Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel / Vauxhall GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel / Vauxhall GT
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 30
    • 31
    • 25 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    619
    897
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Ο χρήστης jim147 έγραψε:

      Θα συμφωνήσω με τον travelman για το design του RX8... ως κουπέ είναι άσχημο... ως σεντάν είναι μια χαρά.

      Θα συμφωνήσω κι εγώ.

      Πιστεύω επίσης, ότι αν το δεις ως station είναι ακόμα ωραιότερο... Μόνο όταν το βλέπω ως hatchback ή ως suv δεν μ' αρέσει καθόλου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

        Θα συμφωνήσω με τον travelman για το design του RX8... ως κουπέ είναι άσχημο... ως σεντάν είναι μια χαρά.

        Θα συμφωνήσω κι εγώ.

        Πιστεύω επίσης, ότι αν το δεις ως station είναι ακόμα ωραιότερο... Μόνο όταν το βλέπω ως hatchback ή ως suv δεν μ' αρέσει καθόλου...

        Εμένα θα μου άρεσε πάρα πολύ αν εγώ είχα...βενζινάδικο και οι υπόλοιποι κάτοχοί του δεν είχαν λεφτά για...αεροτομές και βόδι-κιτ!
        Αλλά, με 4 τρακτερωτά, ανεβαίνει Όλυμπο άνετα λέμε, δες το και σαν SUV λοιπόν!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

          Το GT ... με ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ

          Αυτο απο που το συμπεραναμε?
          Μονο απο τις προδιαγραφες των δισκων?

          Και από μετρήσεις....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης newtek έγραψε:
            Για τη Z4 3.0 μιλαω που εχει και την ιδια υποδυναμη,σας παραμυθιαζουν ολους οι διαφοροι του ειδικου τυπου μου φενεται. Η γνωμη μου για το RX8 παραμενει κακιστη, ισως εαν ποτε παρατησουν τον αστειο wangel για κατι πιο καταλληλο για το σασι του.

            Η 3λιτρη Ζ4 ξεκινάει από 52.500Ε....
            Έλεος. Τιμές δεν κοιτάς καθόλου;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              Θα συμφωνήσω με τον travelman για το design του RX8... ως κουπέ είναι άσχημο... ως σεντάν είναι μια χαρά.

              Θα συμφωνήσω κι εγώ.

              Πιστεύω επίσης, ότι αν το δεις ως station είναι ακόμα ωραιότερο... Μόνο όταν το βλέπω ως hatchback ή ως suv δεν μ' αρέσει καθόλου...

              Εμένα θα μου άρεσε πάρα πολύ αν εγώ είχα...βενζινάδικο και οι υπόλοιποι κάτοχοί του δεν είχαν λεφτά για...αεροτομές και βόδι-κιτ!

              Εμένα θα μου άρεσε να μην υπήρχαν υπόλοιποι κάτοχοι.

              Όχι τόσοι πολλοί τουλάχιστον...

              Νομίζω ότι έτσι θα υπήρχαν και λιγότερες πιθανότητες να δεις αισθητικώς κακοποιημένα οχήματα...

              Επί του θέματος, θα συμφωνήσω δυστυχώς με τον Θέμη ότι στην τελευταία σελίδα έχουν γραφεί σχόλια να γελάσει ο κάθε πικραμένος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Καλα ρε παιδια...τι σχέση έχει το RX τώρα? μην τρελαθούμε.

                Εγώ θα το αγόραζα....το μεγάλο βέβαια.....που κινηται με λίγη αξιοπρέπεια στις ευθειες...γιατι το μικ΄ρό είναι λίγο ρεμα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης newtek έγραψε:
                  ΟΚ λοιπον σε σχεση με τα 106 και τα swift ειναι θεος ! Σε σχεση με τα s2000, τα Z4, και τωρα opel GT τι κανει αραγε ? Οχι και πολλα!
                  Σε αυτον τον κοσμο οτι πληρωνεις περνεις.

                  ας βγαλουμε το s2000 εξω απο τη κουβεντα το οποιο παρεπιπτοντως ειναι και καπως τι ακριβοτερο,πες μου φιλε για την ομορφια της z4 και των υπολοιπων bmw(εκτος απο 3 coupe & 6)αυτα τα αυτοκινιτα που παντα ομορφαιναν τις ζωες μας με την ασχημια τους και την αδιαφορη σχεδιαση τους που μια ζωη ηταν και ειναι πανακριβες χωρις κανεναν απολυτως λογο και που ακομα και τωρα βγαζουν αυτοκινητα με 300 αλογα χωρις μπλοκε...σε παρακαλω με τα λεφτα του rx-8 παιρνεις μια z4 το πολυ 2.2 η οποια ειναι υποδεεστερη σε ολους τους τομεις εκτος απο τα ομορφα πλαστικα και την απηχηση στις χαζογκομενες...οσο για το opel gtεχω να πω τα εξης,1ον ειναι opel αρα θα τρεχει μονο στην ευθεια και στις στροφες με κινδυνο τις δικες σας ζωες οσων το παρετε,2ον βασιζεται σε αμερικανικο αυτοκινητο οποτε καλυτερα να το διαλυσουν μαζι με ολη αυτη την ηλιθια χωρα που θα επρεπε να τις απαγορεψουν επιτελους να εχει αυτοκινητοβιομηχανια,3ον θα εχει κατω απο το καπω κινιτηρα που θα λεει ecotec και κατι τετοιες π@π@ριες ενω σαν 2λιτρος turbo θα καιει τι κωλο του και 40ν θα εχεις δωσει πανω απο 35k για να παρεις ενα OPEL!!!!πολυ καλη αγορα οσο για το wankel καλυτερα να μη μιλανε μερικοι γιατι στο rx-8 ειναι ατμοσφαιρικος,παρολα αυτα δινει 230 αλογα.. ξεχνανε μαλλον τι γινοταν με το τουρμπατο rx-7 και τι μπορει να γινει με ενα turbo kit στο rx-8....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    Συμφωνω σε 2-3 απο αυτα που λες....διαφωνώ κάθετα στον τρόπο που τα εκφράζεις.....λαθος, ξεπερνας τα όρια πιστευω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                      Συμφωνω σε 2-3 απο αυτα που λες....διαφωνώ κάθετα στον τρόπο που τα εκφράζεις.....λαθος, ξεπερνας τα όρια πιστευω.

                      ισως και να χεις δικιο...αλλα δε σκοπευω να θιξω κανενα προσωπικα απλα να προβαλλω τις αποψεις μου,ισως με εντονο τροπο αλλα ποτε θιγοντας προσωπα μονο αποψεις..και ειμαι ανοικτος σε καθε κριτικη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        2ον βασιζεται σε αμερικανικο αυτοκινητο οποτε καλυτερα να το διαλυσουν μαζι με ολη αυτη την ηλιθια χωρα που θα επρεπε να τις απαγορεψουν επιτελους να εχει αυτοκινητοβιομηχανια,
                        3ον θα εχει κατω απο το καπω **κινιτηρα που θα λεει ecotec **και κατι τετοιες π@π@ριες ενω σαν 2λιτρος turbo **θα καιει τι κωλο του **και
                        40ν θα εχεις δωσει πανω απο 35k για να παρεις ενα OPEL!!!!πολυ καλη αγορα

                        Το ενα επιχειρημα μετα το αλλο βλεπω...ωραιος!

                        οσο για το opel gtεχω να πω τα εξης,1ον **ειναι opel **αρα θα τρεχει μονο στην ευθεια και στις στροφες με κινδυνο τις δικες σας ζωες οσων το παρετε.

                        Ασε μας ρε φιλε πρωινιατικα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          paradisos9 last edited by

                          Δεν ξέρω εάν πρέπει μα γελάω ή να κλαίω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opelgtdimitris last edited by

                            σαν διλιτρος θα καει..θα γραφει και ecotec SIDI turbo...καλυτερα να κοιταξεις αλλο αυτοκινητο που θα λεει 1.6 16v νομιζω θα σε ικανοποιησει περισσοτερο οδηγικα. α θα φτιαχνεται και στην Ευρωπη τι αλλο θες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              travelman last edited by

                              Δεν μου αρέσει καθόλου που θα επιχειρηματολογήσω εναντίον ένος από τα πιο ποθητα μοντέλα για μένα αλλά το Ροχι έχει ένα από τους πιο ενεργοβόρους κινητήρες για την ιπποδύναμη του που έχουν γίνει ποτέ. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως στις καθημερινές συνθήκες κίνησης θα καίει πολύ λιγότερο το όπελ από το μέσο 16άρι του Ροχι. Τώρα όσον αφορά την και καλά επικίνδυνη οδική συμπεριφορά καλή η μόνιμη πλακίτσα που κάνουμε για την όπελ και την υποστροφή, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν πλέον επικίνδυνα αυτοκίνητα στην εποχή των ιεσπί και λοιπών βοηθημάτων (εντάξει μη μου πείτε για κάτι τύπου λαντγούιντ, είπαμε θέλουν πίστωση χρόνου οι κινέζοι!), πόσο μαλιστα όταν μιλάμε για ένα αμάξι με σπορ καταβολές, χαμηλό κέντρο βάρους και φτιαγμένο από μία εταιρεία που κακά τα ψέματα ανήκει στον κολοσσό της τζι έμ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paradisos9 last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                1ον ειναι opel αρα θα τρεχει μονο στην ευθεια και στις στροφες με κινδυνο τις δικες σας ζωες οσων το παρετε,

                                2ον βασιζεται σε αμερικανικο αυτοκινητο οποτε καλυτερα να το διαλυσουν μαζι με ολη αυτη την ηλιθια χωρα που θα επρεπε να τις απαγορεψουν επιτελους να εχει αυτοκινητοβιομηχανια,

                                3ον θα εχει κατω απο το καπω κινιτηρα που θα λεει ecotec και κατι τετοιες π@π@ριες ενω σαν 2λιτρος turbo θα καιει τι κωλο του και

                                40ν θα εχεις δωσει πανω απο 35k για να παρεις ενα OPEL!!!!.

                                1)το έχουμε πει ότι είναι μεν μαλακή η ανάρτηση αλλά στρίβει μια χαρά
                                2)άστο ξέχασε το
                                3)7,7 λίτρα τα 100 στην εθνική ...μια χαρά είναι
                                4)Τι να πω τώρα...για την τσεπη μου είναι ακριβό ..αλλά για το αμάξι είναι τσάμπα

                                Γενικά διαβάζετε τις προηγούμενες σελ..ή όχι να ξέρουμε μην απαντάμε τσάμπα!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Πάντως έχει πλάκα που πολλοί χαρακτηρίζουν τα Opel επικίνδυνα επειδή είναι υποστροφικά, τη στιγμή που η υποστροφή είναι συνειδητή επιλογή χάριν της ασφάλειας!

                                  Το θέμα είναι όταν σε κάποια στροφή χρειαστεί να φρενάρεις...να μπορείς να φρενάρεις. Στα Οpel φρενάρεις, στα υπόλοιπα τρακάρεις.
                                  ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

                                  (έτσι για να μπαίνω και εγώ στο πνεύμα της συζήτησης)

                                  Σχετικά με το GT, μιλάμε για το απόλυτο value for money.

                                  Aυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως κατόρθωσαν σε αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός να εξαφανίσουν το χώρο αποσκευών, αλλά και να τοποθετήσουν μια μάλλον δύσχρηστη οροφή.
                                  Αν δεν είχε αυτά τα σοβαρά μειονεκτήματα θα πουλούσε τρελλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Για πες μου, σε υποστροφή αδράνειας τι κάνεις;

                                    Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να ελέγξει την υπερστροφή, η υποστροφή αν αρχίσει και σου γράφει ραβασάκια...το αγόρασες το χαντάκι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                      Αν δεν είχε αυτά τα σοβαρά μειονεκτήματα θα πουλούσε τρελλά.

                                      σαν να ξέρεις κατι εσυ και το κρυβεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        Πάντως έχει πλάκα που πολλοί χαρακτηρίζουν τα Opel επικίνδυνα επειδή είναι υποστροφικά, τη στιγμή που η υποστροφή είναι συνειδητή επιλογή χάριν της ασφάλειας!

                                        Το θέμα είναι όταν σε κάποια στροφή χρειαστεί να φρενάρεις...να μπορείς να φρενάρεις. Στα Οpel φρενάρεις, στα υπόλοιπα τρακάρεις.
                                        ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

                                        Η απόλυτη απολυτότητα λέμε
                                        Αυτές οι γενικεύσεις είναι...

                                        Σχετικά με το GT, μιλάμε για το απόλυτο value for money.

                                        Όπως το πάρει κανείς. Αν έχεις δυνατότητα για 2ο ή 3ο αυτοκίνητο που να κοστίζει 37 χιλιάρικα, μάλλον έχεις δίκιο

                                        Aυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως κατόρθωσαν σε αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός να εξαφανίσουν το χώρο αποσκευών, αλλά και να τοποθετήσουν μια μάλλον δύσχρηστη οροφή.

                                        Σχετικά με το χώρο αποσκευών, μάλλον φταίει ο συνολικά φαρδύς και χαμηλός σχεδιασμός του αυτοκινήτου + τον όγκο του διαφορικού, που αναγκάζουν το ρεζερβουάρ να είναι κυριολεκτικά μέσα στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ.

                                        Σχετικά με την οροφή, τι να πει κανείς. Θα μπορούσε να είναι πολύ πιο απλά σχεδιασμένη πάντως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megas last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Πάντως έχει πλάκα που πολλοί χαρακτηρίζουν τα Opel επικίνδυνα επειδή είναι υποστροφικά, τη στιγμή που η υποστροφή είναι συνειδητή επιλογή χάριν της ασφάλειας!

                                          Το θέμα είναι όταν σε κάποια στροφή χρειαστεί να φρενάρεις...να μπορείς να φρενάρεις. Στα Οpel φρενάρεις, στα υπόλοιπα τρακάρεις.
                                          ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

                                          (έτσι για να μπαίνω και εγώ στο πνεύμα της συζήτησης)

                                          Σχετικά με το GT, μιλάμε για το απόλυτο value for money.

                                          Aυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως κατόρθωσαν σε αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός να εξαφανίσουν το χώρο αποσκευών, αλλά και να τοποθετήσουν μια μάλλον δύσχρηστη οροφή.
                                          Αν δεν είχε αυτά τα σοβαρά μειονεκτήματα θα πουλούσε τρελλά.

                                          ...εχει ηδη πουλησει ολα τα κομματια που αντιστοιχουν στο 2007 και η αναμονη τωρα ανερχεται σε 8 με 9 μηνες.
                                          αρα μαλλον εχει ...'μοσχοπουλησει',...
                                          και κατα την ταπεινη μου αποψη,σε αυτοκινητα με περιορισμενο αριθμο παραγωγης ειναι 'λαθος'¨να μιλαμε για νουμερα πωλησεων!
                                          και κατι αλλο...εφοσον για μερικους ειναι επιτακτικη η αναγκη να συγκριθει το GT με RX8(Καμια σχεση βεβαια ΙΜΗΟ allo to ena allo to αλλο)γιατι δεν το συγκρινετε με μια.....ferrari 430 πχ η ακομα καλυτερα και με τρακτορα.
                                          Ημαρτον δλδ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michael-amott last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Πάντως έχει πλάκα που πολλοί χαρακτηρίζουν τα Opel επικίνδυνα επειδή είναι υποστροφικά, τη στιγμή που η υποστροφή είναι συνειδητή επιλογή χάριν της ασφάλειας!

                                            Το θέμα είναι όταν σε κάποια στροφή χρειαστεί να φρενάρεις...να μπορείς να φρενάρεις. Στα Οpel φρενάρεις, στα υπόλοιπα τρακάρεις.
                                            ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

                                            Η απόλυτη απολυτότητα λέμε
                                            Αυτές οι γενικεύσεις είναι...

                                            **
                                            ...ιδιες με αυτες:**

                                            οσο για το opel gtεχω να πω τα εξης,1ον **ειναι opel **αρα θα τρεχει μονο στην ευθεια και στις στροφες με κινδυνο τις δικες σας ζωες οσων το παρετε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 25 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr