-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Κανείς και ποτέ, δεν αγόρασε μια AR , βασιζόμενος σε απολύτως ορθολογιστικά κριτήρια και δε θα το κάνει ούτε και τώρα.
Τελικά έχω την εντύπωση πως αυτή η καραμέλα είναι η πιο δημοφιλής στους κύκλους των Alfisti. Όταν αυτή πάψει θα μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως μια Alfa Romeo είναι ανώτερη του ανταγωνισμού, μέχρι τότε λοιπόν...
Δε νομίζω ότι είναι θέμα καραμέλας.
Σημασία έχει, εάν ισχύει ή όχι. Προσωπικά νομίζω ότι ισχύει.
-
Διαφωνώ, μερικά χρόνια πριν, κάποιοι από εμάς έπερναν την 147 πρώτης γενιάς που με καθαρά ορθολογιστικά κριτήρια ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας για αρκετό καιρό, το ίδιο ίσχυε και για την 156 1ης γενιάς. Δύο κορυφαία μοντέλα που κράτησαν την Alfa Romeo δίκαια ζωντανή.
Σήμερα οι 159 - Brera πόσο αξίζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό? Τόσο που σε πολύ σύντομο χρόνο από την αρχική κυκλοφορία τους, η ίδια η εταιρία προσπαθεί να κάνει αλλαγές στο σασί μπας και βελτιωθούν κάπως οι επιδόσεις τους. Η οδική συμπεριφορά πάντως δεν βελτιώνεται. Η Audi και η Mercedes όσο πάνε και δίνουν πιο σπορ χαρακτήρα στα μοντέλα τους ενώ η Alfa Romeo γίνεται Mercedes στην θέση των Mercedes. Ευτυχώς που ο σχεδιασμός καλά κρατεί...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Διαφωνώ, μερικά χρόνια πριν, κάποιοι από εμάς έπερναν την 147 πρώτης γενιάς που με καθαρά ορθολογιστικά κριτήρια ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας για αρκετό καιρό, το ίδιο ίσχυε και για την 156 1ης γενιάς. Δύο κορυφαία μοντέλα που κράτησαν την Alfa Romeo δίκαια ζωντανή.Σήμερα οι 159 - Brera πόσο αξίζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό? Τόσο που σε πολύ σύντομο χρόνο από την αρχική κυκλοφορία τους, η ίδια η εταιρία προσπαθεί να κάνει αλλαγές στο σασί μπας και βελτιωθούν κάπως οι επιδόσεις τους. Η οδική συμπεριφορά πάντως δεν βελτιώνεται. Η Audi και η Mercedes όσο πάνε και δίνουν πιο σπορ χαρακτήρα στα μοντέλα τους ενώ η Alfa Romeo γίνεται Mercedes στην θέση των Mercedes. Ευτυχώς που ο σχεδιασμός καλά κρατεί...
Μάλλον λέμε τα ίδια με άλλα λόγια
Δικό μου παράδειγμα: Ενας συνάδελφος μου, αγόρασε την προ fl 156 , που στο πίσω κάθισμα χωρούσε μόνο 2 παιδικά καθισματάκια. Εάν επέλεγε βάσει λογικής θα έπαιρνε Vectra ή κάτι παρόμοιο. Αυτό εννοω μιλώντας για ορθολογιστικά κριτήρια.
Η 159 είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί κάποιος να αγοράσει απλώς και μόνο για την εξωτερική του εμφάνιση. Πάλι δεν απολύτως ορθολογιστικό κριτήριο.
Δεν την έχω οδηγήσει , θα το κανω σύντομα, αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά (κι έχω διαβάσει κάμποσα άρθρα) ότι πάσχουν στον τομέα 'οδική συμπεριφορά'. Ισα -ίσα το αντίθετο διαβάζω. Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν έχω προσωπική άποψη.Στα 2λιτρα ούτε και η 156 τα πήγαινε καλά σε πωλήσεις.
Εκεί είναι εμφανές ποιοι κυριαρχούν. Προσωπικά πιστεύω ότι η 159 έχει βελτιωθεί πολύ εκεί που έπασχε η 156 αλλά θα συνεχίσει να κοιτάζει με το κυάλι τον ανταγωνισμό , όσο αρνούνται να τουρμπίσουν.Εχει πήξει ο τόπος από Α4, 18Τ. Λες να είναι ηλίθιοι οι Γερμαναραίοι; Δε νομίζω
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σήμερα οι 159 - Brera πόσο αξίζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό?Πάρα μα πάρα πολύ...
Ένα τυχαίο παράδειγμα ... σε γνωστό τεστ ενεργητικής ασφάλειας ,οπού μάλιστα χρησημοποιήθηκε η ντίζελ έκδοση που δεν ευννούσε τα ήδη βαριά μπροστά προσθιοκίνητα μοντέλα, η 159 αναμενόμενα πρώτευεσε με 10% παραπάνω βαθμολογία από την δεύτερη ΒΜW.
Τίποτα δλδ. περισσότερο ή τίποτα λιγότερο από ότι περιμέναμε σε μια Αλφα.
Αυτό σε συνδυασμό με το ότι η 159 είναι ελάχιστα υποδεέστερη από την σειρά 3 σε παθητική ασφάλεια (πεντάστερα και τα δυο) την κάνει ...**το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας του στον κόσμο σε θέμα ασφάλειας!!!
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ Ε???!!!! **Τόσο που σε πολύ σύντομο χρόνο από την αρχική κυκλοφορία τους, η ίδια η εταιρία προσπαθεί να κάνει αλλαγές στο σασί μπας και βελτιωθούν κάπως οι επιδόσεις τους.
Κοίτα αυτό που δεν μπορούν να χωνέψουν οι άλλοι σε μια 159 είναι το πως είναι δυνατόν να πρωτεύει σε τομείς όπως η ποιότητα , η ακαμψία ή η παθητική ασφάλεια οπού μέχρι τώρα μονοπωλούσαν...
Δυστυχώς αυτό κόστισε σε βάρος.
Τώρα όμως αυτό θα διορθωθεί χωρίς να γίνει καμία μα καμία ποιοτική έκπτωση...Η οδική συμπεριφορά πάντως δεν βελτιώνεται
Σε ευχαριστώ , όντως το τέλειο δεν μπορεί να γίνει καλύτερο ε?
Η Audi και η Mercedes όσο πάνε και δίνουν πιο σπορ χαρακτήρα στα μοντέλα τους ενώ η Alfa Romeo γίνεται Mercedes στην θέση των Mercedes.
Ε και?
Πάλι για τα μπάζα είναι!
Το Drive αυτού του μήνα που τεστάρει το σπορ Α5 παρά τις βελτιώσεις στην μπροστινή ανάρτηση με στόχο το τιμόνι λέει (σελ. 51) για την ακόμα μια φορά μηδενική αίσθηση του τιμονιού...
Ενώ φίλος που πρόσφατα πήρε χλιδάτη CLK μου είπε οτί έχει χειρότερο τιμόνι ακόμα και από το Μίκρα και το Seicento που είχε κάποτε... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
εσωτερικο : η απολυτη εκπληξη. με μια λεξη : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. πολυ καλα πλαστικα, εξωπραγματικο φινιρισμα (ειδικα για αλφα ρομεο), εργονομικη κονσολα , ΔΥΣχρηστα χειριστηρια του τιμονιου με περιεργη διαταξη των λειτουργιων. ενα σοβαρο εργονομικο λαθος αποτελει ο τροπος που ανοιγει ο χωρος αποσκευων. απο την πισω μερια δεν ανοιγει με τιποτε παρα μονο απο το κλειδι και απο ενα κουμπι που βρισκεται καπου μεσα στο σαλονι, που ειναι αυτο το κουμπι???? μεσα στο υποβραχιονιο, στην πισω αριστερη μερια.
ευρυχωρος ο χωρος για τους μπροστινους επιβατες, αστειοι για τους πισω...το χερουλάκι του συνοδηγού πάνω απο την πόρτα μάλλον είναι στον extra εξοπλισμό...
επίσης ο χώρος αποσκευών πολύ μικρός για το μέγεθος του αυτοκινήτου.αλλά coupe είναι->δεν θα πρέπει να γκρινιάζουμε κ γιαυτό!το 2+2 για τους επιβάτες απλώς ΔΕΝ ισχύει
οι μπροστά, άρχοντες, με μια βαλίτσα στο δείγμα απο καθίσματα στις πίσω θέσεις.ούτε παιδάκια δεν χωράνε!πάνω κάτω συμφωνώ με τον pop.
Με 2 λόγια:
το αμάξι είναι καλό! αλλά το βάρος του το δείχνει παντού κ πάντα. κουράζεται όχι μόνο στα φρένα αλλά κ στο γκάζι (ούτε για 120 άλογα δεν το κάνεις) κ στις στροφές!στα λεφτά του ΔΕΝ θα το έπαιρνα...
θα το σκεφτόμουν μόνο αν ήμουν alfisti κ είχε ~25,000 -
Ο χρήστης AlfaRοmeo έγραψε:
Ξεκίνα να με φτάσεις...Μπα! Καλώστον
Και αντίο
Δεν καταλαβαίνω γιατί 2ο 'ίδιο' nickname. Δεν αρκεί το πρώτο; -
Ο χρήστης AlfaRοmeo έγραψε:
Το Drive αυτού του μήνα που τεστάρει το σπορ Α5 παρά τις βελτιώσεις στην μπροστινή ανάρτηση με στόχο το τιμόνι λέει (σελ. 51) για την ακόμα μια φορά μηδενική αίσθηση του τιμονιού...
Ενώ φίλος που πρόσφατα πήρε χλιδάτη CLK μου είπε οτί έχει χειρότερο τιμόνι ακόμα και από το Μίκρα και το Seicento που είχε κάποτε...Η δοκιμή του Α5 που υπογράφεται από συντάκτη του Drive αναφέρει ότι το τιμόνι του αυτοκινήτου είναι σαφώς βελτιωμένο και με καλή αίσθηση.
Στη δοκιμή του S5 από το Autocar υπάρχει το σχόλιο περί 'μηδενικής αίσθησης'. Απλώς η δοκιμή αυτή βρίσκεται στο Drive.
Άλλα βρετανικά περιοδικά όμως δεν ασπάζονται την άποψη του Autocar, συμφωνώντας με το Drive. Πού βρίσκεται η αλήθεια; Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα καθότι πρόκειται για εμπειρικές αποφάνσεις στις οποίες, σύνηθες είναι να υπάρχουν κάποιες διακυμάνσεις. Γενικώς, πάντως, την κρίση του Autocar δεν την εμπιστεύομαι ιδιαίτερα.Ως προς την CLK, δεν βλέπω για ποιό λόγο θα έπρεπε να έχει τιμόνι με έντονη ανάδραση, βάσει κατασκευαστικής φιλοσοφίας. Ουδέν το μεμπτόν. Το 'καλύτερο' και το 'χειρότερο' είναι σχετικές έννοιες άλλωστε.
-
Ο χρήστης AlfaRοmeo έγραψε:
Τόσο που σε πολύ σύντομο χρόνο από την αρχική κυκλοφορία τους, η ίδια η εταιρία προσπαθεί να κάνει αλλαγές στο σασί μπας και βελτιωθούν κάπως οι επιδόσεις τους.
**Κοίτα αυτό που δεν μπορούν να χωνέψουν οι άλλοι σε μια 159 είναι το πως είναι δυνατόν να πρωτεύει σε τομείς όπως η ποιότητα , η ακαμψία ή η παθητική ασφάλεια οπού μέχρι τώρα μονοπωλούσαν...**Δυστυχώς αυτό κόστισε σε βάρος.
Τώρα όμως αυτό θα διορθωθεί χωρίς να γίνει καμία μα καμία ποιοτική έκπτωση...Ζήσαμε να τ' ακούσουμε κι αυτό!
-
χι χι χι....
για να δούμε τι θα πουν γι' αυτό όλα εκείνα τα περιοδικά που θάβουν την Αλφα μπροστά στα γερμανικά... -
Ο χρήστης AlfaRοmeo έγραψε:
Αυτό σε συνδυασμό με το ότι η 159 είναι ελάχιστα υποδεέστερη από την σειρά 3 σε παθητική ασφάλεια (πεντάστερα και τα δυο) την κάνει ...**το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας του στον κόσμο σε θέμα ασφάλειας!!!
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ Ε???!!!! **Πραγματικά καταπληκτικό...
Αν αυτό θέλετε από μια Alfa Romeo τότε λουστείτε το και μην παραπονιέστε πια για τίποτα.Εμείς οι υπόλοιποι που αγαπάμε πραγματικά αυτή την φίρμα και ότι αυτή πρεσβέυει* θ'αγοράσουμε μια απ'τις παλιές...
- Η σωστή πρόταση εδώ προυποθέτει παρελθοντικό χρόνο αλλά οκ...
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
χι χι χι....
για να δούμε τι θα πουν γι' αυτό όλα εκείνα τα περιοδικά που θάβουν την Αλφα μπροστά στα γερμανικά...δεν είχε τετρακίνητο Α4, γι' αυτό
α, βέβαια και επειδή με την 159 είμαστε off topic,
να και ένα συγκριτικό με Spider...http://www.autoexpress.co.uk/videos/fea ... ntest.html
-
Όσο τούβλο είναι η brera τόσο έρωτας είναι η spider
-
Αν μου το λεγαν σε ενα τετοιο συγκριτικο, ποιο θα ηταν το αποτελεσμα, μαλλον θα ελεγα με ανεση 320.... Καλυτερα που μασαω μερικες φορες....
ΠΩΣ ΕΣΤΡΙΨΕ ΕΤΣΙ ΡΕ!!! Σαν να πηγαινε βολτα στο παρκο... οταν τα αλλα χανανε την μπαλλα....
-
11ο το Accord;
Μα τί έκαναν οι Χονταίοι; -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν μου το λεγαν σε ενα τετοιο συγκριτικο, ποιο θα ηταν το αποτελεσμα, μαλλον θα ελεγα με ανεση 320.... Καλυτερα που μασαω μερικες φορες....
ΠΩΣ ΕΣΤΡΙΨΕ ΕΤΣΙ ΡΕ!!! Σαν να πηγαινε βολτα στο παρκο... οταν τα αλλα χανανε την μπαλλα....Για την Spider όμως (που μιλάει και το τόπικ) δυστυχώς ισχύει το αντίθετο, στο ίδιο τέστ.
http://www.autoclips.net/video/play/5913
Έχασε την μπάλα, σε όλο το μήκος και πλάτος του γηπέδου... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
11ο το Accord;
Μα τί έκαναν οι Χονταίοι;Γιατί το Vectra τι έκανε;
ρε το 407 πολύ χάλια -
To βίντεο αυτό ΔΕΝ δείχνει ίδια στιγμιότυπα. Συρραφή είναι.
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Αν μου το λεγαν σε ενα τετοιο συγκριτικο, ποιο θα ηταν το αποτελεσμα, μαλλον θα ελεγα με ανεση 320.... Καλυτερα που μασαω μερικες φορες....
ΠΩΣ ΕΣΤΡΙΨΕ ΕΤΣΙ ΡΕ!!! Σαν να πηγαινε βολτα στο παρκο... οταν τα αλλα χανανε την μπαλλα....Για την Spider όμως (που μιλάει και το τόπικ) δυστυχώς ισχύει το αντίθετο, στο ίδιο τέστ.
http://www.autoclips.net/video/play/5913
Έχασε την μπάλα, σε όλο το μήκος και πλάτος του γηπέδου...Δεν μπορώ να δώ το link
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To βίντεο αυτό ΔΕΝ δείχνει ίδια στιγμιότυπα. Συρραφή είναι.Τι εννοείς?
Συγκριτικό είναι, μεταξύ Alfa Spider, TT roadster και Boxster.
Σε κάποιο σημείο κάνουν το ίδιο τεστ με το άλλο βιντεο (αποφυγή εμποδίου με κορίνες)...mirage δοκίμασε αυτό και πήγαινε στο 'download'
http://www.autoclips.net/video/5913 -
Αναφέρομαι στο master test.
Αlfa Romeo Brera/Spider