-
Πολύ περίεργο το Q3. Ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο του γύρο με την πρώτη! Δηλαδή όταν κουβαλούσε τα περισσότερα καύσιμα. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Μάλλον η μαλακή γόμα της Bridgestone δίνει πολύ γρήγορο πρώτο γύρο.
Γενικά φάνηκε ότι η πίστα ήταν πιο αργή στο τέλος και οι McLaren (ειδικά ο Hamilton) ότι μπορούσαν και χαμηλότερους χρόνους.
Χωρίς απρόοπτα αύριο η McLaren θα κάνει εύκολα το 1-2. Αλλά Μονακό χωρίς απρόοπτα είναι μάλλον ουτοπία. Αυριό μάλλον θα μιλάμε για τους καινούριους (ηλίθιους) κανονισμούς για το safety car. -
η Γουιλλιαμς παντα τα τελευταια χρονια ξεπεταγεται απο το πουθενα στο μονακο , δηλαδη τι εχει αυτο το αμαξι και αλλαζει τοσο πολυ στο μονακο?
Τον αλονσο τον περιμεναμε 'ολοι' να χτυπησει εδω , αμα εχανε -χασει απο τον χαμιλτον θα αρχισουν οι αμφιβολιες.
Ο χαμιλτον απορω γιατι πιεζει τοσο πολυ συνεχεια οταν ειχε ηδη μια εξοδο , μπορει να στουκαρει και αυριο αμα συνεχισει ετσι.
Φερραρι-> το γρηγοροτερο μονοθεσιο και το πρωταθλημα ξεμακραινει.edit: αν δεν υπαρχουν εκπληξεις-στουκες θα ελεγα οτι η πρωτοι 8 θα ειναι και οι αυριανοι πρωτοι 8.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Πολύ περίεργο το Q3. Ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο του γύρο με την πρώτη! Δηλαδή όταν κουβαλούσε τα περισσότερα καύσιμα. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Μάλλον η μαλακή γόμα της Bridgestone δίνει πολύ γρήγορο πρώτο γύρο.Γενικά φάνηκε ότι η πίστα ήταν πιο αργή στο τέλος και οι McLaren (ειδικά ο Hamilton) ότι μπορούσαν και χαμηλότερους χρόνους.
Χωρίς απρόοπτα αύριο η McLaren θα κάνει εύκολα το 1-2. Αλλά Μονακό χωρίς απρόοπτα είναι μάλλον ουτοπία. Αυριό μάλλον θα μιλάμε για τους καινούριους (ηλίθιους) κανονισμούς για το safety car.Ίσως αυτό έχει στο μυαλό της η Ferrari και 'γέμισε' καύσιμα την F2007! Ο Μάσσα πάει για 1 στοπ...
-
Iδρωσε ο Νάντο αλλά τελικά την πήρε την Pole και τώρα έχει τον πρώτο λόγο.
Ο Χάμιλτον πολύ καλός ...να τον δούμε και στον αγώνα όμως.
Ο Μάσα απλά έκανε ότι μπορούσε.
Ο 'Μητσοτάκης' τα μούσκεψε...δεν του έφταναν οι εγκαταλείψεις από μηχανικό πρόβλημα τώρα έχουμε και οδηγικά λάθη. Μεγάλη η πίεση από Ιταλία μεριά αλλά και από τους φανς του.
Ο Φίζικο εντυπωσιακός. Ελπίζω να τερματίσει 3ος πίσω από τις Μακ βέβαια.
Το ίδιο και ο Ρόζμπεργκ...όλο αναλαμπές είναι. Να ελπίζει σε ένα καλύτερο μονοθέσιο κορυφαίας ομάδας;
Οι 2 της BMW απρόσμενα ΠΑΤΩΣΑΝ. Γιατί άραγε...
Τέλος οι Χόντα σαν να ανεβαίνουν...βέβαια σε τόσο κλειστή πίστα δεν είναι κ τόσο ασφαλές να πεις ότι βελτιώθηκαν...αλλά κάτι είναι κ αυτό.Σχόλιο: Καιρός να πάρει κεφάλι στην βαθμολογία ο champion!
-
Τι πηγε να φτιαξει το παλικαρι ο Kova στην Antohny Naughes...?
Oυτε στο PS2 δεν γινονται αυτα...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Τι πηγε να φτιαξει το παλικαρι ο Kova στην Antohny Naughes...?Oυτε στο PS2 δεν γινονται αυτα...
Scot will actually start the Monaco GP from sixteenth after his 'Q2' times were also deleted.
The Red Bull driver professed his innocence after blocking Renault's Heikki Kovalainen on a hot lap - an indiscretion that did not impress the stewards.
'There was a message from the team, and I clearly didn't get the correct information,' Coulthard told ITV.
τι παθανει ο ανθρωπας στα γεραματα....
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Πολύ περίεργο το Q3. Ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο του γύρο με την πρώτη! Δηλαδή όταν κουβαλούσε τα περισσότερα καύσιμα. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Μάλλον η μαλακή γόμα της Bridgestone δίνει πολύ γρήγορο πρώτο γύρο.
Γενικά φάνηκε ότι η πίστα ήταν πιο αργή στο τέλος και οι McLaren (ειδικά ο Hamilton) ότι μπορούσαν και χαμηλότερους χρόνους.
Χωρίς απρόοπτα αύριο η McLaren θα κάνει εύκολα το 1-2. Αλλά Μονακό χωρίς απρόοπτα είναι μάλλον ουτοπία. Αυριό μάλλον θα μιλάμε για τους καινούριους (ηλίθιους) κανονισμούς για το safety car.Ίσως αυτό έχει στο μυαλό της η Ferrari και 'γέμισε' καύσιμα την F2007! Ο Μάσσα πάει για 1 στοπ...
Και σε ποια γεγονότα το στηρίζεις αυτό παρακαλώ;
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Πολύ περίεργο το Q3. Ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο του γύρο με την πρώτη! Δηλαδή όταν κουβαλούσε τα περισσότερα καύσιμα. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Μάλλον η μαλακή γόμα της Bridgestone δίνει πολύ γρήγορο πρώτο γύρο.
Γενικά φάνηκε ότι η πίστα ήταν πιο αργή στο τέλος και οι McLaren (ειδικά ο Hamilton) ότι μπορούσαν και χαμηλότερους χρόνους.
Χωρίς απρόοπτα αύριο η McLaren θα κάνει εύκολα το 1-2. Αλλά Μονακό χωρίς απρόοπτα είναι μάλλον ουτοπία. Αυριό μάλλον θα μιλάμε για τους καινούριους (ηλίθιους) κανονισμούς για το safety car.Ίσως αυτό έχει στο μυαλό της η Ferrari και 'γέμισε' καύσιμα την F2007! Ο Μάσσα πάει για 1 στοπ...
Και σε ποια γεγονότα το στηρίζεις αυτό παρακαλώ;
Από εδώ...
'Ferrari wary of strategy nightmare
By Jonathan Noble Wednesday, May 23rd 2007, 16:16 GMT
Ferrari have admitted that new safety car rules introduced this season will make strategy choice at this weekend's Monaco Grand Prix a nightmare.
Unlike in previous seasons, drivers are no longer able to pit for fuel and new rubber as soon as the safety car is called out because the pit lane is closed for the first lap.
That means there is the real chance of leaders losing a big advantage during safety car spells - especially if they need to pit at the wrong moment and then get caught in traffic when they return to the circuit.
Ferrari's head of trackside operations Luca Baldisserri is well aware that the safety car rules will complicate matters on Sunday - and he is not sure how the team can avoid any likely difficulties.
'The most flexible strategy in terms of avoiding a negative outcome of a safety car period is to reduce the number of pitstops,' said the Italian. 'Like this you carry less risk.
'However, it means you must run a car with a heavy fuel load. That in turn means you will pay the price in qualifying and you can get stuck in traffic in the early stages of the race.
'And if nothing unusual happens in the race then you run the risk of finding that your strategy is too safe and you cannot win the race.'
Baldisserri believes the only factor that works in Ferrari's favour is that their F2007 is fast - something that should benefit them when it comes to picking the right strategy for qualifying and the race.
'We definitely want to win this race, because we have not succeeded in winning in Monte Carlo since 2001,' he explained. 'I think this will involve a lot of hard work to decide what to do and it will be really important to run a good practice programme on Thursday.
'So yes, it is an absolute lottery, but the odds can be a bit in your favour if you have a quick car. You can then use the performance margin to help you run a conservative strategy, but as we have seen in the races so far this season, no one team really has that margin and it will be a real fight in qualifying between us and our rivals.
'Monaco is a track that requires a lot of effort from the drivers, as the walls are close, you have to be precise and also very quick.'
Baldisserri's determination to get through a smooth day of practice on Thursday has increased because the team have yet to establish the pros and cons of the soft and super-soft tyres that will be used this weekend.
'We have been testing the super-soft and the soft tyres that Bridgestone bring to this race. But Paul Ricard, where we tested them last week, was not the best venue for this tyre comparison.
'We could not establish enough of a difference because the super-soft struggled slightly towards the end of a lap. We will have to therefore adapt our Thursday programme to establish which tyre really is the quickest. This will be especially important looking towards qualifying but also for the race.' '
-
@Nikos147: Πιθανόν, αν και αναφέρεται στην Πέμπτη, όπου πάλι τα Ferrari υστερούσαν. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν πρόκειται να το κάνουν εκείνοι ή άλλοι.
Εμένα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πάντως ότι ο Hamilton βγήκε στο Q3 - με full καύσιμα δηλαδή - και έκανε αμέσως τον ταχύτερο χρόνο, χρόνο που δεν μπόρεσε να πλησιάσει ο Massa παρά μόνο αφού άλλαξε 2ο σετ ελαστικών και έφαγε πολλά καύσιμα.
Ίσως στη McLaren παίζουν κρυφτούλι και μπορούσαν ακόμα ταχύτερα, αλλά το φορτίο καυσίμων έπαιξε το ρόλο του. Θα δείξει αύριο.
Προσωπική μου εκτίμηση ότι ο Massa δεν πάει για 1 pit stop, ο Raikkonen πιθανότατα ναι γιατί είναι καταδικασμένος. Όχι όμως ο Massa, διότι μέχρι τελευταία στιγμή πάλευε για να κρατηθεί μπροστά απ'τις BMW & Renault και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις με βαρύ μονοθέσιο.
-
Έβρεξε λίγο γι' αυτό
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Έβρεξε λίγο γι' αυτόΓι'αυτό τι;
-
Ron Dennis: McLaren Drivers on different strategy
McLaren boss Ron Dennis has revealed that Fernando Alonso and Lewis Hamilton were carrying different fuel loads in qualifying for the Monaco Grand Prix.
Alonso beat Hamilton to pole position by 0.2s after a huge inter-team battle during qualifying.
'They both did a great job,' Dennis told ITV Sport's Ted Kravitz.
'Clearly we had to put them on different strategies and we're absolutely delighted with the outcome of qualifying.
'Now we want a dry race and I think we can get the job done.'
Under the 2007 rules, drivers cannot pit immediately if a safety car is called, so teams are keen to ensure that their drivers do not have to pit at the same time in the races, hence the trend towards split strategies.
Hamilton missed out on a chance to improve his qualifying time after making a mistake at the Loews hairpin and then losing time behind Mark Webber on his final flying lap.
But Dennis was still extremely satisfied that Hamilton had made it onto the front row for his first Formula 1 race around Monaco.
'Unfortunately he made a small error because he realised he was going to catch Webber who was in front of him,' Dennis said.
'It narrowly escaped him but he's got plenty of races to get pole position.
'Being on the front row, he's in really good shape.'
The McLaren drivers put in fast laps early in Q3 when still heavy with fuel - a tactic Dennis said was prompted by the threat of rain late in the hour.
'It rained exactly when we anticipated it and we didn't know how long it was going to last, then it stopped and we got the last laps, so I'm very pleased with the performance of the team,' he said.
'The weather forecast guy was right to within five seconds and both drivers did an excellent job.'
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
@Nikos147: Πιθανόν, αν και αναφέρεται στην Πέμπτη, όπου πάλι τα Ferrari υστερούσαν. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν πρόκειται να το κάνουν εκείνοι ή άλλοι.Εμένα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πάντως ότι ο Hamilton βγήκε στο Q3 - με full καύσιμα δηλαδή - και έκανε αμέσως τον ταχύτερο χρόνο, χρόνο που δεν μπόρεσε να πλησιάσει ο Massa παρά μόνο αφού άλλαξε 2ο σετ ελαστικών και έφαγε πολλά καύσιμα.
Ίσως στη McLaren παίζουν κρυφτούλι και μπορούσαν ακόμα ταχύτερα, αλλά το φορτίο καυσίμων έπαιξε το ρόλο του. Θα δείξει αύριο.
Προσωπική μου εκτίμηση ότι ο Massa δεν πάει για 1 pit stop, ο Raikkonen πιθανότατα ναι γιατί είναι καταδικασμένος. Όχι όμως ο Massa, διότι μέχρι τελευταία στιγμή πάλευε για να κρατηθεί μπροστά απ'τις BMW & Renault και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις με βαρύ μονοθέσιο.
O Massa το τελευταίο sector του ήταν το ταχύτερο (μοβ δηλαδή). Επίσης αν παρατήρησες την F2007 δεν ήταν τόσο ευέλικτη...ίσως να φταίει και η μακριά wheelbase...αλλά σίγουρα ο Μάσσα θα έλεγα είναι σε 1 στοπ...δε διάβασες το παραπάνω άρθρο? Το λέει ξεκάθαρα ο Baldisserri. Παρατήρησες πόσο αργούς γύρους έκανε ο Μάσσα μόλις ξεκίνησε το 3ο Q?
Άρα με όλα αυτά in-mind...η 3ή θέση του Μάσσα (που βασικά είναι 67 χιλιοστά αν δε κάνω λάθος από τον ΗΑΜ) είναι πάρα πολύ καλή!
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Ίσως αυτό έχει στο μυαλό της η Ferrari και 'γέμισε' καύσιμα την F2007! Ο Μάσσα πάει για 1 στοπ...Ο,τι να'ναι... Αναλυει ο Baldisseri μερες πριν τα συν και τα πλην των διαφορων στρατηγικων και μερικοι το παιρνουν αυτο και κανουν προβλεψεις... Δηλαδη αυτη τη δουλεια θα εκανε ο Baldisseri θα καθοταν να δινει hints στους δημοσιογραφους τι στρατηγικη θα διαλεξουν
Μαλλον θα βρεξει καποια στιγμη αυριο και θα πανε για 1 stop? Επισης θα αντεξει 40 γυρους η super soft γομα? Μπορει, τιποτα δεν ειναι απιθανο στον κοσμο τουτο.
Και τελος παντων Νικο147 χωρις παρεξηγηση μετα απο τα παρακατω που ειχες πει καποτε συγνωμη αλλα δεν παιρνω τις προβλεψεις σου τοσο σοβαρα:
**'Ο Alonso παρατησε τη Renault και πηγε σε χειροτερη ομαδα'
'Η McLaren ξεκινα το πρωταθλημα με δεδομενη την αναξιοπιστια...Μετα απο λιγους αγωνες θα το καταλαβουν αυτο οι bookmakers' **
-
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
O Massa το τελευταίο sector του ήταν το ταχύτερο (μοβ δηλαδή). Επίσης αν παρατήρησες την F2007 δεν ήταν τόσο ευέλικτη...ίσως να φταίει και η μακριά wheelbase...αλλά σίγουρα ο Μάσσα θα έλεγα είναι σε 1 στοπ...δε διάβασες το παραπάνω άρθρο? Το λέει ξεκάθαρα ο Baldisserri. Παρατήρησες πόσο αργούς γύρους έκανε ο Μάσσα μόλις ξεκίνησε το 3ο Q?
Το διάβασα το άρθρο, μάλλον δεν κατάλαβες τι ακριβώς λέει ο Baldisseri:
Ferrari's head of trackside operations Luca Baldisserri is well aware that the safety car rules will complicate matters on Sunday - and he is not sure how the team can avoid any likely difficulties.
'The most flexible strategy in terms of avoiding a negative outcome of a safety car period is to reduce the number of pitstops,' said the Italian. 'Like this you carry less risk.
**'However, it means you must run a car with a heavy fuel load. That in turn means you will pay the price in qualifying and you can get stuck in traffic in the early stages of the race.
'And if nothing unusual happens in the race then you run the risk of finding that your strategy is too safe and you cannot win the race.'
**Ουσιαστικά στη Ferrari προσπαθούν να βρουν τη 'χρυσή τομή' για τον αγώνα, μιλώντας με βάσει τα αποτελέσματα της Πέμπτης (και χωρίς να λάβουμε υπόψη το πρόβλημα Raikkonen). Δε λέει κάτι περίεργο, αλλά αυτό είναι κάτι που περιμένουν όλες οι ομάδες.
Γιαυτό λέω ότι ο αγώνας αύριο θα δείξει.
Άρα με όλα αυτά in-mind...η 3ή θέση του Μάσσα (που βασικά είναι 67 χιλιοστά αν δε κάνω λάθος από τον ΗΑΜ) είναι πάρα πολύ καλή!
Δεν είναι ενδεικτική όμως, γιατί ο Hamilton έχασε χρόνο στην τελευταία προσπάθειά του απ'την κίνηση (το Webber).
Δική μου εκτίμηση είναι ότι Alonso, Massa είναι στην ίδια στρατηγική ανεφοδιασμών, με το Hamilton να είναι λίγο βαρύτερος απ'τους δύο - και αυτό το στηρίζω σε αυτό που είπε ο Dennis
Under the 2007 rules, drivers cannot pit immediately if a safety car is called, so teams are keen to ensure that their drivers do not have to pit at the same time in the races, hence the trend towards split strategies.
But Dennis was still extremely satisfied that Hamilton had made it onto the front row for his first Formula 1 race around Monaco.
'Unfortunately he made a small error because he realised he was going to catch Webber who was in front of him,' Dennis said.
'It narrowly escaped him but he's got plenty of races to get pole position.
'Being on the front row, he's in really good shape.'
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
-
Τωρα διαβασα και το 'Το λέει ξεκάθαρα ο Baldisserri', σε καλο σου Ελπιζω να το διαβασαν και στη McLaren
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Παρατήρησες πόσο αργούς γύρους έκανε ο Μάσσα μόλις ξεκίνησε το 3ο Q?Ναι, στα Q1, Q2 ηταν 7 δεκατα πιο πισω, στο Q3 7 εκατοστα Και στην αρχη αρχη εκαναν 2 γυρους οι McLaren μηπως βρεξει και ολοι οι αλλοι εφερναν βολτα
-
@fanis: Απίστευτη φωτό!
-
Παλι 'ατυχος' ο Κιμις ....
Φερτε πισω το πουρώ ρεεεεεε ....
Επίσημο thread:GP Mονακό 2007