ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ STARLET TURBO. AN ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ TURBO, ΤΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ MOTΕΡ (135 ΑΛΟΓΑ) ΚΑΝΕΙ ΤΑ STARLET NA ΠΕΤΑΝΕ. ΣΤΗΝ COROLLA, ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ KAΛΑ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΗΣΥΧΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ INTERCOOLER ΜΠΡΟΣΤΑ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΨΥΞΗΣ. ΟΥΤΕ ΣΚΑΛΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ.
Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ 1.6 20ΒΑΛΒΙΔΟΥ 160 Ή 165 ΑΛΟΓΑ (ΑΣΗΜΙ Ή ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΑΚΙ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ-ΜΕΣΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ 1.8 192 ΑΛΟΓΑ, ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ COROLLA. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ.