Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Panda 100
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Panda 100
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 20
    • 21
    • 6 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    411
    775
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Ανακοινώθηκαν επίσημα οι τιμές του sport από τη Fiat Hellas:

      http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=4375

      Ούτε καν 13000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Ενδιαφέροντα αυτά που κάνει η λειτουργία 'sport'... Αν και δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα του, μακάρι να το δούμε και σε 4x4 !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wannabe last edited by

          στη τιμή αυτή τίθεται δίλημμα
          Panda Sport ή Swift
          Για εμένα swift. θα ήθελα τουλάχιστον 800 χαμηλότερη τιμή.Εκτός αν αυτή είναι η ανακοινώσιμη για να αρχίσπυν σε λίγο οι εκπτώσεις και οι προσφορές.

          Edit οι προσφορές αυτές ισχύουν και για το Sport?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Ο χρήστης wannabe έγραψε:
            στη τιμή αυτή τίθεται δίλημμα
            Panda Sport ή Swift
            Για εμένα swift. θα ήθελα τουλάχιστον 800 χαμηλότερη τιμή.Εκτός αν αυτή είναι η ανακοινώσιμη για να αρχίσπυν σε λίγο οι εκπτώσεις και οι προσφορές.

            Edit οι προσφορές αυτές ισχύουν και για το Sport?

            Αν σκεφτείς πως στην Ιταλία ξεκινάει από 13.400 ( !!) , τότε μάλλον η τιμούλα είναι καλή... 'Οσον αφορά στο Swift δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης είτε μιλάμε για διαστάσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά ή ακόμη αν θες για 'χαρακτήρα'. Το Panda είναι κάπως 'ειδικό' μοντέλλο και αρκετά ενδιαφέρον μάλιστα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              Ο χρήστης Govus έγραψε:

              Αν σκεφτείς πως στην Ιταλία ξεκινάει από 13.400 ( !!) , τότε μάλλον η τιμούλα είναι καλή... 'Οσον αφορά στο Swift δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης είτε μιλάμε για διαστάσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά ή ακόμη αν θες για 'χαρακτήρα'. Το Panda είναι κάπως 'ειδικό' μοντέλλο και αρκετά ενδιαφέρον μάλιστα ...

              καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.
              άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?
              τώρα για τη τιμή έχεις δίκιο, μπήκα και εγώ στο fiat.it για να δω περισσότερες φώτο, και είδα πόσο έχει στην Ιταλία. Όμως κάθε αγορά έχει τα δικά της δεδομένα και στην Ελλάδα η fiat δεν είναι ακριβώς επιτυχία, πρέπει λοιπόν να προσπαθήσει και τιμολογιακά.

              Έχει κάποιος link με φωτογραφίες του εσωτερικού εκτός απο τις γνωστές, απο κάποιο test drive ίσως? Επίσης όσοι το έχετε οδηγήσει ποια είναι η γνώμη σας για το κιβώτιο, τον θόρυβο και την ευστάθεια-εμπιστοσύνη σε σχετικά υψηλές ταχύτητες >=110

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.

                Έχεις κάποια πληροφορία για το κιβώτιο του sport; Σε ρωτάω, γιατί τα κιβώτια των απλών και 4Χ4 panda είναι φανταστικά σε αίσθηση. Εκτός αν μιλάς για την κλιμάκωση...

                άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?

                το swift sport είναι 3θ μικρό. Δυστυχώς η 5θ έκδοση κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                  καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.

                  Έχεις κάποια πληροφορία για το κιβώτιο του sport; Σε ρωτάω, γιατί τα κιβώτια των απλών και 4Χ4 panda είναι φανταστικά σε αίσθηση. Εκτός αν μιλάς για την κλιμάκωση...

                  ναι για την κλιμάκωση ρωτάω

                  άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?

                  το swift sport είναι 3θ μικρό. Δυστυχώς η 5θ έκδοση κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.

                  στο swift αναφέρομαι στο απλό 1.3 μοντέλο, είναι σίγουρα πιο αργό απο το panda αλλά όχι τόσο ώστε να μην είναι στη λίστα.
                  Το swift έχει ωραίο, κοφτερό τιμόνι αλλά απο κλιμάκωση κιβωτίου είναι για ανακάτεμα μακαρονάδας, 2α-3η είναι αντιλειτουργικές και σκοτώνουν εν μέρει τις επιδόσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazz last edited by

                    Tο πρώτο review για το 100hp:
                    http://www.autocar.co.uk/FirstDrive_Sum ... _ID=222891

                    και ένα βιντεάκι με το μικρό εν δράσει:
                    http://www.auto-news.cz/video/Fiat Panda 100HP.WMV

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      στολή 'GTI'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Χτες το οδήγησα σε test-drive στη Fiat στη Βούλα. Όχι επειδή σκέφτομαι να το αγοράσω, αλλά επειδή μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και το γουστάρω... Έχω διαβάσει κι ένα σκασκό διθυραμβικά σχόλια οπότε...
                        Ε λοιπόν, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα κιόλας, αλλά δε φταίει μόνο το αυτοκίνητο για αυτό, αλλά κι η διαδρομή των 2 χλμ που μου επιτράπηκε να πραγματοποιήσω.
                        Αμέσως μου έκανε κακή εντύπωση ο πολύ αυξημένος θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά, αλλά και το πόσο έντονη ήταν ηχητικά η λειτουργία των αμορτισέρ. Θα μου πείτε ότι πρόκειται για φτηνό αυτοκίνητο με περιορισμούς στην ηχομόνωση. Στα 8-9Κ μπορεί, όχι όμως και στα 13Κ που κοστίζει το 100άρι.
                        Ύστερα, δε μου άρεσε το γκάζι του. Είχα διαβάσει για 9.7 0-100 και σε καμία περίπτωση δεν το ένιωσα τόσο γρήγορο.
                        Ύστερα, ήταν κι οι χώροι. Αλλά μάλλον δε φταίει το Panda για αυτό, αλλά εγώ που περίμενα ότι θα συναντήσω ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, ενώ οι διαστάσεις του καταμαρτυρούν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Αισθανόμουν το αριστερό μου χέρι απελπιστικά κοντά στην πόρτα, το δεξί μου κοντά στο συνοδηγό (αν και δεν ακουμπούσαμε, όχι δεν είμαι σε Elise), τα πεντάλ κοντά το ένα στο άλλο... Πάντως, ο χώρος για το κεφάλι ήταν επαρκέστατος.
                        Στα θετικά το καλούτσικο τιμονάκι (στη Sport ρύθμιση), ο ωραίος ήχος του κινητήρα μέχρι τις 5000 σαλ (από εκεί και πάνω γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος) και η σκληρή ανάρτηση. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα για τις λακούβες, αλλά δείχνει ότι το Panda έχει σπορ προσανατολισμό. Σε συνδυασμό με τα κολακευτικά σχόλια που διαβάζω, θα πρέπει να έχει γλυκό και προβλέψιμο στρίψιμο !
                        Και φυσικά, κάτι για το οποίο δε χρειαζόταν να το οδηγήσω... Είναι ΚΟΥΚΛΙ, δείχνει ζόρικο κι άγριο, αλλά έχει και μια γλυκιά χαριτωμένη όψη, που θα αρέσει στις κοπέλες.
                        Μακάρι να το είχα για κάποιες ώρες κι όχι για 5 λεπτά και 2 χλμ στη Βουλιαγμένης, ώστε να βγάλω κάποιο συμπέρασμα της προκοπής.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Διαφωνούμε σε πολλά επί του συγκεκριμένου....αλλά δεν πειράζει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ασφαλώς και δεν πειράζει !
                            Σε τι ακριβώς διαφωνείς όμως; Και προφανώς, δε διεκδικώ κανένα αλάθητο, ειδικά μετά από οδήγηση 2 χιλιομέτρων επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης ! Μα τι περιμένουν να καταλάβεις με τόση και τέτοια οδήγηση; Τουλάχιστον παραδέχομαι Opel και Seat που τα δίνουν για ολοήμερη ή διήμερη συμβίωση.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              http://www.fiatautopress.com/download/G ... ST_GBR.pdf

                              Φαίνεται οτι θα βγεί ABARTH ΚΙΤ για το Panda 1.2 8V

                              που θα το φτάνει στα 130HP

                              Tί γινεται στο Gruppo, ανακαλύψαν το άλογο - στραγάλι ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                Tί γινεται στο Gruppo, ανακαλύψαν το άλογο - στραγάλι ;

                                απλώς ακολουθούν το ρεύμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Εγω αυτο που καταλαβα απο το PDF, ειναι οτι μιλαμε για καποια αγωνιαρικια εκδοση... οχι κατι τελος παντων που θα το βλεπουμε στις εκθεσεις να πωλειται.

                                  Ανθρακες ο θησαυρος....
                                  ωρε γαμωτο... και θα ηταν τελειως κινητηρας για το τετρακινητο. Θα περνουσε τα Tuareg απο πανω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Από κάτω μπορεί, από πάνω με τίποτα...

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bts last edited by

                                      Δεν είναι παρά η έκδοση kit kar με την οποία κάνουν ενιαίο στην Ιταλία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alekosjunior last edited by

                                        ΕΠ...παιδες..
                                        κανενας επισημος κατοχος του fiat 100hp υπαρχει..?Να μας πει αν αξιζει τα λεφτα του τελοσπαντων! γιατι μεχρι εδω τα σχολια βγαινουν απο τα test-drive..= μερικα χλμ..

                                        ΥΓ:Παντως εμενα,ο ιδιος ο πωλητης (που τυχανει να εχουμε μια μικρη γνωριμια) μου ειπε οτι ειναι πολλα τα λεφτα για το συγκεκριμενο αυτοκινιτο..κ δεν ειχε πολυ αδικο..13.000 κ χωρισ ESP(650ευρα) που απο τη στιγμη που δινεται το θεωρω απαραιτητο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super_mario last edited by

                                          καλησπερα.
                                          ειμαι κατοχος εδωκαι 3,5 μηνες ενος panda 100hp και εχω κανει περιπου 7000 χλμ.Το αυτοκινητο γενικα ειναι παρα πολυ καλο.Απο εκει και περα τα χρηματα τα θεωρω λογικα αν ξερεις τι παιρνεις,δηλ την κορυφαια εκδοση ενος αυτοκινητου πολης και οχι ενα gti με απιστευτη δυναμη και βασιλια της κοντρας.Τομεγαλο ατου του ειναι το εκπληκτικο 'πατημα' του που θυμιζει μεγαλυτερο αυτοκινητο και το μαγικα ουδετερο στριψιμο του που γινεται υπερστροφικο αν το θελησεις η υποστροφικο μονο αν το παρακανεις με το γκαζι.Θεωρω το esp 'αχρηστο' για καποιον που ειναι εμπειρος.Αποεκει και περα θεωρω μοναδικο του μειονεκτημα την σκληροτητα των αναρτησεων για καθημερινη χρηση οι οποιες σε αποζημιωνουν και με το παραπανω οταν οι ρυθμοι ανεβαινουν.
                                          αυτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • rocsta
                                            rocsta last edited by

                                            Κάποιες ερωτησούλες απο έναν fan του μικρού που δεν το χει οδηγήσει ακόμα όμως:
                                            Το ηλεκτρικό γκάζι ελπίζω να μην είναι στυλ vag έτσι; Φαντάζομαι επιτρέπει ρύθμιση με το αριστερό στο φρένο...;
                                            Η θέση οδήγησης είναι όντως 'φορτηγίσια';

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 6 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr