Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    54ο Ρ.Α. Έλληνες και Ν4
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. 54ο Ρ.Α. Έλληνες και Ν4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Ράλι Ακρόπολις
    21
    68
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες και τα...πατουμενα!
      Του χρονου παρεα...
      Χρ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sp0 last edited by

        Καλή επιτυχία γιατρέ....Αν μπορώ να βοηθήσω, σφύρα!!!

        Καλή επιτυχία Λάμπρο με τη Σούμπα...Ο Παύλος θα τα έχει προβλέψει πάλι όλα!!!!

        Τα λέμε στο περιθώριο του αγώνα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanosxa last edited by

          Ένα μεγάλο μπράβο στον Στεφανή που πάει flat out ...
          Γιατί ακρόπολις και Ν4 δεν λέει!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thvarveris last edited by

            Τώρα για τους Έλληνες .

            Πριν από δύο χρόνια τέτοιες μέρες ο Νίκος Τσάδαρης έγραφε ότι οι Έλληνες δεν έχουν πια θέση στο Ακρόπολις. Νομίζω ότι όσο περνάνε τα χρόνια δικαιώνεται όλο και περισσότερο.
            Νομίζω ότι πια οι αγώνες του WRC είναι όλο και πιο μακριά από την φιλοσοφία του ερασιτέχνη οδηγού ή του ημιεπαγγελματία..
            Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι οδηγοί πάνε στην Ιταλία για τρέξουν.
            Μήπως θα ήταν καλύτερα αυτοί που θελουν τουλάχιστον να εξελιχθούν να διαλέξουν κάτι τέτοιο και όχι την αιμορραγία ενός Ακρόπολις;
            Άκουσα χτές στην εκπομπή του Ακρόπολις τον Αθανασούλα να απαντά «τίποτα», στην ερώτηση του δημοσιογράφου για το τι θα κάνει από εδώ και πέρα.
            Από την άλλη οι πιο παλιοί ( Πλατής-Μοσχούτης κλπ.) την πλάκα τους κάνουν αλλά βρε γιατρέ αξίζει τον κόπο;
            Δεν ξέρω δεν είμαι μέσα και σίγουρα οι φορουμίστες συμμετέχοντες θα μας απαντήσουν.

            Από εκεί και πέρα ο Χατζητσοπάνης νομίζω τα πήγε μια χαρά ο Αθανασούλας κράτησε τον λόγο του και «δεν πήγε για τερματισμό» και οι Πλατής και Μοσχούτης έτρεξαν για μία ακόμη φορά το χάρηκαν και εγώ που τους βλέπω να τρέχουν από τότε που είμαι πιτσιρίκος τους ξαναείδα και τώρα που είμαι 42 και αυτό είναι πολύ σπουδαίο για αυτούς!
            Επίσης ο Λαδογιάννης πρέπει να είναι ο οδηγός που μάζεψε το περισσότερο χειροκρότημα από όλους τους συμμετέχοντες στον αγώνα.

            Σε όλους ένα μπράβο και του χρόνου καλύτερα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gine last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
              Τώρα για τους Έλληνες .

              Πριν από δύο χρόνια τέτοιες μέρες ο Νίκος Τσάδαρης έγραφε ότι οι Έλληνες δεν έχουν πια θέση στο Ακρόπολις. Νομίζω ότι όσο περνάνε τα χρόνια δικαιώνεται όλο και περισσότερο.
              Νομίζω ότι πια οι αγώνες του WRC είναι όλο και πιο μακριά από την φιλοσοφία του ερασιτέχνη οδηγού ή του ημιεπαγγελματία..
              Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι οδηγοί πάνε στην Ιταλία για τρέξουν.
              Μήπως θα ήταν καλύτερα αυτοί που θελουν τουλάχιστον να εξελιχθούν να διαλέξουν κάτι τέτοιο και όχι την αιμορραγία ενός Ακρόπολις;
              Άκουσα χτές στην εκπομπή του Ακρόπολις τον Αθανασούλα να απαντά «τίποτα», στην ερώτηση του δημοσιογράφου για το τι θα κάνει από εδώ και πέρα.
              Από την άλλη οι πιο παλιοί ( Πλατής-Μοσχούτης κλπ.) την πλάκα τους κάνουν αλλά βρε γιατρέ αξίζει τον κόπο;
              Δεν ξέρω δεν είμαι μέσα και σίγουρα οι φορουμίστες συμμετέχοντες θα μας απαντήσουν.

              Από εκεί και πέρα ο Χατζητσοπάνης νομίζω τα πήγε μια χαρά ο Αθανασούλας κράτησε τον λόγο του και «δεν πήγε για τερματισμό» και οι Πλατής και Μοσχούτης έτρεξαν για μία ακόμη φορά το χάρηκαν και εγώ που τους βλέπω να τρέχουν από τότε που είμαι πιτσιρίκος τους ξαναείδα και τώρα που είμαι 42 και αυτό είναι πολύ σπουδαίο για αυτούς!
              Επίσης ο Λαδογιάννης πρέπει να είναι ο οδηγός που μάζεψε το περισσότερο χειροκρότημα από όλους τους συμμετέχοντες στον αγώνα.

              Σε όλους ένα μπράβο και του χρόνου καλύτερα!

              Ευχαριστηθηκαμε παρα πολυ τον αγωνα! Ειμαστε πολυ ικανοποιημενοι απο τους χρονους μας, χωρις να ρισκαρουμε στην πρωτη μας επαφη με το αυτοκινητο. Δυστυχως μειναμε απο κλαταρισμα και δεν ολοκληρωσαμε την προσπαθεια μας το σαββατο. Κριμα, αλλα αυτα εχουν οι αγωνες και ειδικα το Ακροπολις που πολλα κρινονται απο τα κλαταρισμενα ελαστικα. Συγχαρητηρια σε ολους που ελαβαν μερος, ειτε τερματισαν ειτε οχι μονο και μονο για το κουριαγιο και την ορεξη να υποβαλλουν τους εαυτους στην σκληρη αυτη δοκιμασια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Ο Πάνος αν συμμετείχε στο PWRC θα είχε πάρει βαθμό (8ος στο Group N και μπροστά από Pozzo, Baldacci και άλλους γνωστούς). Αριστη εμφάνιση με ρεαλιστικά κριτήρια (διότι μπορεί να θέλαμε να ήταν πρώτος αλλά σημασία έχει τι είναι εφικτό)

                Ο Λάμπρος πέτυχε το στόχο που είπε πως είχε θέσει, να κινηθεί στο ρυθμό του Πάνου με ίδιο αυτοκίνητο.

                Ο αγώνας στο Group N φέτος ήταν τόσο γρηγορότερος από τον περσινό, που ο περσινός νικητής Al-Attiyah τερμάτισε πέμπτος.

                Γενικά πάντως συμφωνώ πως όλο και περισσότερο ο αγώνας 'απομακρύνεται' από τους Ελληνες αγωνιζόμενους -αλλά και οι Ελληνες αγωνιζόμενοι απομακρύνονται από τον αγώνα, σε ό,τι αφορά τις προϋποθέσεις μιας καλής και όχι απλά 'για τον τερματισμό' συμμετοχής (κόστος, προετοιμασία, προπόνηση κτλ.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  ΕΥΓΕ στον Αθανασουλα για την επιδοση του.....

                  με ιδιο αυτοκινητο και λαστιχα κινηθηκε στον ρυθμο του Χατζητσοπανη(ευγε και σε αυτον!!!)και σε πολλες ειδικες ταχυτερα!! οντως μισο χρονο ασφαιρος ,περσι με μπροστοκινητο Ν και αν δεν κανω λαθος πρωτη του με Ν4

                  αμεση προσαρμογη, τελειο κοντρολ (σχηματαρι 1 )

                  οταν τα κανεις ολα αυτα απεναντι απο τον πανο που τρεχει τα τελευταια 7 χρονια με Ν4 τι αλλο να πεις.....εεε Μ.Τ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    platis last edited by

