-
Εγώ, ένα πράγμα μόνο ξέρω...
Ότι στο Λουτράκι σήμερα (χθες) Κυριακή, μέτρησα 11 GTI, GT, TSI...
πω πω γέμισε ο τόπος τρομοκράτες (καμικάζι)...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
έχουμε site απο auto typos?
Που έχουν έδρα?Τα Τίρανα?Μάλλον εδώ: Ελεύθερος Τύπος: Αυτοκίνητο
_
-
Και εδώ αλλά μάλλον αυτό είναι το παλιό site http://www.autotipos.gr/index.cfm
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Γενικά λόγω κατασκευής η τουρμπίνα δέχεται φλεγόμενα καυσαέρια που όπως τονίζει το περιοδικό θέτει υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία... :
Γιατί ,οι άλλες τουρμπίνες δέχονται άφλεκτο οξυγόνο?
Ρε τι μ@λ@κία δέρνει τον κόσμο.....
έχουμε site απο auto typos?
Που έχουν έδρα?Τα Τίρανα?Σορρυ φίλε που σου θίξαμε την ποδοσφαιρική σου ομάδα, δε θα το ξανακάνουμε...
Νεοέλλην ο νοέπλουτος τς τς τς τς
-
είσαι αρκετά ειρωνικός νομίζω....
το άσχημο είναι ότι τα άρθρα αυτά είναι κυρίως γνωμοδοτικού χαρακτήρα και όχι φιλτραρισμένα από έγκυρες τεχνικές γνώσεις.
Έθιξε κανείς άλλος το 1.6 Opel Astra turbo;
Ή το Megane gt;δε νομίζω...
το να δημιουργείς όμως εντυπώσις για έναν κινητήρα νέο όπως ο 1.8 TFSI (αποδεδειγμένης της αξιοπιστίας του 2.0 TFSI), είναι μεγάλη
Είδες τι έλεγαν και για την τεχνολογία του TSI, και περίπου 2 χρόνια τώρα που ο κινητήρας είναι στους δρόμους, έχει αποδειχθεί διαμάντι...
όχι στις προσωπικες ειρωνικές επιθέσεις...
ναι στις ειρωνικές επιθέσεις κατά των αυτοκινητοβιομηχανιών...
π.χ.
Mα τι είναι αυτό το auris... εκείνη η δοκός μπροστά από την κονσόλα με την 'δεν μπορώ να πιάσω το ποτήρι με τίποτα' ποτηροθήκη τι συμβολίζει;Υ.Γ.
AMS (παλαιότερο τεύχος), Top Gear και Drive, σε συγκριτικά VW GT, Opel Astra 1.6 Turbo και Renault Megane GT, το VW συμπερασματικά και στα 3 περιοδικά καλύτερο... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΥΧΑΙΟ; ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ; -
Το μόνο σίγουρο είναι οτι δέν μπορούμε να κρίνουμε την αξιοπιστία ενός κινητήρα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και μόνο. Αν ήταν έτσι τα VTEC της Honda με το εξαιρετικά πολύπλοκο σύστημα βαλβίδων, ειδική απόδοση 100hp/l+ και στροφάρισμα στις 9000 σαλ έπρεπε να σπάνε συνέχεια. Στην πράξη όμως τα συγκεκριμένα μοτέρ έχουν αποδειχθεί 'σκυλιά'.
Το μόνο πρόβλημα που πιθνανόν υπάρχει απο την ενσωμάτωση του turbo στην πολλαπλή είναι οτι αν για οποιοδήποτε λόγο ραγίσει η πολλαπλή θα είναι πολύ ακριβή η αντικατάστασή της.
-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Πήγα το μεσημέρι για φαί στα πεθερικά & τσίμπησα το περιοδικό από τον πεθερό. Αντιγράφω ακριβώς τι λέει (μεγάλη η χάρη σας )
' Το τούρμπο που φοράει κατασκευάζεται από την borg-warner (ασυνήθιστη επλογή) & αποτελεί ένα κομμάτι με την πολλαπλή εισαγωγής. Έτσι ο καταλύτης που ακολουθεί είναι πολύ κοντά στα καυτά καυσαέρια, με αποτέλεσμα πολύ γρήγορα να φθάνει τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του κινητήρα, διότι παίζει πολύ περισσότερο ρόλο από τους 160 ίππους. Για να καταλάβουμε τι σημαίνει με τα κριτήρια των ατμοσφαιρικών κινητήρων, όχι μόνο 25,5 χγμ. αλλά να εμφανίζονται αυτά από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Σημειώστε πως μόνο σε κάποιο κινητήρα... 4,5 λίτρων (και αν) θα συναντήσουμε τόσο χαμηλά, τόση ροπή στρέψης.'Από τεχνικά θέματα δε σκαμπάζω μία. Ας σχολιάσουν οι γνωρίζοντες. Γράφει & άλλα, εγώ αντέγραψα την επίμαχη παράγραφο. Πάντως διαβάζοντας το άρθρο ολόκληρο, ο συντάκτης που λέγεται Αντώνης Κόλλιας το αμάξι το εκθείασε σε γενικές γραμμές. Το μόνο που έχω να σχολιάσω στο άρθρο είναι ότι ο συντάκτης δεν είναι και πολύ καλός γνώστης του συντακτικού...
Ο κόλλιας κατά καιρούς πετάει καμία κακία για όλους
Ποτε όμως για τη Ford... Αμα γουστάρετε το παίζουμε και στοιχημα ...
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
5) Γιατί μπερδέυουν μερικοί την αξιοπιστία του TSI, TFSI 2.0, FSI κλπ? Ο TFSI των 1.8 λίτρων δεν έχει τον ίδιο σχεδιασμό σε ότι έχει να κάνει την τουρμπίνα του με τους υπόλοιπους κινητήρες επομένως πως λέμε οτι σκάνε τα TSI OCTAVIA και GTI? Αφού ουσιαστικά δεν έχουν τον ίδιο κινητήρα πως λένε μερικοί οτι τους κατέβει? O TFSI 1.8 μόλις παρουσιάστικε οπότε ας περιμένουμε να δούμε τα περί αξιοπιστίας του αλλά βέβαια πειραματόζωο δε θα θέσω τον εαυτό μου....Ο 1.8TFSi είναι υποκυβισμένος 2.0TFSi, δεν είναι κινητήρας που σχεδιάστηκε from scratch.
-
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας;συμμετείχε στην εξέλιξη...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας;Κοίταξε να δεις. Τα ενδεχόμενα είναι 3:
- Φόρεσε φόρμα, πήρε κατσαβίδια και άνοιξε το τούρμπο,
- Έχει κληρονομικό χάρισμα,
- Τον πέρασε για TSI (παραθέτω απόσπασμα άρθρου του ιδίου συγγραφέως στο site e-tipos:
**Ταυτότητα VW Golf Plus 1.4 TSI
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4κύλιδρος 1390 κ.εκ., 2EEK 16V
IΣΧΥΣ: 140 ίπποι/6000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 22,4 χγμ/1500 σ.α.λ.
ΚΙΝΗΣΗ: Eμπρός
ΚΙΒΩΤΙΟ: Mηχανικό 6 σχέσεων
ΦΡΕΝΑ: Aεριζόμενοι δίσκοι εμπρός – απλοί πίσω
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ: 9,3 δλ. (0-100 χλμ/ώρα)
ANΩTATH ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 202 χλμ/ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (δοκιμής): 9,1–13,2 λτ/100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2: 172 γρ./ χλμ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4205 x 1760 x 1590 χλστ. (Μήκος x Πλάτος x Υψος)
ΧΩΡ. ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 395 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 1380 κιλά
Τιμή: από 19.660 ευρώ
Μας άρεσε
Aπόδοση κινητήρα
Σπορ πολυχρηστικό
Eσωτερικό ύψος
Δεν μας άρεσε
Tιμή
Aίσθηση τιμονιού
Aγνωστη αξιοπιστία** -
μα καλά δεν του άρεσε η τιμή????19κ για αυτοκίνητο με τέτοια ροπή τέτοια ιπποδύναμη και τόσους χώρους,, δηλαδή πόσο ήθελε να το κοστολογήσουν?(πριν λίγο καιρό έδινες περισσότερα για το 1.6fsi)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
- Γιατί μπερδέυουν μερικοί την αξιοπιστία του TSI, TFSI 2.0, FSI κλπ? Ο TFSI των 1.8 λίτρων δεν έχει τον ίδιο σχεδιασμό σε ότι έχει να κάνει την τουρμπίνα του με τους υπόλοιπους κινητήρες επομένως πως λέμε οτι σκάνε τα TSI OCTAVIA και GTI? Αφού ουσιαστικά δεν έχουν τον ίδιο κινητήρα πως λένε μερικοί οτι τους κατέβει? O TFSI 1.8 μόλις παρουσιάστικε οπότε ας περιμένουμε να δούμε τα περί αξιοπιστίας του αλλά βέβαια πειραματόζωο δε θα θέσω τον εαυτό μου....
Ο 1.8TFSi είναι υποκυβισμένος 2.0TFSi, δεν είναι κινητήρας που σχεδιάστηκε from scratch.
Αυτό είπα εγώ? Εγώ είπα οτι για πρώτη φορά στον 1.8 ενσωματώθηκε η τουρμπίνα στην πολλαπλή. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτό βρήκα και διάβασα. Στον 2.0 δεν ενσωματώνεται η τουρμπίνα στην πολλαπλή....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας;Είναι πολύ σαφής ο συγγραφέας. Θεωρεί οτι οταν η φτερωτή στο τούρμπο δέχεται φλεγόμενα καυσαέρια από την πολλαπλή λόγω του οτι η τουρμπίνα ενσωματώνεται στην πολλαπλή αυτό προφανώς θα έχει και γρηγορότερη φθορά. Που είναι το περίεργο? Αυτό δε σημαίνει οτι στη VW δε ξέρουν τι κάνουν. Το έκαναν αυτό για να υπάρχει άμεση και γρηγορότερη απόκριση του τουρμπο από τις πολύ χαμηλες στροφές. Ομως στο βιβλιαράκι του σέρβις πιθανόν nα προβλέπεται και η αλλαγή της ... φτερωτής που σημαίνει μεγαλύτερα κόστη στα ήδη πανάκριβα σέρβις του group VW...
-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας;Κοίταξε να δεις. Τα ενδεχόμενα είναι 3:
- Φόρεσε φόρμα, πήρε κατσαβίδια και άνοιξε το τούρμπο,
- Έχει κληρονομικό χάρισμα,
- Τον πέρασε για TSI (παραθέτω απόσπασμα άρθρου του ιδίου συγγραφέως στο site e-tipos:
**Ταυτότητα VW Golf Plus 1.4 TSI
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4κύλιδρος 1390 κ.εκ., 2EEK 16V
IΣΧΥΣ: 140 ίπποι/6000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 22,4 χγμ/1500 σ.α.λ.
ΚΙΝΗΣΗ: Eμπρός
ΚΙΒΩΤΙΟ: Mηχανικό 6 σχέσεων
ΦΡΕΝΑ: Aεριζόμενοι δίσκοι εμπρός – απλοί πίσω
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ: 9,3 δλ. (0-100 χλμ/ώρα)
ANΩTATH ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 202 χλμ/ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (δοκιμής): 9,1–13,2 λτ/100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2: 172 γρ./ χλμ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4205 x 1760 x 1590 χλστ. (Μήκος x Πλάτος x Υψος)
ΧΩΡ. ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 395 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 1380 κιλά
Τιμή: από 19.660 ευρώ
Μας άρεσε
Aπόδοση κινητήρα
Σπορ πολυχρηστικό
Eσωτερικό ύψος
Δεν μας άρεσε
Tιμή
Aίσθηση τιμονιού
Aγνωστη αξιοπιστία**Κατακρίνεις το συγγραφέα επειδή γράφει 'άγνωστη αξιοπιστία'. Δηλαδή εσύ θεωρείς δεδομένη την αξιοπιστία? Από που προκήπτει αυτό? Πόσα χρόνια κυκλοφορεί ο TSI για να θεωρεις δεδομένη και όχι άγνωστη την αξιοπιστία? Πρόσεξε γράφει για 'άγνωστη' και όχι αναξιοπιστία....
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
μα καλά δεν του άρεσε η τιμή????19κ για αυτοκίνητο με τέτοια ροπή τέτοια ιπποδύναμη και τόσους χώρους,, δηλαδή πόσο ήθελε να το κοστολογήσουν?(πριν λίγο καιρό έδινες περισσότερα για το 1.6fsi)Γιατί θέλεις να πεις οτι ήταν φθηνό το 1.6fsi? Και εάν τα βάλουμε κάτω για βάλε και τα παρελκόμενα αξεσουάρ που θα ζητήσει ο αγοραστής του TSI και το μεταλλικό χρώμα χτυπάει η δε χτυπάει τα 21.000 τουλάχιστον? Είναι φθηνό 21.000 και με κόστη σέρβις αργότερα εξωφρενικά ειδικά από ένα κινητήρα που ακόμα 'δοκιμάζεται'.... Στην τελική σκάσε κάτι παραπάνω και πάρε ατμοσφαιρικά 140 άλογα να είσαι περισσότερο σίγουρος (CIVIC)...
-
μα το θέμα δεν είναι μόνο τα άλογα, αλλά η τεράστια διαφορά στην ροπή, δηλαδή να δώσω περισσότερα λεφτά, για να πάρω λιγότερα πράγματα??(όλα αυτά βέβαια είναι στο γούστο του καθενός...) σορρυ για τα οφ τόπικ
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
μα καλά δεν του άρεσε η τιμή????19κ για αυτοκίνητο με τέτοια ροπή τέτοια ιπποδύναμη και τόσους χώρους,, δηλαδή πόσο ήθελε να το κοστολογήσουν?(πριν λίγο καιρό έδινες περισσότερα για το 1.6fsi)
Γιατί θέλεις να πεις οτι ήταν φθηνό το 1.6fsi? Και εάν τα βάλουμε κάτω για βάλε και τα παρελκόμενα αξεσουάρ που θα ζητήσει ο αγοραστής του TSI και το μεταλλικό χρώμα χτυπάει η δε χτυπάει τα 21.000 τουλάχιστον? Είναι φθηνό 21.000 και με κόστη σέρβις αργότερα εξωφρενικά ειδικά από ένα κινητήρα που ακόμα 'δοκιμάζεται'.... Στην τελική σκάσε κάτι παραπάνω και πάρε ατμοσφαιρικά 140 άλογα να είσαι περισσότερο σίγουρος (CIVIC)...
Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν?
Επειδή έχω μπει σε Golf 1.4 TSi Trendline αν εξαιρέσουμε τις ζάντες, δεν είχε άλλο πρόβλημα από θέμα ελλείψεων. Τα κόστη του σέρβις ποια είναι? Θες να μας τα πεις? Επειδή εγώ προσωπικά ξέρω για πολυ λογικά κόστη. Ο κινητήρας μέχρι πότε θα δοκιμάζεται? Κοντά 2 χρόνια κυκλοφορεί, ακόμα να σπάσει.Σκάσε κάτι παραπάνω να πάρεις Civic (επειδή εκεί ήθελες να καταλήξεις εξαρχής υποπτεύομαι) που είναι πιο αργό, πιο ακριβά & συχνά σέρβις (αν κρίνουμε από το jazz ), και έχει και ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης. Ναι, πράγματι, χαζοί όσοι παίρνουνε TSi και όχι Civic.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
μα καλά δεν του άρεσε η τιμή????19κ για αυτοκίνητο με τέτοια ροπή τέτοια ιπποδύναμη και τόσους χώρους,, δηλαδή πόσο ήθελε να το κοστολογήσουν?(πριν λίγο καιρό έδινες περισσότερα για το 1.6fsi)
Γιατί θέλεις να πεις οτι ήταν φθηνό το 1.6fsi? Και εάν τα βάλουμε κάτω για βάλε και τα παρελκόμενα αξεσουάρ που θα ζητήσει ο αγοραστής του TSI και το μεταλλικό χρώμα χτυπάει η δε χτυπάει τα 21.000 τουλάχιστον? Είναι φθηνό 21.000 και με κόστη σέρβις αργότερα εξωφρενικά ειδικά από ένα κινητήρα που ακόμα 'δοκιμάζεται'.... Στην τελική σκάσε κάτι παραπάνω και πάρε ατμοσφαιρικά 140 άλογα να είσαι περισσότερο σίγουρος (CIVIC)...
Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν?
Επειδή έχω μπει σε Golf 1.4 TSi Trendline αν εξαιρέσουμε τις ζάντες, δεν είχε άλλο πρόβλημα από θέμα ελλείψεων. Τα κόστη του σέρβις ποια είναι? Θες να μας τα πεις? Επειδή εγώ προσωπικά ξέρω για πολυ λογικά κόστη. Ο κινητήρας μέχρι πότε θα δοκιμάζεται? Κοντά 2 χρόνια κυκλοφορεί, ακόμα να σπάσει.Σκάσε κάτι παραπάνω να πάρεις Civic (επειδή εκεί ήθελες να καταλήξεις εξαρχής υποπτεύομαι) που είναι πιο αργό, πιο ακριβά & συχνά σέρβις (αν κρίνουμε από το jazz ), και έχει και ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης. Ναι, πράγματι, χαζοί όσοι παίρνουνε TSi και όχι Civic.
Golf 1.4 TSi Trendline? Υπολογιστής ταξιδίου καπούτ
esp καπούτ
καθήσματα που να σε συγκρατούν σωστά στις στροφές καπούτ.
cd payer με mp3 καπούτ
ανάρτηση καπούτ
προβολάκια καπούτ
ζάντες καπούτ
ψιλολόγια εξαπλισμού άνεσης καπούτ
μεταλλικό χρώμα καπούτ.
cruiser control καπούτΠιστευω ένας που αγοράζει αυτό το αυτοκίνητο τα θέλει όλα αυτά και όλα αυτά παρέχονται στην ακριβότερη έκδοση η οποία ξεπερνά τελική τιμή 21.000.....το 5θ. + 800 ευρώ....
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Το αντιστάθμισμα είναι ότι η φτερωτή στο τούρμπο ουσιαστικά δέχεται φλεγόμενα τα καυσαέρια που την κινούν, με αποτέλεσμα πιο γρήγορη φθορά.
Αυτην την γρηγορη φθορα πως την διαπιστωσε ο συγγραφεας;Είναι πολύ σαφής ο συγγραφέας. Θεωρεί οτι οταν η φτερωτή στο τούρμπο δέχεται φλεγόμενα καυσαέρια από την πολλαπλή λόγω του οτι η τουρμπίνα ενσωματώνεται στην πολλαπλή αυτό προφανώς θα έχει και γρηγορότερη φθορά. Που είναι το περίεργο? Αυτό δε σημαίνει οτι στη VW δε ξέρουν τι κάνουν. Το έκαναν αυτό για να υπάρχει άμεση και γρηγορότερη απόκριση του τουρμπο από τις πολύ χαμηλες στροφές. Ομως στο βιβλιαράκι του σέρβις πιθανόν nα προβλέπεται και η αλλαγή της ... φτερωτής που σημαίνει μεγαλύτερα κόστη στα ήδη πανάκριβα σέρβις του group VW...
Δλδ πως ηθελε να ειναι τα καυσαερια;Σε θερμοκρασια δωματιου και να μυριζουν passion fruit?
Μηπως επρεπε να γραψει και κατι στα μειον ,για καβατζα,και εγραψε κατι που κανενας δεν μπορει να το ελενξει/επιβεβαιωσει ουτως ή αλλως;Λεω εγω τωρα
TFSI αξιοπιστία πάπαλα....