-
[quote='sergeant']Καλά, είναι η μοναδική καλή περίπτωση xantiaς που μπορείς δηλ. να βρεις και πρέπει να κάνεις αυτην τη διαδικασία;
Εδω πουλάνε Activa 2.0 του 95 με 4500 -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
καλησπερα.ειχα ξαναγραψει επι του θεματος μου οποτε θα προσπαθισω να ειμαι περιεκτικος.πριν απο εναν μηνα περιπου τρακαρα την χαντια μου.για να φτιαχτει θελει 2500ευρω κ ειπα να μιν την φτιαξω.ολο αυτον τον καιρο κανω την δουλεια μου με το δευτερο αυτοκινητο του σπιτιου ενα ταπεινο α6turbo του 2000.παιδια καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο κ ολο ιδεες μου μπαινουν να τα σκασω τα 2500 κ να την αναστιλωσω την χανθουλα μου.αλλα προσφατα σκεφτηκα το εξις.βρηκα μια αγγελια στιν ιταλια πωλησης μια χαντια 2.0 του 93 μπλε χρωματος δλδ ιδιο με το δικο μου κ τιμη 1200ευρω.στο δια ταυτα τωρα.σκεφτομαι να παω ιταλια να το παρω.κ να αλλακσω πινακιδες κ τον αριθμο πλαισιου με τα δικα μου κ αριθμο μιχανης .κ να κρατησω κ αυτο που εχω τωρα για ανταλακτικα αυτου που 8α παρω.τι λετε????
Παρανομο;
Παράνομο, αλλά ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει... Το εισάγεις σαν ανταλλακτικά, ή το εισάγεις χωρίς να το εκτελωνίσεις και δηλώνεις πχ κλοπή ή κάτι άλλο... Μετά βρίσκεις τον 'κατάλληλο' και χτυπάς τον δικό σου αριθμό πλαισίου επάνω και δηλώνεις αλλαγή κινητήρα. Τέλος.
Φυσικά είναι πολύ-πολύ παράνομο, αλλά είναι αδύνατον να βρεθεί ποτέ η παρανομία σου... Αρκεί να μην γίνει καμιά τρελή μαϊμουδιά στον αριθμό πλαισίου...Μην το κάνεις. Ήδη το ξέρουν πολλοί.
Αν κάνεις κάτι τέτοιο το ξέρεις μόνο εσύ και ο φαναρτζής που θα το κάνει βράδυ, ούτε η γυναίκα σου. Αν πέσει καρφωτή δεν σε σώζει τίποτα. -
Πρόεδρε Χρόνια Πολλά
-
Δείτε εδώ τις εντυπώσεις μου απο τα καινούρια λάστιχα που έβαλα στο C4: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 789#900789
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Πρόεδρε Χρόνια ΠολλάΕυχαριστώωωωωωωωωω!
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
καλησπερα.ειχα ξαναγραψει επι του θεματος μου οποτε θα προσπαθισω να ειμαι περιεκτικος.πριν απο εναν μηνα περιπου τρακαρα την χαντια μου.για να φτιαχτει θελει 2500ευρω κ ειπα να μιν την φτιαξω.ολο αυτον τον καιρο κανω την δουλεια μου με το δευτερο αυτοκινητο του σπιτιου ενα ταπεινο α6turbo του 2000.παιδια καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο κ ολο ιδεες μου μπαινουν να τα σκασω τα 2500 κ να την αναστιλωσω την χανθουλα μου.αλλα προσφατα σκεφτηκα το εξις.βρηκα μια αγγελια στιν ιταλια πωλησης μια χαντια 2.0 του 93 μπλε χρωματος δλδ ιδιο με το δικο μου κ τιμη 1200ευρω.στο δια ταυτα τωρα.σκεφτομαι να παω ιταλια να το παρω.κ να αλλακσω πινακιδες κ τον αριθμο πλαισιου με τα δικα μου κ αριθμο μιχανης .κ να κρατησω κ αυτο που εχω τωρα για ανταλακτικα αυτου που 8α παρω.τι λετε????
Παρανομο;
Παράνομο, αλλά ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει... Το εισάγεις σαν ανταλλακτικά, ή το εισάγεις χωρίς να το εκτελωνίσεις και δηλώνεις πχ κλοπή ή κάτι άλλο... Μετά βρίσκεις τον 'κατάλληλο' και χτυπάς τον δικό σου αριθμό πλαισίου επάνω και δηλώνεις αλλαγή κινητήρα. Τέλος.
Φυσικά είναι πολύ-πολύ παράνομο, αλλά είναι αδύνατον να βρεθεί ποτέ η παρανομία σου... Αρκεί να μην γίνει καμιά τρελή μαϊμουδιά στον αριθμό πλαισίου...Μην το κάνεις. Ήδη το ξέρουν πολλοί.
Αν κάνεις κάτι τέτοιο το ξέρεις μόνο εσύ και ο φαναρτζής που θα το κάνει βράδυ, ούτε η γυναίκα σου. Αν πέσει καρφωτή δεν σε σώζει τίποτα.με ξερει κανεις?
-
Ποτέ δεν ξέρεις...
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Μην το κάνεις. Ήδη το ξέρουν πολλοί.
Αν κάνεις κάτι τέτοιο το ξέρεις μόνο εσύ και ο φαναρτζής που θα το κάνει βράδυ, ούτε η γυναίκα σου. Αν πέσει καρφωτή δεν σε σώζει τίποτα.Και μετά σκοτώνεις και τον φαναρτζή
-
ενας δικος μου εφαγε πεντε χρονια φυλακη για αυτην τη παρανομια και εκατσε μεσα τρια χρονια αν αντεχης καντο
-
Ψαχνομαι για δευτερο μικρο πενταπορτο οικονμικο για πολη . Το c2 βγαινει μονο 2πορτο? Το c1 που ειδα εχει 10500. Τα λεει τα λεφτα του? Ηδη κατοχοι c1 τι εντυπωσεις εχουν απο το αυτοκινητο? Ο εμπορος μου δινει 6000 για ενα xsara esclusive 2001 ανταλλαγη. Να το αποφασισω? Επειδη φοβαμαι οτι θ αρχισει να ζηταει η xsara και ειναι ηδη 6ετιας με 60000χμ τη σπρωχνω. . Περιμενω υπερ και κατα.
-
Το C2 είναι όντως μόνο δίπορτο. Το C1 είναι essentially ένα φτηνότερο Αygo. H Χsara δε θα έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τουλάχιστον τα διπλάσια από τα χιλιόμετρα που έχει τώρα, εκτός ίσως κάποιας βάσης σασμάν με συγκεκριμένο (μέτριο) κόστος. Από εκεί και πέρα δεν πρόκειται να παρουσιάσει τίποτα, ο κινητήρας της είναι πολύ αξιόπιστος.
Σαφώς στο δρόμο είναι πολύ καλύτερη από το C1 και το C2 μαζί.
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Ψαχνομαι για δευτερο μικρο πενταπορτο οικονμικο για πολη . Το c2 βγαινει μονο 2πορτο? Το c1 που ειδα εχει 10500. Τα λεει τα λεφτα του? Ηδη κατοχοι c1 τι εντυπωσεις εχουν απο το αυτοκινητο? Ο εμπορος μου δινει 6000 για ενα xsara esclusive 2001 ανταλλαγη. Να το αποφασισω? Επειδη φοβαμαι οτι θ αρχισει να ζηταει η xsara και ειναι ηδη 6ετιας με 60000χμ τη σπρωχνω. . Περιμενω υπερ και κατα.ακόμα καινούρια είναι με μόνο 60k χλμ...
Σαφώς στο δρόμο είναι πολύ καλύτερη από το C1 και το C2 μαζί.
...και το C3 μην σου πω...
-
Aγαπητοί εξάδελφοι, τα φώτα σας.
Ο ξάδερφός μου πήρε μια C4 VTRS 1,6. Τώρα έχει 1600 χλμ. Σκοπεύει να γυρίσει αθήνα, οπότε έχουμε άλλα 550 πες, πάμε στα 2150. Θα ήθελε όμως και να πάει καμιά κοζάνη, καμιά 300 χλμ πήγαινε-έλα από Θεσσσαλονίκη. Οπότε θα ξεπεράσει μάλλον τα 2500 χλμ κατά καμιά εκατοστή.
Στο βίβλίο εγγύησης είδα ότι για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει να πάει για τον έλεγχο μεταξύ 1500-2500, αλλιώς χάνεται. Αν όντως πάει στα 2600-2700 θα έχει πρόβλημα με το τυπικό της υπόθεσης;
-
Ε, για το τυπικό της υπόθεσης, **σίγουρα **θα έχει πρόβλημα! Το βιβλίο συντήρησης λέει **μέχρι **2500. Για το **ουσιαστικό **είναι το θέμα, δηλαδή να πάει πχ με 2600 και να το θεωρήσουν 2500. Δεν μπορεί να περάσει από μια Σιτροέν στο δρόμο του να κάνει και τον έλεγχο;;
-
Εγώ πάντως τα είχα ξεπεράσει τα 2500 χλμ όταν έκανα τον έλεγχο...
Τυπικά, όπως λέει κι ο προλαλήσας (ή μάλλον προγράψας ) υπάρχει παράπτωμα, ουσιαστικά όμως δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα....
-
Ρε παιδιά μια ερώτηση. Βαράει μπίπ για τις ζώνες το C4 η όχι?Διάβασα στο AUTO TRITI οτι πήρε χαμηλότερη βαθμολογία στα crash test γιατί δεν είχε λέει ηχητική ειδοποίηση για της ζώνες.... Είναι αλήθεια αυτό?
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Ρε παιδιά μια ερώτηση. Βαράει μπίπ για τις ζώνες το C4 η όχι?Διάβασα στο AUTO TRITI οτι πήρε χαμηλότερη βαθμολογία στα crash test γιατί δεν είχε λέει ηχητική ειδοποίηση για της ζώνες.... Είναι αλήθεια αυτό?βαράει κανονικά...
στα crash test έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία του μαζί με το Focus II με 35 βαθμούς.
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Ψαχνομαι για δευτερο μικρο πενταπορτο οικονμικο για πολη . Το c2 βγαινει μονο 2πορτο? Το c1 που ειδα εχει 10500. Τα λεει τα λεφτα του? Ηδη κατοχοι c1 τι εντυπωσεις εχουν απο το αυτοκινητο? Ο εμπορος μου δινει 6000 για ενα xsara esclusive 2001 ανταλλαγη. Να το αποφασισω? Επειδη φοβαμαι οτι θ αρχισει να ζηταει η xsara και ειναι ηδη 6ετιας με 60000χμ τη σπρωχνω. . Περιμενω υπερ και κατα.Υπαρχει καπου αγγελια για το αμαξι? Αν οχι μπορεις να πεις περισοτερα, με pm παρακαλω για να μην αλιωσουμε το τρεχον θεμα. Ευχαριστω.
-
πήγα σήμερα στο συνεργείο, και εκεί που βγάζουμε τις ρόδες να δούμε για τα ημιαξόνια, βλέπουμε οτι το πρόβλημα δεν ειναι τα ημιαξόνια, αλλά οτι το αριστερό τακάκι εχει τερματίσει, και σχεδόν διαλυθεί...
Το δεξί απεναντίας είναι σχεδόν καινούργιο...Στο φρενάρισμα δεν νιώθω να τραβάει, ή τουλάχιστον τόσο έντονα ώστε να δικαιολογεί αυτή την φθορά, αφου τα τακάκια ειναι και σχετικά φρέσκα...
Τι να φταίει?
Ξέρει κανένας κανα μαγαζί με φρενομετρο στα νότια προάστια?
Τα fit & go λετε να έχουν? -
Πρόβλημα με την εξάτμιση στο C4:
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... 1611#41611Και η λύση του προβλήματος με πατέντα:
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... 2355#42355
CITROËN FORUM