-
Ανακοινώθηκαν επίσημα οι τιμές του sport από τη Fiat Hellas:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=4375
Ούτε καν 13000
-
Ενδιαφέροντα αυτά που κάνει η λειτουργία 'sport'... Αν και δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα του, μακάρι να το δούμε και σε 4x4 !!
-
στη τιμή αυτή τίθεται δίλημμα
Panda Sport ή Swift
Για εμένα swift. θα ήθελα τουλάχιστον 800 χαμηλότερη τιμή.Εκτός αν αυτή είναι η ανακοινώσιμη για να αρχίσπυν σε λίγο οι εκπτώσεις και οι προσφορές.Edit οι προσφορές αυτές ισχύουν και για το Sport?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
στη τιμή αυτή τίθεται δίλημμα
Panda Sport ή Swift
Για εμένα swift. θα ήθελα τουλάχιστον 800 χαμηλότερη τιμή.Εκτός αν αυτή είναι η ανακοινώσιμη για να αρχίσπυν σε λίγο οι εκπτώσεις και οι προσφορές.Edit οι προσφορές αυτές ισχύουν και για το Sport?
Αν σκεφτείς πως στην Ιταλία ξεκινάει από 13.400 ( !!) , τότε μάλλον η τιμούλα είναι καλή... 'Οσον αφορά στο Swift δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης είτε μιλάμε για διαστάσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά ή ακόμη αν θες για 'χαρακτήρα'. Το Panda είναι κάπως 'ειδικό' μοντέλλο και αρκετά ενδιαφέρον μάλιστα ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Αν σκεφτείς πως στην Ιταλία ξεκινάει από 13.400 ( !!) , τότε μάλλον η τιμούλα είναι καλή... 'Οσον αφορά στο Swift δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης είτε μιλάμε για διαστάσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά ή ακόμη αν θες για 'χαρακτήρα'. Το Panda είναι κάπως 'ειδικό' μοντέλλο και αρκετά ενδιαφέρον μάλιστα ...
καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.
άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?
τώρα για τη τιμή έχεις δίκιο, μπήκα και εγώ στο fiat.it για να δω περισσότερες φώτο, και είδα πόσο έχει στην Ιταλία. Όμως κάθε αγορά έχει τα δικά της δεδομένα και στην Ελλάδα η fiat δεν είναι ακριβώς επιτυχία, πρέπει λοιπόν να προσπαθήσει και τιμολογιακά.Έχει κάποιος link με φωτογραφίες του εσωτερικού εκτός απο τις γνωστές, απο κάποιο test drive ίσως? Επίσης όσοι το έχετε οδηγήσει ποια είναι η γνώμη σας για το κιβώτιο, τον θόρυβο και την ευστάθεια-εμπιστοσύνη σε σχετικά υψηλές ταχύτητες >=110
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.
Έχεις κάποια πληροφορία για το κιβώτιο του sport; Σε ρωτάω, γιατί τα κιβώτια των απλών και 4Χ4 panda είναι φανταστικά σε αίσθηση. Εκτός αν μιλάς για την κλιμάκωση...
άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?
το swift sport είναι 3θ μικρό. Δυστυχώς η 5θ έκδοση κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια, και για μένα το swift έχει αντίπαλο και το panda sport το οποίο μάλιστα θα κέρδιζε εάν είχε καλύτερο κιβώτιο.
Έχεις κάποια πληροφορία για το κιβώτιο του sport; Σε ρωτάω, γιατί τα κιβώτια των απλών και 4Χ4 panda είναι φανταστικά σε αίσθηση. Εκτός αν μιλάς για την κλιμάκωση...
ναι για την κλιμάκωση ρωτάω
άλλωστε στη κατηγορία 5θ μικρά με αξιοπρεπείς επιδόσεις ποια άλλα μπαίνουν?
το swift sport είναι 3θ μικρό. Δυστυχώς η 5θ έκδοση κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.
στο swift αναφέρομαι στο απλό 1.3 μοντέλο, είναι σίγουρα πιο αργό απο το panda αλλά όχι τόσο ώστε να μην είναι στη λίστα.
Το swift έχει ωραίο, κοφτερό τιμόνι αλλά απο κλιμάκωση κιβωτίου είναι για ανακάτεμα μακαρονάδας, 2α-3η είναι αντιλειτουργικές και σκοτώνουν εν μέρει τις επιδόσεις. -
Tο πρώτο review για το 100hp:
http://www.autocar.co.uk/FirstDrive_Sum ... _ID=222891και ένα βιντεάκι με το μικρό εν δράσει:
http://www.auto-news.cz/video/Fiat Panda 100HP.WMV -
-
Χτες το οδήγησα σε test-drive στη Fiat στη Βούλα. Όχι επειδή σκέφτομαι να το αγοράσω, αλλά επειδή μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και το γουστάρω... Έχω διαβάσει κι ένα σκασκό διθυραμβικά σχόλια οπότε...
Ε λοιπόν, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα κιόλας, αλλά δε φταίει μόνο το αυτοκίνητο για αυτό, αλλά κι η διαδρομή των 2 χλμ που μου επιτράπηκε να πραγματοποιήσω.
Αμέσως μου έκανε κακή εντύπωση ο πολύ αυξημένος θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά, αλλά και το πόσο έντονη ήταν ηχητικά η λειτουργία των αμορτισέρ. Θα μου πείτε ότι πρόκειται για φτηνό αυτοκίνητο με περιορισμούς στην ηχομόνωση. Στα 8-9Κ μπορεί, όχι όμως και στα 13Κ που κοστίζει το 100άρι.
Ύστερα, δε μου άρεσε το γκάζι του. Είχα διαβάσει για 9.7 0-100 και σε καμία περίπτωση δεν το ένιωσα τόσο γρήγορο.
Ύστερα, ήταν κι οι χώροι. Αλλά μάλλον δε φταίει το Panda για αυτό, αλλά εγώ που περίμενα ότι θα συναντήσω ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, ενώ οι διαστάσεις του καταμαρτυρούν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Αισθανόμουν το αριστερό μου χέρι απελπιστικά κοντά στην πόρτα, το δεξί μου κοντά στο συνοδηγό (αν και δεν ακουμπούσαμε, όχι δεν είμαι σε Elise), τα πεντάλ κοντά το ένα στο άλλο... Πάντως, ο χώρος για το κεφάλι ήταν επαρκέστατος.
Στα θετικά το καλούτσικο τιμονάκι (στη Sport ρύθμιση), ο ωραίος ήχος του κινητήρα μέχρι τις 5000 σαλ (από εκεί και πάνω γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος) και η σκληρή ανάρτηση. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα για τις λακούβες, αλλά δείχνει ότι το Panda έχει σπορ προσανατολισμό. Σε συνδυασμό με τα κολακευτικά σχόλια που διαβάζω, θα πρέπει να έχει γλυκό και προβλέψιμο στρίψιμο !
Και φυσικά, κάτι για το οποίο δε χρειαζόταν να το οδηγήσω... Είναι ΚΟΥΚΛΙ, δείχνει ζόρικο κι άγριο, αλλά έχει και μια γλυκιά χαριτωμένη όψη, που θα αρέσει στις κοπέλες.
Μακάρι να το είχα για κάποιες ώρες κι όχι για 5 λεπτά και 2 χλμ στη Βουλιαγμένης, ώστε να βγάλω κάποιο συμπέρασμα της προκοπής. -
Διαφωνούμε σε πολλά επί του συγκεκριμένου....αλλά δεν πειράζει!
-
Ασφαλώς και δεν πειράζει !
Σε τι ακριβώς διαφωνείς όμως; Και προφανώς, δε διεκδικώ κανένα αλάθητο, ειδικά μετά από οδήγηση 2 χιλιομέτρων επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης ! Μα τι περιμένουν να καταλάβεις με τόση και τέτοια οδήγηση; Τουλάχιστον παραδέχομαι Opel και Seat που τα δίνουν για ολοήμερη ή διήμερη συμβίωση. -
http://www.fiatautopress.com/download/G ... ST_GBR.pdf
Φαίνεται οτι θα βγεί ABARTH ΚΙΤ για το Panda 1.2 8V
που θα το φτάνει στα 130HP
Tί γινεται στο Gruppo, ανακαλύψαν το άλογο - στραγάλι ;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Tί γινεται στο Gruppo, ανακαλύψαν το άλογο - στραγάλι ;
απλώς ακολουθούν το ρεύμα
-
Εγω αυτο που καταλαβα απο το PDF, ειναι οτι μιλαμε για καποια αγωνιαρικια εκδοση... οχι κατι τελος παντων που θα το βλεπουμε στις εκθεσεις να πωλειται.
Ανθρακες ο θησαυρος....
ωρε γαμωτο... και θα ηταν τελειως κινητηρας για το τετρακινητο. Θα περνουσε τα Tuareg απο πανω... -
Από κάτω μπορεί, από πάνω με τίποτα...
-
Δεν είναι παρά η έκδοση kit kar με την οποία κάνουν ενιαίο στην Ιταλία.
-
ΕΠ...παιδες..
κανενας επισημος κατοχος του fiat 100hp υπαρχει..?Να μας πει αν αξιζει τα λεφτα του τελοσπαντων! γιατι μεχρι εδω τα σχολια βγαινουν απο τα test-drive..= μερικα χλμ..ΥΓ:Παντως εμενα,ο ιδιος ο πωλητης (που τυχανει να εχουμε μια μικρη γνωριμια) μου ειπε οτι ειναι πολλα τα λεφτα για το συγκεκριμενο αυτοκινιτο..κ δεν ειχε πολυ αδικο..13.000 κ χωρισ ESP(650ευρα) που απο τη στιγμη που δινεται το θεωρω απαραιτητο..
-
καλησπερα.
ειμαι κατοχος εδωκαι 3,5 μηνες ενος panda 100hp και εχω κανει περιπου 7000 χλμ.Το αυτοκινητο γενικα ειναι παρα πολυ καλο.Απο εκει και περα τα χρηματα τα θεωρω λογικα αν ξερεις τι παιρνεις,δηλ την κορυφαια εκδοση ενος αυτοκινητου πολης και οχι ενα gti με απιστευτη δυναμη και βασιλια της κοντρας.Τομεγαλο ατου του ειναι το εκπληκτικο 'πατημα' του που θυμιζει μεγαλυτερο αυτοκινητο και το μαγικα ουδετερο στριψιμο του που γινεται υπερστροφικο αν το θελησεις η υποστροφικο μονο αν το παρακανεις με το γκαζι.Θεωρω το esp 'αχρηστο' για καποιον που ειναι εμπειρος.Αποεκει και περα θεωρω μοναδικο του μειονεκτημα την σκληροτητα των αναρτησεων για καθημερινη χρηση οι οποιες σε αποζημιωνουν και με το παραπανω οταν οι ρυθμοι ανεβαινουν.
αυτα -
Κάποιες ερωτησούλες απο έναν fan του μικρού που δεν το χει οδηγήσει ακόμα όμως:
Το ηλεκτρικό γκάζι ελπίζω να μην είναι στυλ vag έτσι; Φαντάζομαι επιτρέπει ρύθμιση με το αριστερό στο φρένο...;
Η θέση οδήγησης είναι όντως 'φορτηγίσια';
Fiat Panda 100