προερχεται απο τα μπεκ... Μπορω να κοιμηθω ησυχος..... Πολυ βαβουρα για το τιποτα....
-
λογικο ειναι japan rulez
HF μη τσιμπας ρε , εχουνε στο backroom ιαπωνες με μικροσκοπια και κανουν ενα quality control μουρλια!
-
Πολλες Ιαπωνικες επιχειρησεις εχουν εργοστασια στην Ευρωπη αλλα αυτο επ'ουδενι δεν τους εμποδιζει αν το θελησουν να φτιαχνουν πιο ποιοτικα προιοντα λογω ποιοτικου ελεγχου, τροπου κατασκευης και managment/διοικησης απο αλλα Ευρωπαικα!
Και τα Τουρκικα Toyota ειναι αλλα αν ισχυε αυτο που λετε πως βγαζουν (συμφωνα με την ιδια την εταιρεια) μεγαλυτερους δεικτες αξιοπιστιας απο τα καθεαυτα Ιαπωνεζικα Toyota;
Θελω να πω πως ειναι πολλοι οι παραγοντες περαν του τοπου κατασκευης που επηρεαζουν το τελικο προιον γι'αυτο ηρεμηστε, αν και προσωπικα πηρα και θα συνεχισω να αγοραζω οπου - κι αν υπαρχει - στο αυτοκινητο που με ενδιαφερει αμιγως Ιαπωνικης κατασκευης με Ιαπωνες προμηθευτες.
Παραδειγμα στο Swift το μεγαλυτερο προβλημα του ειναι ο θορυβος/στραβωμα κλπ στις εμπρος δισκοπλακες και ειναι Galfer (Ισπανικες) χωρια που τα Ιαπωνικα φορανε πολλα διαφορετικα πραγματα οπως ρουλεμαν, μπουζια, ιμαντες κλπ Ιαπωνικα σε αντιθεση με τα Ευρωπαικα! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Παραδειγμα στο Swift το μεγαλυτερο προβλημα του ειναι ο θορυβος/στραβωμα κλπ στις εμπρος δισκοπλακες και ειναι Galfer (Ισπανικες) χωρια που τα Ιαπωνικα φορανε πολλα διαφορετικα πραγματα οπως ρουλεμαν, μπουζια, ιμαντες κλπ Ιαπωνικα σε αντιθεση με τα Ευρωπαικα!Τις στράβωσες; Καλά έκανες, να τις αλλάξουν στην εγγύηση να βάλουν καλύτερες.
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Πολλες Ιαπωνικες επιχειρησεις εχουν εργοστασια στην Ευρωπη αλλα αυτο επ'ουδενι δεν τους εμποδιζει αν το θελησουν να φτιαχνουν πιο ποιοτικα προιοντα λογω ποιοτικου ελεγχου, τροπου κατασκευης και managment/διοικησης απο αλλα Ευρωπαικα!
Και τα Τουρκικα Toyota ειναι αλλα αν ισχυε αυτο που λετε πως βγαζουν (συμφωνα με την ιδια την εταιρεια) μεγαλυτερους δεικτες αξιοπιστιας απο τα καθεαυτα Ιαπωνεζικα Toyota;Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά για τα Verso εκ Τουρκίας δεν είχαν παραπονεθεί πολλοί για τριγμούς, πρόβλημα στα φρένα (στράβωναν δισκόπλακες σε 10Κ χλμ ), αλλά και για κάτι άλλα ψιλά; Οπως και γενικά για τις προηγούμενες Corolla , όσες ήταν Made in England ,δεν ήταν πιο τριζάτες από τις Japan (αν δεν κάνω λάθος, οι sedan ήταν ιαπωνικές και οι υπόλοιπες αγγλικές;).
Φυσικά, ο ποιοτικός έλεγχος, εξάγεται. Αλλά η ποιοτική δουλειά όχι. Θεωρώ απολύτως αδύνατον, ο Τούρκος εργάτης να συναρμολογεί καλύτερα κάτι από έναν ιάπωνα. Ή ο Τούρκος, αν δει ένα λάθος, να σταματήσει την παραγωγή και να υπερβεί το ωράριό του, επειδή είδε κάποιο πρόβλημα (διαδικασία που ο ποιοτικός έλεγχος της Toyota προβλέπει) ή τέλος, ο Τούρκος εργάτης, αν βρει κάποιο πρόβλημα, να πάει να το πει στον ανώτερό του. Ολα αυτά θα τα έκανε όμως ένας ιάπων.Θελω να πω πως ειναι πολλοι οι παραγοντες περαν του τοπου κατασκευης που επηρεαζουν το τελικο προιον γι'αυτο ηρεμηστε, αν και προσωπικα πηρα και θα συνεχισω να αγοραζω οπου - κι αν υπαρχει - στο αυτοκινητο που με ενδιαφερει αμιγως Ιαπωνικης κατασκευης με Ιαπωνες προμηθευτες.
Παραδειγμα στο Swift το μεγαλυτερο προβλημα του ειναι ο θορυβος/στραβωμα κλπ στις εμπρος δισκοπλακες και ειναι Galfer (Ισπανικες) χωρια που τα Ιαπωνικα φορανε πολλα διαφορετικα πραγματα οπως ρουλεμαν, μπουζια, ιμαντες κλπ Ιαπωνικα σε αντιθεση με τα Ευρωπαικα!Για να τελειώσω: όλες οι έρευνες έχουν δείξει πως τα ιαπωνικά, όπου και να φτιάχνονται, είναι περισσότερο αξιόπιστα των ευρωπαϊκών, ΑΛΛΑ αυτό το πράγμα σιγά σιγά φθίνει... Το Ουγγρικο Swift, δεν είναι πιο αξιόπιστο από το Πολωνικό Panda. Όπως φυσικά το Ουγγρικό SX4 είναι το ίδιο αξιόπιστο με το Ουγγρικό FIAT Sedici. Επίσης, σας φαίνεται τόσο λογικό, η ασφαλιστική που καλύπτει όλα τα FIAT με 5ετή εγγύηση (2+3) να ΑΡΝΕΙΤΑΙ να το κάνει και στο Sedici; Είναι το μοναδικό FIAT με 3ετή εγγύηση... Γιατί άραγε; Μήπως τελικά έχουν αμβλυθεί οι διαφορές; Το Made in Italy , Punto έχει 5 χρόνια εγγύηση. Το Made in Hungary , Swift, έχει 3 χρόνια. Αν χαλούσε τόσο παραπάνω το FIAT, θα στοίχιζε πολλά να δώσουν 5 χρόνια εγγύηση, αρα μάλλον δεν χαλάνε τόσο... Και οι έρευνες, δεν έχουν δείξει πως το σημερινό Grande Punto, είναι τόσο χειρότερο από το Swift.
Οσο για τους διαφορετικούς προμηθευτές, θα συμφωνήσω. Και έχουν κι αυτοί μερίδιο ευθύνης, για το ότι οι ευρωπαίοι είναι λιγότερο αξιόπιστοι. Εχουν και οι προμηθευτές κακό ποιοτικό έλεγχο. Αυτός είναι ο λόγος, που σήμερα και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, έχουν προμηθευτές ιάπωνες ή κορεάτες.
Και φυσικά και οι ασιάτες κατασκευαστές, όταν κατασκευάζουν στην ευρώπη ειδικά, χρησιμοποιούν ευρωπαίους προμηθευτές. Γι' αυτό το λόγο και το Swift από Ιαπωνία, είναι αρκετά διαφορετικό από το Ευρωπαϊκό.
[/img] -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
σας φαίνεται τόσο λογικό, η ασφαλιστική που καλύπτει όλα τα FIAT με 5ετή εγγύηση (2+3) να ΑΡΝΕΙΤΑΙ να το κάνει και στο Sedici; Είναι το μοναδικό FIAT με 3ετή εγγύηση... Γιατί άραγε;Γιατί πολύ απλά αν έχεις 2 ίδια αυτοκίνητα που το ένα έχει 5 χρόνια εγγύηση και το άλλο 3, όλοι οι πιθανοι αγοραστές θα παίρναν αυτό με τα 5. Η suzuki έχει σαν πολιτική τα 3, η fiat τα 5. Αν συμφωνούσε η suzuki στο να δίνει 5 χρόνια η fiat και στο sedici θα ήταν σαν να υπογράφει την καταδίκη των πωλήσεων του sx4. Είναι απλά μια εμπορική συμφωνία για τον επί ισοις όροις ανταγωνισμό των δύο μοντέλων. Το γιατί η μία εταιρία επιλέγει να έχει 3 χρόνια εγγύση σε όλα τις τα μοντέλα, και η άλλη 5 οφείλεται σε ΠΟΛΛΟΥΣ λόγους με λιγότερο σημαντικό αυτόν της αξιοπιστίας. (βλ. martketing). Αν ήταν έτσι , τότε η VW πλεον μας λέει απροκάλυπτα οτι τα 2 χρόνια εγγύηση δεν σας φτάνουν, αλλά επειδή θα βγάλει σίγουρα προβλήματα ας μοιράσουμε το κόστος (βλ. +2 χρόνια επέκταση) .Δεν είναι έτσι όμως... ή μήπως είναι?
Περίεργος θορυβος Swift Sport