Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saab 9.3 1.8i ή κάτι άλλο?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Saab 9.3 1.8i ή κάτι άλλο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    85
    625
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chronist last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000

      Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....

      Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....

      Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.

      Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
      Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.

      Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...

      Φιλικά,
      ChronisT

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chronist last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000

        Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....

        Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....

        Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.

        Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
        Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.

        Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......

        Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...

        Φιλικά,
        ChronisT

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chronist last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          παιδιά ψάχνομαι να αγοράσω καινούργιο αυτ/το με οροφή τα 27.000

          Θέλω οικογενειακό (θα αλλάξω ένα golf III καβούρικο που έχω) μιάς κ παντρεμένος πιά λέω να νοικοκυρευτώ λιγάκι .... κ να πάρω ένα αυτ/το καλό με προοπτική να το κρατήσω μερικά χρόνια κ να το χαρώ με ταξιδάκια ....

          Γκάζια κ τσίτες τα βαρέθηκα κ δεν με πολυενδιαφέρουν πια. Όμως θέλω σπορ προφίλ, να μην είναι τελείως πάπια....

          Μου αρέσει το Saab 93. Διάβασα τα σχετικά thread κ εχω διχαστεί για αυτά που διάβασα ότι στην ουσία παίρνεις opel/ford κλπ.

          Χρειάζομαι συμβουλές για το αν είναι καλό αυτ/το κλπ....
          Επίσης αν ξέρετε για τα σέρβις αν αληθεύει ότι είναι ακριβά, μονοπώλιο κλπ.

          Τέλος αν κάποιος γνωρίζει εάν μπορώ να το πάρω μεν 1.8 απλό αλλά με look aero, δηλ. με αεροτομή, φουσκώματα κλπ.... κ αν τι διαφορά έχει στην τιμή......

          Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας για το χρόνο σας...

          Φιλικά,
          ChronisT

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            το είπες και μόνος σου .... το τελευταίο πραγματικό saab ήταν το 9-5, όλα τα άλλα ......

            είμαι σε παρόμοια φάση με έσενα ... και στην λίστα μου παίζουν τα

            accord 2.0
            octavia5 RS
            avenssis 1.8

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chronist last edited by

              Και εγώ μπερδεμένος είμαι.....

              Αλλά το γουστάρω από μούρη το Saab να σου πώ την αλήθεια....
              Και εμπνέει ένα .... κύρος το αυτ/το αυτό .....

              Από τα άλλα :

              • accord 2.0 εγκρίνω αλλά δεν αγοράζω Ιάπωνα σ΄αυτήν την κατηγορία. Άμα μου έλεγες για civic 1.6 με τα 160 άλογα κ γκάζια αλλάζει το πράγμα... αλλά είπαμε να σοβαρευτούμε ..... πάμε κ για παιδί τώρα τέρμα οι μα@@@κιες....

              • octavia τρομερό, αλλά ..... Skoda. Τόσα λεφτά για Skoda ... το σκέφτομαι ρε φίλε....

              • avenis den m'aresei, mou thymizei taxi

              Εγώ εξετάζω επίσης Audi A4 , αλλά με τα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις 1.6 με μηχανή αυγουλίσια..... Ενώ στο Saab 1.8 λίγο πιο ζωντανή....

              Μετά ξεφεύγουμε στα φράγκα για κάτι πιο καλό σε BMW ......

              Δηλαδή για το Saab είσαι αρνητικός ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koutsan last edited by

                  Κάτι άλλο

                  Volvo S40 2.0
                  Octavia 5 RS
                  Passat 2.0

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    μου αρέσει τρελά ... το 95 .... αλλά το 93 το απεχθάνομαι ....
                    upgrate το παλιό κίολας vectra .....

                    το S40 δεν μου αρέσει το μπροστινό του .....

                    αααα για το γιάπωνας ..!!!

                    μετά από γαλλικό για να έρθω στα ίσα μου θέλω ιαπωνικό !!!!!

                    καπου καπου .. μου περνά από το μυαλό το golf GT ....αλλά
                    δεν με πείθει ο όμιλος από την πoιοτητα του ......

                    στην ΒΜW βγάζω το καπέλο αλλά δεν έχω τόσα να βγάλω από την τσέπη .....

                    MercB170 πόσο πάει ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vengas last edited by

                      καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
                      Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
                      Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
                      οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.

                        Ναι, μια χαρά... Βέκτρα είναι. 27 χιλιάρικα για Βέκτρα με άλλη μούρη???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vengas last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.

                          Ναι, μια χαρά... Βέκτρα είναι. 27 χιλιάρικα για Βέκτρα με άλλη μούρη???

                          Το Saab είναι πολύ ανωτερο από το Vectra στην ασφάλεια
                          Στην αξιπιστία όμως...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kotetsi last edited by

                            Ο χρήστης vengas έγραψε:
                            καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
                            Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
                            Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
                            οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ

                            Youtube Video

                            Το crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zoros last edited by

                              Ήμουν ακριβώς στην ίδια κατάσταση με εσένα και με ανάλογα χρήματα.
                              Τελικά κατέληξα στην Alfa 159 1.8 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα έχει όλα και συμφέρει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                thodor last edited by

                                passat . . .
                                αν μπορείς να περιμένεις λίγο μπας και του φορέσουν τον 1.8 TFSI, ακόμη καλύτερα.

                                Το 9-3, το εχει ένας γνωστός μου και δε μπορώ να πω ότι με έχει ενθουσιάσει. Για την ακρίβεια σε κάποιους τομείς, όπως τα πλαστικά χερούλια στις πόρτες με απογοήτευσε εντελώς...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vengas last edited by

                                  Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                  καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
                                  Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
                                  Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
                                  οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ

                                  Youtube Video

                                  Το crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.

                                  οταν τρακάρουν μετωπικα 2 αυτοκίνητα η ταχύτητα της τρακας είναι αθροιστική
                                  (φυσική κατευθυνσης 3ης λυκείου)
                                  δηλαδή αν 2 αυτοκίνητα τρεχουν με 60 και τρακάρουν μετωπικά λέμε ότι τρακαραν με 60+60=120
                                  δηλαδή αν τρακάρουν μετωπικα 2 που πάνε με 120 τότε θα λεμε ότι τρακαραν με 240
                                  στον Euro ncap τρακάρουν με 60 σε ακινητο εμπόδιο, αρα ταχύτητα τρακας 60+0=60

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    karabouzouklis last edited by

                                    Ο χρήστης vengas έγραψε:

                                    καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
                                    Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
                                    Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά και ο χρόνος ππου κάνουν να ερθουν τα ανταλλακτικά
                                    οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ. Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ

                                    Youtube Video

                                    Το crash test που παρουσιάζεις είναι δύο αυτοκινήτων που κινούνται με 60χαώ και τρακάρουν μεταξύ τους. Αν κινούνταν με 120χαώ δε θα είχε μείνει τίποτε από τα δύο οχήματα.

                                    οταν τρακάρουν μετωπικα 2 αυτοκίνητα η ταχύτητα της τρακας είναι αθροιστική
                                    (φυσική κατευθυνσης 3ης λυκείου)
                                    δηλαδή αν 2 αυτοκίνητα τρεχουν με 60 και τρακάρουν μετωπικά λέμε ότι τρακαραν με 60+60=120
                                    δηλαδή αν τρακάρουν μετωπικα 2 που πάνε με 120 τότε θα λεμε ότι τρακαραν με 240
                                    στον Euro ncap τρακάρουν με 60 σε ακινητο εμπόδιο, αρα ταχύτητα τρακας 60+0=60

                                    '
                                    '
                                    Η Φυσική της Γ λυκείου όμως έλεγε οτι άλλο πλαστική και άλλο ελαστική σύγγρουση αλλα μαλλον δεν τα θυμασαι καλα.
                                    Για να στο εξηγησω, ο τοιχος οταν πεσεις πανω του με 60 δεν παραμορφωνεται αρα ολη την ενεργεια την 'αποροφαει' το αμαξι, ενω οταν 2 ιδια αμαξια συγγρουονται με ιδια ταχυτητα 60 και 60 παραμορφωνονται και τα 2 αρα αποροφουν ισα ποσα ενεργειας.

                                    Απλουστευτικα αυτο που δειχνει με 60 σε τοιχο ειναι πανω κατω το ιδιο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Στο euroncap δεν χτυπάει σε τοίχο το αμάξι.

                                      http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vengas last edited by

                                        δηλαδή το να τρακαρεις στον πλαισιο που εχουν στο Euro ncap είναι το ιδιο με μετωπικη??
                                        εχω δει το βίντεο της τρακας (αν το βρω θα το ανεβασω στο youtube)με 2 Renault και 2 BMW που τρακαραν μετωπικη με 60 το καθενα , αρα 120
                                        σε καμια περίπτωση η καμπίνα δεν εμεινε στην πολύ καλή κατασταση του Saab ομως

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Aυτό εξομοιώνει η συγκεκριμένη δοκιμή του euroncap. Σύγκρουση σε σταθερό παραμορφούμενο εμπόδιο με 60km/h.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vengas last edited by

                                            σωστα βλακεια είπα εγω
                                            δηλαδή εάν τρακάρεις με 60 περίπου μετωπική (και τα 2 τρεχουν με 60)
                                            θα εχουμε το αποτέλεσμα του euro ncap ε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr