Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 33
    • 34
    • 6 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koumi last edited by

      και τότε ποιά έιναι?

      και εμένα στο google για 207 rallye αυτή μου πετάει!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης koumi έγραψε:
        και τότε ποιά έιναι?

        Το 207 'RCup', με φαρδιά μετατρόχια, κλπ.

        http://xs116.xs.to/xs116/07220/207_s7538hm.jpg

        Όμοιο εξωτερικά με αυτό που έκανε την εμφάνισή του και στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου στο Ελληνικό ως 207 S2000 (η αγωνιστική έκδοση με τετρακίνηση & 2λιτρο ατμοσφαιρικό 280 ίππων).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanix last edited by

          Εδω εχει ESP και μας πειραξαν τα αλλα που οντως ειναι εκτος φιλοσοφιας ραλυ!

          ΕΞΩ ΤΑ ESP AΠΟ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Δεν είναι κακό το ESP, κακό είναι να μην απενεργοποιείται πλήρως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Tι σχέση έχει αυτό ρε Θάνο; Απενεργοποιείται πλήρως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanix last edited by

                Kαποια πραγματα ειναι θεμα φιλοσοφιας...ραλύ με esp δεν παει οτι και να κανουμε...θες απενεργοποιησημο esp ?παρε gt η rc...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Γιατί δεν πάει Θάνο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanix last edited by

                    Γιατι ντινο ετσι που εχουν κανει τα αμαξια με τα ηλεκτρονικα το μονο που δεν κανει το αυτοκινητο ειναι να οδηγαει μονο του...
                    Οποτε θελω να ανοιγω τους υαλοκαθαριστηρες και τα φωτα οποτε θελω εγω και δεν θελω να μου κανει κουμαντο το αμαξι σε τετοια απλα θεματα...

                    Kαι για να πω γιατι δεν παει το esp...δεν παει γιατι αυτος που θα παρει το ραλύ θα το εχει κλειστο οποτε ειναι σαν να κοροιδευομαστε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Τεσπα μεγάλη κουβέντα αλλα και εγώ πιστεύω ότι απο την στιγμή που υπάρχει η έκδοση GT, θα μπροούσε η έκδοση rallye να είναι όσο γυμνη.....ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ γίνεται! Αν ήταν 100% off το esp....τελος πάντων ας έμπαινε....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης Thanix έγραψε:
                        Γιατι ντινο ετσι που εχουν κανει τα αμαξια με τα ηλεκτρονικα το μονο που δεν κανει το αυτοκινητο ειναι να οδηγαει μονο του...
                        Οποτε θελω να ανοιγω τους υαλοκαθαριστηρες και τα φωτα οποτε θελω εγω και δεν θελω να μου κανει κουμαντο το αμαξι σε τετοια απλα θεματα...

                        Kαι για να πω γιατι δεν παει το esp...δεν παει γιατι αυτος που θα παρει το ραλύ θα το εχει κλειστο οποτε ειναι σαν να κοροιδευομαστε...

                        Όσον αφορά τα φώτα, εφόσον υπάρχουν ζώα που μπαίνουν σε τούνελ και δεν τα ανάβουν, δεν φταίει κανείς άλλος.

                        Στο esp τώρα. Όσο καλός οδηγός και αν είσαι, όσο τεταμένη και αν έχεις την προσοχή σου, θα το κάνεις το λάθος εκεί που δεν το περιμένεις. Όχι τόσο όταν στρίβεις στον Ταξιάρχη ή στις Σέρρες, αλλά όταν γυρνάς από την δουλειά το βράδυ κουρασμένος. Και θα είσαι με τον ράλο τότε. Οπότε κάτι το οποίο μπορεί να σώσει σε ενδεχόμενη μαλακία ΔΕΝ είναι κακό, εφόσον βέβαια μπορείς να το στείλεις για ύπνο όποτε το επιθυμείς. Και είσαι λάθος όταν λες ότι θα το έχει συνέχεια στο off. Ο Στέλιος (ή ο κάθε στέλιος) κάνει όλα του τα χιλιόμετρα σε τέζα ρυθμούς; Δεν νομίζω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanix last edited by

                          εχουμε διαφορα αποψεων σε καποιους τομεις
                          συμφωνω σε καποια που λες!

                          αν βγει ραλύ θα ειναι μεσα στις επιλογες μου για να το αγορασω...αλλα αν βγει ετσι (οχι οτι ειναι λαθος) δεν θα το κοιταξω καν...

                          Ισως δεν μπορεις να με καταλαβεις μεσα απο ενα ποστ που στελνω οποτε γιαυτο εχουμε διαφωνια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Ντινε, Αν το 106 είχε ESP, ελάχιστοι θα είχαν σωθει....γιατί όταν πας σβέλτα και πάνω το βγάζεις το esp! Οποτε....μόστρα το esp σε τέτοιο αμαξι, που θες να παίξεις με τοποθετηση κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Εγώ μια τυρόπιτα θα την έτρωγα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanos last edited by

                                Όποιος θέλει το 207 Rallye πάει να πει ότι είναι καυλωμένος.

                                Αν αυτό ισχύει, παίρνεις το rallye και το γδύνεις από όσα πράγματα δεν θες…

                                Μονώσεις, εμπρός καθίσματα (βάζεις κανονικά μπακετ) μοκέτες, ταπετσαρίες (η peugeot sport έχει κάτι μούρλια από carbon στα 380 ευρώ η μία) και έτσι αφαιρείς ίσα με 200 κιλά…

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Ρε μαστορη εδω βγάζουμε βάρος απο τα 950- κιλα που ηταν το 106....δεν θα το καναμε στο 207? Αλλο το ένα κα ιάλλο το άλλο ομως.

                                  Αν θυμασαι υπήρχε εκδοση 106 rallye, τελειως γυμνη στα 3 εκ 700 χιλιαδες δρχ....ε ας βγάλουν κάτι γυμνο σε σχέση με την εποχή παντα.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Μα εκεί θέλω να καταλήξω…

                                    Αφού δεν το κάνει το ίδιο το εργοστάσιο ας το κάνει ο εκάστοτε κάτοχος του, που τον ενδιαφέρει. Ούτε δύσκολό είναι, ούτε πολύπλοκο και ας αφήσει το εργοστάσιο να κουρεύεται.

                                    Απλά από το 106 δεν έχεις πολλά να βγάλεις… Αφού με τα σημερινά δεδομένα είναι άδειο… από το 207 έχεις να βγάλεις πάρα πολλά και φυσικά να χάσεις πάρα πολλά κιλά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stayrros46 last edited by

                                      Ώπα κάτσε!
                                      Ευχαρίστως κάποιος να τα πετάξει αλλά μην τα έχει χρυσοπληρώσει αυτά που θα πετάξει!
                                      Δεν παίρνεις ένα αυτοκίνητο τίγκα στον εξοπλισμό για να γδύσεις!
                                      Κ επίσης όσα κ να βγάλεις το βάρος δραματικά δε μειώνεται

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
                                        Κ επίσης όσα κ να βγάλεις το βάρος δραματικά δε μειώνεται

                                        Ειδικά στο 207 που το έξτρα βάρος δεν προέρχεται από τις τρομερές και φοβερές μονώσεις και τις ταπετσαρίες. Τι θα βγάλεις δηλαδή? Πίσω καθίσματα, μοκέτες, επενύσες από τις πόρτες άντε κι από την οροφή (!) και μετά... τι? Ηχεία? Πλαστικά καλύματα και το τζαμάκι απ' το καντράν?!... Θα το ξεφτιλίσεις και σιγά τα κιλά που θα γλιτώσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Εντάξει ρε παιδιά δεν είναι δα τόσο τραγικά τα πράγματα...και εξηγούμαι:

                                          το 106 Ραλί ήταν 950 κιλά και απέδιδε 120 άλογα δηλ έχουμε 7,92κιλά ανα ίππο.
                                          το 207 GT είναι 1350 κιλά και αποδίδει 150 άλογα ήτοι 9 κιλά ανα ίππο.

                                          Υπάρχει μια μικρή διαφορά αλλά υπάρχει επίσης διαφορά στην ροπή που μετρά σε αυτές τις σπορτίφ καταστάσεις. Και όταν έχεις 25 κιλά ροπής από τις 1400 στροφές ε όπως και να το κάνουμε έχεις ένα προβάδισμα.

                                          άποψή μου.

                                          edit : επίσης μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για διαφορετικό εντελώς αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας...άλλο 106 άλλο 207.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            elteo δεν είναι θέμα διαφοράς στα kg/ps.

                                            Είναι θέμα της χαοτικής διαφοράς στη φιλοσοφία.

                                            Βάσει δικών μου κριτηρίων το 207GT είναι ένα μετριότατο (έως κακό)γρήγορο χάτσμπακ...Απλώς ουδεμία σχέση με Rallye, 106 ή 306...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 6 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr