Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 86
    • 87
    • 9 / 87
    Αντίλογος
    51
    1734
    21756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      farmakopoios last edited by

      Επισης ανεκδοτο με τον ΟΣΕ ειναι το οτι πλεον το 'απλο'(καρβουνιαρης) ειναι σχεδον παντα στην ωρα του ενω το IC εχει λιγη ως τρελλη καθυστερηση..
      Απο Αλεξ/πολη-Σερρες εκανα 4 ωρες με το απλο(μηδεν καθυστερηση) και στον γυρισμο με IC απο 3μιση ωρες που ειναι κανονικα εκανα 5!!!

      Στο ιδιο δρομολογιο η κοπελα μ ειχε φυγει με το απλο 16:10 και κατι φιλες της με το IC στις 14:00 και φτασανε με 20 λεπτα διαφορα...(απο οτι εμαθα το IC ειχε πατησει μια αγελαδα,χαλασε η μηχανη και κατι τετοια ακυρα )

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        drdino last edited by

        Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...

        Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;

        Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          farmakopoios last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...

          Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;

          Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.

          Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις

          Ασχετο θυμηθηκα μια φορα που πηγαινα Αλεξ/πολη με το IC φτανω Κομοτηνη, λεω απο μεσα μου αντε ωραια αλλα 40 λεπτακια εμειναν και βγαζει ανακοινωση 'Λογω προβληματος θα μεινουμε στην Κομοτηνη για 45 λεπτα' Αμα δεν ειχα φορτωτικη καποια πραγματα πιο γρηγορα θα εφτανα αν ελεγα στον father να ερθει να με παρει απο κομοτηνη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:

            Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...

            Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;

            Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.

            Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις

            Ασχετο θυμηθηκα μια φορα που πηγαινα Αλεξ/πολη με το IC φτανω Κομοτηνη, λεω απο μεσα μου αντε ωραια αλλα 40 λεπτακια εμειναν και βγαζει ανακοινωση 'Λογω προβληματος θα μεινουμε στην Κομοτηνη για 45 λεπτα' Αμα δεν ειχα φορτωτικη καποια πραγματα πιο γρηγορα θα εφτανα αν ελεγα στον father να ερθει να με παρει απο κομοτηνη

            Ναι ρε το ξέρω, αλλά έχοντας βαλίτσες όσο να 'ναι είναι λίγο μανίκι. Τεσπα, το θέμα είναι ότι υπάρχει παντελής έλλειψη προγραμματισμού ή/και ενημέρωσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kantoniou last edited by

              Εγω φετος χρησιμοποιησα τρενο παρα πολυ (Θεσσαλονικη -Οινοη και πισω ΚΑΘΕ Σαββατοκυριακο).
              Κατεβαινα συνηθως με απλο (δεν με βολευε η ωρα για Ιντερσιτυ) και επεστρεφα με Ιντερσιτυ. Δεν αργησε ουτε ΜΙΑ φορα!

              Διαπιστωσα βεβαια καθυστερησεις σε αλλα δρομολογια, οσο περιμενα στο σταθμο, αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν συχνες. Ισως παλι να ημουν τυχερος, δεν ξερω.

              Συγκρισεις:
              Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
              Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
              Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
              Με InterCity 4:15' και 33 Ε.

              Σε σχεση με το παρελθον, υπαρχει σοβαρη βελτιωση. Φυσικα πρεπει να γινουν κι αλλα βηματα.
              Οι καινουριοι συρμοι ειναι αρκετα καθαροι. Οι παλιοι ειναι πραγματι χαλια. Βρεθηκα και στη θεση του οδηγου (με συγγενη ΟΣΕτζη) και εντυπωσιαστηκα απο τον τροπο που περναει τις καμπες με 160 χωρις να κοβει καθολου. Η θεα απο μπροστα, που βλεπεις τις ραγες, δεν συγκρινεται με αυτη των παραθυρων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                flowerpower last edited by

                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
                Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
                Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
                Με InterCity 4:15' και 33 Ε.

                οι τιμες που παραθετεις υποθετω οτι ειναι φοιτητικες, ετσι ?

                (εκτος απο τη βενζινη, που μακαρι να εβγαινε και φοιτητικη )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:

                  Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
                  Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
                  Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
                  Με InterCity 4:15' και 33 Ε.

                  οι τιμες που παραθετεις υποθετω οτι ειναι φοιτητικες, ετσι ?

                  (εκτος απο τη βενζινη, που μακαρι να εβγαινε και φοιτητικη )

                  Οχι ρε, τι φοιτητικες, εχουν πανεπιστημιο και στα ΚΑΠΗ;;;

                  Τιμες απλου εισιτηριου ενηλικα, χωρις εκπτωσεις (Θεσ/νικη-Οινοη για το τρενο, Θεσ/νικη-Χαλκιδα για το ΚΤΕΛ). Το Ιντερσιτι βγαινει ακομα πιο φτηνο αν βγαλεις την καρτα 6+1. Επισης και το τρενο και το ΚΤΕΛ εχουν εκπτωση, αν κοψεις εισιτηριο μετ' επιστροφης.

                  Δεν λεω οτι το τρενο ειναι κανενας παραδεισος, απλα οτι για την τιμη του ειναι πολυ καλο πλεον. Αν το προσωπικο ειχε και λιγο καλυτερη νοοτροπια, θα ηταν ακομα καλυτερα.

                  ΕΔΙΤ: Στο αυτοκινητο, αν βαλεις και τα διοδια, θελεις πανω απο 45 Ε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asimov last edited by

                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                    Εγω φετος χρησιμοποιησα τρενο παρα πολυ (Θεσσαλονικη -Οινοη και πισω ΚΑΘΕ Σαββατοκυριακο).
                    Κατεβαινα συνηθως με απλο (δεν με βολευε η ωρα για Ιντερσιτυ) και επεστρεφα με Ιντερσιτυ. Δεν αργησε ουτε ΜΙΑ φορα!

                    Διαπιστωσα βεβαια καθυστερησεις σε αλλα δρομολογια, οσο περιμενα στο σταθμο, αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν συχνες. Ισως παλι να ημουν τυχερος, δεν ξερω.

                    Συγκρισεις:
                    Με το αυτοκινητο χρειαζομαι περιπου 4:30' (με 15' σταση) και ~40 Ε.
                    Με το ΚΤΕΛ ~6:30' και 34 Ε
                    Με απλο τρενο 5:15' και 13 Ε
                    Με InterCity 4:15' και 33 Ε.

                    Σε σχεση με το παρελθον, υπαρχει σοβαρη βελτιωση. Φυσικα πρεπει να γινουν κι αλλα βηματα.
                    Οι καινουριοι συρμοι ειναι αρκετα καθαροι. Οι παλιοι ειναι πραγματι χαλια. Βρεθηκα και στη θεση του οδηγου (με συγγενη ΟΣΕτζη) και εντυπωσιαστηκα απο τον τροπο που περναει τις καμπες με 160 χωρις να κοβει καθολου. Η θεα απο μπροστα, που βλεπεις τις ραγες, δεν συγκρινεται με αυτη των παραθυρων.

                    Περιπου αντιστοιχες ειναι οι εμπειριες (των δικων μου) απο τη διαδρομη Αθηνα-Τρικαλα, που την κανουν 2-3 φορες το μηνα. Ασε που με το συνδυασμο του μετρο απο και προς τον Στ. Λαρισης, η διαδρομη σπιτι-σπιτι ειναι αστεια υποθεση.
                    Το προβλημα ειναι το προσωπικο και η μηχανογραφηση (και φυσικα το ελλιπες και απαρχαιωμενο δικτυο, αλλα αυτο ειναι ευθυνη της αμαρτωλης ΕΡΓΟΣΕ και της πολιτικης βουλησης...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      madman77 last edited by

                      Το δικτυο δεν ειναι απαρχαιωμενο... Ασυντηρητο ειναι.

                      Ξερεις σε ποσα σημεια υπαρχουν βραδυποριες καθαρα και μονο λογω απουσιας ΑΝΑΓΚΑΙΑΣ συντηρησης????
                      Το παλιο δικτυο στην Πελοποννησο ειναι μια χαρα και ας ειναι μετρικο με μερικες παρεμβασεις και σωστη συντηρηση θα ειχες ενα οικονομικο μεσο να μετακινεισαι κανοντας λιγο παραπανω χρονο απο το ΚΤΕΛ.
                      Με σωστη σηματοδοτηση η μονη γραμμη δεν δημιουργει κανενα προβλημα (αναμονη να περασει αλλος συρμος) ενω η μονη επενδυση η οποια ειναι οντως απαραιτητη ειναι νεοι συρμοι με κλιματισμο...

                      Αληθεια η γραμμη προς Καλαματα ξαναανοιξε ή ειναι ακομα οπως την ξερουμε λογω 'επικυνδυνοτητας'??? ( )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        downhill last edited by

                        Η γραμμή για Καλαμάτα δεν έχει δωθεί ακόμα.Και με ενδιαφέρει λόγω καταγωγής!Πάντως το δίκτυο πελοπονήσσου είναι παρατημένο.Δεν έχει γίνει καμια επένδυση.Όταν λειτουργούσε η γραμμή για Καλαμάτα,έκανε 5+ ώρες την ίδια στιγμή το λεωφορείο έκανε 4 ώρες.Λογικό ήταν ο κόσμος να μην πηγαίνει με τον ΟΣΕ.Είχαν δρομολογήσει και αυτοκινητάμαξες χωρίς καμιά άνεση...Πρωτοχρονιά του 2002 παίρνω την αυτοκινητάμαξα για Καλαμάτα το πρωί στις 06:00.Μπαίνω μέσα είχε ωραία ζέστη.Στην Ελευσίνα,ο μηχανοδηγός έκλεισε την θέρμανση και άρχισε να κάνει κρύο.Πήγα και ζήτησα να το ανάψουν επειδή στο βαγόνι έκανε κρύο-αυτοί στο θάλαμο οδήγησης είχαν θέρμανση...-έρχεται μαζί μου ο ελεγκτής να δει μήπως λέω και ψέματα!Το διαπιστώνει και ανοίγουν ξανά τη θέρμανση.Στον Αχλαδόκαμπο την ξανακλείνουν και μας τσάκισε το κρύο.Δεν ξαναπήγα να διαμαρτυρηθώ,αλλά μόλις έφτασα Καλαμάτα έκανα έγγραφη αναφορά,και ο οδηγός με παρακάλαγε να μην κάνω...

                        9/8/2000
                        Παίρνω το νυχερινό τραίνο-αυτοκινητάμαξα-για Καλαμάτα.Γεμάτο και όρθιοι μέχρι Κόρινθο.Τα παράθυρα δεν έκλειναν καλά,τα λάστιχα στις πόρτες διαλυμένα,παρόλο που ήταν Αύγουστος,στην Αρκαδία όλοι είχαμε παγώσει..

                        Μετά το ατύχημα στο Ίσσαρη όπου έπεσε σε σε γκρεμό μια αυτοκινητάμαξα,ο τότε Υπουργός Μεταφορών κ.Βερελής,υποσχέθηκε αναβάθμιση του δικτύου.Μετά από 3 ημέρες που πήγα να πάρω το τραίνο από την Καλαμάτα για Αθήνα,διαπίστωσα ότι από 4 δρομολόγια που είχε καθημερινά,κόπηκαν τα 2 μεταξύ αυτών και το νυχτερινό,παρόλο που συγκέντρωνε κόσμο...Η αναβάθμιση που λέγαμε....

                        My website!
                        https://luz.gr

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          madman77 last edited by

                          Οπως και το οτι κοπηκαν οι σιδηροδρομοι με συρομενα δεν κοπηκαν λογω παλαιοτητας αλλα λογω βαρους και επικυνδινοτητας απο την κατασταση του δικτυου... Ετσι μπηκαν τα αθλια ΜΑΝ (αυτα που πανε Λουτρακι) με τις ακυρες θεσεις κλπ με αποτελεσμα αθλιο ταξιδι...

                          Καθοτι εχω περπατησει την γραμμη απο Μυλους Ν. για καμια 10ρια χιλιομετρα (αυτα οταν ημουν στον ΣΦΣ και εκραζα κατι ακυρα παλτα εκει...) το τι ειδαν τα ματια μου δεν περιγραφεται.... Αδειοι γρασαδοροι στις καμπες, διακενα 10εκ επειδη ειχαν σπασει οι συνδεσμοι, φαγωμενα ραγια μεχρι αηδιας κλπ...
                          Τα ατυχηματα ηταν θεμα χρονου οχι επειδη το δικτυο φτιαχτηκε πριν 100χρονια αλλα επειδη για μια 10τια δεν ειχαν συντηρησει απολυτως τιποτα...

                          Αν συντηρουταν το ιδιο δικτυο ενα IC θα πηγαινε Καλαματα απο την υπαρχουσα γραμμη σε 4μιση ωρες ασφαλεστατα...
                          Το να γινει η γραμμη απο μετρικη κανονικη και ακομα χειροτερα διπλη γραμμη ειναι απλα ασυμφορο και ασκοπο για το μεταφορικο εργο της...

                          ΝΕΟΙ συρμοι, ΣΟΒΑΡΗ συντηρηση ολου του δικτυου και λιγες παρεμβασεις και μπορει να ανταγωνιστει ακομα και τις μεταφορικες στο εμπορικο κομματι.. (Αλλο μαυρο σημειο του ΟΣΕ εκει)
                          Αλλα καποια συμφεροντα δεν το αφηνουν...

                          Και οσο αφορα την ασφαλεια του δικτυου προς Θεσσαλονικη μην περνετε και ορκο... Απλα ακομα ειναι καινουργιο.... Ας το δουμε σε μια 10τια με την συντηρηση (?) που γινεται εκει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            guru last edited by

                            Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:

                            Eδώ ρε Θανάση πήγα να κλείσω εισιτήρια για να πάω Πειραία και μου λένε ότι δεν μπορούν, γιατί ο σταθμός του Πειραιά είναι κλειστός λόγω έργων. Ωραία λέω, μέχρι πότε θα γίνονται έργα; Αααα, δεν ξέρω... Δηλαδή το καλοκαίρι ο σταθμός δεν θα λειτουργήσει καθόλου; Αααα, δεν ξέρω...

                            Και ρωτάω εγώ. Πόσο δύσκολο είναι να έχουν ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών; Ο τουρίστας δλδ που θέλει να οργανωθεί κάποιον καιρό πριν πώς θα λειτουργήσει;;;

                            Για να μην πω το άλλο για την μηχανογράφησή τους. Λες και βρίσκονται στο '80. Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσες να κλείσεις θέση για πάνω από έναν μήνα πριν.

                            Μετρο απο σταθμο Λαρισσης μετα ηλεκτρικο και τον ιδιο χρονο θα κανεις

                            Υπάρχει βέβαια και ο προαστιακός σιδηρόδρομος που πλέον φτάνει στο λιμάνι του Πειραιά (στον παλιό, τέως σταθμό Πελοποννήσου, κοντά στον σταθμό του ηλεκτρικού, όχι στον Άγιο Διονύσιο).

                            Δρομολόγια: http://proastiakos.gr/index.php?getwhat ... id=&tid=36

                            Βέβαια εισιτήρια μην περιμένεις να σου βγάλουν σε σταθμό που δεν εξυπηρετείται από τον προαστιακό. Η Προαστιακός Α.Ε., παρ' ότι θυγατρική του Ο.Σ.Ε., δεν εκδίδει κοινά ειστήρια με τον... πατέρα της!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pjathan last edited by

                              Eπαναλειτουργεί και η γραμμή Κατάκολο-Πύργος-Αρχαία Ολυμπία.Έγινε ανακαίνηση της γραμμής και χρησιμοποιούνται τα rail-bus για την μεταφορά των επιβατών.Επίσης θα εξυπηρετούνται και οι τουρίστες που έρχονται στο Κατάκολο με τα κρουαζερόπλοια και επισκέπτονται την Αρχαία Ολύμπια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                toyotaman last edited by

                                Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
                                Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
                                Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
                                  Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
                                  Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
                                  Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπ

                                  Αντιλαμβανεσαι πως εφοσον θες τετοιου ειδους τρενα δεν θα πρεπει να πληρωνεις 20 ευρω για εισητηριο αλλα 70 και 100. Επισης η Ελλαδα δεν ειναι ουτε Γαλλια ουτε Γερμανια... εχει αρκετα διαφορετικη μορφολογια η οποια δεν επιτρεπει τετοιου ειδους λυσεις.

                                  Εχουμε πολυ βασικοτερα προβληματα... εδω εχουμε ακομα μονες γραμμες σε πολλους προορισμους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                    Για ποιό ΟΣΕ μου λέτε ?
                                    Ακόμα ήμαστε στην εποχή Τρικούπη......
                                    Που είναι τα τρένα της Γαλλίας, της Γερμανίας κλπ κλπ

                                    Αντιλαμβανεσαι πως εφοσον θες τετοιου ειδους τρενα δεν θα πρεπει να πληρωνεις 20 ευρω για εισητηριο αλλα 70 και 100.

                                    Eίχα κοιτάξει για τη διαδρομή Βερολίνο - Μόναχο (600κάτι χλμ) και το εισητήριο με το τρένο είχε γύρω στα 100 ευρώ. Με τέτοιες τιμές στην Ελλάδα, τα τρένα θα μαραζώσουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)

                                      δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                        σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)

                                        δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα

                                        Σωστό! Απλά λέμε να μην αναβαθμιστουν τόσο πολύ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mika_hakkinen last edited by

                                          Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
                                          Επισης ανεκδοτο με τον ΟΣΕ ειναι το οτι πλεον το 'απλο'(καρβουνιαρης) ειναι σχεδον παντα στην ωρα του ενω το IC εχει λιγη ως τρελλη καθυστερηση..
                                          Απο Αλεξ/πολη-Σερρες εκανα 4 ωρες με το απλο(μηδεν καθυστερηση) και στον γυρισμο με IC απο 3μιση ωρες που ειναι κανονικα εκανα 5!!!

                                          Στο ιδιο δρομολογιο η κοπελα μ ειχε φυγει με το απλο 16:10 και κατι φιλες της με το IC στις 14:00 και φτασανε με 20 λεπτα διαφορα...(απο οτι εμαθα το IC ειχε πατησει μια αγελαδα,χαλασε η μηχανη και κατι τετοια ακυρα )

                                          Ο μουτζούρης από πέρυσι που έχω αναγκαστεί να τον χρησιμοποιήσω 3 φορές όχι απλά δεν έιχε καθυστέρηση αλλά έφυγε ΠΡΙΝ την ώρα του!!!!! Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου!!!

                                          Το intercity συνεχίζει βέβαια και έχει καθυστέρηση τουλάχιστον 5 λεπτών.

                                          Μιλάω πάντα για τη γραμμή από Πάτρα ως Πύργο που είναι και η μόνη του ΟΣΕ που έχω χρησιμοποιήσει.

                                          @νδρέας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tiger last edited by

                                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                            σκεφτείτε όμως οτι για να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες θα πρέπει να αυξηθεί και το κόστος (για τον πελάτη)

                                            Θα πρεπει να γινει αναδιοργανωση και να σταματησουν οι φρικαλεες υπηρεσίες.Για μενα δεν υπαρχει τρενο στην Ελλαδα.Καλυτερα να παρεις λεωφορειο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 9 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr