Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    REDBULL+WEBBER+F1+BRIDGE RIO-ANTIRIO. "Ειπα και γω&quot
    1. Home
    2. Formula 1
    3. REDBULL+WEBBER+F1+BRIDGE RIO-ANTIRIO. "Ειπα και γω&quot
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Formula 1
    31
    72
    149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      face last edited by

      Δεν στέκει η λογική εντελώς...

      Αν είναι να πηγαίνουμε με αυτή τη λογική, σε δημόσιο δρόμο γίνονται και κάθε λογής rallye....Ναι λοιπόν κ. Gronholm θα τρέξετε αλλα μην τυχόν και περάσετε τα 80χλμ/ώρα....

      Είναι εντελώς αλλού αυτή η απαίτηση της Γεφυρας Α.Ε.....Κοινώς εξαντλήθηκε σοβαροφάνειά για άλλη μια φορά σε event του μηχανοκίνητου..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Ο χρήστης face έγραψε:
        Δεν στέκει η λογική εντελώς...

        Αν είναι να πηγαίνουμε με αυτή τη λογική, σε δημόσιο δρόμο γίνονται και κάθε λογής rallye....Ναι λοιπόν κ. Gronholm θα τρέξετε αλλα μην τυχόν και περάσετε τα 80χλμ/ώρα....

        Κι ομως...
        Στις απλες διαδρομες, ισχυει κανονικα ο ΚΟΚ, και τα WRCars εχουν κανονικα πινακιδες κλπ

        Ξαναλεω ομως οτι το θεμα ειναι οτι 'εταιριες' νταβατζηδες σε γεφυρες - αεροδρομια κλπ κλπ κλπ ειναι κρατος εν κρατει, εχοντας κατοχυρωσει τα δικαιωματα τους με αποικιοκρατικου τυπου συμβασεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          face last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:

          Δεν στέκει η λογική εντελώς...

          Αν είναι να πηγαίνουμε με αυτή τη λογική, σε δημόσιο δρόμο γίνονται και κάθε λογής rallye....Ναι λοιπόν κ. Gronholm θα τρέξετε αλλα μην τυχόν και περάσετε τα 80χλμ/ώρα....

          Κι ομως...
          Στις απλες διαδρομες, ισχυει κανονικα ο ΚΟΚ, και τα WRCars εχουν κανονικα πινακιδες κλπ

          Παράληψή μου, εννοώ σε δημόσιους δρόμους που κλεινονται και γίνονται ειδικές διαδρομές..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Υποθετω οτι για να κινηθει ενα αυτοκινητο με 200-300/ώρα και με κατι λαστιχα βοηθα παναγια μου,δεν αρκει να κλεισεις τον δρομο.Πρεπει η ασφαλτος να εχει μια ποιοτητα,μια σωστη θερμοκρασία κτλ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bellos last edited by

              Ο χρήστης ipan έγραψε:
              ΣΤη γέφυρα του Βοσπόρου πήγαιναν με 300 δηλαδή;

              Σε δημόσιο δρόμο γίνεται στο κάτω κάτω ασχέτως αν θα είναι κλειστός ή όχι...

              Στη γέφυρα του Βοσπόρου ναι. Ίσως και λίγο και παραπάνω. Θα φροντίσω να βρω την ακριβή ταχύτητα διέλευσης του μονοθεσιου και να την επισυνάψω. Όσο για τους δημόσιους δρόμους, και τις δήθεν αμφιβολίες τους περί δημόσιας ασφαλείας νομίζω μια λέξει μπορεί να τους τα πει όλα MONACO.

              Κι ομως...
              Στις απλες διαδρομες, ισχυει κανονικα ο ΚΟΚ, και τα WRCars εχουν κανονικα πινακιδες κλπ

              Κι ομως...
              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                Υποθετω οτι για να κινηθει ενα αυτοκινητο με 200-300/ώρα και με κατι λαστιχα βοηθα παναγια μου,δεν αρκει να κλεισεις τον δρομο.Πρεπει η ασφαλτος να εχει μια ποιοτητα,μια σωστη θερμοκρασία κτλ

                Ποση παραπανω φορτιση απο μια νταλικα με 2 βαγονια και φουλ φορτιο που παει με 70 θα προκαλεσει το μονοθεσιο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Ο χρήστης bellos έγραψε:

                  Κι ομως...
                  Στις απλες διαδρομες, ισχυει κανονικα ο ΚΟΚ, και τα WRCars εχουν κανονικα πινακιδες κλπ

                  Κι ομως...
                  Youtube Video

                  Αυτο ηταν καραμπινατη παραβιαση του ΚΟΚ, μεχρι σε βαθμο αλλοιωσης των αποτελεσματων του περσινου πρωταθληματος.
                  Περσι επρεπε ο Λεμπ να αποκλειστει και ηταν λαθος της τροχαιας πλεον. Εχει πολυσυζητηθει και εδω το ζητημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ipan last edited by

                    Ο προβληματισμός μου έγκειται καθαρά στις συνθήκες ασφαλείας στη γέφυρα, στις πιθανότητες ατυχήματος και ΦΥΣΙΚΑ στους τυχόν ενδοιασμούς και φόβους της (όποιας) εταιρίας για απόδοση ευθυνών σε περίπτωση που συμβεί κάτι αναπάντεχο. Προφανώς δεν εννοώ να γράψει ο τροχονόμος τον Weber.

                    Στην Ελλάδα είμαστε, άλλοι πάνε για πεζοπορία στα βουνά και δεν γυρνάνε και οι υπόλοιποι πετάνε αναμεταξύ τους το μπαλάκι της ευθύνης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bellos last edited by

                      Φίλε greo, συμφωνώ μαζί σου, δε το παραθέτω ως διαφωνία μαζί σου για το αν ισχύει κανονικά ο κ.ο.κ στα wrc,η για να ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό, απλά για να φανεί ότι πράγματα στοιχειώδη και ευνόητα, εδώ στην Ελλάδα δεν εφαρμόζονται. Όπως και τότε η τροχαία δεν ήταν εκεί, έτσι και τώρα δε μπορούν να κατανοήσουν ότι οι προδιαγραφές που παίρνει η redbull για αυτή την εκδήλωση δεν είναι του κ*λ**. Τα μέτρα ασφαλείας που θα παρθούν είναι επιπέδου Monaco. Όπως φαίνετε και στα παραπάνω video, στήνονται μπάρες με προδιαγραφές Fia, κ.τ.λ αντίστοιχες με αυτό του Μonaco. Και των grand prix. Θα γίνουν αντίστοιχες μετρήσεις σε άσφαλτο, κ.τ.λ. σαυτη τη προσπάθεια όμως, θα έπρεπε να βοηθήσουν τη redbull, δίνοντας τους στοιχεία, και πληροφορίες για τη γέφυρα που η red bull δε μπορεί να λάβει μέσα σε 2 μέρες, και να βοηθήσουν έτσι στη διεξαγωγή τις διοργάνωσης, παίρνοντας μέρος στην εξασφάλιση της ασφάλειας, του κόσμου. και όχι να τους γυρνάν έτσι τη πλάτη. Ας μη μιλήσουμε για τη χρονική στιγμή ενημέρωσης της redbull για τους παραπάνω όρους τους. Αν πάλι τώρα θυμήθηκαν τους όρους ασφάλειας για το κόσμο, ας μην ανοίξουμε θέμα ασφάλειας για τετοιες διοργανωσεις που περνουν μερος στην ελλαδα. Για 3 χρόνια, 2003-2004-2005 και λίγο 2006 δεν είχα χάσει ελληνικό αγώνα. Από αυτοκίνητα μέχρι πανελλήνια, πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα, μοτοσικλέτας, enduro κ.τ.λ. βρισκόμασταν με κάτι φίλους τρεις φορές το μήνα μακριά απτό σπίτι μας στα όροι κ στα βουνά για να υποστηρίξουμε το χώρο. Και έχουμε πληρώσει, και όλοι μας από εδώ κάτι τσουχτερά εισιτήρια, στο ελληνικό, να περνάει το FIREFORCE2 ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400km/h σε απόσταση αναπνοής από το κόσμο, χωρίς να παρεμβάλλεται καμιά μπάρα προστασίας. Μόνο τα πλαστικά που τοποθετούνται στα δημόσια έργα. Και τώρα μια τέτοια διοργανώσει προδιαγραφών f1 τους ενοχλεί? Αχχ από πού ξεκίνησα και που έφτασα. Μπαιρτησα βρε παιδιιιιιιιιιι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dap last edited by

                        Ενα λεπτο.Νομιζω οτι οι κατασκευαστες της γεφυρας ειναι οι ιδιοι που εκμεταλευονται την χρηση της για καποια χρονια.
                        Αν λοιπον οι κατασκευαστες δεν θελουν τη τεραστια διαφημηση που θα γινει για το εργο τους καποιο σοβαρο λογο θα εχουν.

                        Εμενα μου περναει απο το μυαλο οτι φοβουνται μηπως η υπερβολικη ταχυτητα δημιουργησει καποιο συντονισμο στη γεφυρα,οποτε πρεπει να κλεισει για να γινει μια επιθεωρηση ολων των εξαρτηματων με αμεσο επακολουθο απωλεια εσοδων για ημερες.Και αυτος ειναι ενας σοβαροτατος λογος για την αρνηση.
                        Ο Στεφανης νομιζω την περασε πριν ανοιξει η γεφυρα για το κοινο.(Μπορει να ηταν και ενα πειραμα για την αντοχη της γεφυρας).

                        Οσον αφορα γιατι εγινε στη γεφυρα του Βοσπορου ισως ειναι αλλος ο τροπος κατασκευης της και δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          face last edited by

                          Ο χρήστης DAP έγραψε:
                          Ενα λεπτο.Νομιζω οτι οι κατασκευαστες της γεφυρας ειναι οι ιδιοι που εκμεταλευονται την χρηση της για καποια χρονια.
                          Αν λοιπον οι κατασκευαστες δεν θελουν τη τεραστια διαφημηση που θα γινει για το εργο τους καποιο σοβαρο λογο θα εχουν.

                          Εμενα μου περναει απο το μυαλο οτι φοβουνται μηπως η υπερβολικη ταχυτητα δημιουργησει καποιο συντονισμο στη γεφυρα,οποτε πρεπει να κλεισει για να γινει μια επιθεωρηση ολων των εξαρτηματων με αμεσο επακολουθο απωλεια εσοδων για ημερες.Και αυτος ειναι ενας σοβαροτατος λογος για την αρνηση.
                          Ο Στεφανης νομιζω την περασε πριν ανοιξει η γεφυρα για το κοινο.(Μπορει να ηταν και ενα πειραμα για την αντοχη της γεφυρας).

                          Οσον αφορα γιατι εγινε στη γεφυρα του Βοσπορου ισως ειναι αλλος ο τροπος κατασκευης της και δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος.

                          Δεν νομίζω να υφίσταται κάτι τέτοιο όταν η Γέφυρα έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεχρι kαι σύγκρουση με tanker, παράλληλες ανεμοφορτίσεις στη συχνότητα συντονισμού της γέφυρας, υπόσκαψη των Πυλώνων απο ισχυρα υποθαλασσια ρευματα και αστοχία καταστρώματος πανω απο το όριο των 50 διπλών φορτηγών απο καλώδιο σε καλώδιο σε ακινησία με ταυτόχρονη ανεμοφόρτιση και σεισμό με τεράστια σεισμική επιτάγχυνση....

                          H δε γέφυρα του Βοσπόρου είναι suspension bridge και όχι καλωδιωτή που σημαίνει πολύ πιο ευπαθής σε όλων των είδων τις φορτίσεις (χοντρικά)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wagner669 last edited by

                            Κριμα.....
                            Κ ετοιμαστικα να παω....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patrinos last edited by

                              Απο την εφημεριδα Πελοποννησος

                              Η Γέφυρα δέχεται το πέρασμα του πιλότου, αλλά δεν θέλει να βγει βλαπτικό μήνυμα από τη διαφήμιση

                              Ελα , χωρίς να τρέχεις !

                              Μετέωρο παρέμενε μέχρι και χθες βράδυ το χάπενινγκ που διοργάνωνε στη Γέφυρα η Ρεντ Μπουλ με το μονοθέσιό της και πιλότο τον Μαρκ Γουέμπερ . Κι αυτό γιατί η « Γέφυρα Λειτουργία Α . Ε » θέτει ως απαράβατο όρο να μην παραβιαστεί το όριο ταχύτητας των 80 χλμ .

                              « Μπορεί η φόρμουλα 1 να περιορίσει την ταχύτητά της στα 80 χλμ .; Αν ναι , ευχαρίστως να περάσει από το καλωδιωτό κατάστρωμα της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου ». Αυτή ήταν η οριστική απάντηση που έδωσαν χθες τα στελέχη της « Γέφυρας » προς τη Ρεντ Μπουλ , η οποία στο μεταξύ έχει αποστείλει ήδη προσκλήσεις για τις 10 αύριο το πρωί .

                              Έστω κι αν δεν υπήρχε τελική συμφωνία , η Ρεντ Μπουλ κάλεσε κόσμο να παρακολουθήσει τη διέλευση του Μαρκ Γουέμπερ από την κρεμαστή γέφυρα , ελπίζοντας ότι δεν θα υπάρχει καμία αντίρρηση . Πλην όμως αντίρρηση υπάρχει και είναι το απαράβατο όριο ταχύτητας , τόσο για λόγους ασφαλείας , όσο και ως προς το μήνυμα που μεταφέρει ένα μονοθέσιο που πατάει γκάζι και μηδενίζει την απόσταση Ρίου - Αντιρρίου .

                              Μάλιστα η ανώτατη ταχύτητα προβλέπεται ακόμη και στη σύμβαση που έχει υπογράψει η « Γέφυρα » με το Ελληνικό Δημόσιο , πράγμα που σημαίνει ότι τυχόν παραβίαση του ορίου με την έγκριση της μιας ή της άλλης πλευράς , μπορεί να σημαίνει ως και αθέτηση των όρων της σύμβασης .

                              Πέρα από το τυπικό του πράγματος όμως οι παράγοντες της « Γέφυρας » θέτουν και άλλες παραμέτρους . Για παράδειγμα , το πιθανότερο είναι να διακοπεί η κυκλοφορία στο ένα ρεύμα , προκειμένου να γίνει η διέλευση του Γουέμπερ . Στην άλλη λωρίδα όμως θα περιοριστούν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας , χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο οι διερχόμενοι οδηγοί να χαζεύουν δίπλα τους τη φόρμουλα , με κίνδυνο ατυχήματος .

                              Επίσης ενστάσεις διατυπώνονται και ως προς την πρόσκληση κόσμου , δεδομένου ότι δεν είναι δυνατό υπάρχει κοινό επί του καταστρώματος χωρίς να έχουν ληφθεί συγκεκριμένα μέτρα ασφαλείας .

                              Πάντως για το πέρασμα της Φόρμουλα 1 από τη Γέφυρα έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον σε διεθνές επίπεδο , ιδιαίτερα από τον Τύπο που ασχολείται με το αυτοκίνητο , αλλά και από άλλους πιλότους που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τη διέλευση - αστραπή .

                              Γεγονός είναι ότι η Γέφυρα , από την παράδοσή της σε λειτουργία και μετά δεν έχει παραχωρηθεί για δοκιμές αυτοκινήτων ή αγώνες ταχύτητας . Η μοναδική φορά που « δοκιμάστηκε » ήταν πριν παραδοθεί σε χρήση , από αυτοκίνητα Φεράρι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                farmakopoios last edited by

                                Πέρα από το τυπικό του πράγματος όμως οι παράγοντες της « Γέφυρας » θέτουν και άλλες παραμέτρους . Για παράδειγμα , το πιθανότερο είναι να διακοπεί η κυκλοφορία στο ένα ρεύμα , προκειμένου να γίνει η διέλευση του Γουέμπερ

                                Καλα τελικα υπαρχουν πολυ εξυπνποι ανθρωποι στην Ελλαδα..
                                Απλα εμεις ειμαστε χαζοι και δεν μπορουμε να τους καταλαβουμε...
                                Τελικα παιζει να ισχυει αυτο που ειπε καποιος πριν...Δεν θελουν να χασουν τα λεφτα απο τις 2-3 ωρες που θα μεινει κλειστη η γεφυρα επειδη λογικα θα μαζεψει τρελλο κοσμο το γεγονος!
                                Μετα λεμε για Ελληνικο GP κτλ... @@ μεντολες..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimline last edited by

                                  τι να πεί κανείς ....ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στα αλέυρια.....

                                  Μήπως τελικά η γέφυρα δεν είναι και τoooόσο γερή όσο νομίζουμε;;;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bellos last edited by

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vengas last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimline last edited by

                                        Ο χρήστης bellos έγραψε:
                                        Youtube Video

                                        απίστευτο & όμως αληθινό....

                                        Η γέφυρα πάντως άντεξε!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          st-devote last edited by

                                          .... καλα ..δεν ειναι αναγκη να επιχειρηματολογουμε υπερ της διελευσης της RB , με ενα βιντεο που δειχνει εναν μοτοσυκλετιστη να ξεχαρμανιαζει σε δημοσιο δρομο .....

                                          Ελεος .... οι μαλακιες δεν αντιμετωπιζονται με μαλακιες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red-spirit last edited by

                                            Η σούζα πάντως έγραψε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr