-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
στην Γερμανια δεν εχουνε 100 αρα βενζινη στα περισσοτερα βενζιναδικα ...
εκει 95 αρα και diesel δουλευει στο full...Eπειδή εκεί η 95άρα πλησιάζει όντως τα 95 πραγματικά οκτάνια.
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Επίσης να επισημάνω ένα-δύο αρνητικά που έχει, όσον αφορά την πρακτικότητα. Είναι η απουσία cruise control που η συνεισφορά του είναι πραγματικά ανεκτίμητη σε αυτοκινητόδρομο. Δεύτερον, η παντελής έλλειψη ποτηροθήκης (που θα βάζω τον καφέ μου οέο; ) και τρίτον οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι μάλλον αναγκαίοι (ή που τα κάνουν πλέον έτσι πίσω, ώστε να είναι δύσκολο να υπολογίσεις ή που είμαι ατζαμής )Απορία: Μπορώ αλήθεια εκ των υστέρων να ζητήσω τοποθέτηση cruise control;
Εγώ έβαλα c.c. από την Opel , 80
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Και από εμένα μία ερώτηση.
Έχω το astra 1.6Τ και το ερώτημα είναι αν παίρνει άφοβα 95άρα βενζίνη ή απαιτεί αποκλειστικά 100άρα.Διευκρινίζω ότι: ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι παίρνει κανονικά 95άρα, ένας μηχανικός στο τμήμα σέρβις της όπελ μου είπε κατοστάρα για να μην χτυπήσει κάποια στιγμή πυράκια στο μέλλον και στο site το ελληνικό λέει super anleaded (άντε να βγάλεις άκρη δηλαδή).
Αυτά τα πυράκια τι ήχο κάνουν όταν χτυπούν; Μήπως σαν τον ήχο που κάνουν τα ντίζελ;
Επίσης να πω ότι στο προηγούμενο γέμισμα έβαλα 40 λίτρα απλής αμόλυβδης, ενώ πριν από αυτό 100άρα, και έχω την αίσθηση ότι έχασε μέρος της σπιρτάδας του. Δεν μπορώ να πω όμως με βεβαιότητα, μπορεί να είναι και ψυχολογικό. Δηλαδή να το συνήθισα και να μη νιώθω τόσο το τράβηγμα, όσο στην αρχή.
Όποιος γνωρίζει ας αναφέρει τις γνώσεις-εμπειρίες για να μου φύγει η απορία.
Το βιβλίο λέει πως το αμάξι πάει καλλίτερα με όσο καλλίτερη βενζίνη του βάζεις. Αναφέρει πως ρυθμίζει μόνο του τις βαλβίδες αλλά στην 95άρα ενδέχεται να χτυπήσουν πυράκια.
-
[quote='ginogsm']
Εγώ έβαλα c.c. από την Opel , [b]80 -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Και από εμένα μία ερώτηση.
Έχω το astra 1.6Τ και το ερώτημα είναι αν παίρνει άφοβα 95άρα βενζίνη ή απαιτεί αποκλειστικά 100άρα.Διευκρινίζω ότι: ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι παίρνει κανονικά 95άρα, ένας μηχανικός στο τμήμα σέρβις της όπελ μου είπε κατοστάρα για να μην χτυπήσει κάποια στιγμή πυράκια στο μέλλον και στο site το ελληνικό λέει super anleaded (άντε να βγάλεις άκρη δηλαδή).
Αυτά τα πυράκια τι ήχο κάνουν όταν χτυπούν; Μήπως σαν τον ήχο που κάνουν τα ντίζελ;
Επίσης να πω ότι στο προηγούμενο γέμισμα έβαλα 40 λίτρα απλής αμόλυβδης, ενώ πριν από αυτό 100άρα, και έχω την αίσθηση ότι έχασε μέρος της σπιρτάδας του. Δεν μπορώ να πω όμως με βεβαιότητα, μπορεί να είναι και ψυχολογικό. Δηλαδή να το συνήθισα και να μη νιώθω τόσο το τράβηγμα, όσο στην αρχή.
Όποιος γνωρίζει ας αναφέρει τις γνώσεις-εμπειρίες για να μου φύγει η απορία.
Μπες σε ενα fsi 1600 me 95ατα να δεις τι σημαινει να βαραει πυρακια. Βαλε οτι βενζινη βρεις, απλη σουπερ νοθευμενη και δεν θα εχεις καποιο προβλημα
Οποτε θελήσεις ( μια και μένω Επαρχια ) Pm me , να σε πάω βόλτα με ενα α3 2.0fsi ( 35.000 xlm) & golf 1.6 fsi ( 65.000) me 95ara shell απλή τι άλλο να πω δηλαδή μετα απο τοσα Post για το θεμα ..
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
το να μην το προτεινει ο κατασκευαστης σημαινει ειτε θα εχει μικροτερες επιδοσεις και λογικο,ειτε θα εχουμε προβλημα..αρα πειρακι λογω υψηλου avans..λες μετα το 2006 να εκοψε avans το εργοστασιο και να συνιστα 95 αρα?
O κατασκευαστης VAG ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ BENZINH 98/95 οκτανίων και συνεχιζει αναφεροντας ότι : ' χρησιμοποιώντας 95αρα υπο ορισμένες συνθηκες να εχετε ενδεχομενη μικροτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστική ' όλα τα άλλα ειναι
-
μικροτερες επιδοσεις ξερεις γιατι εχεις σε ενα αυτοκινητο απο βενζινη?
τα μπεκ ψεκαζουν το ιδιο ειτε με 95 ειτε με 100 οκτανια αφου το προγραμμα αναλογα με φορτιο,ανοιγμα πεταλουδας κτλ εχει στανταρ τιμες..
η πεταλουδα αναλογα με το βυθισμα του πενταλ παιρνει επισης στανταρ γωνιες ανοιγματος..αρα η χαρτογραφηση αναλογα με την πιο πλουσια ιδιοτητα σε προσθετα και λοιπα σττοιχεια που εχει μια 100αρα μεταβαλει κατα κυριο λογω το avans και λογω χαμηλοτερων θερμοκρασιων στον θαλαμο καυσης εχεις καλυτερη ελαφρως ιπποδυναμη και ροπη..αναλογα το αυτοκινητο παντα.
ολα τα αλλα που λες ειναι
-
-
Τελικά το νέο corsa 1.4 κινείται αξιοπρεπώς ή σέρνεται με το βαρύ αμάξωμα?????
-
Αξιοπρεπώς,απ'όσο ειδα,κινειται ακομα και το 1.2
-
Σορι ρε παιδες αν εχει ξαναναφερθει αλλα εχω την εξης απορία
Το astra GTC 1.6T δεν εχει ένδειξη για θερμοκρασία νερού?
Αντε για θερμοκρασία - πίεση λαδιού να μην έχει. αλλα στο ταμπλό εγω βλέπω μόνο ένα δείκτη για βενζίνη.
Έχει ή δεν έχει?
-
δεν εχει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν εχει.Κι όμως έχει. Πατάς το settings για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να ακούσεις beep. Μετά πατάς το BC μερικές φορες μέχρι να δεις την θερμοκρασία στην οθόνη. Αναλογικό δείκτη όμως ναι δεν έχει.
-
Τοσο αξιόπιστο θεωρεί το μοτέρ της η opel και δεν βάζει κανενα όργανο στο πίνακα?
Όσο να ναι για να 'σκίσεις' ένα μοτερ 1.6Τ πρέπει να είσαι σίγουρος οτι όλα ειναι στη σωστή θερμοκρασία. After market ομως πιστευώ θα την βρώ την λύση και σχετικά φθηνά. απλα αν είναι να δώσω 22.000Ε θα ήθελα να έχω ένα δείκτη θερμοκρασίας.
Κατι ακόμα. Με απλή αμόλυβδη το αμάξι έχει πρόβλημα? κάπου διάβασα για υποδεέστερη υποδύναμη. αυτο δεν με απασχολεί τόσο όσο το να μην καταστραφεί κανένας καταλύτης ή οτιδήποτε άλλο.
Κανένας κάτοχος που έχει δοκιμάσει 95 οκτάνια στο 1.6Τ ας μας πεί την εμπειρία του.
-
Κανείς κινητήρας της Opel δεν απαιτεί σούπερ αμόλυβδη.
Αυτό γιατί τα αυτοκίνητά της εταιρείας δεν είναι premium, τα αγοράζουν άνθρωποι του μόχθου. -
Με ευθείς στόχους.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Με ευθείς στόχους.ενω τα υπολοιπα πισωκινητα στους απιστευτους ελληνικους δρομους πανε με γραμμες...
ειδικα οι κουλοι που τα οδηγουνε εχουν ολοι απο ενα μπαρμπα φαναρτζη...το 50% των ελληνικων mx 5,BMW και γαλλικων υπερμινι εχουν απο μια πλευρα παντα φρεσκοβαμενη ..τυχαιο αραγε?
οσα rallye εβλεπα παλαιοτερα απο 1.3 εως 1.6 ελειπε το φρυδι στο πισω φτερο...μα σε ολους ενα πραγμα...καταρα ηταν αυτο? -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Με ευθείς στόχους.
ενω τα υπολοιπα πισωκινητα στους απιστευτους ελληνικους δρομους πανε με γραμμες...
**ειδικα οι κουλοι που τα οδηγουνε **εχουν ολοι απο ενα μπαρμπα φαναρτζη...Ενω τα οπελ ε?
Τα οδηγουν μονο χεραδες! -
δεν μιλαω για ολους τους οδηγους αλλα μονο για τους κουλους κατοχους.
αυτους δηλαδη που οδηγουν ενω δεν ξερουν οτι απο 5η δεν βαζουμε 1η...και μετα αναρωτιουνται γιατι σταζει στο γκαραζ λαδι....εκει κατω απο το σασι..κοινως δεν ξερουν τι εστι καρτερ σαζμαν...
-
Πώς κατάφερες να χωρέσεις τόσες κοινότυπες γενικεύσεις σε μία μόνο δημοσίευση?
OPEL FORUM