-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Σήμερα γνωστός μου είπε πως έκανε βόλτα με Carrera S. Ωραίο αυτοκίνητο, γκάζι ατελείωτο κλπ.. εεε με τα πολλά μου πετάει πως είναι η αμέσως φθηνότερη απο την Carrera GT η οποία κοστίζει 2 εκατομμύρια ευρώ!!!!
'Τι λες ρε χαιβάνι του λέω που κοστίζει τόσα λεφτα! Πας καλά???' του λέω. Ναι μου λέει τόσο κάνει!!Επίσης μου είπε πως κυκλοφορούν 4 στην Ελλάδα..
600000 ευρώ στοιχίζουν...είναι φθηνές,και για αυτό τις προτιμά ο κόσμος (4! )!!
-
σκεφτομαι να αλλαξω το mr2 μου με μτχ boxster την προηγουμενη μαλλον με τα 220hp αν δεν κανω λαθος(ισως κ με την s mε μια υπερβαση).εχει κανεις οδηγικη εμπειρια ειτε με την απλη ειτε με την s?ειναι το τιμονι,η αναρτηση,τα φρενα κ γενικα το handling αναλογο μιας porsche?(μην πω κ αναλογο του mr2 το οποιο ειναι εκπληκτικο σε handling).απο επιδοσεις τι λεει η απλη αν λαβουμε υποψη κ την οχι κ τοσο ελαφρια κατασκευη?απο βλαβες κ γενικα αξιοπιστια?τελος θα ηθελα να ξερω κ τα κοστη των σερβις(αν σου πινουν το αιμα δηλ) κ αν πρεπει οπωσδηποτε να την πηγαινεις αντιπροσωπεια για τη συντηρηση.ευχαριστω!
-
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
σκεφτομαι να αλλαξω το mr2 μου με μτχ boxster την προηγουμενη μαλλον με τα 220hp αν δεν κανω λαθος(ισως κ με την s mε μια υπερβαση).εχει κανεις οδηγικη εμπειρια ειτε με την απλη ειτε με την s?ειναι το τιμονι,η αναρτηση,τα φρενα κ γενικα το handling αναλογο μιας porsche?(μην πω κ αναλογο του mr2 το οποιο ειναι εκπληκτικο σε handling).απο επιδοσεις τι λεει η απλη αν λαβουμε υποψη κ την οχι κ τοσο ελαφρια κατασκευη?απο βλαβες κ γενικα αξιοπιστια?τελος θα ηθελα να ξερω κ τα κοστη των σερβις(αν σου πινουν το αιμα δηλ) κ αν πρεπει οπωσδηποτε να την πηγαινεις αντιπροσωπεια για τη συντηρηση.ευχαριστω!κανεις?
-
επισης να ρωτησω:αξιζει η αγορα της boxster 2.5 με τα 204hp με τα παραπανω κριτηρια?(Τα εβαλα κατω κ μαλλον προς τα κει καταληγω )
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
επισης να ρωτησω:αξιζει η αγορα της boxster 2.5 με τα 204hp με τα παραπανω κριτηρια?(Τα εβαλα κατω κ μαλλον προς τα κει καταληγω )έβγαινε η μπόχτερ μόνο με 204 άλογα?
Δύσκολα θα βρεις αρκετό κόσμο που να έχει οδηγήσει μπόχτερ. Πάντως το ότι ψήθηκες σε κέντρομήχανο είναι μάλλον καλό!! Πάντως επειδή ψάχνεις για μτχ κοίτα και αν σε συμφέρει να την εισάγεις, έξω υπάρχουν κελεπούρια!!
http://eng.autoscout24.com/home/index/l ... ion=Search
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
επισης να ρωτησω:αξιζει η αγορα της boxster 2.5 με τα 204hp με τα παραπανω κριτηρια?(Τα εβαλα κατω κ μαλλον προς τα κει καταληγω )Γενικά όχι. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις επιδόσεις (που για τα μέτρα τα δικά μου είναι ικανοποιητικότατες). Είναι πολύ υποβαθμισμένη σε ποιότητα κατασκευής και τώρα που τα χρονάκια της την βαραίνουν καλύτερα να μην είσαι ο ιδιοκτήτης όταν θα χρειαστεί να ζητήσει...Αν τελικά κοιτάξεις προς τα εκεί κάνε έναν καλό έλεγχο, εκτός μηχανικών (που θα το πας στη sportscar ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ), στην κουκούλα γιατί έχουν πλαστικό τζάμι που τσακίζει εύκολα... Η αντικατάσταση είναι $$$ και δεν καταπολεμά την πηγή του προβλήματος. Άλλο γνωστό πρόβλημα που έχουν (κακό engineering) είναι ότι αμα μείνεις από ρεύμα δεν ανοίγει το καπώ (ηλεκτρικό γαρ), άρα δεν έχεις πρόσβαση στη μπαταρία, άρα...γερανός. Οι 2.7 αν θυμάμαι καλά έχουν κάποιο μπριζάκι στην ασφαλειοθήκη για εξωτερική τροφοδοσία...Βέβαια αυτά είναι ψιλά, σημασία έχει να μην είναι ταλαίπωρο το αυτοκίνητο...
Η άποψή μου:
Προσπάθησε να βρεις ένα early 2.7 που είναι αισθητά αναβαθμισμένο...αφού σκέφτεσαι για σχετικά παλιό κομμάτι, καλύτερα να αποφύγεις και την S και να κοιτάξεις ένα από τα πρώτα 2.7.Όπως και να έχει απαραίτητος ο έλεγχος από έμπειρο μηχανικό.
-
Στα αρχικά σου ερωτήματα.
Ο χρήστης heras έγραψε:
σκεφτομαι να αλλαξω το mr2 μου με μτχ boxster την προηγουμενη μαλλον με τα 220hp αν δεν κανω λαθος(ισως κ με την s mε μια υπερβαση).εχει κανεις οδηγικη εμπειρια ειτε με την απλη ειτε με την s?ειναι το τιμονι,η αναρτηση,τα φρενα κ γενικα το handling αναλογο μιας porsche?(μην πω κ αναλογο του mr2 το οποιο ειναι εκπληκτικο σε handling).απο επιδοσεις τι λεει η απλη αν λαβουμε υποψη κ την οχι κ τοσο ελαφρια κατασκευη?απο βλαβες κ γενικα αξιοπιστια?τελος θα ηθελα να ξερω κ τα κοστη των σερβις(αν σου πινουν το αιμα δηλ) κ αν πρεπει οπωσδηποτε να την πηγαινεις αντιπροσωπεια για τη συντηρηση.ευχαριστω!Γενικά είναι αξιόπιστα και δεν βγάζουν κουλά προβλήματα. Καλό θα είναι να την πας στην αντιπροσωπεία (αν σκεφτείς τις εναλλακτικές σου... ) αλλά παραδόξως δεν είναι και τόσο τραγικά ακριβή. Ούτε και τα ανταλλακτικά της είναι τόσο εξωφρενικά (για Porsche πάντα). Μπορείς να κάνεις μια επίσκεψη να ρωτήσεις σχετικά (στο Χαλάνδρι, στην εθν.αντιστάσεως δίπλα στη Ρενώ) να σε ενημερώσουν για τις τιμές διότι από την τελευταία φορά που είχα πάει έχουν περάσει αιώνες (θυμάμαι κάτι για 25χιλιάρικα την ώρα που δεν είναι και εξωφρενικό εδώ που τα λέμε).
Αν είναι Porsche;
Χμμμ, εξαρτάται τι έχεις στο νου σου... Είναι πιο βαριά από το mr2 και δεν είναι αισθητά πιο δυνατή. Μην περιμένεις φωτιές στο δρόμο αλλά όταν ακούσεις το εξακύλινδρο boxer πίσω σου τότε δε νομίζω ότι θα αμφιβάλλεις και πολύ για το αν είναι η δεν είναι πραγματική Porsche.Αν έχεις σχετικά περιορισμένο budget δες, αν καταφέρεις να βρεις δλδ και κάποια 968 cabriolet...
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες!οντως το μπατζετ μου ειναι περιορισμενο γιαυτο κ αναγκαστικα θα κοιταξω παλιο κομματι(το πολυ μεχρι 00μοντ).αληθεια η 2.5 δεν ειναι πιο γρηγορη απο το mr2??? 2.500 κυβικα,6κυλινδρο κ 200+αλογα δεν μπορει να ειναι ψοφιο.ενταξει ειναι αρκετα πιο βαρια απο το mr2 αλλα ο λογος που καταληγω σε boxster ειναι τα κυβικα κ το μποξερ μοτερ + φυσικα την προσιτη πλεον τιμη ως μτχ εστω κ αρκετα παλια + το ονομα που εγγυαται οδηγικη απολαυση!δεν θα με ενδιεφερε πχ ενα s2000 πιο καινουριο εχω μαθει σε κεντρομηχανο κ αυτη την αισθηση δεν την αλλαζω με τιποτα αν καποιος γνωριζει κ κατι αλλο,καλοδεχουμενο!εξαλλου δεν βιαζομαι,ο,τι γινει απο φθινοπωρο
-
-
-
Bάλε, να τρέξουν τα σάλια μας!
-
βάλε φωτογραφίες!
-
Μπορεί να μοιάζει με Porsche εξωτερικά, αλλά κάτω από την κατά τα άλλα αθώα εμφάνιση κρύβονται επιμελώς 910 ίπποι και 92,9 kgm ροπής. Αν δεν έχετε εντυπωσιαστεί ήδη, να αναφέρουμε ότι απαιτούνται μόλις 3,1” για τα πρώτα 100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει το δυσθεώρητο νούμερο των 391 km/h.
Ο βελτιωτικός οίκος 9ff χρησιμοποίησε τον πολύ καλό κινητήρα 3,6 λίτρων της 911 Turbo, αλλά από εκεί και πέρα τελειώνουν οι ομοιότητες με τον εργοστασιακό. Αρχικά αυξήθηκε ο κυβισμός του κινητήρα στα 4 λίτρα, ενώ οι δύο εργοστασιακοί υπερσυμπιεστές εξάτμισης αντικαταστάθηκαν με άλλους μεγαλύτερους.
Παράλληλα τοποθετήθηκε νέα πιο ελεύθερη εισαγωγή, μεγαλύτερης παροχής μπεκ ψεκασμού και σύστημα εξαγωγής με αγωνιστικούς καταλύτες, ενώ έγινε και ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι του κινητήρα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη συμπεριφορά του μοναδικού cabrio στις υψηλές ταχύτητες με την τοποθέτηση νέου αεροδυναμικού πακέτου για αυξημένη σταθερότητα, ενώ μειώθηκε και το συνολικό βάρος με την επιλεκτική χρήση ανθρακωνημάτων.
Πηγή:drive.gr
-
Και το αποτέλεσμα είναι ένα αμάξι που κάποτε ήταν 911 και τώρα είναι απλώς άλλο ένα φτιαγμένο τέρας...
-
Πολύ διακριτική εμφάνιση για μια αύξηση 430 ίππων.Εδώ,5 ίπποι αυξάνονται και το αμάξι αποκτά νέο σχέδιο...
Άραγε,στρίβει??
-
93kg ροπή?!
Αυτο θα πει σφαλιάρα με καθε πάτημα του γκαζιού! -
Πολλές φορές μπερδεύουμε την έννοια του αυτοκινήτου με εκείνην του πυραύλου.
Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.
Το πρώτο στρίβει, και δη επί Γης. Το δεύτερο όχι, ούτε και του το ζητάει κανείς. -
Eρωτευτηκα
-
Αυτο θα πει σαμποταζ
Porsche Forum