Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία περί ABS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία περί ABS
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    33
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Επειδή έχουμε μια διαφωνία με τον Κάβουρα θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο εξής:
      Το ABS παύει να λειτουργεί κάτω από κάποια ταχύτητα; Αν δηλαδή κινείσαι σε ένα δρόμο με πολύ χαμηλή πρόσφυση με 5-10 χλμ/ώρα και πατήσεις το φρένο το ABS θα ενεργοποιηθεί ή όχι; Θα σταματήσεις δηλαδή ύστερα από μια χ απόσταση έχοντας μπλοκαρισμένους τροχούς και χωρίς το ABS να το αντιλαμβάνεται ή θα προσπαθεί το ABS να εμποδίσει το μπλοκάρισμά τους ίσως και χωρίς αποτέλεσμα. Προσοχή στο ότι αναφέρομαι σε πάτημα του φρένου σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι σε εξέλιξη φρεναρίσματος που έχει ξεκινήσει με μεγάλη ταχύτητα.

      Εγώ πιστεύω ότι το ABS δεν απενεργοποιείται ποτέ, απλά ίσως να μην είναι αποτελεσματικό, ενώ ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Επειδή έχουμε μια διαφωνία με τον Κάβουρα θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο εξής:
        Το ABS παύει να λειτουργεί κάτω από κάποια ταχύτητα; Αν δηλαδή κινείσαι σε ένα δρόμο με πολύ χαμηλή πρόσφυση με 5-10 χλμ/ώρα και πατήσεις το φρένο το ABS θα ενεργοποιηθεί ή όχι; Θα σταματήσεις δηλαδή ύστερα από μια χ απόσταση έχοντας μπλοκαρισμένους τροχούς και χωρίς το ABS να το αντιλαμβάνεται ή θα προσπαθεί το ABS να εμποδίσει το μπλοκάρισμά τους ίσως και χωρίς αποτέλεσμα. Προσοχή στο ότι αναφέρομαι σε πάτημα του φρένου σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι σε εξέλιξη φρεναρίσματος που έχει ξεκινήσει με μεγάλη ταχύτητα.

        Εγώ πιστεύω ότι το ABS δεν απενεργοποιείται ποτέ, απλά ίσως να μην είναι αποτελεσματικό, ενώ ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by

          Επειδή έχουμε μια διαφωνία με τον Κάβουρα θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο εξής:
          Το ABS παύει να λειτουργεί κάτω από κάποια ταχύτητα; Αν δηλαδή κινείσαι σε ένα δρόμο με πολύ χαμηλή πρόσφυση με 5-10 χλμ/ώρα και πατήσεις το φρένο το ABS θα ενεργοποιηθεί ή όχι; Θα σταματήσεις δηλαδή ύστερα από μια χ απόσταση έχοντας μπλοκαρισμένους τροχούς και χωρίς το ABS να το αντιλαμβάνεται ή θα προσπαθεί το ABS να εμποδίσει το μπλοκάρισμά τους ίσως και χωρίς αποτέλεσμα. Προσοχή στο ότι αναφέρομαι σε πάτημα του φρένου σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι σε εξέλιξη φρεναρίσματος που έχει ξεκινήσει με μεγάλη ταχύτητα.

          Εγώ πιστεύω ότι το ABS δεν απενεργοποιείται ποτέ, απλά ίσως να μην είναι αποτελεσματικό, ενώ ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Χμμ...ας γράψω κάτι από την ιστορία.Η όλο φάση ξεκίνησε όταν πατώντας φρένο με πολύ λίγα (5-10) km/h στην κατηφόρα που μπαίνει στο parking μας στην Αθήνα, κατεβαίνοντας και πατώντας απότομα το φρένο, μπλοκάρουν οι τροχοί (χωρίς να ενεργοποιείται το abs) και το αμάξι τραβάει δεξιά (λόγω των ραβδώσεων στα πλακάκια).Να σημειωθεί ότι το τράβηγμα είναι τόσο έντονο που παρότι έχει φάρδος 3m+ έχει τύχει οριακά να μην βρω στην δεξιά πλευρά του τοίχο (παρότι ήμουν πριν κολλημένος -επιτηδες- στην αριστερή πλευρά)

            Το θέμα είναι ότι δεν το κάνει μόνο με το δικό μου αμάξι (Golf IV) αλλά και με της μάνας μου (Golf V) και με του πατέρα μου (Mercedes C-class) και με του αδερφού μου (Seat Ibiza facelift), εξού και η γενίκευση του παρακάτω συμπεράσματος:

            Προσωπικά πιστεύω ότι είτε σκόπιμα δεν λειτουργεί στις τόσο μικρές ταχύτητες είτε δεν έχουν τόσο καλή ακρίβεια οι σένσορες του abs ώστε να καταλάβουν τη διαφορά περιστροφής του τροχού με πx 5km/h και 0km/h.

            ΥΓ:Ακούμε γνώμες για να μην σφαχτούμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntofato last edited by

              Σε πολύ παλιά συστήματα μπορεί να γινόταν αυτό...πριν το 90 εννοώ. Για τα μετά δεν ισχύει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                Σε πολύ παλιά συστήματα μπορεί να γινόταν αυτό...πριν το 90 εννοώ. Για τα μετά δεν ισχύει.

                Μιλάω για αμάξια αγοράς 1999 (Golf IV), 2004 (Golf V), C-class(2001), ibiza (2006)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                  Σε πολύ παλιά συστήματα μπορεί να γινόταν αυτό...πριν το 90 εννοώ. Για τα μετά δεν ισχύει.

                  Τι εννοείς με το 'μπορεί να γινόταν αυτό;'
                  Το να απενεργοποιείται το ABS στις μικρές ταχύτητες λόγω προγραμματισμού του ή απλά το να μην είναι ικανό να τις αναγνωρίσει λόγω ακρίβειας αισθητήρων;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Σε μένα πάντως δουλεύει κανονικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      Σε μένα πάντως δουλεύει κανονικά.

                      Τι θέλει να πει ο ποιητής?Το έχεις δοκιμάσει ή...εικάζεις?
                      Γιατί κι εμένα με σχετικά αρκετά km/h πχ 50-100, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο...

                      ΥΓ:Για φρενάρισμα σε πολύ μικρές ταχύτητες αναφερόμαστε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Σε μένα πάντως δουλεύει κανονικά.

                        Kαι σε μένα. Ειδικά με τα turanza που είχα, σε κάθε φανάρι στο τέλος έμπαινε το abs αν τσαρούχωνα (v

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          v-silis last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          Σε μένα πάντως δουλεύει κανονικά.

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            farmakopoios last edited by

                            Και στο G.Punto επισης σε πλακακια πανω στην πυλωτη οταν καμια φορα μαλακιζομαι και το σταματαω αποτομα(περιπου με 10km/h) μπαινει το ABS κανονικα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
                              Και στο G.Punto επισης σε πλακακια πανω στην πυλωτη οταν καμια φορα μαλακιζομαι και το σταματαω αποτομα(περιπου με 10km/h) μπαινει το ABS κανονικα..

                              Μήπως πρέπει να τα πετάξουμε και τα 4 αμάξια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                Σε μένα πάντως δουλεύει κανονικά.

                                Τι θέλει να πει ο ποιητής?Το έχεις δοκιμάσει ή...εικάζεις?
                                Γιατί κι εμένα με σχετικά αρκετά km/h πχ 50-100, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο...

                                ΥΓ:Για φρενάρισμα σε πολύ μικρές ταχύτητες αναφερόμαστε...

                                Προφανώς και μου έχει συμβεί.
                                Χτές το βράδυ μου το έκανε πάλι σε γνωστό σημείο κοντά στο σπίτι μου. Και ναι είχα σταματήσει. Έφυγε ο μπροστινός μου και ξανασταμάτησα και εγώ γιατί έχει STOP. To σημείο είναι κατηφορικό με περίεργη κλίση στην μια μεριά ( αριστερή ) και ανομοιόμορφο οδόστρωμα ενώ η ταχύτητα μου ήταν όση πρόλαβε να αναπτύξει το αμάξι με νεκρά διανύοντας μια απόσταση 5-6 μέτρων. Τα μπλοκαρίσματα είναι καθημερινό φαινόμενο στο συγκεκριμένο σημείο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Οι κατασκευαστές ρυθμίζουν το ABS να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μεταξύ 4-8 χλμ. περίπου.
                                  Αυτό γιατί είναι υπολογισμένο ότι με την τριβή του μπλοκαρισμένου τροχού, το αυτοκίνητο έχει μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης , ειδικά στο χιόνι/χαλίκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Διφορούμενες οι απαντήσεις

                                    Πώς γίνεται οι κατασκευαστές να ρυθμίζουν το ABS έτσι ώστε να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μεταξύ 4-8 χλμ/ώρα (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΒΑΣΙΛΗ) και την εμπειρία του κάβουρα, πολλοί όμως άλλοι (μεταξύ αυτών και εγώ) να έχουμε νοιώσει την επέμβαση του ABS σε αντίστοιχη περίπτωση;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Παραφυσικά φαινόμενα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                        Διφορούμενες οι απαντήσεις

                                        Πώς γίνεται οι κατασκευαστές να ρυθμίζουν το ABS έτσι ώστε να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μεταξύ 4-8 χλμ/ώρα (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΒΑΣΙΛΗ) και την εμπειρία του κάβουρα, πολλοί όμως άλλοι (μεταξύ αυτών και εγώ) να έχουμε νοιώσει την επέμβαση του ABS σε αντίστοιχη περίπτωση;

                                        Μήπως γιατί χωρίς να το καταλαβαίνουν κινούνται με περισσότερο από 4-8km/h?(λέω ένα ενδεχόμενο )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις εύκολα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ...
                                          Επειδή η επιβράδυνση του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από την επιτάχυνση, στα περισσότερα αυτοκίνητα το ταχύμετρο αργεί να ανταποκριθεί -ειδικά σε αυτές τις πολύ χαμηλές ταχύτητες- για λόγους που συνήθως έχουν αν κάνουν με την κατασκευή του. Πχ. είναι προτιμότερο να 'διαβάζει' με μια μικρή καθυστέρηση προς το τέλος της διαδρομής του, παρά να φτάνει απότομα στο stop της διαδρομής του με κίνδυνο μηχανικής φθοράς.

                                          Ετσι νομίζεις ότι οι τροχοί μπλόκαραν πχ. στα 10 χλμ. αλλά η πραγματική ταχύτητα είναι πχ. 5 χλμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                            Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις εύκολα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ...
                                            Επειδή η επιβράδυνση του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από την επιτάχυνση, στα περισσότερα αυτοκίνητα το ταχύμετρο αργεί να ανταποκριθεί -ειδικά σε αυτές τις πολύ χαμηλές ταχύτητες- για λόγους που συνήθως έχουν αν κάνουν με την κατασκευή του. Πχ. είναι προτιμότερο να 'διαβάζει' με μια μικρή καθυστέρηση προς το τέλος της διαδρομής του, παρά να φτάνει απότομα στο stop της διαδρομής του με κίνδυνο μηχανικής φθοράς.

                                            Ετσι νομίζεις ότι οι τροχοί μπλόκαραν πχ. στα 10 χλμ. αλλά η πραγματική ταχύτητα είναι πχ. 5 χλμ.

                                            Να ένας ακόμα λόγος που δεν είχα σκεφτεί...(είχα προσέξει ότι σε βίαιη επιβράδυνση προς το τέλος η βελόνα σα να κινιόταν πιο αργά κι ενώ το αμάξι σχεδόν είχε ακινητοποιηθεί, έγραφε παραπάνω km/h, αλλά υπέθετα ότι είναι η ιδέα μου.Χαίρομαι που έμαθα ακόμα κάτι...παρότι σχεδόν άσχετο με το αρχικό ερώτημα )

                                            ΥΓ:υπάρχουν αμάξια που το καντράν-βελόνα των χιλιομέτρων δουλεύει έτσι ώστε να δείχνει πάντα τη 'σωστή' ταχύτητα?(πχ ηλεκτρονικά?Αν κι αυτά ακόμα έχουν χρονοκαθυστέρηση στην αναγραφή τιμής. )

                                            ΥΓ2:Ξαναλέω γι'αυτούς που βαριούνται να διαβάσουν προηγούμενα posts, ότι το αρχικό ερώτημα είναι:το abs σε φρενάρισμα με πολύ μικρή ταχύτητα (5-10km/h) δουλεύει ή όχι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr