-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Και μόνο που αλλάζεις ταχύτηρα στο speedster και ακούς απο πίσω το κιβώτιο φτάνει. Απλα το αυτοκίνητο είναι ακαριαίο σε όλα, γκάζι, φρενο, αλλαγή πορείας, αίσθηση. Πολλές εταιρίες θα ήθελαν να είχαν κατι τετοιο στην ιστορία τους και σίγουρα στα επόμενα χρόνια θα γίνει μοντέλο συλλεκτικό.
Σιγά μην είναι καλύτερο και από τη Monica Belucci
http://www.youtube.com/watch?v=i9kSCMADAik
εγώ πιστεύω πως ο ήχος του σαν κλ@νιά ακούγεταινα ποιος είναι ο κυρίαρχος στα προσιτά roadsters
Youtube Videoπου να βγει και το καινούριο μοντέλο
Τώρα θα μου πεις ότι είναι 15000 φθηνότερο αλλά όταν τα τζαπόνια φτιάχνουν ένα σπορ αμάξι έχουν στο μυαλό τους τη ferrari και F1 ενώ η Opel παίρνει κινητήρες από GM χωρίς να τους κάνει μετατροπές για να ακούγονται πιο ωραία...
Ίσως και να έχεις δίκιο φίλε μου. Ότι έχει οδηγήσει ο καθένας λέει. Εσύ αλήθεια τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγώντας και το speedster έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα?
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
OpelGTDimitris τελικα θα το παρεις ή ακυρωσες , γιατι πολυ ξενερωμενο σε βρισκω.
Αν ειναι για την καθυστερηση μεχρι τον Νοεμβριο , εισαι δικαιολογημενος , αλλα αν ειναι για τις επιδοσεις πιστευω εισαι υπερβολικος.Παιρνεις ενα ομορφο και πολυ εντυπωσιακο δυνατο roadster σε καλη τιμη και σκεφτεσαι αν θα σε φτανουν τα αδιαφορα hatchback?Τωρα που το ξανασκεφτομαι αν ισχυει το 2ο ισως οντως δεν επρεπε να παρεις το gt...
To Προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα sti με 340 αλογα. Οταν το πουλας υποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα GT στα λεφτα αυτα πας σε κατι πιο ελαφρυ με πισω κινηση και 265 αλογα. Λες καλο ακουγεται..εχει και μπλοκε.. Εχει και καλη τιμη και τυφλωνεσαι και λες αυτο ειναι θα το παρω. Ελα ομως που δεν εχει καμια σχεση με τις επιδοσεις που περιμενα εγω και που εχω συνηθησει. Moy την εδωσε και με την 6 μηνη καθυστερηση (ΝΤΡΟΠΗ τους) και εκλεισα ενα evo ΙΧ και καταλαβα οτι εκανα πιο ωριμη επιλογη γιατι θα το παω και πιο γρηγορα, θα το στριψω και πιο πολυ, και δεν θα παθει και τιποτα ποτε.
Αν ερχοταν στην ωρα του θα το κρατουσα και θα το χαιρομουνα για αυτο που ειναι ενα παμεμορφο αυτοκινητο αλλα το ξερω οτι θα μου ελειπε το γκαζι (της κατηγοριας ιμπρεζα και πανω). την εχω ξαναπατησει με γερμανικο αυτοκινητο (ΤΤ 180αλογα)
-
Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
Αν ερχοταν στην ωρα του θα το κρατουσα και θα το χαιρομουνα για αυτο που ειναι ενα παμεμορφο αυτοκινητο αλλα το ξερω οτι θα μου ελειπε το γκαζι (της κατηγοριας ιμπρεζα και πανω). την εχω ξαναπατησει με γερμανικο αυτοκινητο (ΤΤ 180αλογα)
Όταν λες οτι θα σου έλειπε το γκάζι, τόσο μεγάλες διαφορές έχουν;
Σε επιδόσεις ή σε feeling? (αν και μάλλον σε επιδόσεις αναφέρεσαι γιατί απ'οτι κατάλαβα δεν το έχεις οδηγήσει ακόμα, σωστά;)Μπορείς να μας δώσεις μικρό συγκριτικό επιδόσεων;
-
Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
Αν ερχοταν στην ωρα του θα το κρατουσα και θα το χαιρομουνα για αυτο που ειναι ενα παμεμορφο αυτοκινητο αλλα το ξερω οτι θα μου ελειπε το γκαζι (της κατηγοριας ιμπρεζα και πανω). την εχω ξαναπατησει με γερμανικο αυτοκινητο (ΤΤ 180αλογα)
Όταν λες οτι θα σου έλειπε το γκάζι, τόσο μεγάλες διαφορές έχουν;
Σε επιδόσεις ή σε feeling? (αν και μάλλον σε επιδόσεις αναφέρεσαι γιατί απ'οτι κατάλαβα δεν το έχεις οδηγήσει ακόμα, σωστά;)Μπορείς να μας δώσεις μικρό συγκριτικό επιδόσεων;
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ίσως και να έχεις δίκιο φίλε μου. Ότι έχει οδηγήσει ο καθένας λέει. Εσύ αλήθεια τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγώντας και το speedster έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα?
διαφωνω με την ερωτηση αυτην.
υπαρχουν ατομα που καθαρά για προσωπικούς τους λογους προτιμουν να οδηγουν καθημερινά αμάξια με 50 άλογα,ενώ πχ ειναι αγωνιζόμενοι και στα χερακια τους εχουν τόση πείρα που μερικοί θα χρειαζονταν 3 ζωές για να την καλυψουν.το θεμα ειναι: το εχει οδηγήσει ΑΥΤΟ το εν λόγω αμάξι;
ακόμα και ατομα που οταν τους ρωτάς 'με ποιο αμάξι θα πας' σου απαντάν 'με το μαυρο μωρέ' και εννοούν καμια 911 S (με λιγα λογια εχουν φάει με το κουταλακι αμάξια οπως πορσε και τα συναφή) δε χανουν την ευκαιρία να βρεθούν πίσω απο το τιμόνι ενος speedster ή μιας ελίζ καποιου φίλου τους.το γιατί δεν αγοραζουν ενα,είνια αλλο ζητημα και δεν εχει καμια σχέση με το παρόν τοπικ.
-
Εχουμε και λεμε apo to sport auto (γερμανικο).
Αναλογιες κιλων ανα ιππο Opel GT 5.3 , Megane 6, Seat cupra 5.9
Aλογα Leon cupra 240 aloga, megane F1 230 aloga, Opel gt 264 aloga
Ροπη leon 300nm/2200, megane 310/3000, opel gt 353/2500rmpΘα σκεφτει κανεις το gt θα ειναι πιο γρηγορο παντου. καλυτερο μοτερ απο ολα, πιο ελαφρυ θα πηγαινει καλυτερα.....
Τα νουμερα
0-180χλμ
Leon cupra 20.3 megane F1 20.4 Opel gt 20.2
evo ix (με 350 αλογα) 14.6 ετσι για πλακα το εβαλαρεπριζ απο 80 μεχρι 160 με 4/5 (6η δεν εχει το gt)
megane f1 11.6, 16.3
leon cupra 10.5, 13.6
Opel gt 13.4, 21.2 (kati λεγαμε για το 5αρι σασμαν?)να μην σας κουρασω απο τα 80 ειναι πιο αργο παντου με ολες τις ταχυτητες και στις αλλες ρεπριζ σε σχεση με Megane, golf (230 aloga), leon. ας μην μιλησουμε για τελικη ταχυτητα γιατι εχει 229.
Ελπιζω να βλεπετε τι εννοω οτι με τα χαρακτηριστικα του επρεπε να ειναι πιο γρηγορο. s2000 τωρα kaneis?
Δεν λεω οτι ειναι μαπα το οπελ απλα θελω να δειξω πως μπορει να την πατησει καποιος αγοραζοντας ενα αυτοκινητο κοιτωντας τα χαρακτηριστικα του και ας ειναι και φτηνο. -
Η πέμπτη στο όπελ,προφανως θα είναι σχεση 'όβερ',οπότε δεν μπορεις να συγκρίνεις με την πέμτη των άλλων,που προφανως θα είναι σχεση 'ντιρεκτ' (ή πολύ κοντα στο 'ντιρεκτ')
Το Εβο το 'μαμα'με τα 265,πόσο κάνει το 0-180;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το Εβο το 'μαμα'με τα 265,πόσο κάνει το 0-180;22 δλ. στρογγυλά, από μέτρηση των 4Τ.
Για ελληνικές επιδόσεις του GT, υπομονή μερικές μέρες μέχρι την πρώτη του μήνα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η πέμπτη στο όπελ,προφανως θα είναι σχεση 'όβερ',οπότε δεν μπορεις να συγκρίνεις με την πέμτη των άλλων,που προφανως θα είναι σχεση 'ντιρεκτ' (ή πολύ κοντα στο 'ντιρεκτ')Το Εβο το 'μαμα'με τα 265,πόσο κάνει το 0-180;
και η 4η και αυτη οβερ ειναι? αν ειναι ετσι να το κανανε αυτοματο να μην κουραζεται και ο κοσμος αδικα
το evo ΙΧ μαμα το λενε 280 αλλα εχει 290-300 πραγματικα αναλογα με το δυναμομετρο. δεν μπορω να βρω ποσο εχει μαμα γιατι δεν εχει πολλα μαμα. ειμαι σιγουρος πως θα ειναι γυρω στο 17.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Εβο το 'μαμα'με τα 265,πόσο κάνει το 0-180;
22 δλ. στρογγυλά, από μέτρηση των 4Τ.
Για ελληνικές επιδόσεις του GT, υπομονή μερικές μέρες μέχρι την πρώτη του μήνα
οχι και 22 ρε παιδια πιο αργο απο ολα ειναι? καποιο λαθος κανατε με κανενα clio
-
Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
Το Εβο το 'μαμα'με τα 265,πόσο κάνει το 0-180;
22 δλ. στρογγυλά, από μέτρηση των 4Τ.
Για ελληνικές επιδόσεις του GT, υπομονή μερικές μέρες μέχρι την πρώτη του μήνα
οχι και 22 ρε παιδια πιο αργο απο ολα ειναι? καποιο λαθος κανατε με κανενα clio
Γράψε λάθος, 16,4 έκανε
Το Έβο με τα 280 --> 15,7.Και πάλι σόρι.
-
οκ το καταλαβα οτι εγινε λαθος και για 8αρι evo 22 ειναι πολυ.
-
-
-
Απο οτι καταλαβα πηρες gt?
Βασικα συγκρινουμε μαμα τα αυτοκινητα. Οπως ειπες ολα παιρνουν προγραμμα φυσικα τα seat/audi ειναι ηδη πολυ βελτιωσιμα. οσο αφορα το eds με 46 αλογα το 0-100 δεν γινεται απο 6.3 σε 5. αν γινει 6.0 θα εισαι τυχερος. Εντελως πληροφοριακα η eds δεν δινει εγγυηση στην Ελλαδα.
Α και μια που μιλαμε για προγραμματα η μαουνα των 4.5 μετρων γινεται 400 αλογα και 50 κιλα ροπη με φιλτρο/προγραμμα/εξατμιση. -
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Γράψε λάθος, 16,4 έκανε
Το Έβο με τα 280 --> 15,7.Και πάλι σόρι.
Πάνω από 4δλπ από Cupra? Δε μπορεί κάποιο λάθος είναι. Αφού μέχρι τα 100 η διαφορά των Mitsu-Cupra δεν υπερβαίνει το μισό δλπ...
σκεψου καλυτερα 4κινητο με 290 αλογα και μπροστοκινητο με 240 αλογα μισο δλπ διαφορα μεχρι τα 100? παλι με clio θα μπερδευτηκατε
-
-
-
Στην ελληνικη ασφαλτο δεν προκειται να κανει ποτε τετοιο χρονο. μονο σε πιστα δυστηχως. το gt δεν θα φτασει 400 αλογα ποτε με φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση γιατι η τουρμπινα του ειναι πολυ μικρη (ΚΚΚ04) και τουρμπινα να βαλεις ομως δεν νομιζω να αντεξει τοσο ξυλο.
Δεν ξερεις αν ο εγκεφαλος εχει περιθωρια για τοσα αλογα η αν σταματανε οι μετρησεις του καπου (maf κλπ)
Για να καταλαβεις τα speedster turbo πηγαιναν μεχρι 260 αλογα γιατι δεν αντεχαν τα πιστονια. Μην συγκρινεις τον 4G63 της μιτσου ειναι αλεξισφαιρος μιλαμε για πολλα χρονια εξελιξης. τα φτανει για πλακα τα 400 με απλο επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και με μικρο κοστος Πιεση 1.8 οβερ 1.5 σταθερο . ενισχυμενα σωθικα δεν εχει κανενα με 400 αλογα. Τα 7, 8 ηθελαν μπιελοβιδες μετα τα 350 αλογα.Aν ξερεις τον Megas απο αυτο το φορουμ θα σε βοηθησει με την EDS. Δυστηχως το GT ειναι πολυ καινουργιο και θα πρεπει να περιμενεις για να δεις ποσο βελτιωση αντεχει και τι θα βγει. Εξατμισεις και φιλτρα εχουν ηδη βγει στην αμερικη. Δες στα φορουμ στην αμερικη να ενημερωθεις.
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
σκεψου καλυτερα 4κινητο με 290 αλογα και μπροστοκινητο με 240 αλογα μισο δλπ διαφορα μεχρι τα 100? παλι με clio θα μπερδευτηκατε
Είμαι βέβαιος πως όταν δοκιμάστηκε το Evo από 4τ δεν έκανε καλύτερο χρόνο από 6,1-6,3. Το Cupra δεν έχει κάνει 0-100 πάνω από 6,6 και αυτό στο λέω επειδή είμαι στην αγορά για καινούργιο αμάξι και αγοράζω 5 περιοδικά ειδικού τύπου. Σε κανένα test δεν έκανε (cupra) πάνω από 6,6
κανενα cupra δεν μπορει να κανει καλυτερο 0-100 απο evo λογω μπροστα κινησης καi ας ειναι και βελτιωμενο cupra. απο οτι φαινεται δεν εχεις δει 4κινητο να ξεκιναει. αν εκανε 6.1 θα ηταν το 8αρι evo με τα 265 αλλα και παλι λιγο ειναι κατω απο 6 εχει. και οπως σου ειπα στην Ελλαδα τα 4κινητα σε 0-100 εχουν μεγαλο προβαδισμα λογω προσφυσης. τωρα μην συγκρινουμε evo με cupra γιατι θα μας κραξουνε για ασχετους
Opel / Vauxhall GT