-
Από τις πωλήσεις του μόνο αν κρίνεις.....
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Από τις πωλήσεις του μόνο αν κρίνεις.....Σε ποιον ακριβώς τομέα θεωρείς ότι το s2k είναι καλύτερο από το Speedster?
-
Aν ήθελα καρτ σε συσκευασία ροουντστερ θα προτιμούσα τα παρακάτω:
καλά νταξει το δευτερο είναι λίγο ακραίο
-
φιλε vengas ειναι άνθρωποι (όπως εσυ καλή ωρα) που αξιολογουν τα αμαξια μεσω των vids και των παιχνιδιών στις κονσόλες (το ειχες πει ΚΑΙ αυτο..)
άλλοι (βλάκες) τα αξιολογούν (-με) στο δρομο,μυριζοντας τις λαμαρίνες τους,χαιδευοντας τα οκτάνια τους,ακουγοντας την επιταχυνση και νοιώθοντας κάθε db απο κινητήρα-κιβωτιο-αναρτηση-εξατμιση.
οταν ο ελύτης (καλά δε λεώ?) ελεγε οτι πιο σημαντικό είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός, λιγοι ειναι αυτοί που καταλαβαίνουν πραγματικά τι εννοούσε.
τα αμάξια πλεον ειναι σαν τα κινητά τηλεφωνα και τους Η/Υ. οτιδήποτε και να αγορασεις σήμερα, αυριο θα είναι ΗΔΗ παλιο. οπότε? τι κανεις?
αγοράζεις καθε χρονο άλλο αμαξι είτε............... τι;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Από τις πωλήσεις του μόνο αν κρίνεις.....Σε ποιον ακριβώς τομέα θεωρείς ότι το s2k είναι καλύτερο από το Speedster?
Σχεδίαση(καλά αυτό είναι πρoσωπικό θέμα,αλλά το S2000 το σχεδίασε η εταιρία του pininfarina)
Επιδόσεις(αν βάλεις τούρμπο στο S2000)
Χρηστικότητα
Ήχος κινητήρα
Αξιοπιστία
Κάνει για όλους τους δρόμους(όχι μόνο για πίστες) -
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
φιλε vengas ειναι άνθρωποι (όπως εσυ καλή ωρα) που αξιολογουν τα αμαξια μεσω των vids και των παιχνιδιών στις κονσόλες (το ειχες πει ΚΑΙ αυτο..)άλλοι (βλάκες) τα αξιολογούν (-με) στο δρομο,μυριζοντας τις λαμαρίνες τους,χαιδευοντας τα οκτάνια τους,ακουγοντας την επιταχυνση και νοιώθοντας κάθε db απο κινητήρα-κιβωτιο-αναρτηση-εξατμιση.
οταν ο ελύτης (καλά δε λεώ?) ελεγε οτι πιο σημαντικό είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός, λιγοι ειναι αυτοί που καταλαβαίνουν πραγματικά τι εννοούσε.
τα αμάξια πλεον ειναι σαν τα κινητά τηλεφωνα και τους Η/Υ. οτιδήποτε και να αγορασεις σήμερα, αυριο θα είναι ΗΔΗ παλιο. οπότε? τι κανεις?
αγοράζεις καθε χρονο άλλο αμαξι είτε............... τι;
Ασε τα δικηγορίστικα τώρα
Φαίνεται καθαρά ποιο είναι καλύτερο αμάξι..
Το Όπελ GT όμως κοστίζει πολλά λιγότερο και δεν είναι χειροποίητο σε μερικούς τομείς και για αυτό πιστεύω θα πουλήσει καλά -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Από τις πωλήσεις του μόνο αν κρίνεις.....Σε ποιον ακριβώς τομέα θεωρείς ότι το s2k είναι καλύτερο από το Speedster?
Σχεδίαση(καλά αυτό είναι πρoσωπικό θέμα,αλλά το S2000 το σχεδίασε η εταιρία του pininfarina)
Επιδόσεις(αν βάλεις τούρμπο στο S2000)
Χρηστικότητα
Ήχος κινητήρα
Αξιοπιστία
Κάνει για όλους τους δρόμους(όχι μόνο για πίστες)Σχεδίαση : υποκειμενικό
Επιδόσεις : αν αρχίσουμε τις καγκουριές και στο Speedster τότε να το συζητήσουμε
Χρηστικότητα? Εννοείς θήκες για μικροαντικείμενα?
Ήχος κινητήρα: υποκειμενικό
Αξιοπιστία : υπάρχει καμιά έρευνα που να το αποδεικνύει αυτό?
Μια χαρά κάνει το Speedster για τους δρόμους. Προσωπικά έχω οδηγήσει Elise S2 με σκληρότερη ανάρτηση της std και δεν με ενόχλησε, οπότε.. Ασε που στις πίστες το S2K δύσκολα πλησιάζει το Speedsterάκι.. -
Καλά ντάξει αν αρχίσουμε την ανταλλαγή επιχειρημάτων τώρα δε θα τελειώσουμε ποτέ ... (ο καθένας βλέπει τα πράγματα από τη δική του πλευρά)
Ας πάρει ο καθένας αυτό που θέλει
απλά εγώ είπα τους λόγους για τους οποίους δε θα έπαιρνα το GT(σύμφωνα με τα δικά μου μυαλά) -
Με το Speedster δεν το σύγκρινες? Επειδή εγώ συγκριτικά με αυτό μίλαγα..
-
το μονο καλυτερο που εχει το s2k απο το speedster (οπως ειναι και τα δυο απο το εργοστασιο και οχι αμα βαλεις τουρμπο στο ενα και αμα βαλεις νιτρομπουκαλες στο αλλο), ειναι το air condition. και το μπες-βγες, η ανεση και ηχομονωση. αυτα
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
το μονο καλυτερο που εχει το s2k απο το speedster (οπως ειναι και τα δυο απο το εργοστασιο και οχι αμα βαλεις τουρμπο στο ενα και αμα βαλεις νιτρομπουκαλες στο αλλο), ειναι το air condition. και το μπες-βγες, η ανεση και ηχομονωση. αυταΗ καυτή λουίζα ποιο προτιμάει?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
να ποιος είναι ο κυρίαρχος στα προσιτά roadsters
Youtube Videoπου να βγει και το καινούριο μοντέλο
.
Εννοείς το Lotaki ε;;;
-
Και η Lotus Elise μπάζο είναι.
Δεν πούλησε λόγω σήματος, αφού από τη μια η διαφορά τιμής με την Elise δεν ήταν σημαντική και αφετέρου οι φίλοι της εταιρείας δεν στρέφονται συνήθως σε τέτοια οχήματα. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο και λόγω σπανιότητας και λόγω ποιότητας.[/list][/list] -
Ο χρήστης skye έγραψε:
το μονο καλυτερο που εχει το s2k απο το speedster (οπως ειναι και τα δυο απο το εργοστασιο και οχι αμα βαλεις τουρμπο στο ενα και αμα βαλεις νιτρομπουκαλες στο αλλο), ειναι το air condition. και το μπες-βγες, η ανεση και ηχομονωση. αυταEχει και ενα αλλο καλο εχει 240 αλογα ατμοσφαιρικα ανω το αλλο εχει ενα μοτερ που με το ζορι βγαζει 260 αλογα (με προγραμμα) και αυτο σε οριακη κατασταση γιατι πανω απο τα 260 αλογα θελει πιστονια. το μοτερ του ειναι λιγο παλιας τεχνολογιας σε σχεση τους καινουργιους Ecotec (δες gt) που και αυτοι δεν βαζουν φωτια στην ασφαλτο. για αξιοπιστια honda ας μην μιλησουμε καμια σχεση με οπελ σε αυτο νομιζω ολοι συμφωνουμε μοτερ-σασμαν κλπ ειναι αλλου. και δεν κανει η honda Κινησεις τυπου να βαζει σασμαν απο hummer H3 στα σπορ αυτοκινητα της για μειωση κοστους.
-
Βασικά εγώ πιστεύω ότι αυτοκίνητα σαν την elise δεν κάνουν για Ελλάδα.
Στην Αγγλία και στην Αμερική πουλάνε που σε κάθε χωριό έχει και από μία πίστα. Τις προάλλες έτυχε να οδηγήσω Z4 μιας φίλης και τσαντίστηκα με τις λακούβες....άσε που τα πλαστικά(που είναι πολύ καλής ποιότητας) τρίζουν λόγω των δρόμωνΜε την Elise όταν θα γίνεις 50 χρονών πιστεύω ότι θα πάσχεις από διάφορες ασθένειες(εκτός και εάν δε τη χρησιμοποιείς κάθε μέρα)
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Βασικά εγώ πιστεύω ότι αυτοκίνητα σαν την elise δεν κάνουν για Ελλάδα.
Στην Αγγλία και στην Αμερική πουλάνε που σε κάθε χωριό έχει και από μία πίστα. Τις προάλλες έτυχε να οδηγήσω Z4 μιας φίλης και τσαντίστηκα με τις λακούβες....άσε που τα πλαστικά(που είναι πολύ καλής ποιότητας) τρίζουν λόγω των δρόμωνΜε την Elise όταν θα γίνεις 50 χρονών πιστεύω ότι θα πάσχεις από διάφορες ασθένειες(εκτός και εάν δε τη χρησιμοποιείς κάθε μέρα)
Μα φυσικά και δεν είναι everyday car.
Στο θέμα μας όμως...
Κανείς με Opel GT????Ήταν η επιλογή μου πριν το μετανοιώσω και στραφώ αλλού.
-
+1 Αφου η οπελ τον μαιο/ιουνιο μου τον εκανε νοεμβριο. συγνωμη αλλα οχι και για οπελ. σε οποιον το λεω μου λεει καλα το αστρα θα επερνες? αντε να πεισεις τον κοσμο οτι η οπελ εβγαλε καμπριο της προκοπης. ολοι σε κοιτανε σαν τρελλο.
-
Όταν με τα ίδια χρήματα παίρνεις κάποιο μικρομεσαίο της σειράς με 200-240 άλογα, καλά θα κάνουν να καταλάβουν ότι αξίζει τα λεφτά του το συγκεκριμένο μοντέλο.
Κι αν δεν το καταλάβουν στο μιλητό, θα το καταλάβουν όταν το δουν στο δρόμο. -
ναι αν μιλαμε για εμφανιση σιγουρα αξιζει τα λεφτα του. αν σε ενδιαφερει και το γκαζι εχει τις ιδιες επιδοσεις με αυτα που εχουν 200-240 αλογα αν παρεις το τελευταιο γερμανικο Sport auto θα δεις τι εννοω. και ολα αυτα βεβαια απο το σασμαν (5αρι). οι αμερικανοι νομιζουν οτι ολος ο πλανητης εχει ενα μεγαλο Highway
-
OpelGTDimitris τελικα θα το παρεις ή ακυρωσες , γιατι πολυ ξενερωμενο σε βρισκω.
Αν ειναι για την καθυστερηση μεχρι τον Νοεμβριο , εισαι δικαιολογημενος , αλλα αν ειναι για τις επιδοσεις πιστευω εισαι υπερβολικος.Παιρνεις ενα ομορφο και πολυ εντυπωσιακο δυνατο roadster σε καλη τιμη και σκεφτεσαι αν θα σε φτανουν τα αδιαφορα hatchback?Τωρα που το ξανασκεφτομαι αν ισχυει το 2ο ισως οντως δεν επρεπε να παρεις το gt...
Opel / Vauxhall GT