-
Exo to Corolla 1.3 16V (stroggilofanaro hatch '99). Foraei ton 4EFE (87hp). Akouo protaseis gia veltiosi (dokimasmenes) apo antistoixous katoxous.
Alitheia, ta turbissia corollakia pou kukloforoun einai turbismena i forane moter starlet gt? (Sto Manchester, UK exo dei me ta matia mou corolla me moter GT4, metatropi 4WD)
P.S. Please oxi protaseis/sumvoules tou tupou 'vafto mple kai peta to sti thalassa' giati to goustaro trela to karo mou!
-
Exo to Corolla 1.3 16V (stroggilofanaro hatch '99). Foraei ton 4EFE (87hp). Akouo protaseis gia veltiosi (dokimasmenes) apo antistoixous katoxous.
Alitheia, ta turbissia corollakia pou kukloforoun einai turbismena i forane moter starlet gt? (Sto Manchester, UK exo dei me ta matia mou corolla me moter GT4, metatropi 4WD)
P.S. Please oxi protaseis/sumvoules tou tupou 'vafto mple kai peta to sti thalassa' giati to goustaro trela to karo mou!
-
Exo to Corolla 1.3 16V (stroggilofanaro hatch '99). Foraei ton 4EFE (87hp). Akouo protaseis gia veltiosi (dokimasmenes) apo antistoixous katoxous.
Alitheia, ta turbissia corollakia pou kukloforoun einai turbismena i forane moter starlet gt? (Sto Manchester, UK exo dei me ta matia mou corolla me moter GT4, metatropi 4WD)
P.S. Please oxi protaseis/sumvoules tou tupou 'vafto mple kai peta to sti thalassa' giati to goustaro trela to karo mou!
-
Ο χρήστης vask έγραψε:
P.S. Please oxi protaseis/sumvoules tou tupou 'vafto mple kai peta to sti thalassa' giati to goustaro trela to karo mou!
Όποιος στο πει αυτό, για μένα είναι αυτοκινητιστικά απαίδευτος.
Να μην ξεχνάμε ότι με αυτή το Corolla είδαμε για τελευταία φορά την Toyota στο WRC. Οπότε τα σχόλια περιτεύουν....
Τώρα για την περίπτωση της μετατροπής, οι περισσότεροι με TOYOTA από όσο ξέρω, απευθύνονται στην TOYOMAD. Δεν έχω τηλέφωνο να σου δώσω, αλλά πιστεύω θα τους βρεις εύκολα.Υ.Γ. Στο forum των 4τροχών έχουμε κάνει μία άτυπη συμφωνία, να γράφουμε με ελληνικούς χαρακτήρες. Αν θες, καλό είναι να το εφαρμόσεις και εσύ!
-
Σύμφωνοι για τα greeklish
Δεν υπάρχουν βελτιωμένοι toyotaκιδες στο φορουμ?? τι έγινε? κρυβεστε?
-
agapite file ontvs to aftokinito soue iani ena apo takalitera pouexei bgalei pote i toyota. gnvmi mou einai an thes simantiki beltivsi stis epidoseis sou i alalgi moter. boreis na baleis eite to 1,3 turbo apo starlet gt bainei kouti pou einai teras axiopistias. epomeni lisi einai i exevresi enos 1,6 eikosabalbidou me 160 ippous. tapeini gnvmi mou na min petaxeis xrimata gia to iparxon moter den axizei ton kopo
Φίλε G6, παράκληση να γράφεις Ελληνικά!
(Moderator) -
ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣΜΑΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ GT STARLET (4FTE ) ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ
-
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ STARLET TURBO. AN ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ TURBO, ΤΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ MOTΕΡ (135 ΑΛΟΓΑ) ΚΑΝΕΙ ΤΑ STARLET NA ΠΕΤΑΝΕ. ΣΤΗΝ COROLLA, ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ KAΛΑ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΗΣΥΧΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ INTERCOOLER ΜΠΡΟΣΤΑ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΨΥΞΗΣ. ΟΥΤΕ ΣΚΑΛΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ.
Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ 1.6 20ΒΑΛΒΙΔΟΥ 160 Ή 165 ΑΛΟΓΑ (ΑΣΗΜΙ Ή ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΑΚΙ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ-ΜΕΣΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ 1.8 192 ΑΛΟΓΑ, ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ COROLLA. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ. -
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΟΛΛΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟΥ 90 ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΕ90 ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΑΡΥ ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕRCOLLER MΠΡΟΣΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΥΣΤΕΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤURΒΟ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ,ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΙR CONT.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΤΟ΄ΣΦΑΞΙΜΟ΄ΤΗΣ ΜΕΤΩΠΗΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΑΕΡΑΓΩΓΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓ/ΣΗΣ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ
-
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και τις συμβουλές!
Μάλλον στη λύση του μοτέρ του starlet θα καταλήξω. Κρίμα που δεν συμφέρει το τούρμπισμα του δικού μου μοτέρ... Μετά από περίπου 50.000 φανταστικά χλμ. μαζί του θα το αποχωριστώ. Τι να πω, για 1.3 ατμόσφαιρα ΚΑΙ μαμίσιο είναι φανταστικό, έχει υπέροχη απόκριση, νεύρο και ήχο (αναλογικά για τα κυβικά του πάντα!). Ίσως επειδή έφαγε πολύυ καλό στρώσιμο και μετέπειτα φροντίδα (service πάντα στην ώρα τους, στην αντιπροσωπεία).
Τώρα... Θα ήθελα να μου πείτε:
Πού θα βρω μοτέρ starlet turbo ?
**Καινούρια **υπάρχουν ??...
Μπορώ να ανταλάξω το μοτέρ που έχω?
Κόστος ?
Ποιόν να εμπιστευτώ για τη μετατροπή?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 140.000χιλιομετρα ΑΠΟΣΒΕΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ,ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΛΙΓΟ .ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ 50.000.
ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΣΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΧΙ,
ΕΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΑΡΛΕΤ GLATZA TURBO KAI ΠΩΣ NA TA ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ AΠΟ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ ΣΤΑΡΛΕΤ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ .
MHXANIKOΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ e-mail ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΣΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΕΓΩ ΕΜΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ -
ΜΑΝΟ,
ΑΠ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ LAG ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΟ INTERCOOLER ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ. ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΜΑ INTERCOOLER, ΜΙΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ INJECTION ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ A/C ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΒΛΕΨΑ. -
Λοιπόν αν καταλήξεις στην επιλογή του 1,3 turbo να πάρεισ μονο μοτέρ πλεξούδα και εγκέφαλο. Σασμάν να κρατήσεις το δικό σου. Σε διαφορετική περίπτωση το αυτοκίνητο δεν θα τραβάει λόγω της σχετικα΄μαριάς κλιμάκωσης που έχουν τα κιβώτια του turbo Μοτέρ μια και προορίζονται για το stalret που είναι πανάλαφρο.
Καινούριο δεν μπορέις να βρείς. Μπορέις να βρέις όμως μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και με λίγα χιλιόμετρα.
Τωρα για το που θεέι λιγο σκέψη και ψαξιμο.Σιγουρα ομως καπου που το εχουν ξανακανει κα ξερουν.
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΦΙΛΕ Γ6
ΜΕ 6η ΣΤΟ ΚΙΒΩΡΙΟ ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΕΙΣ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΑΠΟ 1.3 ΚΑΙ 1.6 ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
φιλε manos 16 το διαφορικο του 1,3 και του 1,6 ειναι ακριβως ιδια (κατι πονηρο εχεις βαλει με το μυαλο σου μαλλον μυρίζομαι μπλοκαδουρα) οι σχεσεις του 1,6 ειναι ελαφρως μακρυτερες αλλα θα ελεγα αμελητεες. Νομιζω πως καπου τις εχω θα το κοιταξω και θα σου τις πω αν τις βρω. Τωρα για το ποσες στροφες με εχεις με 6 και 100 χαω θα το προσεξω και θα σε ενημερωσω συντομα.
-
Φίλε Βασίλη,
Πριν από 1 χρόνο περίπου υπήρχε στπ POWER mag μια Corolla Sedan 1.3 με το 2.0L turbo μοτερ από τη Celica και το αμάξι κυριολεκτικά κατάπινε ότι έβρισκε μποροστά του. Αν θυμάμαι καλά 0-100 κάτω από 6'. Αρκετά καλό πιστέυω. Ρίξε και μια ματιά στο link αυτό http://www.fensport.co.uk. Εκεί θα δεις μερικά ενδιαφέροντα μοντέλα.
-
... αχ βαχ
Έχω δει με τα ματάκια μια παρόμοια μετατροπή στην Αγγλία. Το δικό μου σασί (μέχρι και το χρώμα ίδιο...) με **ΤΑ ΠΑΝΤΑ **επάνω .....
Για την ιστορία:
Μοτέρ 2.0 16V Turbo (από GT4, περί τα 350hp@1.3 bar)
μετατροπή AWD (αχ βαχ ...)
6τάχυτο σειριακό X-TRAC
KONI Top-Adjustable
φρένα από GT4
κρεμαγιέρα από GT4
'ραμένο' σασί
κλπ. κλπ.Με λίγα λόγια το κάρο είναι όνειρο... αλλά, όπως λένε 'πού λεφτά'
-
Δυσστυχώς που είναι τα ρημάδια τα λεφτά φίλε Βασίλη. Πάντως πίξε μια ματιά και στο αρχείο του POWER MAG αν βρείς το τεύχος με την 2.0Τ μηχανή από την CELICA. Μέχρι τον Αύγουστο του 2002 είχα μια Corolla 1.3 XLi sedan 75HP την οποία την πούλησα γιατί μου τη ζήτησαν κάτι κολλήτοί οικογενειακοί μας φίλοι. Κυκλοφορούσα με μηχανή οπότε δε με πείραξε. Το αμάξι ήταν γρήγορο παρά τα 75 άλογα και τα 195/50/15 που φορύσε σε AZEV 15 αστέρι ζάντες. Ήταν κουκλί το μωράκι μου.Τώρα ο γιος του σκέφτεται να πάει στον Τσακανίκα για να βάλει το παραπάνω μοτεράκι. Κάνε και συ πάντως μια βόλτα από τον Τσακανίκα. Είδα με τα μάτια μου δουλεία του σε αμάξι και κάνει πάρα πολύ καλή και ποιοτική δουλειά. Τηλέφωνο του στο site http://www.dragster.gr. Υ.Γ Με τα 195/50/15 το αμάξι γάντζωνε στο δρόμο χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι θα φύγει από το δρόμο.
-
ΦΙΛΕ G6 ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
ΛΙΓΟ ΜΛΟΚΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ , KATI EXΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ.
ΤΟ ΕΞΑΡΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΥΚΝΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΣΤΗΝ 2η,3η,4η,5η &ΜΕ ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΜΠΤΗ (ΓΙΑ ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ)ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ .
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝΤΟΧΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ; -
φιλε manos 16 στα 100 χιλιομετρα με εκτη στο κιβωτιο το στροφομετρο δειχνει 2.600 στροφες
μπλοκε υπαρχει ειτε απο trd ειτε απο αλλους αγγλικους οικους που εμπλεκονται στο χωρο της βελτιωσης αλλα μην αποκλεισεις και την ελληνικη λυση που ακουει στο ονομα boubis.
εδω και 2 χρονια το σασμαν μου διαχειριζεται σχεδον 200 αλογα (στο σφονδυλο) χωρις κανενα προβλημα κοπωσης. Συνολικα το σαζμαν εχει κανει 105.000 χλμ. αρα θα τολμησω να πω οτι ειναι αξιοπιστο.
-
Φιλε G6 ευχαριστω για τις πληροφοριες .
Το σασμαν ειναι λιγακι πιο μακριο στην εκτη απο την δικη μου πεμπτη (2700/100km) και θα το ηθελα να ειναι ετσι.
Αφου ειναι και αξιοπιστο δεν το συζηταω αλλωστε το μοτερ ειναι μαμα οποτε δεν θα ζοριστει ιδιαιτερα .
Για το διαφορικο θα κοιταξω εκει που μου ειπες .
και παλι ευχαριστω
COROLLA TURBO?...