Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel GTC 1.6T(180Ps) or 1.8(140Ps)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel GTC 1.6T(180Ps) or 1.8(140Ps)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    118
    704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michael-amott last edited by

      Ουτε turbo-timer χρειαζεται να βαλεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        +1. Άχρηστο είναι το turbo timer, εκτός αν το σπίτι σου είναι στην κορυφή του Pikes Peak, και το σβήσεις κατ'ευθείαν!

        Αν σκεφτείς ότι μερικά λεπτά τα κάνεις ξεκούραστα μέχρι να φτάσεις σπίτι -μετά από ξέσκισμα- τσάμπα θα πάει.

        Καλό το Τ, αλλά αν δεν το πιέζεις, μάλλον άδικα θα πάει και αυτό. 140 δεν είναι καθόλου λίγα...

        Τι άλλη χρήση εκτός από τα πολλά χιλιόμετρα στην Εθνική θέλεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          project940 last edited by

          an pareis ta 140
          pistevw pws sto mellon tha to metaniwseis....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            paris-gr last edited by

            Ο χρήστης project940 έγραψε:
            an pareis ta 140
            pistevw pws sto mellon tha to metaniwseis....

            +1000. Το θέμα έχει συζητηθεί ενδελεχώς!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              +εκτός αν το σπίτι σου είναι στην κορυφή του Pikes Peak

              δε ξέρεις που μένει.....

              Τέλος πάντων

              Το turbo θα σου βγάλει και μία καύλα, αλλά μην έρθεις στο φορουμ και κλαις την επισκευή τουρμπίνας....

              Είπαμε ... ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ....
              Ετσι θα το σκέφτεσαι.....

              Ειναι σα να λέω εγώ γιατί τρώω τα λάστιχα....!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                Το turbo θα σου βγάλει και μία καύλα, αλλά μην έρθεις στο φορουμ και κλαις την επισκευή τουρμπίνας....

                Είπαμε ... ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ....
                Ετσι θα το σκέφτεσαι.....

                Ειναι σα να λέω εγώ γιατί τρώω τα λάστιχα....!

                Ελα? Απο ποτε η τουρμπινα θεωρειται αναλωσιμο?
                Και απο που αυτη η σιγουρια οτι θα σπασει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                  Το turbo θα σου βγάλει και μία καύλα, αλλά μην έρθεις στο φορουμ και κλαις την επισκευή τουρμπίνας....

                  Είπαμε ... ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ....
                  Ετσι θα το σκέφτεσαι.....

                  Ειναι σα να λέω εγώ γιατί τρώω τα λάστιχα....!

                  Ελα? Απο ποτε η τουρμπινα θεωρειται αναλωσιμο?

                  έχει όριο ζωής.
                  Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                    έχει όριο ζωής.
                    Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                    Μπα? Ξερεις κατι που να κραταει για παντα?
                    Κοιταξε... το αμαξι δεν νομιζω να το κρατησει 20ετια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                      έχει όριο ζωής.
                      Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                      Μπα? Ξερεις κατι που να κραταει για παντα?
                      Κοιταξε... το αμαξι δεν νομιζω να το κρατησει 20ετια...

                      Η αγάπη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                        έχει όριο ζωής.
                        Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                        Μπα? Ξερεις κατι που να κραταει για παντα?
                        Κοιταξε... το αμαξι δεν νομιζω να το κρατησει 20ετια...

                        20 ετία μπορεί να μην το κρατήσει αλλά έχεις την εντύπωση ότι θα απαλλαχτεί απο προβλήματα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          έχει όριο ζωής.
                          Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                          Μπα? Ξερεις κατι που να κραταει για παντα?
                          Κοιταξε... το αμαξι δεν νομιζω να το κρατησει 20ετια...

                          20 ετία μπορεί να μην το κρατήσει αλλά έχεις την εντύπωση ότι θα απαλλαχτεί απο προβλήματα?

                          ωωωω ναι... δεν τα κανουν και απο τσιγκο... Αμα η υλοποιηση ειναι σωστη δεν πρεπει να εχει κανενα προβλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                            ωωωω ναι... δεν τα κανουν και απο τσιγκο... Αμα η υλοποιηση ειναι σωστη δεν πρεπει να εχει κανενα προβλημα.

                            Μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο,(μιας και η οπελ δεν έχει και τρελλή εμπειρία στα τούρμπο, εδώ ρημάζανε τα έκοτεκ), να έχετε ετοιμοπόλεμο το χέρι στην τσέπη

                            Προφανώς δεν έχεις δει τπτ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:

                              έχει όριο ζωής.
                              Καλά τα γκάζια αλλά όλα εδώ πλερώνονται

                              Μπα? Ξερεις κατι που να κραταει για παντα?
                              Κοιταξε... το αμαξι δεν νομιζω να το κρατησει 20ετια...

                              Η αγάπη...

                              είσαι τόσο γλυκός, πως δε σε είχα προσέξει

                              Θες να τα λιώσουμε παρέα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                Το turbo θα σου βγάλει και μία καύλα, αλλά μην έρθεις στο φορουμ και κλαις την επισκευή τουρμπίνας....

                                Είπαμε ... ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ....
                                Ετσι θα το σκέφτεσαι.....

                                Ειναι σα να λέω εγώ γιατί τρώω τα λάστιχα....!

                                Ελα? Απο ποτε η τουρμπινα θεωρειται αναλωσιμο?
                                Και απο που αυτη η σιγουρια οτι θα σπασει?

                                δε λέω ότι θα σπάσει
                                Θέλει τις επισκευές της και τα διάφορα της...

                                Αν τη μαμείς θέλει ανακατασκευή...

                                Ελα αυτά τα λέγαμε στα συνεργεία στο πρώτο έτος... Το ξέρουν όλοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Απ' όσο θυμάμαι από κάποιο δελτίο τύπου, o 1.6Τ Ecotec έχει υγρόψυχτο υπερσυμπιεστή 'ταχείας απόκρισης', με φτερωτή από ελαφρύ κράμα που στροφάρει με περισσότερες από 200.000 στροφές/λεπτό, και κρατάει overboost μέχρι 5 δευτερόλεπτα.

                                  Για το τι ζόρι τρώνε τα ρουλεμάν κλπ πηγαίνοντας συνέχεια τάπα, για ανακατασκευή τουρμπίνας, κλπ ομολογώ πως έχω μαύρα μεσάνυχτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    interland-gr last edited by

                                    O 1600 turbo ειναι ολοκληρωτικα απο διαφορετικα υλικά απο οτι οι αλλοι της γενιας eco. Δεν είναι απλά η προσθήκη ενος Turbo της γειτονιάς και τέλος. Άλλωστε για αυτο το λόγο και τα κιλά έχουν μεινει χαμηλά μιας και το μεγαλύτερο μέρος του turbo ειναι απο αλουμίνιο. Εμένα περισσότερο ο 1800 μου ταιριάζει με turbo κοντά στα 200+ για το νεο vectra και τιμή πολύ κάτω απο τα 30000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      oceanborn last edited by

                                      Η τουρμπίνα είναι ένα εξάρτημα παραπάνω από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και ένα εξάρτημα που περισσότερο ίσως από κάθε άλλο δέχεται ταλαιπωρία. Συνεπώς έχεις μια πιθανότητα περισσότερη τουλάχιστον από τον ατμοσφαιρικό να μείνεις στο δρόμο... Απότι υλικό και να είναι δε σημαίνει οτι είναι αθάνατο. Ακόμα και το Columbia και το Challenger τινάχτικαν στον αέρα και ας είχαν την τελευταια λεξη της τεχνολογίας... ασχετο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        interland-gr last edited by

                                        Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
                                        Η τουρμπίνα είναι ένα εξάρτημα παραπάνω από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και ένα εξάρτημα που περισσότερο ίσως από κάθε άλλο δέχεται ταλαιπωρία. Συνεπώς έχεις μια πιθανότητα περισσότερη τουλάχιστον από τον ατμοσφαιρικό να μείνεις στο δρόμο... Απότι υλικό και να είναι δε σημαίνει οτι είναι αθάνατο. Ακόμα και το Columbia και το Challenger τινάχτικαν στον αέρα και ας είχαν την τελευταια λεξη της τεχνολογίας... ασχετο.

                                        Σε ενα turbo δηλαδη ο φόβος σου εσένα ειναι μην σπάσει η τουρμπίνα ή ο κινητήρας αν δεν πληρεί τα απαραίτητα standar για να δεχτεί μεγαλύτερες πιέσεις απο ίππους και ροπή.
                                        Αν είναι το πρώτο μην σνησυχείς για τα 6 πρώτα χρόνια και μετά απο αυτά και πάλι το κόστος δεν έιναι τόσο όσο ενας σπασμένος ταλαιπωρημένος κινητήρας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          ch02614 last edited by

                                          σιγουρα πιο αξιοπιστη προταση το 1,8 και με καλή δυναμη.Το κυριο μειονεκτημα σε σχεση με το 1,6Τ ειναι το 5αρι κιβωτιο.
                                          Απο μένα 1,8 ναχεις και το κεφαλι σου ησυχο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michael-amott last edited by

                                            Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                            ωωωω ναι... δεν τα κανουν και απο τσιγκο... Αμα η υλοποιηση ειναι σωστη δεν πρεπει να εχει κανενα προβλημα.

                                            Μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο,(μιας και η οπελ δεν έχει και τρελλή εμπειρία στα τούρμπο, εδώ ρημάζανε τα έκοτεκ), να έχετε ετοιμοπόλεμο το χέρι στην τσέπη

                                            Προφανώς δεν έχεις δει τπτ

                                            Μεχρι τωρα ξεραμε οτι μονο τα tsi,gt,gti σπανε!

                                            Θα αρχισουμε και με τα opel τωρα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr