Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 316
    • 317
    • 23 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    6328
    129277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

      Ευτυχώς!

      Γιατί, βρε Χάρη; Καλά το R είναι εντελώς pimp-mobile, το Α και πολύ περισσότερο το Β είναι πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα! Άλλο το αν είναι ακριβά για την πραγματική τους αξία. Από την άλλη και το 116 δεν είναι πανάκριβο για αυτά που προσφέρει; Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο απο 'τζάκι' πρέπει να πληρώσεις αυτόν που θα σου βάλει την επένδυση...

      Πάντως είναι θέμα προτεραιοτήτων ο προσανατολισμός των 2 εταιριών. Ακόμα και η ανεκδιήγητη (για μένα, αλλά είμαι εκτός target group) επιλογή των επανακυκλοφορούντων σφαιριδίων στην προ-προηγούμενη c klasse, είχε το νόημά της.

      Και αυτό είχε νοήμα τότε... τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ήταν τότε ίσως η πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτοκίνητα με μεγάλη μάζα διότι αφενός μεν μειώνουν σημαντικότατα τη φθορά στα μηχανικά μέρη του κιβωτίου του τιμονιού αφετέρου βελτιώνουν απίστευτα τις ανοχές (μικραίνουν π.χ. το backlash σε έναν γρήγορο worm-roller μηχανισμό όπως αυτός) καθώς και τους κραδασμούς που μπορεί να περάσουν στο τιμόνι...
      Όσο και αν σας ακούγεται περίεργο θεωρείται ιδιαίτερα ακριβής μηχανισμός και χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα σε εργφαλειομηχανές CNC μεγάλης ακρίβειας ως η πλέον ενδεδειγμένη λύση.
      Και η BMW δεν είχε κάποτε τέτοιο σύστημα; Νομίζω ότι η πεντάρα που ανάφερε ο Theo έχει επίσης σφαιρίδια. Η διαφορά, πάντως, στην ανάδραση του τιμονιού προκύπτει κυρίως λόγω της έντονης υποβοήθησης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

        Και η BMW δεν είχε κάποτε τέτοιο σύστημα; Νομίζω ότι η πεντάρα που ανάφερε ο Theo έχει επίσης σφαιρίδια. Η διαφορά, πάντως, στην ανάδραση του τιμονιού προκύπτει κυρίως λόγω της έντονης υποβοήθησης...

        Mόνο οι 8κύλινδρες Ε39.
        Νομίζω ότι όλες οι υπόλοιπες, και οι Ε34, είχαν κρεμαγιέρα.

        Edit. Οι Ε34, είχαν σφαιρίδια όλες.
        Κρεμαγιέρα, μόνο οι 6κύλινδρες 39.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vargas last edited by

          Kαλα συγκρινετε την slk την γρηγορη με την z4 mccoupe η cabrio να δειτε τι σημαινει σπορ. Δυστυχως για το αστερακι ξυλο παντου κ κυριως ατοφια σπορ αισθηση που μονο supercar κ το s2000 μπορουν να δωσουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

            Mόνο οι 8κύλινδρες Ε39.
            Νομίζω ότι όλες οι υπόλοιπες, και οι Ε34, είχαν κρεμαγιέρα.

            Edit. Οι Ε34, είχαν σφαιρίδια όλες.
            Κρεμαγιέρα, μόνο οι 6κύλινδρες 39.

            Και οι Ε39 Μ5 (wiki sez so D-Jet+BMW= νύχτα).
            Αυτό φοβάμαι πως αποδεικνύει τις υποψίες μου ότι το σύστημα δεν εγκαταλείφθηκε εξαιτίας της κακής του αίσθησης (που χτυπιούνται οι αλφίστι) αλλά πιθανότερα λόγω του αυξημένου κόστους (μιας και μιλάμε για μηχανισμό ακριβείας) και αναμφίβολα της εξέλιξης της τεχνολογίας των κατεργασιών που ίσως έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα με λιγότερο πολύπλοκους μηχανισμούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

              Mόνο οι 8κύλινδρες Ε39.
              Νομίζω ότι όλες οι υπόλοιπες, και οι Ε34, είχαν κρεμαγιέρα.

              Edit. Οι Ε34, είχαν σφαιρίδια όλες.
              Κρεμαγιέρα, μόνο οι 6κύλινδρες 39.

              Και οι Ε39 Μ5 (wiki sez so D-Jet+BMW= νύχτα).
              Αυτό φοβάμαι πως αποδεικνύει τις υποψίες μου ότι το σύστημα δεν εγκαταλείφθηκε εξαιτίας της κακής του αίσθησης (που χτυπιούνται οι αλφίστι) αλλά πιθανότερα λόγω του αυξημένου κόστους (μιας και μιλάμε για μηχανισμό ακριβείας) και αναμφίβολα της εξέλιξης της τεχνολογίας των κατεργασιών που ίσως έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα με λιγότερο πολύπλοκους μηχανισμούς.

              Ε, ναι, εφόσον και η Μ5 είναι οχτακύλινδρη Ε39...

              Κάπου είχα διαβάσει ότι είναι θέμα όγκου...
              Ότι δηλαδή η κρεμαγιέρα δεν χωρούσε στα 8κύλινδρα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ισχύει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pgp737 Banned last edited by

                Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                Eδώ ο MB-admin μας έκανε να γελάσουμε με τις ικανότητες της 171 (του). Eσύ πας να τον σεκοντάρεις τώρα;
                ...................................
                Y.Γ.
                Στο McLaren.gr ποιος είναι admin;

                Ναι βγηκαν ολοι οι γρηγοροι να μιλησουν....
                Το 1.15 στα μεγαρα με μαμα R171 δεν πρεπει να σου λεει και πολλα. Ετσι??? Αμφιβαλω αν ομως εχεις δει και κατα που πεφτει αυτο το νουμερακι. Ειναι καλο μηπως?
                Βεβαια εσυ μπορει να εισαι ο Vatanen και να την κοβεις στα 1.14δευτ.
                Οσο για την αλλη σου απορια στο υ.γ. προλαβαινεις εσυ... ειπαμε εισαι γρηγορος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Και κάτι άλλο που δεν έχει συζητηθεί καθόλου... Η ουδέτερη-υποστροφική-υπερστροφική συμπεριφορά ενός οχήματος που στρίβει μπορεί εύκολα να καθοριστεί από τη γεωμετρία της ανάρτησής του. Σκεφτήκατε ποτέ μήπως η κακή αίσθηση του τιμονιού* στα ΜΒ είναι προϊόν της γεωμετρίας της ανάρτησής της, η οποία είναι σχεδιασμένη ούτως ώστε να εξαλειφθεί σε ένα μεγάλο ποσοστό η έντονη υπερστροφική συμπεριφορά που λογικά δεν είναι επιθυμητή σε ένα τόσο βαρύ και δυνατό αυτοκίνητο;
                  Αν τα παντηλικια σε μια BMW είναι χαρακτήρας, σε ένα ΜΒ είναι παρενέργεια!
                  Το έχουμε ξαναπεί, δεν υπάρχουν ούτε μαγικές συνταγές που δεν τις ξέρει κανένας, ούτε παραψυχολογικά φαινόμενα στo vehicle dynamics. (εκτός από το ESP που υπάρχουν 'περίεργα' κενά σ'αυτά που μας λέει η Bosch! ) Όλα είναι ζήτημα επιλογών!

                  • σιγά τα αυγά δλδ... τιμόνια με απίστευτη αίσθηση είχαμε από τη δεκαετία του '60, δεν πιστεύω οτι θα δυσκολευόταν ολόκληρη ΜΒ ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία να σχεδιάσει κάτι τοσο πρωτόγονο...
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                    Ε, ναι, εφόσον και η Μ5 είναι οχτακύλινδρη Ε39...

                    Ναι, ε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Για να είμαι ειλικρινής, η μόνη Mercedes, με την οποία είχα την ευκαιρία να γράψω αρκετά χιλιόμετρα, μία SL 350 R230 με ABC II, ήταν πολύ αξιόλογη σε dynamics, παρά την ομολογουμένως μηδενική ανάδραση του τιμονιού. Αλλά αυτό εντάσσεται στο 'handling'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης PGP737 έγραψε:

                        Ναι βγηκαν ολοι οι γρηγοροι να μιλησουν...
                        Το 1.15 στα μεγαρα με μαμα R171 δεν πρεπει να σου λεει και πολλα. Ετσι??? Αμφιβαλω αν ομως εχεις δει και κατα που πεφτει αυτο το νουμερακι. Ειναι καλο μηπως?
                        Βεβαια εσυ μπορει να εισαι ο Vatanen και να την κοβεις στα 1.14δευτ.

                        Ε, εντάξει, αστον αυτόν, είναι κάπως γρήγορος συνήθως...
                        Γιατί δεν έρχεσαι το Σαββατο στα Μέγαρα να θαυμάσουμε την SLK από κοντά; Θα έχει και κανένα Μ5 πιθανώς εκεί πέρα να δούμε στην πράξη τι γίνεται!

                        Ρε παιδιά, κάνω τόση δουλειά, προσπαθώ να τους αποδείξω ότι και καλά είναι θέμα επιλογής που τα αμάξια μας είναι για παππούδες και έρχεστε και μου το χαλάτε γμτ με αυτά που πάτε και τους λέτε...Αφήστε το στην ησυχία του, ντεεεεε....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pgp737 Banned last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                          Γιατί δεν έρχεσαι το Σαββατο στα Μέγαρα να θαυμάσουμε την SLK από κοντά;

                          Δουλευω, και τα ρεπο μου δεν ειναι απαραιτητα σαββατοκυριακα.
                          Μπορει να ειναι και καθημερινες.
                          Το αμαξι αν θελεις να το δεις http://www.mbclub.gr/forum/index.php?au ... m&album=12
                          Αυτον τον μηνα δεν εχω ελευθερο Σαββατοκυριακο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                            Πάντως είναι θέμα προτεραιοτήτων ο προσανατολισμός των 2 εταιριών. Ακόμα και η ανεκδιήγητη (για μένα, αλλά είμαι εκτός target group) επιλογή των επανακυκλοφορούντων σφαιριδίων στην προ-προηγούμενη c klasse, είχε το νόημά της.
                            Και αυτό είχε νοήμα τότε... τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ήταν τότε ίσως η πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτοκίνητα με μεγάλη μάζα διότι αφενός μεν μειώνουν σημαντικότατα τη φθορά στα μηχανικά μέρη του κιβωτίου του τιμονιού αφετέρου βελτιώνουν απίστευτα τις ανοχές (μικραίνουν π.χ. το backlash σε έναν γρήγορο worm-roller μηχανισμό όπως αυτός) καθώς και τους κραδασμούς που μπορεί να περάσουν στο τιμόνι...
                            Όσο και αν σας ακούγεται περίεργο θεωρείται ιδιαίτερα ακριβής μηχανισμός και χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα σε εργφαλειομηχανές CNC μεγάλης ακρίβειας ως η πλέον ενδεδειγμένη λύση.
                            Και η BMW δεν είχε κάποτε τέτοιο σύστημα; Νομίζω ότι η πεντάρα που ανάφερε ο Theo έχει επίσης σφαιρίδια. Η διαφορά, πάντως, στην ανάδραση του τιμονιού προκύπτει κυρίως λόγω της έντονης υποβοήθησης...

                            Τα τεχνικά δεν τα ήξερα!
                            Τέλος πάντων, ήθελα να καταλήξω στο ότι η MB επέλεξε συνειδητά την αναισθησία του τιμονιού, το μαλακό set-up κλπ, γιατί πολύ απλά οι πελάτες της αυτό ήθελαν. Ένα άνετο, ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Πιθανότατα η υπερβολική αίσθηση από το τιμόνι θα τους φαίνοταν ενοχλητική κλπ.

                            Άρα δεν τίθεται θέμα ότι εκεί στην ΜΒ είναι χαζοί, κουλοί ή ότι βγάζουν άθλια αυτοκίνητα, απλά έχουν διαλέξει τον δικό τους δρόμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vargas last edited by

                              Στα Μεγαρα το 1.15 μου λεει παρα πολλα....οταν το S2000 κανει 1.12.05 κ το opel gt 1.13.65. Ποσο ξυλο μπορει να φαει πια ενα αυτοκινητο??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pgp737 Banned last edited by

                                Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                Στα Μεγαρα το 1.15 μου λεει παρα πολλα....οταν το S2000 κανει 1.12.05 κ το opel gt 1.13.65. Ποσο ξυλο μπορει να φαει πια ενα αυτοκινητο??

                                Μιλας για 2 αυτοκινητα που το τιμονι ειναι διακοσμητικο στοιχειο, μπορει να ειναι και στον εχτρα εξοπλισμο ακομα.
                                Οσο για τα φρενα τους ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕΕΕΕ... Γνωστος μου ακομα δεν εχει καταλαβει πως το τρακαρε.... χεχεχε
                                Μπες και στο φορουμ τις οπελ και δες μονο σου.
                                Φίλε μου, καθένας δηλώνει ό,τι χρόνο θέλει, μην ψαρώνεις...!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  supreme last edited by

                                  Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε αυτοκίνητα ΜΟΝΟ με τέτοια κριτήρια.Σέρρες ,Μέγαρα κλπ κλπ.
                                  Ένα αυτοκίνητο επιλέγεται με κριτήρια συναισθηματικά.
                                  Το αν έχει 1,2 ή 5 εκκεντροφόρους ή 5, 10 ή 30 βαλβίδες δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
                                  Σημασία έχει η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο και το κατά πόσο σε εμπνέει και σε διεγείρει - κριτήρια καθαρά υποκειμενικά.

                                  To R171 είναι το πιο όμορφο merc ever, οι αριθμοί περιττεύουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    theom5 last edited by

                                    Ο χρήστης PGP737 έγραψε:
                                    Ναι βγηκαν ολοι οι γρηγοροι να μιλησουν....
                                    Το 1.15 στα μεγαρα με μαμα R171 δεν πρεπει να σου λεει και πολλα. Ετσι??? Αμφιβαλω αν ομως εχεις δει και κατα που πεφτει αυτο το νουμερακι. Ειναι καλο μηπως?

                                    Wow!!!!
                                    Tώρα ψάρωσα....

                                    Mένει να δω τώρα πόσο θα γυρνάς στα Mέγαρα με το SLR του admin από το http://www.McLaren.gr!

                                    Άκου 1:15! Tί είναι αυτός ο χρόνος;
                                    Ώρες,
                                    μέρες,
                                    ή μήπως δευτερόλεπτα;;;;

                                    Γιατί με τέτοιες επιδόσεις απορώ γιατί πήραν τον Lewis στην MacLaren, και όχι εσένα!

                                    Aς είναι! Προσωπικά τα MB τα έχω σε εκτίμηση γι'αυτό που είναι και όχι γι'αυτό που **θα ήθελα KAI **να είναι και δεν είναι, εξ ου και έχουν περάσει κατά καιρούς διάφορα MB από το γκαράζ μου, τα ποία και τα οποία έχω κατευχαριστηθεί για αυτά που μου προσέφεραν!

                                    Bέβαια ο MBlover_admin@mbclub.gr μ'έβαλε σε πειρασμό να πάρω κι ένα 171 (Δεν μπορείτε να πείτε πως δεν είμαστε γνώστες της μάρκας! Mιλάμε και με τους κωδικούς του κατασκευαστή! Aτςςςςς! ) και να επιχειρήσω να φτάσω με το πολυτελές αυτό σκαρί τους χρόνους που γυρνάω στις πίστες.

                                    Ποιος ξέρει όμως;
                                    Aυτό πες μου μόνο MB e-ραστή, TEΛOΣ:
                                    Aν σηκώσω την οροφή όρθια, θα με βοηθήσει να πιάσω ούριο άνεμο και να πέσω από το 1:05 που ταλαιπωρεί εμένα και την παρέα μου τελευταία στα Mέγαρα;;;;

                                    @supreme: Eσύ καλά τα λες όπως και πολλοί άλλοι που αντιλαμβάνονται τα αυτονόητα, αλλά κάποιοι που διεγείρονται ως e-κπρόσωποι των γνήσιων MB εραστών το μόνο που καταφέρνουν είναι να γίνονται 'νούμερα' με νούμερα που είναι για γέλια...

                                    Kι εις ανώτερα...!
                                    Aρκετά την ρίξαμε την κουβέντα στα επίπεδα των MB e-ραστών και πρέπει να θυμηθούμε πως εδώ μιλάμε γι'αυτοκίνητα και όχι για τις κάψες κάποιων που νομίζουν πως το αμάξι τους και ο δρόμος είναι ακόμα η μπουλντόζα και η αμμοδόχος που παίζανε μέχρι πριν λίγα χρόνια (πάντα με γονική συναίνεση)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wagner669 last edited by

                                      Ο χρήστης PGP737 έγραψε:

                                      Στα Μεγαρα το 1.15 μου λεει παρα πολλα....οταν το S2000 κανει 1.12.05 κ το opel gt 1.13.65. Ποσο ξυλο μπορει να φαει πια ενα αυτοκινητο??

                                      Μιλας για 2 αυτοκινητα που το τιμονι ειναι διακοσμητικο στοιχειο, μπορει να ειναι και στον εχτρα εξοπλισμο ακομα.
                                      Οσο για τα φρενα τους ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕΕΕΕ... Γνωστος μου ακομα δεν εχει καταλαβει πως το τρακαρε.... χεχεχε
                                      Μπες και στο φορουμ τις οπελ και δες μονο σου.
                                      Φίλε μου, καθένας δηλώνει ό,τι χρόνο θέλει, μην ψαρώνεις...!

                                      Ρε φιλε....
                                      Τοσο καιρο τα πηγαιναμε τοσο καλα εδω μεσα....
                                      Σε παρακαλω να ηρεμησεις λιγο.
                                      Ειναι μπουρδελα τα BMW... Αλλα δεν ειναι αναγκι να τους το λεμε συνεχεια!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης supreme έγραψε:
                                        Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε αυτοκίνητα ΜΟΝΟ με τέτοια κριτήρια.Σέρρες ,Μέγαρα κλπ κλπ.
                                        Ένα αυτοκίνητο επιλέγεται με κριτήρια συναισθηματικά.
                                        Το αν έχει 1,2 ή 5 εκκεντροφόρους ή 5, 10 ή 30 βαλβίδες δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

                                        Καλά και τι πειράζει που, εντελώς συναισθηματικά πάντα, θέλω να έχει 4 εκκεντροφόρους;

                                        Σημασία έχει η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο και το κατά πόσο σε εμπνέει και σε διεγείρει - κριτήρια καθαρά υποκειμενικά.

                                        Ναι, πολύ σωστό αυτό!
                                        Στην περίπτωσή μου ξεκίνησα με την αρχιτεκτονική που αγαπώ πολύ. Έτσι, πολλές από τις προτιμήσεις μου προκύπτουν από τα αρχιτεκτονικά στυλ που ξεχωρίζω και συνειρμικά τα συσχετίζω.
                                        Π.χ. για τα αυτοκίνητα λατρέυω το αρχιτεκτονικό στυλ της DOM στην Κολωνία!

                                        W111 4 ever!
                                        http://www.gdtm.ru/MBimages/111-220SEb.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vargas last edited by

                                          Ποιο ειναι το διακοσμητικο στοιχειο το τιμονι στο s2000?????? Φιλε μου το gt δεν το χω οδηγησει επειδη ομως το s2000 το εχω καλυτερα να πλενεις το στομα σου οταν μιλας γι αυτο....Στην πιστα στο δρομο παντου δεν υπαρχει cabrio που να το πλησιαζει καν. Τρομακτικα αποτομο στο οριο αλλα με αισθηση σπορ που η mb δεν εχει ουτε στην slr. Δεν λεω το αστερακι για ΤΑΞΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ , για οτιδηποτε αλλο ομως αφηστε το καλυτερτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            Ποιο ειναι το διακοσμητικο στοιχειο το τιμονι στο s2000?????? Φιλε μου το gt δεν το χω οδηγησει επειδη ομως το s2000 το εχω καλυτερα να πλενεις το στομα σου οταν μιλας γι αυτο....Στην πιστα στο δρομο παντου δεν υπαρχει cabrio που να το πλησιαζει καν. Τρομακτικα αποτομο στο οριο αλλα με αισθηση σπορ που η mb δεν εχει ουτε στην slr. Δεν λεω το αστερακι για ΤΑΞΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ , για οτιδηποτε αλλο ομως αφηστε το καλυτερτα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 23 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr