-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Predator
Μια διευκρινηση: Απο οτι μου ειπε ο Θ. βαλατε τους πρωτους Colombo που ειναι αντιστοιχοι με τους PT50. Δεν ειναι ασυμετροι. Οι δευτεροι οι ασυμετροι ειναι παρομοιοι με τους PT51. Σηκωνει κουβεντα ομως το θεμα και θα ηθελα να τα πουμε απο κοντα. Εχω ηδη μιλησει μαζι του και ισως βρεθουμε απο βδομαδα.το 'αντιστοιχοι' δεν αναφερετε στα επιμερους νουμερα τους διοτι απλα δεν μπορει να γινει συγκρριση παρα μονο με καταλληλο μετρητικο και παλι μπορει να μην καταληξει πουθενα
απλά ο kent δινει τους 50 και 51 με προοπτική να μη χαλασει το power band αλλα τον 51 για λιγο πιο αγριο
και επειδη η διαφορα που ειδαμε ηταν κυρίως πανω απο τις 5000 ειπα οτι ειναι αντιστοιχος με τον 51αυτα
-
Εννοω συμφωνα με τα νουμερα που δινουν οι δυο εταιριες.
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
δυστήχώς δεν υπάρχει δυναμομέτρηση
Δοκίμασε να πας στο Κτίριο Ν!
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
δυστήχώς δεν υπάρχει δυναμομέτρηση
Δοκίμασε να πας στο Κτίριο Ν!
ρεεεεεεε
σας πουλανε φιδιααα ρεεεεεεε
-
Ο χρήστης Χρονομέτρης έγραψε:
εγώ παιδιά δεν εκφέρω άποψη για το θέμα των εκκεντροφόρων.Είμαι απλά άσχετος με τέτοια θέματα.Γενικά είμαι περισσότερο οδηγός και λιγότερο μηχανικός.Ανα πάσα στιγμή μπορώ να ξέρω τί να ζητήσω έστω και στη λεπτομέρεια από ένα αμάξι που οδηγώ για να πηγαίνει πιό γρήγορα σε χρόνους λλά όχι τί ακριβώς να κάνω.
Αναφορικά με το αμάξι μου έχω να πώ τα εξής:Άκουσα πολλούς και με ξεγέλασαν αρκετοί αλλά ευτυχώς με έλάχιστο κόστος για μένα.Το θέμα είναι ότι π.χ. το δικό μου αμάξι ήξερα έπειτα από εμπεριστατωμένη μελέτη που έκανα , ότι είναι πολύ φιμωμένο σε εισαγωγή και εξαγωγή, έχει ένα προκαταλύτη, 2 αισθητήρες λ και 'χειρότερο' πρόγραμμα από το προηγούμενο μοντέλο με αποτέλεσμα να χάνει 10 πραγματικά άλογα και αντίστοιχες επιδόσεις!Εγώ από τότε που πέταξα όλο το φιλτροκούτι και το αντικατέστησα με ένα από τα πιό φτηνά και αποτελεσματικά κιτ χοάνης της Green αλλά και από τότε που έβαλα χειροποίητη Festus ανοξείδωτη από καταλύτη και πίσω καθώς και ένα ρυθμιστή βενζίνης με κοντά 0,5(?) nar παραπάνω , είδα διαφορές της τάξης του 1,5 δευτερολέπτων περίπου πιό χαμηλά σε χρόνους!Μοναδικό παράπονο η αύξηση της απόδοσης σε πολύ υψηλές στροφές και ο κόφτης από νωρίς πιά για να θεωρείτο σε άλλες περιπτώσεις ένας πολύ καλός μαμίσιος κινητήρας και τίποτα άλλο!(αν ήταν). Από εκεί και πέρα αν κατάφερνα να έβγαζα τον προκαταλύτη που είναι κολλημένος στην εισαγωγή και που χρειάζεται άρα αντικατάστασή της αλλά και με ένα χταπόδι θα έβλεπα ακόμα μεγαλύτερη διαφορά!Τί θέλω να πώ?Μην πειράζετε ποτέ το εσωτερικό κινητήρα,προέρχομαι από μεγάλη οικογένεια που ασχολείται με αυτοκινητιστικά και ανταλλακτικά και πραγματικά από τη στιγμή που και λεφτά δε θες να δώσεις αλλά και θές να πειράξεις καπάκια και εκκεντροφόρους και τέτοια , θα γίνεις ο καλύτερος φίλος των συνεργείων!Προσπαθείστε να βελτιώσετε όσο το δυνατόν περιφερειακά και ανώδυνα τον κινητήρα ελαφρώνοντας και το αμάξι και μόνο αν σας περισσεύουν κάντε ό,τι θέλετε!Εξαιρετικά φιλική συμβουλή!Φανταστείτε ότι έπειτα από αρκετό κυνήγι και ψάξιμο έδωσα για τις βελτιώσεις αυτές 165 Ε για εξάτμιση , 10000 δρχ για ρυθμιστή πίεσης και 42000 για το κιτ χοάνης!
Παίξτε με το κράτημα και με τα φρένα και θα με θυμηθείτε!
Φιλιά!
Αλήθεια μεταχειρισμένη εισαγωγή ή κανένα χταποδάκι για το αμάξι μου πού θα μπορούσα να βρώ?Έχετε κανένα τηλ?Εκεί στη Φραντζή βρίσκεις και πόσο θα έκαναν αυτά?Τι αυτοκίνητο έχεις? Εγώ πσάχνω ένα ρυθμιστή πίεσης καυσίμου για το Punto Sporting 1.2 16V, Η τιμή που έδωσες για το ρυθμιστή είναι παραπάνω απο λογική γνωρίζεις αν υπάρχει παρόμοια με την ίδια τιμή για Punto
-
χθες λοιπον το ραλλακι δυναμομετρηθηκε...
οπως εχω προαναφερει προσωπικα δε με απασχολει το νουμερο αλλα η συσχετιση του με αλλα ραλλακια πρωτου και δευτερου σταδιου που μετρονται στο ιδιο δυναμομετρο αυτες τις μερεςυπαρχει λοιπον μια διαφορα προς τα πανω >5 αλογων απο τα καλα 1ου (αυτα δηλαδη με ελαφρως μεγαλυτερο κοστος) και απο τα 2ου (με τεραστια διαφορα κοστους) προς τα κατω 10-15 αλογα
προσωπικα ειμαι ακρως ευχαριστιμενος διοτι το αμαξι ανοιγε χωρις θορυβο σε σχεση με τα αλλα, χωρις να 'ζαλιζεται', χωρις να πεταει διαφορα απο την εξατμιση και κυριως με εντυπωσιακη καμπυλη που ηταν παρα πολυ γεματη και μετα το μεγιστο με το που αρχιζε να πεφτει ξαναισιωνε αμεσως και εγραφε ισχυ...
το νουμερο για τους περιεργους ειναι 146 ιπποι και 16μιση κιλα στις ιδιες στροφες η ροπη και 200 στροφες πιο πανω η ισχυς
προσωπικα θεωρω το νουμερο αισιοδοξο 2-3% αλλα οπως ειπα δεν με πολυενδιαφερειγια βενζινη χρησιμοποιηθηκε η 100αρα ΒΡ
κατι αλλο ενδιαφερον ηταν οτι το σωληνακι των αναθυμιασεων στην εισαγωγη δεν ηταν καλα στερεωμενο και καθε φορα που πεταγοταν κατα την δυναμομετρηση εβγαινε ακαριαια μια τρελη μποχα σαν αμμωνια
θεωρω οτι η αυξηση της καταναλωσης σε ταξιδι αν δεν ειναι στη θεση του πρεπει να ειναι σοβαρη οποτε κοιταξτε το οσοι εχετε βαλει σκουπες κτλαυτα και περιμενω και τα αποτελεσματα στην πιστα την κυριακη για να ολοκληρωθει η αξιολογηση της μετατροπης
-
Ωπα για εξηγησε αυτο με την καταναλωση....
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Ωπα για εξηγησε αυτο με την καταναλωση....αν εννοεις αυτο για τις αναθυμιασεις το συμπερασμα το εβγαλα απο το γεγονος οτι μεσα σε 1' απο την στιγμη που πεταγοταν ολος ο χωρος ειχε βρωμησει σε ανυποφορο βαθμο οποτε η 'παροχη' αναθυμιασεων ειναι σοβαρα μεγαλη
ε, αν σκεφτεις οτι αυτες οι αναθυμιασεις ειναι καυσιμο προφανως πετοντας το στην ατμοσφαιρα αυξανεις την καταναλωση... -
Εχω την εντύπωση οτι αυτο το σωληνάκι είναι αναθυμιάσεις λαδιου και οχι καυσίμου
-
Ο χρήστης pugsang έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι αυτο το σωληνάκι είναι αναθυμιάσεις λαδιου και οχι καυσίμουμου φαινεται χλωμο αλλα στην περιπτωση που ισχυει κατι τετοιο, το λαδι ειναι ακριβοτερο απο το καυσιμο...
παντως εχω την εντυπωση οτι οταν λεμε αναθυμιασεις λαδιου εννοουμαι διαλυμα νερου-καυσιμου στο λαδι το οποιο εξατμιζεται οταν ζεσταθει το λαδι αφου εχει χαμηλοτερο σημειο βρασμου
θα το ψαξω
-
Παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!
Αυτό με τις αναθυμιάσεις βγάζει πολύ γέλιο.
Λίγη προσοχή πριν να μιλήσουμε δε βλάπτει πόσο μάλλον όταν δίνουμε και συμβουλές. -
Υπάρχουν διάφορα σωληνάκια στην εισαγωγή. Ενα είναι των αναθυμιάσεων του λαδιού, το οποίο το βλέπω δύσκολο να είχε οποιοδήποτε αποτέλεσμα στη λειτουργία του κινητήρα. Τα υπόλοιπα πρέπει να είναι για διάφορους αισθητήρες της ECU (πχ. MAP), οπότε αν είχε φύγει ένα τότε μάλλον είχες λάθος λειτουργία της ECU.
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!
Αυτό με τις αναθυμιάσεις βγάζει πολύ γέλιο.
Λίγη προσοχή πριν να μιλήσουμε δε βλάπτει πόσο μάλλον όταν δίνουμε και συμβουλές.εχεις δικιο
ειναι οπως ακριβως το περιγραφεις
δεν χρειαστηκε καν να το ψαξω
μολις διαβασα την εξηγηση που δινεις καταλαβα πως λειτουργει... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχουν διάφορα σωληνάκια στην εισαγωγή. Ενα είναι των αναθυμιάσεων του λαδιού, το οποίο το βλέπω δύσκολο να είχε οποιοδήποτε αποτέλεσμα στη λειτουργία του κινητήρα. Τα υπόλοιπα πρέπει να είναι για διάφορους αισθητήρες της ECU (πχ. MAP), οπότε αν είχε φύγει ένα τότε μάλλον είχες λάθος λειτουργία της ECU.το συγκεκριμενο σωληνακι ενωνει το καπακι του εκκ. εισαγωγης και τον σωληνα μεταξυ σκουπας και πεταλουδας
υπαρχουν κιαλλα
ενα νομιζω ενωνει το ιδιο σημειο με μετα την πεταλουδα (δεν το εχω μπροστα μου)
βασικα μονο δυο υγρα υπαρχουν μεσα στη μηχανη, το καυσιμο και το λιπαντικο
να ειναι λιπαντικο και να κατευθηνεται στην εισαγωγη για καψιμο μου φαινεται χλωμο οποτε μενει το καυσιμο...οπως ειπα θα το ψαξω
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
να ειναι λιπαντικο και να κατευθηνεται στην εισαγωγη για καψιμοΈτσι όπως το περιγράφεις αυτό φαίνεται να είναι. Για την ακρίβεια οι αναθυμιασεις του λαδιου (και υγρασία από συμπύκνωση και κατάλοιπα/πρόσθετα κ.λ.π.) ... Τώρα γιατί μύριζε αμμωνία ;..... τι να σου πώ....
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
να ειναι λιπαντικο και να κατευθηνεται στην εισαγωγη για καψιμο μου φαινεται χλωμοΚαι όμως: είναι οι αναθυμιάσεις (λιπαντικό σε αέρια φάση) του λιπαντικού, οι οποίες πρέπει κάπως να διαφεύγουν από το σύστημα λίπανσης (από το καπάκι του εκκεντροφόρου, που είναι το υψηλότερο σημείο του κινητήρα). Αυτές συνήθως οδηγούνται πίσω στην εισαγωγή για κάψιμο, ώστε να μην επιβαρύνεται το περιβάλλον. Στα αγωνιστικά πολλές φορές οδηγούνται σε ένα εξωτερικό κουτί υποδοχής τους. Αλλά είναι απίθανο να έχει οποιαδήποτε επίδραση σαν αυτή που αναφέρεις το να φύγει το σωληνάκι αυτό.
Τα άλλα σωληνάκια που ανέφερα ενώνουν την εισαγωγή αέρα (plenum chamber, πως λέγεται στα Ελληνικά ? ) και όχι το καπάκι του εκκεντροφόρου με αισθητήρες όπως ο ΜΑΡ.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
να ειναι λιπαντικο και να κατευθηνεται στην εισαγωγη για καψιμο
Έτσι όπως το περιγράφεις αυτό φαίνεται να είναι. Για την ακρίβεια οι αναθυμιασεις του λαδιου (και υγρασία από συμπύκνωση και κατάλοιπα/πρόσθετα κ.λ.π.) ... Τώρα γιατί μύριζε αμμωνία ;..... τι να σου πώ....
η αμμωνια που λεω ειναι η κοντινοτερη μυρωδια που μου ειρθε εκεινη τη στιγμη...
ποια ακριβως ηταν η χημικη συσταση δεν μπορω να πω οτι καταλαβα -
Ο χρήστης predator έγραψε:
η αμμωνια που λεω ειναι η κοντινοτερη μυρωδια που μου ειρθε εκεινη τη στιγμη...
ποια ακριβως ηταν η χημικη συσταση δεν μπορω να πω οτι καταλαβαΑυτό εννοούσα, αλλοιώς θα ήσουν πολύτιμος ... στα χημικά εργαστήρια
-
predator, δεν μπορώ να καταλάβω με ποιον τρόπο μπορεί να βρεθεί καύσιμο μέσα στο κάρτερ του λαδιού....μπορείς εσύ;
Οι συγκεκριμένες αναθυμιάσεις προέρχονται από όσα ξέρω, βασικά από το λάδι, + ότι μπορεί να ακακατεύτηκε και να εξατμίστηκε. (νερό; βρώμες;
παραφλού; -> μοιάζει λίγο με αμμωνία η μυρωδιά του ...)
Πάντως το συγκεκριμένο σωληνάκι μάλλον κακό κάνει στην απόδοση ενός κινητήρα και προφανώς και στην κατανάλωσή του, μιας και στα περισσότερα αγωνιστικά καταλήγει σε ένα απομονωμένο ξεχωριστό κάρτερ το οποίο κάθε τόσο καθαρίζεται...Πάντως για να βγαίνει από εκεί καύσιμο το βρίσκω λίγο χλωμό...εως άσπρο. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά είναι απίθανο να έχει οποιαδήποτε επίδραση σαν αυτή που αναφέρεις το να φύγει το σωληνάκι αυτό.
δηλαδη την αυξηση της καταναλωσης ?
προφανως αν ειναι λαδι δεν αυξανει την καταναλωση βενζινης
αλλα τοτε θα επρεπε να τρωει λαδι τοσο ωστε να χρειαζεται ανεφοδιασμος
εισαι σιγουρος οτι αυτο που ονομαζουμε αναθυμιασεις λαδιου ειναι λαδι ??
Βελτίωση πρώτου σταδίου. Μια άλλη άποψη