-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Φυσικα και δεν το απαγορευω , αλλα θα συνεχισω να το ονομαζω παρτουζα .
Αφου ο καλλιτεχνης εχει την ελευθερια να προσδιοριζει τι σημαινει γιαυτον τεχνη , δεν πρεπει να εχω και εγω την ελευθερια να προσδιοριζω για τον εαυτο μου τι θεωρω τεχνη
(και οχι να αποριπτω )Ναι, αλλα δεν δικαιουσαι να το ποινικοποιεις
Τι θα γίνει εάν αυτή η ¨τέχνη¨είναι δημόσιο έκθεμα ( σε έκθεση δηλαδή με εισιτήριο και σχετικές ταμπέλες ¨Άνω των 18¨) . Προκύπτει προσβολή δημοσίας αιδούς ή εξομειώνουμε την έκθεση με την κρεβατοκάμαρα των καλλιτεχνών ;
Τελικά τι σχέση μπορεί να έχει η τσόντα , έστω και καλλιτεχνική με την πιθανή προσβολή εθνικών συμβόλων όταν αυτά χρησιμοποιούνται στο καλλιτεχνικό δημιούργημα ( πχ η καλλιτέχνις επειδή αδιαθέτησε έβαλε τη σημαία για σερβιέτα ).
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Φυσικα και δεν το απαγορευω , αλλα θα συνεχισω να το ονομαζω παρτουζα .
Αφου ο καλλιτεχνης εχει την ελευθερια να προσδιοριζει τι σημαινει γιαυτον τεχνη , δεν πρεπει να εχω και εγω την ελευθερια να προσδιοριζω για τον εαυτο μου τι θεωρω τεχνη
(και οχι να αποριπτω )Ναι, αλλα δεν δικαιουσαι να το ποινικοποιεις
Τι θα γίνει εάν αυτή η ¨τέχνη¨είναι δημόσιο έκθεμα ( σε έκθεση δηλαδή με εισιτήριο και σχετικές ταμπέλες ¨Άνω των 18¨) . Προκύπτει προσβολή δημοσίας αιδούς ή εξομειώνουμε την έκθεση με την κρεβατοκάμαρα των καλλιτεχνών ;
Τελικά τι σχέση μπορεί να έχει η τσόντα , έστω και καλλιτεχνική με την πιθανή προσβολή εθνικών συμβόλων όταν αυτά χρησιμοποιούνται στο καλλιτεχνικό δημιούργημα ( πχ η καλλιτέχνις επειδή αδιαθέτησε έβαλε τη σημαία για σερβιέτα ).
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Δεν έδωσα καν υπόνοια αν έχω ασχοληθεί με τέχνη ή με καραγκιοζιλίκια
Αν ισχυει αυτο (το 'καραγκιοζιλικια' το θεωρω ατυχες και το παραβλεπω), τοτε πως μπορεις να εχεις αποψη και να υποστηριζεις αυτο;
Για εμένα, κάποιοι δεν είναι καλλιτέχνες αλλά πανάσχετοι, απλά και ξάστερα, για κάποιους άλλους είναι: σιγά μην τους θεωρήσω και καλλιτέχνες για να ικανοποιήσω μερικούς ότι δεν επιτίθεμαι στην τέχνη(δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα;).
Υ.Γ.: κατά την άποψή μου, πάλι έχασες το νόημα της δημοσίευσής μου καθώς στάθηκες μόνο σε ένα κομμάτι, αλλά δεν πειράζει, νομίζω ότι σου απάντησα.
Φυσικα και δεν εχασα τιποτα, ουτε πηρα καμια απαντηση. Εκτος αν απαντηση ειναι ο αφορισμος οποιου δε μας αρεσει ή δεν καταλαβαινουμε.
Μαλλον εσυ μπερδευτηκες προσπαθωντας να στηριξεις τα στηρικτα.Τη γνώμη μου εκφράζω, τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; Δεν βλέπω καμιά αντίφαση και δεν μπορώ να μπω μέσα στο μυαλό σου για να στο εξηγήσω καλύτερα.
Επίσης, όπως είπα, δεν λέω ότι λέω για να ευχαριστήσω ή να δυσαρεστήσω κανέναν και ΔΕΝ με ενδιαφέρει κιόλας. -
Διάβασα τα παραπάνω σχόλια και απλά θέλω να καταθέσω και εγώ την άποψη μου.
Πολλοί θεωρούν ότι η τέχνη δεν πρέπει να έχει όρια και ότι πρέπει να είναι παραπάνω του νόμου. Και με μεγάλη ευκολία, κολλάνε τη πολυφορεμένη ταμπέλα του φασίστα σε όποιον διαφωνεί μαζί τους (καθόλου φασιστική πρακτική!). Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω όμως, είναι ποιος αναγόρευσε την τέχνη στο ύψιστο αγαθό, την ανώτατη ιδέα, την οποίο κανείς δεν μπορεί να κατακρίνει. Με βάση ποια λογικά και ηθικά επιχειρήματα μπορώ να πειστώ ότι η τέχνη είναι σημαντικότερη από τη θρησκεία (την όποια θρησκεία), την πατρίδα (την όποια πατρίδα) και τους νόμους ενός δημοκρατικού κράτους.
Ακόμα και η ελευθερία, που νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούν ότι πρέπει να είναι το ύψιστο αγαθό, έχει όρια. Σταματάει εκεί που αρχίζει του άλλου. Η τέχνη γιατί δεν πρέπει να έχει; Ναι, αλλά ποιος θα τα ορίσει; θα πει κάποιος. Μα φυσικά ο νόμος. Το Σύνταγμα και μια σειρά από εκτελεστικούς νόμους ορίζουν τον τρόπο συμπεριφοράς απέναντι στα εθνικά σύμβολα.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το ζήτημα δεν είναι ότι κάτι δεν μου αρέσει και νιώθω ότι με προσβάλει αλλά εσένα μπορεί να σου αρέσει. Το ζήτημα είναι ότι σε μια οργανωμένη κοινωνία, είτε σου αρέσει είτε όχι, πρέπει να υπακούς στους νόμους που την διέπουν.
Για να ξαναγυρίσουμε όμως στα περί τέχνης, παρακαλώ τους φίλους διαφωνούντες, να μου απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:
-
Αν εγώ τοποθετήσω σε μια gallery ένα κιλό κοκαΐνη και μερικά παιχνίδια και γράψω στο πάτωμα: ΝΑΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, πρέπει να ισχύσει ο νόμος ή η ελευθερία μου να κάνω τέχνη δεν πρέπει να θιγεί;
-
Ένα καλλιτεχνικό βίντεο με τρομερό μοντάζ και καταπληκτική μουσική που θα δείχνει βιασμό βρεφών μπορεί να προβληθεί σε μια έκθεση τέχνης και η τυχόν παρέμβαση εισαγγελέα είναι φασιστική;
-
Θα υπερασπιζόσασταν με την ίδια θέρμη το δικαίωμα στην ελεύθερη τέχνη ενός βίντεο που θα έδειχνε κάποιον να εκσπερματώνει πάνω στο πρόσωπο π.χ. του Αλέκου Αλαβάνου;
-
-
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
:wall:Εξαιρετικό επιχείρημα ! ! !
-
Λυπαμαι που δεν απανταω, οπως και οτι θελεις. Μερικες ελευθεριες μου εχουν μεινει προς το παρον, αλλα μην απελπιζεσαι
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Τι θα γίνει εάν αυτή η ¨τέχνη¨είναι δημόσιο έκθεμα ( σε έκθεση δηλαδή με εισιτήριο και σχετικές ταμπέλες ¨Άνω των 18¨) .Τιποτα δε θα γινει. Θα εξακολουθησει να ειναι εκθεμα (αφου μαλιστα λαμβανονται και σχετικα μετρα που αναφερεις) και οποιος δε θελει να το δει δε θα πληρωσει εισιτηριο. As simple as that.
Προκύπτει προσβολή δημοσίας αιδούς ή εξομειώνουμε την έκθεση με την κρεβατοκάμαρα των καλλιτεχνών ;
Ξανα-μανα. Δεν εξομοιωνουμε (ελπιζω να ειναι εκ παραδρομης το λαθος και να μην εχεις κατι να προσθεσεις αναφορικα με τις κραβατοκαμαρες τους ) τιποτα και με κανεναν. Και δεν προκυπτει καμια προσβολη αφου μιλαμε για τεχνη, εκτιθεμενη σε χωρο τεχνης, με ολες τις προειδοποιησεις για τυχον ευαισθητους και προστατευομενη απο το Συνταγμα.-
Τη γνώμη μου εκφράζω, τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; Δεν βλέπω καμιά αντίφαση και δεν μπορώ να μπω μέσα στο μυαλό σου για να στο εξηγήσω καλύτερα.
Η αντιφαση ειναι οτι απο τη μια μας ενημερωνεις οτι δεν εχεις καμια σχεση με την 'τεχνη' και δε (θελεις να) γνωριζεις κατι επι του θεματος, διανθιζοντας την άποψή σου με χαρακτηρισμους όπως 'καραγκιοζιλικια' κι απο την αλλη αποφασιζεις εξ' ονοματος ολων τί ειναι τεχνη και ποια ειναι τα όριά της, επικροτωντας μαλιστα την ποινικοποιηση των μεσων εκφρασης οσων διαφωνουν μαζι σου!
Αν δεν το καταλαβαινεις αυτο, λυπαμαι. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Υπερασπίζεσαι κάτι που είναι λάθος και το γνωρίζεις αλλά συνεχίζεις στα πλαίσια της δήθεν πολιτικής ορθότητας.
Έτσι, καλά τα λες! Όποιος έχει αντίθετη άποψη από την δική σου, είναι δήθεν. Εσύ και όσοι συμφωνούν μαζί σου είστε οι αληθινοί.
Κράτα τη φάση ζωντανή, γιο.
Πάντως δε προσφέρεις κάτι στη συζήτηση μ΄αυτό τον τρόπο.Εγω είμαι ένας απο αυτούς που συμφωνούν μαζί του και δεν διεκδικώ να είμαι ο μόνος αληθινός.Οπότε οι γενικεύσεις καλό είναι να λείπουν.
Απο κει και πέρα οσον αφορά το θέμα, εχω να πω πως θεωρώ υπέρτατο αγαθό της σημερινής κοινωνίας τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Θα την υπερασπίζομαι μέχρι να βρεθεί κάποιο καλύτερο σύστημα [ ] και ταυτόχρονα θα την απολαμβάνω. Αλλα ΕΛΕΟΣ με την τέχνη !!! Την έχετε αναγάγει στο ανώτατο αγαθό και θεωρείτε οτι είναι στο απυρόβλητο.Οτι είναι υπεράνω ΟΛΩΝ εν είδη ΘΕΟΤΗΤΑΣ. Ε, λοιπόν δεν είναι....!! Οχι όταν εκτίθεται δημόσια. Ιδιωτικά ας κάνει οτι θέλει ο καλλιτέχνης, αλλα δημόσια δεν μπορεί να προσβάλλει κανέναν.
Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσετε τι είναι η Σημαία και ο Εθνικός Ύμνος ή το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη π.χ.....Συμβολίζουν κάποια πράγματα , κι οταν λέω συμβολίζουν, εννοώ οτι υποκαθιστούν. Μεταξύ αυτών, είναι και το αίμα ανθρώπων που χύθηκε υπο το βάρος της Σημαίας και υπο το βάρος αυτού που εκπροσωπεί ο ΄Εθνικός ΄Υμνος. Τη μνήμη και το αίμα λοιπόν αυτών των ανθρώπων, ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΣ να υπερασπιστεί το κράτος με τέτοιου είδους παρεμβάσεις...Τις λίγες (έχει καμμιά σημασία???? ε ?? μήπως έχει ??? ) οικογένειες που χάσανε τα πολυαγαπημένα τους πρόσωπα σε καταστάσεις που αυτό ηταν αναγκαίο (οσο κι άδικο), ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ απο τους ασεβείς που δημόσια ξεφτιλίζουν τον πόνο και την απώλειά τους. ΑΥΤΟείναι το μεγαλείο της Δημοκρατίας, οπως και το γεγονός οτι ιδιωτικά, αυτοί οι ίδιοι, κατάπτυστοι κατ΄εμέ καλλιτέχνες και μη, έχουν το δικαίωμα να χλευάζουν όσο, μα ΟΣΟ θέλουν.
Με αφορμή και την χθεσινή εκπομπή του Παπαχελά, θα ήθελα να τονίσω οτι παραπάνω αναφέρομαι μεν στο μακρινό παρελθόν, αλλα κυρίως στο πρόσφατο, οπου υπήρξαν θύματα πολέμου και οι οικογένειές τους και τα ονόματά τους δεν είναι απλά τυπωμένες γραμμές σε βιβλίο (oπως είναι για πολλούς οι ηρωες του ΄21 πχ), αλλα είναι ζωντανοί και ζουν ανάμεσά μας. Ακόμα-ακόμα και οι οικογένειες των ηρώων του ΄40 υπάρχουν ανάμεσά μας.E δε μπορεί ο οποιοσδήποτε ασεβής να κατουράει δημόσια πάνω στο 'πανί' που σκέπασε τον τάφο τους, πώς να το κάνουμε ???
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μερικες ελευθεριες μου εχουν μεινει προς το παρον, αλλα μην απελπιζεσαιΆστοχο σχόλιο. Δεν προσπάθησα να περιορίσω κανενός την ελευθερία ούτε είμαι υπέρμαχος. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το συμπεραίνεις κάτι τέτοιο από το αίτημά μου για σεβασμό στα εθνικά μας σύμβολα και ( αφού τελικά και ο νόμος επιβάλλει αυτό το σεβασμό ) από τους καλλιτέχνες. Δεν ζήτησα να περιοριστεί κανείς αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ πρέπει να καταπιώ την προσβολή ( δεδομένου ότι υπάρχει και νομικό πλαίσιο που καλύπτει αυτή μου τη διαμαρτυρία ) μόνο και μόνο για να μην ¨καταπιεστεί¨ο κάθε ¨καλλιτέχνης¨.
Εντελώς άστοχο σχόλιο.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
( πχ η καλλιτέχνις επειδή αδιαθέτησε έβαλε τη σημαία για σερβιέτα ).
Ωστόσο το να την έχει σε μπλουζάκι (με στρας) κολλημένη στα (μεγάλα) βυζιά της είναι εκτός από μόδα και κ@υ...τικό.
Μα τι λέμε τώρα;;;;;; -
Ίτε παίδες Ελλήνων, ελευθερούτε πατρίδα, ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων, νυν υπέρ πάντων ο αγών!
Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
( πχ η καλλιτέχνις επειδή αδιαθέτησε έβαλε τη σημαία για σερβιέτα ).
Ωστόσο το να την έχει σε μπλουζάκι (με στρας) κολλημένη στα (μεγάλα) βυζιά της είναι εκτός από μόδα και κ@υ...τικό.
Μα τι λέμε τώρα;;;;;;το ίδιο είναι για ΄μένα. Δεν ήμουν όμως στο forum να το συζητήσουμε.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Ίτε παίδες Ελλήνων, ελευθερούτε πατρίδα, ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων, νυν υπέρ πάντων ο αγών!Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω
Θέλεις να μοιραστείς μαζί μας το πού απευθύνεται αυτό ???
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Μερικες ελευθεριες μου εχουν μεινει προς το παρον, αλλα μην απελπιζεσαι
Άστοχο σχόλιο. Δεν προσπάθησα να περιορίσω κανενός την ελευθερία ούτε είμαι υπέρμαχος. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το συμπεραίνεις κάτι τέτοιο από το αίτημά μου για σεβασμό στα εθνικά μας σύμβολα και ( αφού τελικά και ο νόμος επιβάλλει αυτό το σεβασμό ) από τους καλλιτέχνες. Δεν ζήτησα να περιοριστεί κανείς αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ πρέπει να καταπιώ την προσβολή ( δεδομένου ότι υπάρχει και νομικό πλαίσιο που καλύπτει αυτή μου τη διαμαρτυρία ) μόνο και μόνο για να μην ¨καταπιεστεί¨ο κάθε ¨καλλιτέχνης¨.
Εντελώς άστοχο σχόλιο.
- Απανταω, οπως και οτι θελω. Αρα η (πρωτη) απαντηση ηταν αστοχη.
- Εξακολουθεις να αποκαλεις τα κρατικα συμβολα, ως εθνικα. Ουτε η σημαια με τις γραμμες και τα κουτακια πανω αριστερα (οπως ελεγε και καποιο σηριαλ) ουτε ο υμνος συμβολιζουν το εθνος, αλλα το κρατος που ονομαζεται 'Ελληνικη Δημοκρατια'. Υπηρχε αλλη σημαια στο παρελθον, μπορει να υπαρξει αλλη στο μελλον, παρομοιως και για τον υμνο. Παει αυτο...
- Κι εμενα με προσβαλει να μου επιβαλει κυβερνηση το ακροατηριο της Πάνια και οι ψηφοφοροι του (θα μιλησεις ελεεινο σκουληκι) μπατσου Θεοχαρη, αλλα το σεβομαι και το καταπινω. Σε συμβουλευω να κανεις το ιδιο.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Ίτε παίδες Ελλήνων, ελευθερούτε πατρίδα, ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων, νυν υπέρ πάντων ο αγών!Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω
Ειτε παιδες Ελληνων ειτε παιδες βαρβαρων. Και τα δυο δε γινεται
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
.
2. Εξακολουθεις να αποκαλεις τα κρατικα συμβολα, ως εθνικα. Ουτε η σημαια με τις γραμμες και τα κουτακια πανω αριστερα (οπως ελεγε και καποιο σηριαλ) ουτε ο υμνος συμβολιζουν το εθνος, αλλα το κρατος που ονομαζεται 'Ελληνικη Δημοκρατια'. Υπηρχε αλλη σημαια στο παρελθον, μπορει να υπαρξει αλλη στο μελλον, παρομοιως και για τον υμνο. Παει αυτο...Kαι κάποτε (κατα πώς τα λες) συμβόλιζε την 'Ελληνική Χουντοκρατία', την 'Βασιλευόμενη Δημοκρατία' κουλουπού, κουλουπού, κουλουπού.....Τι να την κάνουμε ?? Kωλόχαρτο να σκουπιζόμαστε ?? 'H μήπως γι΄ αυτό το λόγο να μην την εμπλέκουμε με τα διάφορα 'κράτη' και να τη σεβόμαστε ούτως ή άλλως ??
-
Πάντως το πράγμα έχει και την πλάκα του.
Για το «Έργο Τέχνης» που απεικόνιζε το Σταυρό και το σπέρμα έγινε χαμός από τους ίδιους ανθρώπους που στη καθημερινή τους ζωή έχουν τα «γαμωσταυρίδια» στο στόμα τους από το πρωϊ μέχρι το βράδυ (και στην οδήγηση).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μερικες ελευθεριες μου εχουν μεινει προς το παρον, αλλα μην απελπιζεσαι
Άστοχο σχόλιο. Δεν προσπάθησα να περιορίσω κανενός την ελευθερία ούτε είμαι υπέρμαχος. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το συμπεραίνεις κάτι τέτοιο από το αίτημά μου για σεβασμό στα εθνικά μας σύμβολα και ( αφού τελικά και ο νόμος επιβάλλει αυτό το σεβασμό ) από τους καλλιτέχνες. Δεν ζήτησα να περιοριστεί κανείς αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ πρέπει να καταπιώ την προσβολή ( δεδομένου ότι υπάρχει και νομικό πλαίσιο που καλύπτει αυτή μου τη διαμαρτυρία ) μόνο και μόνο για να μην ¨καταπιεστεί¨ο κάθε ¨καλλιτέχνης¨.
Εντελώς άστοχο σχόλιο.
- Απανταω, οπως και οτι θελω. Αρα η (πρωτη) απαντηση ηταν αστοχη.
- Εξακολουθεις να αποκαλεις τα κρατικα συμβολα, ως εθνικα. Ουτε η σημαια με τις γραμμες και τα κουτακια πανω αριστερα (οπως ελεγε και καποιο σηριαλ) ουτε ο υμνος συμβολιζουν το εθνος, αλλα το κρατος που ονομαζεται 'Ελληνικη Δημοκρατια'. Υπηρχε αλλη σημαια στο παρελθον, μπορει να υπαρξει αλλη στο μελλον, παρομοιως και για τον υμνο. Παει αυτο...
