-
Ναι Αλέξανδρε, βγάλε την φιλτροχοάνη. Χάνεις σε απόδοση. Μόνο κρύα δουλεύει αλλά κρύο δεν κάνει να πλακώνεις το μοτέρ. Δοκιμασμένο. Άσε που τρως την μπίχλα τζάμπα και βερεσέ και γαμάς και τα λάδια πριν την ώρα τους.
-
Και επίσης με φιλτροχοάνη μετά από μακρόχρονη χρήση χαλάς και την πεταλούδα γκαζιού.
-
Τιν εβγαλα και εβαλα το κουτι.
Κατ αρχας χαμηλα ζωντανεψε πολυ και στις αλλαγες κλωτσαει στην επομενη σχεση (αποθηκευει αερα το κουτι ) αλλα ψηλα ειναι οντως χειροτερο...
Με τη χοανη γεμιζε πιο μεστα.. ισως να ξεγελα ο ηχος...
Επισης δεν εχω παρατηρησει πτωση αποδοσης περσι το καλοκαιρι με τη χοανη, Με το που κινουνταν λιγο τ αμαξι μια χαρα πηγαινε!
Ρε πανο καιει η χοανη αλλα και το φιλτροκουτι δεν παει πισω...
Θα βαλω ενα σωληνα για ram air effect στο κουτι τωρα και βλεπουμε!! -
Αλέξανδρε η φιλτροχοάνη κάνει θόρυβο (κάβλα πάντως) και ξεγελάει. Εμένα (με φιλτροχοάνη της Green) ο Γιάννης (μαμά φίλτρο μαζί με τον πνίχτη!) ένα καλοκαίρι με πατούσε χαλαρά...
Αν δεν έχεις βγάλει τον πνίχτη βγάλτον. Θα γεμίσεις παντού. -
Τελευταία σα να αποδίδουν καλύτερα τα ICER. Στις καθημερινές διαδρομές μου δεν γίνονται χάλια από την υπερθέρμανση όπως συνέβαινε στην αρχή. Ίσως είναι σκληρότερα από τα Bendix και αργούν να στρώσουν στην δισκόπλακα.
Έχω 1200χλμ με αυτά, οπότε ό,τι έστρωσε-έστρωσε. Θα τα ξανατεστάρω προσεχώς. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Τελευταία σα να αποδίδουν καλύτερα τα ICER. Στις καθημερινές διαδρομές μου δεν γίνονται χάλια από την υπερθέρμανση όπως συνέβαινε στην αρχή. Ίσως είναι σκληρότερα από τα Bendix και αργούν να στρώσουν στην δισκόπλακα.
Έχω 1200χλμ με αυτά, οπότε ό,τι έστρωσε-έστρωσε. Θα τα ξανατεστάρω προσεχώς. -
Πάντως Γιάννη όταν δεν 'ανάβουν' φρενάρουν καλύτερα από τα Bendix...
-
αλεξανδρε μη βγαλεις τελειως πνιχτες θα το πνιξεις...
δεν ειναι χαζος ο γαλλος...
ασε να λενε οι ειδημονες περι σκουπωφαρασιων...θα πας και θα παρεις ενα σωληνα απο 1.4
αυτος μπαινει απο κατω απο φιλτροκουτι και αντικαθιστα το κομματι που ειναι οι πνιχτες... και συνδεεται στο σωληνα που εχει πισω απο προβολακι και ανεβαινει πιο πανω για να μη παιρνει νερα -
Σε μένα έβαλα ένα σωλήνα που τον έστριψα δίπλα από το ψυγείο με μέτωπο μπροστά για να κάνει κάτι σαν ramair αλλά δε νομίζω ότι έκανε κάτι. Λογικά πάντως θα βοηθάει στην εισαγωγή ψυχρότερου αέρα.
-
Εμενα ειναι σκατενιο. Δεν εχει το τετραγωνο φιλτροκουτι που συνδεεται με το σπιραλ σωληνα στην πεταλουδα αλλα εχει το ορθογωνιο που κουμπωνει κατευθειαν πανω στη πλαστικη (ελεος) πεταλουδα. Οποτε αυτα που λες πανο περι θολων προβολακιων κτλ σε μενα δεν παιζουν. Θα κανω αυτο που χει κανει κ ο μιλτος κ βλεπουμε!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Τελευταία σα να αποδίδουν καλύτερα τα ICER. Στις καθημερινές διαδρομές μου δεν γίνονται χάλια από την υπερθέρμανση όπως συνέβαινε στην αρχή. Ίσως είναι σκληρότερα από τα Bendix και αργούν να στρώσουν στην δισκόπλακα.
Έχω 1200χλμ με αυτά, οπότε ό,τι έστρωσε-έστρωσε. Θα τα ξανατεστάρω προσεχώς.Σκατά... Λίγο καλύτερα από ό,τι στην αρχή αλλά αν πλακωθώ πραγματικά στα γκάζια, τα Icer με αφήνουν... Δεν με αφήνουν τελείως γιατί προλαβαίνω και την παίρνω γραμμή τη δουλειά, αλλά στην πράξη με αφήνουν τόσο ώστε να καταστρέφουν οποιονδήποτε υπολογισμό στο φρενάρισμα. Βέβαια, αν είμαι ελάχιστα αφηρημένος θα κολλήσω σε καναν μπροστινό και θα αναρωτιέμαι πώς έγινε... Με απλά λόγια αυτά τα τακάκια οδηγικά με πουλάνε. Φανταστείτε να στρίβετε με 'όσα' και να πάτε να ζυγίσετε με ακρίβεια στο φρένο και να φοράτε τα Icer καλοζεσταμένα (ή μάλλον καλοκαμμένα)... Άντε γειά! Ζύγισμα στην τύχη σας θα κάνετε...
Αλλά στο κρύο φρενάρισμα ρε σας πατάω όλους!!!
-
Για τον Χειμώνα έχεις εξασφαλίσει ένα σετ Τακάκι ICER σε απίστευτη Τιμή έκπληξη!!
-
Κοίτα που θα βάζουμε και τακάκια αναλόγως την εποχή...
-
Σορρυ αλλα τι ράβδους στρέψης εχει τελικα το 1,4 8β?
19,5? -
Ράβδους στρέψης 19 και αντιστρεπτικές 18 εμπρός-πίσω.
-
εχει καποια διαφορα οι 19αρες με τισ 19,5 του gti ?δηλ θα σκληρινει πισω σε σημειο που θα το καταλαβαινω η τσαμπα κοπος να τις αλλαξω. τις πουλαει ενα παιδι ...
επισης πολυ συντομα μπροστα μπαινει η ζαμφορ 20,6 και πισω η 19αρα .η 21 τιττιμη εχει? -
Ναι, από 19 σε 19.5 έχει αισθητή διαφορά.
Μπροστά βάλε την 20.6. Πίσω την 21. Έτσι αποκτάς το στήσιμο του 2.0 GTi.
Βέβαια το 2.0 GTi εδώ και μερικά χρόνια φοράει πίσω 20ρες ράβδους όπως το 206RC. Το RC πίσω έχει 22άρα αντιστρεπτική αλλά δεν σου την προτείνω λόγω έλλειψης δύναμης (1.4 8V). Επίσης για τον ίδιο λόγο δεν σου προτείνω την 22άρα εμπρός αντιστρεπτική του 206SW.Oπότε βάζεις εμπρός την 20.6 του CC, πίσω την 21 του GTi και ράβδους 19.5. Θα δεις μεγάλη βελτίωση στις αλλαγές πορείας και γενικότερα στην ετοιμότητα αντίδρασης είτε πάνω σε στροφή είτε σε ευθεία πορεία.
-
το διλιτρο εχει 19.5 ραβδους πισω
στα τελευταια αυτο που αλλαξε ηταν πιο σκληρη-22- αντιστρεπτικη εμπρος... τα εχουμε δει στου μανθου...ραβδους αν δεν εισαι xs ισως και να φορας 18
-
Παναγιώτη, κατά περιόδους παίζουν. Όταν πήρα τις 20ρες έβγαινε το GTi με τέτοιες (το RC ακόμη δεν το είχαν στον κατάλογο).
-
να συμπληρώσω εδώ πως τα διαμετρήματα αλλάζουν και με το αμάξωμα,
πχ.
αλλες ζαμφορ εχει το 1.4 colorline το 3θυρο με το 5 θύρο, αμα θες να εχεις το κεφάλι σου ησυχο πάρε σε πεζω με αριθμό πλαισίου σου λενε...δεν ξέρω αν αλλάζουν και με την εκδοση!
1.4 8β υπάρχουν.... quiksilver,xs,x-design,xt και δεν ξερω αν υπάρχουν κι αλλα.
Τα πάντα για το Peugeot 206