-
Επισης ανεκδοτο με τον ΟΣΕ ειναι το οτι πλεον το 'απλο'(καρβουνιαρης) ειναι σχεδον παντα στην ωρα του ενω το IC εχει λιγη ως τρελλη καθυστερηση..
Απο Αλεξ/πολη-Σερρες εκανα 4 ωρες με το απλο(μηδεν καθυστερηση) και στον γυρισμο με IC απο 3μιση ωρες που ειναι κανονικα εκανα 5!!!Στο ιδιο δρομολογιο η κοπελα μ ειχε φυγει με το απλο 16:10 και κατι φιλες της με το IC στις 14:00 και φτασανε με 20 λεπτα διαφορα...(απο οτι εμαθα το IC ειχε πατησει μια αγελαδα,χαλασε η μηχανη και κατι τετοια ακυρα )
-
Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...
Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;
Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;
Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.
Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις
Ασχετο θυμηθηκα μια φορα που πηγαινα Αλεξ/πολη με το IC φτανω Κομοτηνη, λεω απο μεσα μου αντε ωραια αλλα 40 λεπτακια εμειναν και βγαζει ανακοινωση 'Λογω προβληματος θα μεινουμε στην Κομοτηνη για 45 λεπτα' Αμα δεν ειχα φορτωτικη καποια πραγματα πιο γρηγορα θα εφτανα αν ελεγα στον father να ερθει να με παρει απο κομοτηνη
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...
Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;
Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.
Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις
Ασχετο θυμηθηκα μια φορα που πηγαινα Αλεξ/πολη με το IC φτανω Κομοτηνη, λεω απο μεσα μου αντε ωραια αλλα 40 λεπτακια εμειναν και βγαζει ανακοινωση 'Λογω προβληματος θα μεινουμε στην Κομοτηνη για 45 λεπτα' Αμα δεν ειχα φορτωτικη καποια πραγματα πιο γρηγορα θα εφτανα αν ελεγα στον father να ερθει να με παρει απο κομοτηνη
Ναι ρε το ξέρω, αλλά έχοντας βαλίτσες όσο να 'ναι είναι λίγο μανίκι. Τεσπα, το θέμα είναι ότι υπάρχει παντελής έλλειψη προγραμματισμού ή/και ενημέρωσης.
-
Εγω φετος χρησιμοποιησα τρενο παρα πολυ (Θεσσαλονικη -Οινοη και πισω ΚΑΘΕ Σαββατοκυριακο).
Κατεβαινα συνηθως με απλο (δεν με βολευε η ωρα για Ιντερσιτυ) και επεστρεφα με Ιντερσιτυ. Δεν αργησε ουτε ΜΙΑ φορα!Διαπιστωσα βεβαια καθυστερησεις σε αλλα δρομολογια, οσο περιμενα στο σταθμο, αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν συχνες. Ισως παλι να ημουν τυχερος, δεν ξερω.
Συγκρισεις:
Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
Με InterCity 4:15' και 33 Ε.Σε σχεση με το παρελθον, υπαρχει σοβαρη βελτιωση. Φυσικα πρεπει να γινουν κι αλλα βηματα.
Οι καινουριοι συρμοι ειναι αρκετα καθαροι. Οι παλιοι ειναι πραγματι χαλια. Βρεθηκα και στη θεση του οδηγου (με συγγενη ΟΣΕτζη) και εντυπωσιαστηκα απο τον τροπο που περναει τις καμπες με 160 χωρις να κοβει καθολου. Η θεα απο μπροστα, που βλεπεις τις ραγες, δεν συγκρινεται με αυτη των παραθυρων. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
Με InterCity 4:15' και 33 Ε.οι τιμες που παραθετεις υποθετω οτι ειναι φοιτητικες, ετσι ?
(εκτος απο τη βενζινη, που μακαρι να εβγαινε και φοιτητικη )
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
Με InterCity 4:15' και 33 Ε.οι τιμες που παραθετεις υποθετω οτι ειναι φοιτητικες, ετσι ?
(εκτος απο τη βενζινη, που μακαρι να εβγαινε και φοιτητικη )
Οχι ρε, τι φοιτητικες, εχουν πανεπιστημιο και στα ΚΑΠΗ;;;
Τιμες απλου εισιτηριου ενηλικα, χωρις εκπτωσεις (Θεσ/νικη-Οινοη για το τρενο, Θεσ/νικη-Χαλκιδα για το ΚΤΕΛ). Το Ιντερσιτι βγαινει ακομα πιο φτηνο αν βγαλεις την καρτα 6+1. Επισης και το τρενο και το ΚΤΕΛ εχουν εκπτωση, αν κοψεις εισιτηριο μετ' επιστροφης.
Δεν λεω οτι το τρενο ειναι κανενας παραδεισος, απλα οτι για την τιμη του ειναι πολυ καλο πλεον. Αν το προσωπικο ειχε και λιγο καλυτερη νοοτροπια, θα ηταν ακομα καλυτερα.
ΕΔΙΤ: Στο αυτοκινητο, αν βαλεις και τα διοδια, θελεις πανω απο 45 Ε
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγω φετος χρησιμοποιησα τρενο παρα πολυ (Θεσσαλονικη -Οινοη και πισω ΚΑΘΕ Σαββατοκυριακο).
Κατεβαινα συνηθως με απλο (δεν με βολευε η ωρα για Ιντερσιτυ) και επεστρεφα με Ιντερσιτυ. Δεν αργησε ουτε ΜΙΑ φορα!Διαπιστωσα βεβαια καθυστερησεις σε αλλα δρομολογια, οσο περιμενα στο σταθμο, αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν συχνες. Ισως παλι να ημουν τυχερος, δεν ξερω.
Συγκρισεις:
Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
Με InterCity 4:15' και 33 Ε.Σε σχεση με το παρελθον, υπαρχει σοβαρη βελτιωση. Φυσικα πρεπει να γινουν κι αλλα βηματα.
Οι καινουριοι συρμοι ειναι αρκετα καθαροι. Οι παλιοι ειναι πραγματι χαλια. Βρεθηκα και στη θεση του οδηγου (με συγγενη ΟΣΕτζη) και εντυπωσιαστηκα απο τον τροπο που περναει τις καμπες με 160 χωρις να κοβει καθολου. Η θεα απο μπροστα, που βλεπεις τις ραγες, δεν συγκρινεται με αυτη των παραθυρων.Περιπου αντιστοιχες ειναι οι εμπειριες (των δικων μου) απο τη διαδρομη Αθηνα-Τρικαλα, που την κανουν 2-3 φορες το μηνα. Ασε που με το συνδυασμο του μετρο απο και προς τον Στ. Λαρισης, η διαδρομη σπιτι-σπιτι ειναι αστεια υποθεση.
Το προβλημα ειναι το προσωπικο και η μηχανογραφηση (και φυσικα το ελλιπες και απαρχαιωμενο δικτυο, αλλα αυτο ειναι ευθυνη της αμαρτωλης ΕΡΓΟΣΕ και της πολιτικης βουλησης...) -
Το δικτυο δεν ειναι απαρχαιωμενο... Ασυντηρητο ειναι.
Ξερεις σε ποσα σημεια υπαρχουν βραδυποριες καθαρα και μονο λογω απουσιας ΑΝΑΓΚΑΙΑΣ συντηρησης????
Το παλιο δικτυο στην Πελοποννησο ειναι μια χαρα και ας ειναι μετρικο με μερικες παρεμβασεις και σωστη συντηρηση θα ειχες ενα οικονομικο μεσο να μετακινεισαι κανοντας λιγο παραπανω χρονο απο το ΚΤΕΛ.
Με σωστη σηματοδοτηση η μονη γραμμη δεν δημιουργει κανενα προβλημα (αναμονη να περασει αλλος συρμος) ενω η μονη επενδυση η οποια ειναι οντως απαραιτητη ειναι νεοι συρμοι με κλιματισμο...Αληθεια η γραμμη προς Καλαματα ξαναανοιξε ή ειναι ακομα οπως την ξερουμε λογω 'επικυνδυνοτητας'??? ( )
-
Η γραμμή για Καλαμάτα δεν έχει δωθεί ακόμα.Και με ενδιαφέρει λόγω καταγωγής!Πάντως το δίκτυο πελοπονήσσου είναι παρατημένο.Δεν έχει γίνει καμια επένδυση.Όταν λειτουργούσε η γραμμή για Καλαμάτα,έκανε 5+ ώρες την ίδια στιγμή το λεωφορείο έκανε 4 ώρες.Λογικό ήταν ο κόσμος να μην πηγαίνει με τον ΟΣΕ.Είχαν δρομολογήσει και αυτοκινητάμαξες χωρίς καμιά άνεση...Πρωτοχρονιά του 2002 παίρνω την αυτοκινητάμαξα για Καλαμάτα το πρωί στις 06:00.Μπαίνω μέσα είχε ωραία ζέστη.Στην Ελευσίνα,ο μηχανοδηγός έκλεισε την θέρμανση και άρχισε να κάνει κρύο.Πήγα και ζήτησα να το ανάψουν επειδή στο βαγόνι έκανε κρύο-αυτοί στο θάλαμο οδήγησης είχαν θέρμανση...-έρχεται μαζί μου ο ελεγκτής να δει μήπως λέω και ψέματα!Το διαπιστώνει και ανοίγουν ξανά τη θέρμανση.Στον Αχλαδόκαμπο την ξανακλείνουν και μας τσάκισε το κρύο.Δεν ξαναπήγα να διαμαρτυρηθώ,αλλά μόλις έφτασα Καλαμάτα έκανα έγγραφη αναφορά,και ο οδηγός με παρακάλαγε να μην κάνω...
9/8/2000
Παίρνω το νυχερινό τραίνο-αυτοκινητάμαξα-για Καλαμάτα.Γεμάτο και όρθιοι μέχρι Κόρινθο.Τα παράθυρα δεν έκλειναν καλά,τα λάστιχα στις πόρτες διαλυμένα,παρόλο που ήταν Αύγουστος,στην Αρκαδία όλοι είχαμε παγώσει..Μετά το ατύχημα στο Ίσσαρη όπου έπεσε σε σε γκρεμό μια αυτοκινητάμαξα,ο τότε Υπουργός Μεταφορών κ.Βερελής,υποσχέθηκε αναβάθμιση του δικτύου.Μετά από 3 ημέρες που πήγα να πάρω το τραίνο από την Καλαμάτα για Αθήνα,διαπίστωσα ότι από 4 δρομολόγια που είχε καθημερινά,κόπηκαν τα 2 μεταξύ αυτών και το νυχτερινό,παρόλο που συγκέντρωνε κόσμο...Η αναβάθμιση που λέγαμε....
-
Οπως και το οτι κοπηκαν οι σιδηροδρομοι με συρομενα δεν κοπηκαν λογω παλαιοτητας αλλα λογω βαρους και επικυνδινοτητας απο την κατασταση του δικτυου... Ετσι μπηκαν τα αθλια ΜΑΝ (αυτα που πανε Λουτρακι) με τις ακυρες θεσεις κλπ με αποτελεσμα αθλιο ταξιδι...
Καθοτι εχω περπατησει την γραμμη απο Μυλους Ν. για καμια 10ρια χιλιομετρα (αυτα οταν ημουν στον ΣΦΣ και εκραζα κατι ακυρα παλτα εκει...) το τι ειδαν τα ματια μου δεν περιγραφεται.... Αδειοι γρασαδοροι στις καμπες, διακενα 10εκ επειδη ειχαν σπασει οι συνδεσμοι, φαγωμενα ραγια μεχρι αηδιας κλπ...
Τα ατυχηματα ηταν θεμα χρονου οχι επειδη το δικτυο φτιαχτηκε πριν 100χρονια αλλα επειδη για μια 10τια δεν ειχαν συντηρησει απολυτως τιποτα...Αν συντηρουταν το ιδιο δικτυο ενα IC θα πηγαινε Καλαματα απο την υπαρχουσα γραμμη σε 4μιση ωρες ασφαλεστατα...
Το να γινει η γραμμη απο μετρικη κανονικη και ακομα χειροτερα διπλη γραμμη ειναι απλα ασυμφορο και ασκοπο για το μεταφορικο εργο της...ΝΕΟΙ συρμοι, ΣΟΒΑΡΗ συντηρηση ολου του δικτυου και λιγες παρεμβασεις και μπορει να ανταγωνιστει ακομα και τις μεταφορικες στο εμπορικο κομματι.. (Αλλο μαυρο σημειο του ΟΣΕ εκει)
Αλλα καποια συμφεροντα δεν το αφηνουν...Και οσο αφορα την ασφαλεια του δικτυου προς Θεσσαλονικη μην περνετε και ορκο... Απλα ακομα ειναι καινουργιο.... Ας το δουμε σε μια 10τια με την συντηρηση (?) που γινεται εκει...
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...
Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;
Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.
Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις
Υπάρχει βέβαια και ο προαστιακός σιδηρόδρομος που πλέον φτάνει στο λιμάνι του Πειραιά (στον παλιό, τέως σταθμό Πελοποννήσου, κοντά στον σταθμό του ηλεκτρικού, όχι στον Άγιο Διονύσιο).
Δρομολόγια: http://proastiakos.gr/index.php?getwhat ... id=&tid=36
Βέβαια εισιτήρια μην περιμένεις να σου βγάλουν σε σταθμό που δεν εξυπηρετείται από τον προαστιακό. Η Προαστιακός Α.Ε., παρ' ότι θυγατρική του Ο.Σ.Ε., δεν εκδίδει κοινά ειστήρια με τον... πατέρα της!
-
Eπαναλειτουργεί και η γραμμή Κατάκολο-Πύργος-Αρχαία Ολυμπία.Έγινε ανακαίνηση της γραμμής και χρησιμοποιούνται τα rail-bus για την μεταφορά των επιβατών.Επίσης θα εξυπηρετούνται και οι τουρίστες που έρχονται στο Κατάκολο με τα κρουαζερόπλοια και επισκέπτονται την Αρχαία Ολύμπια.
-
Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπ -
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπΑντιλαμβανεσαι πως εφοσον θες τετοιου ειδους τρενα δεν θα πρεπει να πληρωνεις 20 ευρω για εισητηριο αλλα 70 και 100. Επισης η Ελλαδα δεν ειναι ουτε Γαλλια ουτε Γερμανια... εχει αρκετα διαφορετικη μορφολογια η οποια δεν επιτρεπει τετοιου ειδους λυσεις.
Εχουμε πολυ βασικοτερα προβληματα... εδω εχουμε ακομα μονες γραμμες σε πολλους προορισμους...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπΑντιλαμβανεσαι πως εφοσον θες τετοιου ειδους τρενα δεν θα πρεπει να πληρωνεις 20 ευρω για εισητηριο αλλα 70 και 100.
Eίχα κοιτάξει για τη διαδρομή Βερολίνο - Μόναχο (600κάτι χλμ) και το εισητήριο με το τρένο είχε γύρω στα 100 ευρώ. Με τέτοιες τιμές στην Ελλάδα, τα τρένα θα μαραζώσουν.
-
σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)
δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα
Σωστό! Απλά λέμε να μην αναβαθμιστουν τόσο πολύ.
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Επισης ανεκδοτο με τον ΟΣΕ ειναι το οτι πλεον το 'απλο'(καρβουνιαρης) ειναι σχεδον παντα στην ωρα του ενω το IC εχει λιγη ως τρελλη καθυστερηση..
Απο Αλεξ/πολη-Σερρες εκανα 4 ωρες με το απλο(μηδεν καθυστερηση) και στον γυρισμο με IC απο 3μιση ωρες που ειναι κανονικα εκανα 5!!!Στο ιδιο δρομολογιο η κοπελα μ ειχε φυγει με το απλο 16:10 και κατι φιλες της με το IC στις 14:00 και φτασανε με 20 λεπτα διαφορα...(απο οτι εμαθα το IC ειχε πατησει μια αγελαδα,χαλασε η μηχανη και κατι τετοια ακυρα )
Ο μουτζούρης από πέρυσι που έχω αναγκαστεί να τον χρησιμοποιήσω 3 φορές όχι απλά δεν έιχε καθυστέρηση αλλά έφυγε ΠΡΙΝ την ώρα του!!!!! Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου!!!
Το intercity συνεχίζει βέβαια και έχει καθυστέρηση τουλάχιστον 5 λεπτών.
Μιλάω πάντα για τη γραμμή από Πάτρα ως Πύργο που είναι και η μόνη του ΟΣΕ που έχω χρησιμοποιήσει.
@νδρέας
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)Θα πρεπει να γινει αναδιοργανωση και να σταματησουν οι φρικαλεες υπηρεσίες.Για μενα δεν υπαρχει τρενο στην Ελλαδα.Καλυτερα να παρεις λεωφορειο.
ΟΣΕ