-
Καλησπέρα σε όλους,
παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000
Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....
Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....
Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.
Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......
Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...
Φιλικά,
ChronisT -
Καλησπέρα σε όλους,
παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000
Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....
Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....
Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.
Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......
Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...
Φιλικά,
ChronisT -
Καλησπέρα σε όλους,
παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000
Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....
Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....
Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.
Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......
Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...
Φιλικά,
ChronisT -
το είπες και μόνος σου .... το τελευταίο πραγματικό saab ήταν το 9-5, όλα τα άλλα ......
είμαι σε παρόμοια φάση με έσενα ... και στην λίστα μου παίζουν τα
accord 2.0
octavia5 RS
avenssis 1.8 -
Και εγώ μπερδεμένος είμαι.....
Αλλά το γουστάρω από μούρη το Saab να σου πώ την αλήθεια....
Και εμπνέει ένα .... κύρος το αυτ/το αυτό .....Από τα άλλα :
-
accord 2.0 εγκρίνω αλλά δεν αγοράζω Ιάπωνα σ΄αυτήν την κατηγορία. Άμα μου έλεγες για civic 1.6 με τα 160 άλογα κ γκάζια αλλάζει το πράγμα... αλλά είπαμε να σοβαρευτούμε ..... πάμε κ για παιδί τώρα τέρμα οι μα@@@κιες....
-
octavia τρομερό, αλλά ..... Skoda. Τόσα λεφτά για Skoda ... το σκέφτομαι ρε φίλε....
-
avenis den m'aresei, mou thymizei taxi
Εγώ εξετάζω επίσης Audi A4 , αλλά με τα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις 1.6 με μηχανή αυγουλίσια..... Ενώ στο Saab 1.8 λίγο πιο ζωντανή....
Μετά ξεφεύγουμε στα φράγκα για κάτι πιο καλό σε BMW ......
Δηλαδή για το Saab είσαι αρνητικός ε?
-
-
Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.
-
Κάτι άλλο
Volvo S40 2.0
Octavia 5 RS
Passat 2.0 -
μου αρέσει τρελά ... το 95 .... αλλά το 93 το απεχθάνομαι ....
upgrate το παλιό κίολας vectra .....το S40 δεν μου αρέσει το μπροστινό του .....
αααα για το γιάπωνας ..!!!
μετά από γαλλικό για να έρθω στα ίσα μου θέλω ιαπωνικό !!!!!
καπου καπου .. μου περνά από το μυαλό το golf GT ....αλλά
δεν με πείθει ο όμιλος από την πoιοτητα του ......στην ΒΜW βγάζω το καπέλο αλλά δεν έχω τόσα να βγάλω από την τσέπη .....
MercB170 πόσο πάει ....
-
καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.Ναι, μια χαρά... Βέκτρα είναι. 27 χιλιάρικα για Βέκτρα με άλλη μούρη???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.
Ναι, μια χαρά... Βέκτρα είναι. 27 χιλιάρικα για Βέκτρα με άλλη μούρη???
Το Saab είναι πολύ ανωτερο από το Vectra στην ασφάλεια
Στην αξιπιστία όμως... -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπΤο crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.
-
Ήμουν ακριβώς στην ίδια κατάσταση με εσένα και με ανάλογα χρήματα.
Τελικά κατέληξα στην Alfa 159 1.8 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα έχει όλα και συμφέρει! -
passat . . .
αν μπορείς να περιμένεις λίγο μπας και του φορέσουν τον 1.8 TFSI, ακόμη καλύτερα.Το 9-3, το εχει ένας γνωστός μου και δε μπορώ να πω ότι με έχει ενθουσιάσει. Για την ακρίβεια σε κάποιους τομείς, όπως τα πλαστικά χερούλια στις πόρτες με απογοήτευσε εντελώς...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπΤο crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.
οταν τρακάρουν μετωπικα 2 αυτοκίνητα η ταχύτητα της τρακας είναι αθροιστική
(φυσική κατευθυνσης 3ης λυκείου)
δηλαδή αν 2 αυτοκίνητα τρεχουν με 60 και τρακάρουν μετωπικά λέμε ότι τρακαραν με 60+60=120
δηλαδή αν τρακάρουν μετωπικα 2 που πάνε με 120 τότε θα λεμε ότι τρακαραν με 240
στον Euro ncap τρακάρουν με 60 σε ακινητο εμπόδιο, αρα ταχύτητα τρακας 60+0=60 -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπΤο crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.
οταν τρακάρουν μετωπικα 2 αυτοκίνητα η ταχύτητα της τρακας είναι αθροιστική
(φυσική κατευθυνσης 3ης λυκείου)
δηλαδή αν 2 αυτοκίνητα τρεχουν με 60 και τρακάρουν μετωπικά λέμε ότι τρακαραν με 60+60=120
δηλαδή αν τρακάρουν μετωπικα 2 που πάνε με 120 τότε θα λεμε ότι τρακαραν με 240
στον Euro ncap τρακάρουν με 60 σε ακινητο εμπόδιο, αρα ταχύτητα τρακας 60+0=60'
'
Η Φυσική της Γ λυκείου όμως έλεγε οτι άλλο πλαστική και άλλο ελαστική σύγγρουση αλλα μαλλον δεν τα θυμασαι καλα.
Για να στο εξηγησω, ο τοιχος οταν πεσεις πανω του με 60 δεν παραμορφωνεται αρα ολη την ενεργεια την 'αποροφαει' το αμαξι, ενω οταν 2 ιδια αμαξια συγγρουονται με ιδια ταχυτητα 60 και 60 παραμορφωνονται και τα 2 αρα αποροφουν ισα ποσα ενεργειας.Απλουστευτικα αυτο που δειχνει με 60 σε τοιχο ειναι πανω κατω το ιδιο
-
Στο euroncap δεν χτυπάει σε τοίχο το αμάξι.
-
δηλαδή το να τρακαρεις στον πλαισιο που εχουν στο Euro ncap είναι το ιδιο με μετωπικη??
εχω δει το βίντεο της τρακας (αν το βρω θα το ανεβασω στο youtube)με 2 Renault και 2 BMW που τρακαραν μετωπικη με 60 το καθενα , αρα 120
σε καμια περίπτωση η καμπίνα δεν εμεινε στην πολύ καλή κατασταση του Saab ομως -
Aυτό εξομοιώνει η συγκεκριμένη δοκιμή του euroncap. Σύγκρουση σε σταθερό παραμορφούμενο εμπόδιο με 60km/h.
-
σωστα βλακεια είπα εγω
δηλαδή εάν τρακάρεις με 60 περίπου μετωπική (και τα 2 τρεχουν με 60)
θα εχουμε το αποτέλεσμα του euro ncap ε?
Saab 9.3 1.8i ή κάτι άλλο?