-
Kalispera se olous,
psaxno gia aytokinito sta 1600cc mexri maximun 15000€.
Exo dei to Ford Fiesta 1.6 Ghia kai skeftomai na katalikso se ayto.
Exete na proteinetai kapoio allo?Thanks
Dionisis -
Kalispera se olous,
psaxno gia aytokinito sta 1600cc mexri maximun 15000€.
Exo dei to Ford Fiesta 1.6 Ghia kai skeftomai na katalikso se ayto.
Exete na proteinetai kapoio allo?Thanks
Dionisis -
Kalispera se olous,
psaxno gia aytokinito sta 1600cc mexri maximun 15000€.
Exo dei to Ford Fiesta 1.6 Ghia kai skeftomai na katalikso se ayto.
Exete na proteinetai kapoio allo?Thanks
Dionisis -
enno 15000 euro vevaia...
-
μεσαιο η μικρο ψαχνεις? το 206 ειναι καλη λυση στα 1600 μια που ειπες φιεστα...μετα στιλο,ξαρα...
-
Εξαρτάται από τις προτεραιότητες που δίνεις!
Εγώ ψάχνω π.χ. για VTi 98-99-00!
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ...ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ!
-
Το γεγονός ότι είναι ένα ολοκαίνουριο αμάξι με νέο σασί,δυναμικά χαρακτηριστικά και αξιοπιστία αλλά και με καλή τιμή μεταπώλησης,το κάνει ελκυστικό!Το υποκειμενικό θέμα της εμφάνισης μόνο μένει...που δεν είναι και ό,τι ελκυστικότερο!
-
σχετικά με το θέμα της μεταπώλησης, είμαι της άποψης πως συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων είναι σαφώς πιο εμπορικά με συγκεκριμένους κινητήρες
στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων όπως το fiesta νομίζω πως η οροφή θα έπρεπε να είναι τα 1400 κ.εκ, ένας κινητήρας 1600 είναι λιγότερο οικονομικός τόσο σε κατανάλωση καυσίμου όσο και από την πλευρά του κόστους συντήρησης, συνεπώς δεν είναι συμβατός με τον χαρακτήρα ενός τέτοιου οχήματος (και φαίνεται αυτό στην τιμή και την ευκολία της μεταπώλησης)
αν η λογική σου είναι 'αρκετά κυβικά/ίπποι σε χαμηλή τιμή' ψάξε σε κορεάτικες προτάσεις ή σε κάποια έκδοση της Skoda
αλλιώς στα Ε15,000 θα έλεγα Honda Jazz (καλός κινητήρας, οικονομία, ποιότητα υλικών και πολύ καλοί χώροι) ή άλλα οχήματα στη μικρή κατηγορία με κινητήρες έως 1400 κ.εκ.
-
Citroen Xsara 1.6 VTR.Συμφωνα με τους καταλογους των 4Τ 15.035Ε.Κατα τη γνωμη μου πολυ καλη λυση και σε κινητηρα και σε χωρους και σε οδικη συμπεριφορα.Καλο ψαξιμο και καλοριζικο οποιο τελικα αγορασεις..................
-
Psaxno gia mikri katigoria, 3thiro se ayta ta kyvika + lefta, kainourgio.
Ypopsin mou exo ektos apo to Fiesta, ta Renault Clio, Fiat Punto, Opel Corsa, Seat Ibiza.Tha ithela tin gnomi sas.
Thanks.
-
Αν δεν πάρεις Fiesta, πάρε Clio ή 206. Τα Fiesta και Clio έχουν πάντως την καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και είναι οι σίγουρες λύσεις. Όποιο πάντως από τα τρία και να πάρεις, δε θα απογοητευθείς. Κάθε άλλο.
-
Εχεις δεί τον ... φονέα γιγάντων???
SEAT IBIZA 1.4i 101PS
-
αν θέλεις τρίθυρο περίμενε λίγο να πάρεις το Corsa μετά το facelift του Σεπτεμβρίου, θα μείνει στην αγορά σε αυτή τη μορφή για άλλα τρία χρόνια τουλάχιστον, το Clio είναι το αποτέλεσμα ΤΡΙΤΟΥ facelift που σημαίνει πως πλησιάζει η ώρα του, ενώ τα πρώτα σχέδια του 207 που θα αντικαταστήσει το 206 κυκλοφορούν ήδη στο διαδύκτιο
έναντι του Clio έχει καλύτερους χώρους (με διαφορά για τους πίσω) και σαφώς καλυτερη ποιότητα κατασκευής και υλικών ενώ το κόστος ανταλλακτικών και service είναι χαμηλότερο, μειονεκτεί στο στήσιμο και την άνεση των καθισμάτων και στις επιδόσεις οριακά...το οριακά το λέω επειδή το Corsa έχει μάλλον καλύτερες ρεπρίζ
το 206 τώρα στα 1.6 μάλλον με τα Ε15,000 είσαι στο όριο, αξιόλογο άλλα πλησιάζει σιγά σιγά στο τέλος του κύκλου του στην αγορά, υστερεί στην ποιότητα των υλικών, ως προς το 1.6 κινητήρα στην κατηγορία τα είπαμε και πιο πάνω
τα υπόλοιπα δεν τα έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη..πολύ καλά λόγια λέγονται για το fiesta ναι αλλά μόνο με 1.6, οι άλλοι κινητήρες απλά είναι ανεπαρκείς..για το 1.6 σε τέτοιο αυτοκίνητο τα είπαμε
καλά καλά σταματάω γιατί θα καταλήξω γραφικός πάντως θα έβλεπα και Jazz για χώρους και ποιότητα (αν και όχι τρίθυρο), ίσως και Punto σε low budget (άλλοι το λένε value for money)
καλή επιλογή πάντως
-
παρε ASTRA sport, 15300. Αξιοπιστια, γερμανος και χωρις παιδικες ασθενιες. Εχει και εχτρα εκπτωση τωρα. θα εισαι φονεας ασφαλτων.
-
Tο ASTRA έχει το ενα πόδι στον τάφο αφού αντικαθίσταται τον επόμενο χρόνο. Τι να το κάνει να χάσει το 40% της αξιας του μέσα σε ένα χρόνο..
Οσο για το φονέα ασφάλτου επέτρεψέ μου να έχω καποιες αμφιβολίες
-
Με 1500 ευρο του βαζεις αλλα 30 αλογα και ετσι γινεσαι ΦΟΝΕΑΣ ΑΣΦΑΛΤΩΝ
-
Ο χρήστης pstamat έγραψε:
Με 1500 ευρο του βαζεις αλλα 30 αλογα και ετσι γινεσαι ΦΟΝΕΑΣ ΑΣΦΑΛΤΩΝΚαι δεν μού λες οταν φτάσεις τα 120 άλογα πως θα σταματάει ο 'φονέας ασφάλτου' με τα ταμπούρα πίσω ?? .
Με λιγα λόγια εφόσον ο ανθρωπος θελει ενα μικρό καινούργιο αυτοκινητο καλύτερα να μην μπλέξει με μετατροπές και παλαιά μοντέλα και να πάρει κατι ολοκληρωμένο. Και οταν με το καλό ζητήσει το παραπάνω, το Ibizaki θα μπορεί με μια καλή μετατροπή να του το δώσει (120 -180 άλογα) και μάλιστα με ενα πολύ στιβαρό και άκαμπτο αμαξωμα που θα εξακολουθήσει να στρίβει και να φρενάρει χωρίς πρόβλημα.
-
Αν αρχισουμε με τα '1500 επιπλεον το κανεις φονεα κτλ...' δε φτανουμε πουθενα....
Και το ιμπιζα πλεον με 1500 φτανει τα 125 αλογα (Seat Force), ενω υπαρχει και το νεο Punto HGT με τα 130 αλογα και συμφερουσα τιμη...
-
συγγνώμη...είπε πουθενά ο φίλος μας πως θέλει μια φάρμα άλογα...καυτές σέλλες...τεράστια δισκόφρενα και εξάτμιση μπουρί?
μην τον αγριεύετε βρε τον άνθρωπο
-
Pes ta re theios ....
Ego aytokinito zitisa oxi ton KIT tou Ippoti tis Asfaltou!
Ti proteinetai na agoraso?