                    Γεια σας φιλοι
                    Οταν καθισει η σκονη και στεγνωσουμε απο την ψυχρολουσια θα εχουμε να κουβεντιασουμε αρκετα πραγματα.Υπηρξαν καλα, υπηρξαν και κακα.
                    Το πρωτο που θελω να κανω ειναι να ευχαριστησω απο την καρδια μου τον Λαμπρο γι αυτα που ειπε για μενα στην απονομη. Και τον Παυλο για την χειρονομια να μου προσφερει το κυπελλο του τριτου Ελληνα, οταν εμπαινα με το 'εγκεφαλικο' προ των πυλων στο Park Ferme.Παιδια το αξιζατε οσο κι εγω κι ακομα περισσοτερο...
                    Μετα θελω να πω στον Λαμπρο και τον Νασο οτι μαλλον δεν αξιζει πια η προσπαθεια, ο κοπος και η δαπανη για συμμετοχη σ εναν αγωνα που ολο και πιο πολυ -ηθελημενα απο πλευρας οργανωτων φοβαμαι- δεν μας αφορα. Ομως απο παιδι αργουσα να συνειδητοποιησω -και φαινεται πως μου εχει μεινει- τα ελαττωματα των ανθρωπων και των πραγματων που πραγματικα αγαπαω. Κι απο την αλλη να τους πω οτι περα απο την οδηγηση, ειναι μεγαλη η προκληση κι η ικανοποιηση, το αυτοκινητο που προετοιμαζεις ουσιαστικα μονος σου, να τερματιζει-οχι τελευταιο και ουσιαστικα χωρις Superally- στο ενδεχομενως σκληροτερο Ραλλυ του Π.Π.Ας μην ξεχναμε οτι απο την Τριτη το βραδυ δεν ειχα παει σπιτι μου, νυχτα χαραζα λαστιχα και στα σερβις, οταν οι αλλοι οδηγοι εριχναν λιγο νερο στο προσωπο, εγω ημουν απο κατω κι εκανα ευθυγραμμιση η αλλαζα τακακια, η προγραμματιζα κινητηρα και διαφορικα...
                    Και τελος να εξηγησω γιατι εγκαταλειψαμε μεσα στον Ιπποδρομο.Απο την 1η Θηβα δεν ειχαμε Πεμπτη ταχυτητα.Κι απο το πρωι της Κυριακης ειχαμε δυσκολιες στην επιλογη των υπολοιπων ταχυτητων,κυρια της 2ης, που νομιζαμε οτι οφειλοταν σε βλαβη του σαζμαν, σαν συνεχεια του σπασιματος της 5ης. Φευ! Απλα, οπως ανακαλυψα σημερα, ειχαν κοπει οι βασεις του κινητηρα,κι ετσι στο τελευταιο πηδημα μετακινηθηκε ο κινητηρας, χτυπησε το φιλτρο του λαδιου στην ποδια, εσπασε ο 'λαιμος ' του, χασαμε τα λαδια και κολησε. Βεβαια ξεκινωντας την υπερειδικη, ειχαμε αποφασισει να μην πηδηξουμε, αλλα τελικα το μικροβιο δεν το πιανει κανενα αντιβιοτικο
                    Και του χρονου? Οχι. Οσο το Ακροπολις θα γυρναει σε απροσωπα μερη σαν τον Ιπποδρομο και σε χαζες ειδικες σαν το Σχηματαρι και το Λουτρακι, και θ αφηνει απ εξω Δροσοχωρια, Ελατες και Ρεγγινια,εμεις δεν εχουμε αλλο τροπο να διαμαρτυρηθουμε παρα μονο μες την αποχη μας. Αργα το καταλαβα...

                    Υ.Γ. Δεν θα το δει, αλλα δεν εχει σημασια. Θελω πιο πολυ απ ολους να ευχαριστησω την γυναικα μου για την βοηθεια και συμπαρασταση και τον τροπο με τον οποιο ζει την δικη μου τρελλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pavlos last edited by

                      Χρήστο, να σαι καλά και πολλα μπράβο.
                      Οχι μόνο για την προσπάθεια αλλά και το ήθος και την γενικότερη εικόνα!
                      Όσο για το Ακρόπολις όπως τα λες είναι. Απαιτεί σοβαρή προετοιμασία αυτοκινήτου και πληρώματος, επαγγελματικη ομάδα και δυνατό μπάτζετ για να αγωνιστείς και όχι να συμμετάσχεις!
                      Ομως σε ένα πράγμα διαφωνω μαζί σου, προτιμώ ένα Ακρόπολις απο δυο έλληνικούς αγώνες, γιατι αν κάτσεις και τα βάλεις κάτω, τουλάχιστον με νοικιασμένο, το κόστος είναι πανω κάτω το ίδιο!
                      Σε ευχαριστω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giwrgosth last edited by

                        Ο χρήστης platis έγραψε:
                        Και του χρονου? Οχι. Οσο το Ακροπολις θα γυρναει σε απροσωπα μερη σαν τον Ιπποδρομο και σε χαζες ειδικες σαν το Σχηματαρι και το Λουτρακι, και θ αφηνει απ εξω Δροσοχωρια, Ελατες και Ρεγγινια,εμεις δεν εχουμε αλλο τροπο να διαμαρτυρηθουμε παρα μονο μες την αποχη μας. Αργα το καταλαβα...

                        Όσο θυμάμαι αυτά που είχαν γραφτεί εδώ πριν 3 χρόνια (βαριέμαι να τα ψάχνω, αν μπορεί κάποιος ας τα κάνει παράθεση) όταν οι συμετοχές έγιναν 90 και οι Έλληνες οδηγοί φώναζαν που δεν θα έχουν θέση στον εθνικό μας αγώνα...
                        Και φέτος 60 με το ζόρι, του χρόνου δε θα είναι μόνο ο Πλατής που σκέφτετε έτσι, οπότε να υπολογίζουμε καμιά 50αρια αυτοκίνητα?
                        Ας ψάξουν οι υπεύθυνοι να δουν τι φταίει, γιατί ναι μεν μπορεί ο αγώνας να ήταν άψογος οργανωτικά, αλλά χωρίς Έλληνες οδηγούς και χωρίς κόσμο στις ειδικές παύει να είναι εθνικός αγώνας.
                        Συγχαρητήρια σε όλους τους Έλληνες οδηγούς για τη συμετοχή τους και την προσπάθειά τους, δεν τους είδα φέτος στα χώματα για πρώτη φορά από το '85, αλλά μόνο στην Αττική οδό, γιατί έχω και εγώ το σκεπτικό του κυρίου Πλατή σε σχέση με τα απρόσωπα μέρη. Απρόσωπο Rally of Greece και όχι Ακρόπολις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          triantafylopoylos-m last edited by

                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                          ΕΥΓΕ στον Αθανασουλα για την επιδοση του.....

                          με ιδιο αυτοκινητο και λαστιχα κινηθηκε στον ρυθμο του Χατζητσοπανη(ευγε και σε αυτον!!!)και σε πολλες ειδικες ταχυτερα!! οντως μισο χρονο ασφαιρος ,περσι με μπροστοκινητο Ν και αν δεν κανω λαθος πρωτη του με Ν4
                          αμεση προσαρμογη, τελειο κοντρολ (σχηματαρι 1 )
                          [b]οταν τα κανεις ολα αυτα απεναντι απο τον πανο που τρεχει τα τελευταια 7 χρονια με Ν4 τι αλλο να πεις.....εεε Μ.Τ?? [/b]

                          ...ΟΝΤΩΣ ΕΥΓΕ !!!
                          ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΩ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ .
                          ...ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΥΡΚΟΥ , Η ΠΙΤΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ!!!!
                          Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ??

                          ΦΙΛΙΚΑ
                          Μ.Τ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            δηλαδη ο Πιτσος και ο Κυρκος ειναι τοσοοοοο πιο γρηγοροι απο τον Χατζητσοπανη??

                            αν ταιριαξει και τρεξει ο λαμπρος με Ν4 ελλαδα εγω το παω το στοιχημα παντως!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Μάλλον δεν έπιασες τι ήθελε να πει ο ποιητής dim8...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                για βοηθα γιατι μαλλον δεν το επιασα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ivan last edited by

                                  Ο χρήστης platis έγραψε:

                                  Και του χρονου? Οχι. Οσο το Ακροπολις θα γυρναει σε απροσωπα μερη σαν τον Ιπποδρομο και σε χαζες ειδικες σαν το Σχηματαρι και το Λουτρακι, και θ αφηνει απ εξω Δροσοχωρια, Ελατες και Ρεγγινια,εμεις δεν εχουμε αλλο τροπο να διαμαρτυρηθουμε παρα μονο μες την αποχη μας. Αργα το καταλαβα...

                                  Τκατσενκάκο μου, σούμεινε ο κινητήρας στον ιππόδρομο και λάλησες μου φαίνεται.
                                  Χαζή ειδική το Σχηματάρι και το Λουτράκι; Κόψε λίγο ρε γμτ.
                                  ΕΙΔΙΚΑΡΑ το Σχηματάρι, από τις καλύτερες που έχω συναντήσει σε 24 τρεγμένα Ακρό, 2 με δοκιμές και 1 πλοηγός. Ήθελε πολλά... καρύδια για να αντιληφθείς, στηθείς και στρίψεις.
                                  Σαφώς υποδεέστερη το Λουτράκι, απείχε πολύ από χαζή ειδική.
                                  Να μου πεις για τη Αγ. Σωτήρα, ίσως ναι, αλλά η Ασωπεία; η 50άρα;
                                  Μια χαρά ήταν γιατρούλη μου. Μια χαρά.
                                  Όχι οπως μας χάλαγαν τα Δροσοχώρια (εντελώς ηλίθια στο ανέβασμα), αλλά μην καταδικάζουμε και ειδικές σαν το σχηματάρι...

                                  Ευπειθώς

                                  Ο γείτονας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • Z
                                    zivas last edited by

                                    Ο χρήστης ivan έγραψε:

                                    ...ΕΙΔΙΚΑΡΑ το Σχηματάρι.....

                                    Καλησπερα δασκαλε
                                    Συμφωνω!!
                                    Νομιζω και ενα LADA 2105 VFTS θα εβγαζε 'γουστα' εκει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      platis last edited by

                                      ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΑΛΗΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΛΑΛΗΣΩ.ΠΗΓΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ, ΓΥΡΙΣΑ, ΚΙ ΑΝ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥ, θ αργησει να ξανατρεξει
                                      Γειτονα μου, παρ ολο που βολευει την ηλικια και τ αντανακλαστικα μου, μια ειδικη με πλατος οσο το μηκος ενος κοντου αυτοκινητου, δεν ειναι ειδικη. Αν μπει μπουλντοζα και δωσει 1-1,5 μετρο ακομη, θαναι ειδικαρα. Διαφωνεις?
                                      Το Λουτρακι ηταν κατα την γνωμη μου χαζη, γιατι αν ηθελες πραγματικα να στριψεις επρεπε νασαι μεσα στ αυλακια με ελατηρια ακομα και στον ποπο! Για τις διαδρομες των αναρτησεων των WRC καλη ηταν, αλλα εμενα με λενε ...Τσατσενκο κι οχι Solberg, και την δικη μου αποψη γραφω.
                                      Για την Ασωπια δεν μπορω να σου πω, γιατι ουτε την ειχα τρεξει ποτε , ουτε προχθες την πηγα, κυριως λογω ελλειψης 5ης και με τον νου στον τερματισμο.
                                      Για την πενηνταρα τι να πω?Σαν Τσατσενκο παλι μιλαω. Μια ειδικη, ενα αυτοκινητο. Κι επειδη την περασες με ξενο αλογο και χωρις αγχος χρονου, δεν σε παρεξηγω! Αν την ευχαριστηθηκα (οσο την ευχαριστηθηκα) ηταν γιατι καταφερα να την περασω την 2η φορα σβελτα (μην ξεχνας οτι η Κινεττα εχει μπολικες 5ες!) χωρις να νοιωσω κουραση. Αν ομως υπηρχαν αλλες συνθηκες (Βροχη, περισσοτερες συμμετοχες κι αρα οχι διλεπτο) θαθελα να ηξερα αν θα ελεγες τα ιδια.
                                      Θα συμφωνουσα με μια γρηγορη 50 αρα, ακομα κι εβδομηνταρα, αν το οδοστρωμα εξασφαλιζε λιγοτερη πετρα, λιγοτερα αυλακια και λιγοτερη επιροη απο κακες καιρικες συνθηκες.
                                      Να μου πεις για Θηβα και Αυλωνα, κι ακομα περισσοτερο για την υπερειδικη (παρ ολο που το πηδημα προς τις κερκιδες ηταν λαθος σχεδιασμενο) να σου πω οτι συμφωνω. Α, για το πηδημα και την υπερειδικη. Ξερω οτι την εκανες παμπολες φορες. Δεν ειπες στους δημιουργους της οτι οταν φτιαχνουμε υπερειδικη για θεαμα δεν την κανουμε σπαστηρι να πατας φρενο πριν τα πηδηματα, αλλα αντιθετα απλωτη, ακριβως για να βγαζει θεαμα? Ρωταω ο ερμος, κι οχι γιατι εκει μεσα εσπασα. Μακρυα απο μενα τα υποκειμενικα, αλλα οταν πηγα την Πεμπτη με το μηχανακι να μαζεψω ενα καπακι προβολεα, η SSS ηταν γεματη κομματια απο αγωνιστικα. Αυτος ηταν ο στοχος της?
                                      Ας ειναι. Θες δεν θες, το Ακροπολις του 2004 που ετρεξα ηταν μακραν πιο ωραιο απο το φετεινο. Αν εσενα σ αρεσε ετσι δικαιωμα σου, ομως ολοι αυτοι οι μερικες χιλιαδες που χειροκροτησαν την ευχη μου- του χρονου παλι ναναι στη Λαμια- ειναι η τρελλοι η ασχετοι...
                                      Αλλα ξεχασα, το Ακροπολις ειναι για τους μεγαλους, εμεις ας παμε σε κανενα σπριντακι. Αυτα παθαινει κανεις οταν απαρνηθει τις ριζες του....
                                      Τελος παντων. Ανοιγουμε μεγαλο θεμα και βαρεθηκα 30 χρονια τα ιδια και τα ιδια.
                                      Γεια και χαρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        galiandra last edited by

                                        Αστο ivan δεν θα βγαλεις ακρη.

                                        Αυτοι θελουν την πιστα του ελληνικου για να τρεξουν.

                                        Για το μαυρο ροδο στην Τριπολη δεν τους ακουσα να παραπονοιουνται γιατι δεν ετρεχαν.........εκει εσπασαν ολα..... και οχι μερικα. Και εκει σιγουρα δεν χωρουσαν στον δρομο.

                                        Παγκοσμιο τρεχαται ρεεεεεε. Δεν το ξερατε τι θα συναντησεται;

                                        Καλυτερα τον αλλο ενα-δυο χρονια που εχουμε σιγουρα τον αγωνα (μετα θα παει μια-μια) να εχει 50 συμμετοχες παρα το χαλι αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ivan last edited by

                                          Ο χρήστης platis έγραψε:
                                          Για την πενηνταρα τι να πω?Σαν Τσατσενκο παλι μιλαω. Μια ειδικη, ενα αυτοκινητο. Κι επειδη την περασες με ξενο αλογο...

                                          Ξένο άλογο; Τι σημασία έχει ρε Χρήστο; Φαντάζεσαι να ξεραινόταν τι φτύσιμο θα έτρωγα; Απλά μου φάνηκε ωραία, ενδιαφέρουσα και έξυπνη.

                                          Α, για το πηδημα και την υπερειδικη. Ξερω οτι την εκανες παμπολες φορες. Δεν ειπες στους δημιουργους της οτι οταν φτιαχνουμε υπερειδικη για θεαμα δεν την κανουμε σπαστηρι να πατας φρενο πριν τα πηδηματα,...

                                          Σωστά λες. Δοκίμασα τρεις την SSS, όχι όμως τα πηδήματα και τη ράμπα, που τα είδα λίγο πριν τα δεις εσύ και φυσικά συνφωνώ με το άγαρμπο του πηδήματος στις κερκίδες, αν και είδα ότι με μια αριστερή κλωτσιά στο φρένο πέρναγε λουκούμι.

                                          Αλλα ξεχασα, το Ακροπολις ειναι για τους μεγαλους, εμεις ας παμε σε κανενα σπριντακι. Αυτα παθαινει κανεις οταν απαρνηθει τις ριζες του....

                                          Δεν το συζητώ. Το Ακρόπολις είναι για τους παγκόσμιους; Γιατί; Θα απαντήσω με ερώτηση. Πας εσύ να ρίξεις σφαίρα (λόγω διάπλασης χρησιμοποιώ αυτό το άθλημα) στους Ολυμπιακούς αγώνες, αν επιτρέψουν τη συμμετοχή στον οποιοδήποτε αντί... 3000 ευρό;...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • I
                                            ivan last edited by

                                            Ο χρήστης ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Μ. έγραψε:

                                            παντως σαν να πεταει το γαντι ο αθανασουλας στον χατζητσοπανη...(συμφωνα με τις δηλωσεις του στο ραλλυ.τζι αρ)

                                            εντυπωση μου εκανε η δηλωση οτι θα πανε οσο πιο γρηγορα μπορουν..

                                            ευγε..

                                            hmmm:

                                            ...ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΕΦΑΝΗ,ΝΑΣΣΟΥΛΑ,ΝΙΩΡΑ,ΜΑΝΩΛΗ,.....ΖΟΥΝΗ,...ΜΑΚΑΡΟΝΗ,......
                                            .....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ!!!!!!

                                            ...ΤΟΤΕ ΟΝΤΩΣ...ΕΥΓΕ ΤΟΥΣ!!

                                            ΦΙΛΙΚΑ
                                            Μ.Τ

                                            ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΛΕ, που είσαι να μας πεις το the day after;
                                            Ποιούς είπες να κερδίσουν;...
                                            Με τέτοια έμπνευση που είχες έπρεπε να κατέβεις ιππόδρομο...
                                            Πλασέ και γκανιάν δικά σου...
                                            Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο...

                                            Καλησπέρα
                                            ΝΤ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr