-
Πόσο έκανε Μιχάλη?
-
TO ΕVO αυτου του μηνα γραφει καλα λογια αλλα το συγκρινει με brera και mx5 2.0 που δεν εχουν καμια σχεση. o ανταγωνισμος για μενα ειναι z4 3.0 (ιδια αλογα), ΤΤ 3.2
-
To TT έχει 58 000 και το Ζ4 55 000 και το GT 36 000
-
και το μχ5 εχει 160 αλογα kai h brera 56.000 eyro η 3.2 kai 45 h 2.2 που ειναι εκτος συναγωνισμου.
-
άρα καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει κατηγορία για το GT!!
Τελικά τι χρόνο έκανε στα Μέγαρα??
-
εννοειται οτι δεν υπαρχει κατηγορια σε αυτα τα λεφτα. μονο στην γερμανια υπαρχει που ειναι ολα πιο φτηνα
-
Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
εννοειται οτι δεν υπαρχει κατηγορια σε αυτα τα λεφτα. μονο στην γερμανια υπαρχει που ειναι ολα πιο φτηναΑσε καλύτερα να μη ξέρουμε πόσο πιο φτηνά είναι στο εξωτερικό γιατί θα βάλουμε τα κλάματα ομαδικώς ....
Θα αναφέρω μόνο ότι στο αμέρικα έχει 22000 το gt ,33000 το s2000 και 55000 η mz4 coupe γ*** την φορολογια γ*** -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Τελικά τι χρόνο έκανε στα Μέγαρα??Το GT έκανε 1.13.65 και το ΤΤ 3,2lt Quattro 1.13.50. Οι χρόνοι που έχουν κάνει παλαιότερα οι 4Τ με Ζ4 3,0lt και S2000 είναι 1.11.95 και 1.12.05 αντίστοιχα.
Γενικά πάντως όσον αφορά τα οδικά χαρακτηριστικά γράφουν καλά λόγια για το GT, είναι ρυθμίσιμο και γενικότερα fun to drive. Το μειωνέκτημά του σύμφωνα με το περιοδικό είναι η μαλακή ανάρτηση που μάλλον εξηγεί την επίδοση του στη πίστα.
-
είναι μαλακή η ανάρτηση όντως ...αλλά για τους Ελληνικούς δρόμους..είναι μια χαρά
-
ενταξει ρε παιδια η αναρτηση φτιαχνεται. αν και τα bilstein δινουν μια αισθηση οτι ειναι μαλακα. αλλα δεν γερνει το αυτοκινητο κιολας. ελπιζω δηλαδη.
-
Γέρνει...κανονικά..περίμενα να είναι πιο σκληρό
-
βαλε μια pss9 Και καθαρισες.
-
ναι και άλλα φρένα και πρόγραμμα και ...καθάρισα...
-
Καλωςηρθες στο μαγικο κοσμο του τουρμπισιου....the money pit. κανε καλες επιλογες στην βελτιωση και μετα χαμογελα ολη μερα.
-
βαζεις μια αναρτηση hot bits............... k τελειωσες , δεν σε ακολουθει ΤΠΤ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ .ΤΟ αυτοκινητο ειναι κορυφαιο ψηνεται ενας συγγενης μου να το παρει κ πιστευω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο απλα δεν παιζεται.
-
(μετά να μην αρχισεις να παραπονιεσαι ομως ότι τριζει-κανει-κλάνει το αμαξι....)
για να ειναι από τη μαμά του ετσι,να εισαι 100% σίγουρος οτι κατι ξέρουν κι αυτοι οι δολιοι.
πρωτα μαθαίνουμε να οδηγουμε το αμαξι έτσι οπως ειναι στα όρια του και οταν γινει αυτό (λέω οταν γιατί δεν ειναι ευκολο), τοτε μονάχα ψαχνεις να βρεις καποια υψηλοτερα standards.
εκτος κι αν πριν είχες ήδη boxster,elise,S2000 πχ και το κατεχεις απολυτα το σπορ (και δεδομενου ότι τα ειχες παει στα ορια τους). -
διαφωνω. με μια αναρτηση το αυτοκινητο εχει πολυ περισσοτερο παιχνιδι. το γουσταρεις πιο πολυ σε στροφες και ετσι το μαθαινεις καλυτερα. αυτα απο δικη μου εμπειρια.
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Γέρνει...κανονικά..περίμενα να είναι πιο σκληρόΠαράδεισε, εσύ είσαι που βράδυ ανεβαίνεις την Κηφισίας;;;
btw άσχετο αλλα υπάρχουν κάπου γενικά οι χρόνοι για μέγαρα και Σέρρες για διάφορα αυτοκίνητα;
thnx
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
βαζεις μια αναρτηση hot bits............... k τελειωσες , δεν σε ακολουθει ΤΠΤ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ.Τεκμυριωμένη -σχεδόν επιστημονικά- άποψη...! Μένω έκπληκτος από τη μεστότητα των επιχειρημάτων!
-
Οχι δεν είμαι εγώ
Opel / Vauxhall GT