- Κι εμενα με προσβαλει να μου επιβαλει κυβερνηση το ακροατηριο της Πάνια και οι ψηφοφοροι του (θα μιλησεις ελεεινο σκουληκι) μπατσου Θεοχαρη, αλλα το σεβομαι και το καταπινω. Σε συμβουλευω να κανεις το ιδιο.
-
ΟΚ. Θα παρακαλούσα λοιπόν να είναι πιο μέσα στο θέμα οι απαντήσεις , εάν το θες και εσύ.
-
Όταν προέκυψαν τα εν λόγω σύμβολα το Ελληνικό κράτος δεν υπήρχε ακόμη ή ήταν υπό δημιουργία. Σε κάθε περίπτωση έχουν υιοθετηθεί ως εθνικά , συμβολικά του έθνους και ό,τι αυτό σημαίνει. Το ότι υπηρξαν παλαιότερα άλλα και ενδεχομένως στο μέλλον άλλα δεν αναιρεί στο παραμικρό την ιερότητά τους.
-
Κοινοβουλευτική δημοκρατία έχουμε. Μπορείς στα πλαίσια της νομιμότητος να προσπαθήσεις να πάρεις την πλειοψηφία με το μέρος σου. Στην περίπτωσή μου όμως τη διαμαρτυρία μου είναι νόμιμη και μου παρέχονται τα μέσα να διαμαρτυρηθώ. Επειδή ενδεχομένως να είμαι μειοψηφία δεν θα πάψω.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Η αντιφαση ειναι οτι απο τη μια μας ενημερωνεις οτι δεν εχεις καμια σχεση με την 'τεχνη' και δε (θελεις να) γνωριζεις κατι επι του θεματος, διανθιζοντας την άποψή σου με χαρακτηρισμους όπως 'καραγκιοζιλικια' κι απο την αλλη αποφασιζεις εξ' ονοματος ολων τί ειναι τεχνη και ποια ειναι τα όριά της, επικροτωντας μαλιστα την ποινικοποιηση των μεσων εκφρασης οσων διαφωνουν μαζι σου!
Αν δεν το καταλαβαινεις αυτο, λυπαμαι.Πότε ενημέρωσα ότι δεν έχω καμιά σχέση με την τέχνη ή με αυτό που εγώ θεωρώ τέχνη; Απλά είπα ότι δεν κάνω τον έξυνπο με αναφορές στο τι έκανα και τι όχι, όπως κάνουν άλλοι. Δεν χρειάζεται να εξυμνήσω τον ευατό μου δημόσια για να βρω αυτοεκτίμηση και γενική/δημόσια παραδοχή, σαν κάποιους άλλους.
Αν κατάλαβες, πάλι δεν απάντησα το τι τελικά έκανα, και ούτε έχει νόημα, κατά την, υποκειμενική, άποψή μου.
Έτσι και αλλιώς, και να σου πω ότι ασχολούμαι και πάλι θεωρώ 'Τέχνη' το χ πράγμα και το ψ όχι, πάλι υποκειμενικό δεν θα είναι; Ή νομίζεις ότι όλοι αυτοί που ασχολούνται με την 'Τέχνη', θεωρούν 'Τέχνη' οτιδήποτε, ή ότι για να θεωρηθούν 'Καλλιτέχνες' από τρίτους, θα έπρεπε πρώτα να αποδέχονται κάθε μορφή έκφρασης σαν 'Τέχνη';Εγώ την άποψή μου εξέφρασα απλά, δεν μίλησα ποτέ εξ' ονόματος όλων(όπως εσύ κατάλαβες). Όσο για την ποινικοποίηση που λες, μπορείς να μου πεις και εμένα ακριβώς τι είπα και το είδος της ποινής, μιας και δεν το ξέρω;
Επεξεργασία
Επίσης, είπα ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να κρίνει κάτι(έστω σε σε ένα χ ποσοστό), χωρίς να χρειάζεται να είναι και ο ίδιος αυτό που κρίνει: φυσικά, υπερβολές και άστοχα σχόλια πάντα μπορεί να λεχθούν.
Περί τέχνης και προσβολής συμβόλων [Διάσπαση]