-
Η λύση είναι μία... βαριά και σοβαρή αστυνόμευση χωρίς εφαρμογές των νόμων στο περίπου και κατ'εκτίμηση. Παντα με την ιδια αυστηρότητα!
Ναι, όσο και να μη μας αρέσει αυτός είναι ο τρόπος και σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου έχει λειτουργήσει. Οδηγούμε σα νευρόσπαστα, βιαζόμαστε παντού και πάντα, υπερεκτιμούμε τις ικανότητες και την κατάστασή μας, μιλάμε στο κινητό συνέχεια και στο τέλος...ήταν μοιραίο.
Τρίχες!
Όσο και να μην το γουστάρουμε ο δρόμος χρησιμοποιείται ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ από μέσους οδηγούς με μέσα αυτοκίνητα. Να περάσουν 45 σχολές; Εντάξει, συμφωνώ αλλά και πάλι οι μέσες ικανότητες θα είναι μέσες ικανότητες ενώ η κούραση και άλλοι απρόβλεπτοι παράγοντες πάντα θα υπάρχουν, δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό. Και στη γερμανία με τα λιγότερα τροχαία, το ίδιο μέσοι είναι και παρόμοια σχολεία περνούν (σιγά τα αυγά...μύθος είναι και αυτό), γιατι δεν έχουν τόσα τροχαία εκεί; Πολύ απλά γιατί αν κάνεις τη λεβεντιά πέφτουν κwλοι εκεί. Πόσοι και πόσοι τουρίστες τσακίζονται κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα (όποιος μένει σε νησί ξέρει πολύ καλά). Γιατί δεν πάνε να τσακιστούν στην πατρίδα τους ή μήπως η Ελλάδα τους κάνει να ξεχνούν τις οδηγικές τους ικανότητες; Τίποτα, παίδες, απλά είναι μπάτε σκύλοι και αν δεν αλλάξει αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Όσο έχουμε γραμμένα εκεί που ξέρουμε τα όρια και τις υποδείξεις του ΚΟΚ και όσο η μοναδική μας μέριμνα (με απόλυτη συνέπεια εδώ) είναι να ξέρουμε που είναι τα 'μπλοκα' όπου το παίζουμε κυρίες ενώ στο ενδιάμεσο του αλλάζουμε τα φώτα μην περιμένετε προκοπή...Μου κάνει φοβερή εντύπωση αλλά στην Εθνική σε κάποια σημεία καθώς και σε σημεία άλλων μεγάλων δρόμων (π.χ ΑΟ) δεν υπάρχει ούτε ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει με το όριο ταχύτητας! Δε σας κάνει εντύπωση αυτό; Σύγχρονοι δρόμοι είναι, δεν μπήκαν τα όρια το '60 και συνήθως υπάρχει και σοβαρή δικαιολογία για τα όρια αυτά. Στην Πάτρας-Κορίνθου, ρε παιδιά, τι θα πάθει δλδ ο κάθε λεβέντης αν κάτσει στα αυγά του και πάει με 90 αντί για 110 αναγκάζοντας τους άλλους να μπαίνουν στην (άθλια) βοηθητική και εαυτόν στο αντίθετο ρεύμα! Σιγά το χρόνο που θα κερδίσει και σιγά τη συγκίνηση που θα αντλήσει από τον κουβά του στην ευθεία (που και ferrari να έχει πραγματικά ΧΕΣΤΗΚΑ, να κάτσει στα αυγά του)! Μετά φταίει ο δρόμος; Ok, όλοι το ξέρουμε ότι είναι χάλια ο δρόμος! Ε λοιπόν, τι θα κάνουμε, θα πλακωθούμε και αν τη γλιτώσουμε δεν τρέχει μια ενώ αν την πατήσουμε θα κατηγορούμε το δρόμο και τον 'μεσο οδηγό'; Εντελώς παράλογο...
Ξέρω, θα μου πειτε ότι ηθικολογείς στο αέρα αλλά όταν ήσουν πιτσιρικάς δεν το πάταγες και δεν έκανες Μ@λ@κίες; Φυσικά και έκανα και φυσικά και δεν είμαι καθόλου περίφανος για αυτές. Και ασφαλώς τις έκανα γιατί είχα τα μυαλά πάνω από το κεφάλι μου και οπωσδήποτε ήξερα ότι δεν υπάρχει κανείς να με ελεγξει (τότε δεν είχε και κάμερες)! Στο παιδί μου πάντως θα είμαι 3 φορές πιο αυστηρός από ότι ήταν οι γονείς μου σε εμένα γιατί ξέρω από πρώτο χέρι ότι στάθηκα τυχερός αρκετές φορές για να μπορώ να γράφω εδώ, σήμερα...
Να φέρω και ένα παράδειγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση;
Πόσα λίγα σοβαρά ατυχήματα έχουμε με στρατιωτικά οχήματα κατα τη διάρκεια κινήσεων, που σε ορισμένες περιοχές δεν είναι καθόλου λίγες. Προφανώς, ο φανταράκος γνωρίζοντας ότι δεν καθαρίζει ο μπαμπάς και η ασφαλιστική αλλά έτσι και την κάνει θα μετράει βδομάδες μέσα είναι πολύ πιο προσεκτικός. Μου είχε κάνει εντύπωση αλλά ήταν πολύ πιο πολλά τα ατυχήματα οδηγών με τα ΙΧ τους παρά με τα πανάθλια, κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα του στρατου...
-
Εχω τρομερη ρεντα σημερα.
ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ.Τουριστας με Yaris - πελατης μας - ηθελε να διασχισει τον Β.Ο.Α.Κ. και να περασει στο αντιθετο ρευμα λιγο πριν το Μπαλι, προς Ρεθυμνο, αλλα δεν προσεξε και μια μηχανη καρφωθηκε πανω του. Μεχρι πριν λιγο εμαθα οτι ο αναβατης ειχε αρκετα σπασμενα κοκκαλα αλλα περιμεναμε την αξονικη για να δουμε αν εχει κατι πιο σοβαρο. Μακαρι να πανε ολα καλα.
-
Σήμερα είχε γίνει μια τετραπλή καραμπόλα επί της προέκτασης της Νέας Εθνικής Οδού στο ρεύμα προς κέντρο στην Πάτρα. Μπροστά βρισκόταν ένα Nissan Navara χωρίς εμφανείς ζημιές και από πίσω του ακολουθούσαν σε μορφή σάντουιτς (περιποιημένου για τα καλά) ένα ταξί και δύο ΙΧ. Μα καλά, τι φρένα έχει αυτό το Navara και δεν πρόλαβε κανείς να σταματήσει; Σήμερα δεν έβρεξε, ήταν μέρα, ήταν ευθεία και είχε και κίνηση
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Σήμερα είχε γίνει μια τετραπλή καραμπόλα επί της προέκτασης της Νέας Εθνικής Οδού στο ρεύμα προς κέντρο στην Πάτρα. Μπροστά βρισκόταν ένα Nissan Navara χωρίς εμφανείς ζημιές και από πίσω του ακολουθούσαν σε μορφή σάντουιτς (περιποιημένου για τα καλά) ένα ταξί και δύο ΙΧ. Μα καλά, τι φρένα έχει αυτό το Navara και δεν πρόλαβε κανείς να σταματήσει; Σήμερα δεν έβρεξε, ήταν μέρα, ήταν ευθεία και είχε και κίνησηMαλλον δεν μπορουσαν να δουν πιο μπροστα απο το ναβαρα και πιαστηκαν αδιαβαστοι οταν φρεναρε.Δεν κρατουσαν και αποσταση ασφαλειας προφανως .....
-
ειναι κριμα σε μια χωρα σαν την ελλαδα οπου η ζωη εχει πολυ μεγαλη σημασια κ η θνησιμοτητα ειναι χαμηλα να σκοτωνομαστε στους δρομους
πριν 5 μερες ενας 22χρονος στη περιοχη μου καρφωθηκε με μηχανακι σε κολωνα οταν γλιστρησε σε νερα κ πατησε φρενο κ πεθανε αμεσως.ο συνεπιβατης επεσε πιο πριν κ εσπασε μονο το χερι του
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aλλος ενας θανατος χθες το βραδυ. Λιγο πριν τη διασταυρωση για Καστελλι στην παλια εθνικη οδο, 1-2 χιλιομετρα πριν τη Χερσονησο, μηχανακι που οδηγουσε 20χρονος εφυγε στη στροφη και καρφωθηκαν σε επερχομενο 52αρι τουριστικο λεωφορειο. Το παιδακι πολτοποιηθηκε κυριολεκτικα.
Το λινκ θα το δειτε αυριο.Βαρύ είναι το κλίμα από προχθές στη Χερσόνησο, που θρηνεί για τον άδικο χαμό του 20χρονου Γιάννη Φραγκιαδάκη του Φανουρίου, ο οποίος στις 9:15 το βράδυ του Σαββάτου βρήκε τραγικό θάνατο, όταν η μηχανή που οδηγούσε 'καρφώθηκε' πάνω σε διερχόμενο τουριστικό λεωφορείο.
Σύμφωνα με το Τμήμα Τροχαίας Ηρακλείου, το δυστύχημα σημειώθηκε έξω από τη Χερσόνησο, περίπου 100 μέτρα πριν από τη διασταύρωση που οδηγεί προς Καστέλι, επί της παλαιάς εθνικής οδού.
Το τουριστικό λεωφορείο κινούνταν στο ρεύμα κυκλοφορίας από Χερσόνησο προς Ηράκλειο. Νωρίτερα ο οδηγός είχε αποβιβάσει τους επιβάτες σε ξενοδοχείο στα Μάλια, και επέστρεφε στο Ηράκλειο. Από την Τροχαία αναφέρεται ότι ο άτυχος Γιάννης Φραγκιαδάκης κινούνταν με τη μηχανή του προς τη Χερσόνησο. Φέρεται να επιχείρησε να προσπεράσει δύο προπορευόμενα οχήματα, όταν βρέθηκε εντελώς στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με τραγική συνέπεια η μηχανή του να προσκρούσει με δύναμη στο διερχόμενο τουριστικό λεωφορείο.
Η πρόσκρουση ήταν τόσο βίαια, που το άτυχο παλικάρι βρήκε ακαριαίο θάνατο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 20χρονος δούλευε στην επιχείρηση του πατέρα του. Διερχόμενοι οδηγοί και περίοικοι που βρέθηκαν στο σημείο δήλωναν σοκαρισμένοι από το σκηνικό που αντίκρισαν καταμεσής του δρόμου.σιγουρα τραγωδια.κριμα στο παληκαρι.
αλλα σορρυ ρε παιδια τι δουλεια ειχε να κανει προσπεραση μπαινοντας στο αντιθετο ρευμα,χωρις να εχει αδειο δρομο μπροστα του.
και αν αντι για λεωφορειο υπηρχε κανα μικρο αμαξακι και σκοτωνοταν και αλλος ο οποιος δεν εφταιγε σε τιποτα;
γιατι αδικοχαμενος;
οταν υπερεκτιμας τις ικανοτητες σου και κανεις μαλακιες τοτε αυτα συμβαινουν.
αμαν πια.ο τυπος που σκοτωθηκε μπορουσε καλλιστα να σκοτωσει και αλλους με την απερισκεψια του.
δηλαδη κανει προσπεραση,και παει στουκαρει πανω σε λεωφορειο το οποιο ηταν στη λωριδα του.
κριμα που εφυγε ετσι,αλλα γυρευοντας πηγαινε. -
Κακά τα ψέματα μέχρι τα 25 μεγάλο ποσοστό αρρένων οδηγών συμπεριφέρεται στο δρόμο σαν να είναι σε παιδική χαρά Ο 20άρης την έχει κατεξοχήν μέσα του την μλκία (εγώ στα 20 μου έπιασα το απόγειο χαροσύνης). Μετά τα 25 λένε (αν έχουν επιζήσει) 'τώρα εντάξει έμαθα, είμαι εμπειρος οδηγός' και δεν κάνουν κόντρες/παντιλίκια/τελικιάσματα κ.τ.λ. αλλά καμιά φορά ξεχνιούνται και το πατάνε εκεί που δεν πρέπει όπως σε αστικούς δρόμους. Έ μόλις κάνουν παιδία τότε ησυχάζουν κάπως...
Προσωπικά αν δεν υπήρχε κοινωνικό προβλημα (νέοι που τους είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο για τη δουλειά τους) θα έβαζα το όριο ηλικίας στα 21 όπως στην χώρα των καγκουρό...
Για το θέμα της κακής ποιότητας εκπαίδευσης τα έχω ξαναπεί, η λύση τραγικά απλή και νομίζω οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας εμπαίζουν χοντρά. Πολύ αυστηρές εξετάσεις, αλλά άμα κόβεσαι να μπορείς να ξαναδώσεις με μηδέν κόστος! Έτσι δεν θα έχει νόημα να λαδώσεις, εκτός αν είσαι 'ταλέντο'...
-
παιδιά μην στεναχωριέστε....την πρώτη θέση δεν την χάνουμε.........
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Η λύση είναι μία... βαριά και σοβαρή αστυνόμευση χωρίς εφαρμογές των νόμων στο περίπου και κατ'εκτίμηση. Παντα με την ιδια αυστηρότητα!
Ναι, όσο και να μη μας αρέσει αυτός είναι ο τρόπος και σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου έχει λειτουργήσει. Οδηγούμε σα νευρόσπαστα, βιαζόμαστε παντού και πάντα, υπερεκτιμούμε τις ικανότητες και την κατάστασή μας, μιλάμε στο κινητό συνέχεια και στο τέλος...ήταν μοιραίο.
Τρίχες!
Όσο και να μην το γουστάρουμε ο δρόμος χρησιμοποιείται ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ από μέσους οδηγούς με μέσα αυτοκίνητα. Να περάσουν 45 σχολές; Εντάξει, συμφωνώ αλλά και πάλι οι μέσες ικανότητες θα είναι μέσες ικανότητες ενώ η κούραση και άλλοι απρόβλεπτοι παράγοντες πάντα θα υπάρχουν, δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό. Και στη γερμανία με τα λιγότερα τροχαία, το ίδιο μέσοι είναι και παρόμοια σχολεία περνούν (σιγά τα αυγά...μύθος είναι και αυτό), γιατι δεν έχουν τόσα τροχαία εκεί; Πολύ απλά γιατί αν κάνεις τη λεβεντιά πέφτουν κwλοι εκεί. Πόσοι και πόσοι τουρίστες τσακίζονται κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα (όποιος μένει σε νησί ξέρει πολύ καλά). Γιατί δεν πάνε να τσακιστούν στην πατρίδα τους ή μήπως η Ελλάδα τους κάνει να ξεχνούν τις οδηγικές τους ικανότητες; Τίποτα, παίδες, απλά είναι μπάτε σκύλοι και αν δεν αλλάξει αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Όσο έχουμε γραμμένα εκεί που ξέρουμε τα όρια και τις υποδείξεις του ΚΟΚ και όσο η μοναδική μας μέριμνα (με απόλυτη συνέπεια εδώ) είναι να ξέρουμε που είναι τα 'μπλοκα' όπου το παίζουμε κυρίες ενώ στο ενδιάμεσο του αλλάζουμε τα φώτα μην περιμένετε προκοπή...Μου κάνει φοβερή εντύπωση αλλά στην Εθνική σε κάποια σημεία καθώς και σε σημεία άλλων μεγάλων δρόμων (π.χ ΑΟ) δεν υπάρχει ούτε ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει με το όριο ταχύτητας! Δε σας κάνει εντύπωση αυτό; Σύγχρονοι δρόμοι είναι, δεν μπήκαν τα όρια το '60 και συνήθως υπάρχει και σοβαρή δικαιολογία για τα όρια αυτά. Στην Πάτρας-Κορίνθου, ρε παιδιά, τι θα πάθει δλδ ο κάθε λεβέντης αν κάτσει στα αυγά του και πάει με 90 αντί για 110 αναγκάζοντας τους άλλους να μπαίνουν στην (άθλια) βοηθητική και εαυτόν στο αντίθετο ρεύμα! Σιγά το χρόνο που θα κερδίσει και σιγά τη συγκίνηση που θα αντλήσει από τον κουβά του στην ευθεία (που και ferrari να έχει πραγματικά ΧΕΣΤΗΚΑ, να κάτσει στα αυγά του)! Μετά φταίει ο δρόμος; Ok, όλοι το ξέρουμε ότι είναι χάλια ο δρόμος! Ε λοιπόν, τι θα κάνουμε, θα πλακωθούμε και αν τη γλιτώσουμε δεν τρέχει μια ενώ αν την πατήσουμε θα κατηγορούμε το δρόμο και τον 'μεσο οδηγό'; Εντελώς παράλογο...
Ξέρω, θα μου πειτε ότι ηθικολογείς στο αέρα αλλά όταν ήσουν πιτσιρικάς δεν το πάταγες και δεν έκανες Μ@λ@κίες; Φυσικά και έκανα και φυσικά και δεν είμαι καθόλου περίφανος για αυτές. Και ασφαλώς τις έκανα γιατί είχα τα μυαλά πάνω από το κεφάλι μου και οπωσδήποτε ήξερα ότι δεν υπάρχει κανείς να με ελεγξει (τότε δεν είχε και κάμερες)! Στο παιδί μου πάντως θα είμαι 3 φορές πιο αυστηρός από ότι ήταν οι γονείς μου σε εμένα γιατί ξέρω από πρώτο χέρι ότι στάθηκα τυχερός αρκετές φορές για να μπορώ να γράφω εδώ, σήμερα...
Να φέρω και ένα παράδειγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση;
Πόσα λίγα σοβαρά ατυχήματα έχουμε με στρατιωτικά οχήματα κατα τη διάρκεια κινήσεων, που σε ορισμένες περιοχές δεν είναι καθόλου λίγες. Προφανώς, ο φανταράκος γνωρίζοντας ότι δεν καθαρίζει ο μπαμπάς και η ασφαλιστική αλλά έτσι και την κάνει θα μετράει βδομάδες μέσα είναι πολύ πιο προσεκτικός. Μου είχε κάνει εντύπωση αλλά ήταν πολύ πιο πολλά τα ατυχήματα οδηγών με τα ΙΧ τους παρά με τα πανάθλια, κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα του στρατου...
φυσικα και δεν θα συμφωνησω για το θεμα των οριων ταχυτητας,διοτι η ταχυτητα απο μονη της δεν μπορει να σε σκοτωσει αν δεν βρεθει ο αλλος που θα κανει την χοντρη μαλακια ωστε να σε στειλει αδιαβαστο.
αρα λοιπον θα πρπει πρωτα να αστυνομευετει η μαλακια που θα ακνει ο αλλος και μετα η ταχυτητα..
ελα ντε ομως που δεν συμφερει κανεναν αυτο..
διοτι ο ελενχος της ταχυτητας ειναι πιο κερδοφορος,πιο ευκολα ελενξιμος.
δηλαδη αν στηθουν 3 μπατσοι σε ενα σημειο για ελενχο ταχυτητας μεσα σε μια ωρα θα γεμισουν 3 μπλοκακια και ας ειναι το πιο ηλιθιο σημειο αυτο,συνηθως καμια ευθεια με 43 λωριδες..
ενω αντιθετα αν ψαχνανε να βρουνε σοβαροτερες παραβασεις πχ αναστροφες,κοκκινα,αποτομη αλλαγη λωριδας,παραβιαση προταιρεοτητας,μεσα σε μια ωρα δεν θα εκοβαν ουτε τις μισες κλησεις..
και αυτο οχι γιατι δνε γινονται απο τις εν λογω παραβασεις αλλα επειδη ειναι πολυ δυσκολοτερο και χρονοβορο να εχεις ενα περπολικο να γυριζει γυρω γυρω ωστε να μπορει να βεβαιωνει τετοιες παραβασεις..
σε σχεση απο το να βαλεις ενα περιπολικο σε μια ευθεια κατω απο εναν παχυ ισκιο να βεβαιωνει για υπορεβολικη ταχτητα...
πιστευω να εγινα κατανοητος τι θελω να πω...
και ο αλλος λογος ειναι οτι το κρατος ΘΕΛΕΙ να γινονται παραβασεις..
για τον απλουστατο λογο οτι ανα πασα στιγμη οποτε χρειαστει λεφτα βγαζει εξω τους τροχαιους και κοβουν κλησεις για ενα μηνα και μετα ξαναχαλαρωνουν τα μετρα για κανα διμηνο και μετα παλι τα ιδια..
εαν η αστυνομευση ηταν ολο τον χρονο αυστηρη καποια στιγμη η μεγαλυτερα μεριδα οδηγων θα σταματουσε να κανει παραβασεις και ετσι θα στερευε και αυτη η πηγη εσοδων για το κρατος... -
Το θέμα δεν είναι τα βαριά πρόστιμα. Πρέπει πρώτα να μάθουμε να οδηγούμε σωστά. Το κατά πόσο οι σχολές οδηγών σε μαθαίνουμε να οδηγείς σωστά, όπως στην Ευρώπη, αμφιβάλλω......Είναι για να σε βοηθούν να πάρεις μόνο το δίπλωμα (ίσως και την νύχτα - εννοώ να πληρώσεις) και ύστερα άντε κόψε το σβέρκο σου όταν θα βγείς στον δρόμο. Θα έπρεπε η σωστή κυκλοφοριακή αγωγή να ξεκινά πρώτα με μαθήματα στο σχολείο. Θα μου πείτε υπάρχει μάθημα στο σχολείο? ΣΚΑΤΑ...... Η κόρη μου είναι 11 ετών και γνωρίζει κάποια πράγματα, φυσικά από μένα. Ενδιαφέρεται το κράτος? ΣΚΑΤΑ....
Πιστεύω ότι τα προστίματα είναι μόνο για εισπρακτικούς λόγους από το κράτος.
Οι εξεταστές του Υπουργείου ξέρουν να οδηγούν σωστά? Πιστεύω ΟΧΙ..... Μπορεί να σε κόψουν, για να ξαναδώσεις εξετάσεις για τα παράβολα....Μία ίσως και δύο φορές..... Άλλο εισπρακτικό μέτρο...... -
κοιταξε πουθενα στην ευρωπη δεν υπαρχει μαθημα οδηγησης στο σχολειο.
πολλα προστιμα εχουν καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα,
αλλα οχι,οπως τα αλκοτεστ.
το θεμα ειναι πως εχει μαθει ο καθενας.
π.χ. ελλαδα κανενα αμαξι δεν θα σταματησει σε διαβαση πεζων μεσα στη πολη για να περασει ο πεζος.
εχει ο πεζος πρασινο,στριβει το αμαξι και δεν περιμενει αλλα τον αρχιζει στα καντηλια.
παραβιαση προτεραιοτητας συνεχεια.
επικινδυνες προσπερασεις με υπερεκτιμηση ικανοτητων συνεχεια.
αν οντως υπηρχε αυστηρη αστυνομευση,
παλι θα λεγαμε για προστιμα με καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα.
πρεπει να πεσει γερη βιτσα στις παραβασεις,σε ολες τις παραβασεις και φυσικα και στα ορια ταχυτητας,γιατι ειναι λαθος η αποψη οτι η ταχυτητα απο μονη της δεν σκοτωνει,σκοτωνει και παρασκοτωνει μαλιστα απλα δεν θελουμε να το παραδεχτουμε,
και ισως μετα απο 10,20 χρονια να αλλαξουμε νοοτροπια πανω στο δρομο -
Λοιπον αυτα τα προγματα δεν μπορει να συμβαινουν πουθενα αλλου εκτος απο την Ελλαδα.
Σημερα το πρωι πηγα απο Ηρακλειο για Σισσες, ενα χωριο στα μεσα της διαδρομης για Ρεθυμνο. Ενα χιλιομετρο μετα την δευτερη διασταρωσητης Αγιας Πελαγιας βλεπω ενα 106 τουμπαρισμενο - και διαλυμενο - στην ακρη του δρομου.
'Παει αυτος, του εφυγε το αμαξι' σκεφτηκαΠηγαινε παρακατω, στην τελευταια αριστερη στροφη πριν τη χωματερη του δημου Ηρακλειου, ενα Yaris ειχε σκαρφαλωσει πανω σε ενα ανάχωμα.
'Αλλος ενας που του εφυγε στην στροφη' ξανασκεφτηκα
Περναω τα συνορα Ηρακλειου Ρεθυμνου και στο σημειο που πριν 2-3 χρονια ειχε πεσει ενα τεραστιο κομματι απο το βουνο στο δρομο, βλεπω: Ενα Yaris διαλυμενο μπροστα, ενα Punto χτυπημενο πισω και ενα μεγαλο φορτηγο επισης χτυπημενο στον πισω αριστερο τροχο ο οποιος ειχε στραβωσει κάθετα με τον άξονα.
Προσεξτε αυτα ηταν τα 'αμάζευτα' απο τις 'Ελπες' - πληθυντικος της Ελπα - αμαξια απο το προηγουμενο βραδυ που εβρεξε. Φανταστειτε ποσα θα προλαβαν να μαζεψουν κατα τη διαρκεια της νυχτας.
Και, σημειωστε οτι τα τρια αυτα περιστατικα ειχαν αποσταση το πρωτο απο το τριτο καμμια 10αρια χιλιομετρα.Σαν να μην εφταναν αυτα διαβαστε παρακατω και αυτο απο το site του Κρητηtv
Γνωστοι μου που περασαν απο εκει ειδαν ανθρωπους με σκισμενα ρουχα, 'ανοιχτες μυτες' κλπ
**'18 Μαίου 2007 - 10:35
Τα φανάρια της... γροθιάςΣΕ τόπο βρισιών και γρονθοκοπημάτων έχουν μεταβάλει ορισμένοι τα φανάρια του Ηρακλείου. Και σίγουρα αυτοί οι κάποιοι με τις γροθιές τους και τις βρισιές τους “υπογράφουν” για το... ήθος τους και την ανατροφή τους.
ΟΠΩΣ για παράδειγμα αυτοί που αρπάχτηκαν χθες στον κόμβο της Νέας Αλικαρνασσού, στα φανάρια. Για ασήμαντη αφορμή παράτησαν τα αυτοκίνητά τους στη μέση του δρόμου και άρχισαν να ανταλλάσσουν γροθιές με απίστευτη μανία.
ΕΙΝΑΙ δυνατόν αυτά να συμβαίνουν στους δρόμους μας, και μάλιστα για λόγους που τις περισσότερες φορές είναι γελοίοι; '** -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
φυσικα και δεν θα συμφωνησω για το θεμα των οριων ταχυτητας,διοτι η ταχυτητα απο μονη της δεν μπορει να σε σκοτωσει αν δεν βρεθει ο αλλος που θα κανει την χοντρη μαλακια ωστε να σε στειλει αδιαβαστο.
αρα λοιπον θα πρπει πρωτα να αστυνομευετει η μαλακια που θα ακνει ο αλλος και μετα η ταχυτητα..
ελα ντε ομως που δεν συμφερει κανεναν αυτο..
διοτι ο ελενχος της ταχυτητας ειναι πιο κερδοφορος,πιο ευκολα ελενξιμος.
δηλαδη αν στηθουν 3 μπατσοι σε ενα σημειο για ελενχο ταχυτητας μεσα σε μια ωρα θα γεμισουν 3 μπλοκακια και ας ειναι το πιο ηλιθιο σημειο αυτο,συνηθως καμια ευθεια με 43 λωριδες..
ενω αντιθετα αν ψαχνανε να βρουνε σοβαροτερες παραβασεις πχ αναστροφες,κοκκινα,αποτομη αλλαγη λωριδας,παραβιαση προταιρεοτητας,μεσα σε μια ωρα δεν θα εκοβαν ουτε τις μισες κλησεις..
και αυτο οχι γιατι δνε γινονται απο τις εν λογω παραβασεις αλλα επειδη ειναι πολυ δυσκολοτερο και χρονοβορο να εχεις ενα περπολικο να γυριζει γυρω γυρω ωστε να μπορει να βεβαιωνει τετοιες παραβασεις..
σε σχεση απο το να βαλεις ενα περιπολικο σε μια ευθεια κατω απο εναν παχυ ισκιο να βεβαιωνει για υπορεβολικη ταχτητα...
πιστευω να εγινα κατανοητος τι θελω να πω...
και ο αλλος λογος ειναι οτι το κρατος ΘΕΛΕΙ να γινονται παραβασεις..
για τον απλουστατο λογο οτι ανα πασα στιγμη οποτε χρειαστει λεφτα βγαζει εξω τους τροχαιους και κοβουν κλησεις για ενα μηνα και μετα ξαναχαλαρωνουν τα μετρα για κανα διμηνο και μετα παλι τα ιδια..
εαν η αστυνομευση ηταν ολο τον χρονο αυστηρη καποια στιγμη η μεγαλυτερα μεριδα οδηγων θα σταματουσε να κανει παραβασεις και ετσι θα στερευε και αυτη η πηγη εσοδων για το κρατος...Ναι... αν και κατευθείαν πήγε ο νούς σας (και του φίλου toyotaman) στα χρηματικά πρόστιμα. Όχι, δε συμφωνώ με τα χρηματικά πρόστιμα γιατί απλούστατα κάνουν διάκριση ανάμεσα σε αυτόν που έχει την άνεση και τα πληρώνει (αρα μπορεί να κάνει ο,τι γουστάρει; ) και σε αυτόν που δεν μπορεί. Αυτό που πιστεύω είναι ότι κάποιες παραβιάσεις πρέπει να αποτελούν ποινικά αδικήματα γιατί είναι ενέργειες με άμεσες και βαρύτατες επιπτώσεις στις ζωές των άλλων. Επίσης δεν είπα ποτέ για τις ευθείες (αν και τα περισσότερα τρακαρίσματα στις ευθείες γίνονται).
Τα περι φορομπηχτικού κράτους καλά και σωστά αλλά δε θα ήθελα να συνεχίσουν να γίνονται τρακαρίσματα για... ιδεολογικούς λόγους.Η ταχύτητα από μόνη της φυσικά και δε θα σε σκοτώσει αλλά δεν είσαι μόνος σου στο δρόμο. Υπάρχουν όλοι αυτοί οι άσχετοι που θέτουν τη ζωή σου σε κίνδυνο και που μπορεί να φταίνε αλλά σε περίπτωση που εσύ πήγαινες πιο αργά θα τη γλίτωνες.
Δεν καταλαβαίνω τη λογική στο 'να πιάσουν τον άλλο που οδηγά σαν ηλίθιος-εγώ΄συνεχίζω να οδηγώ όπως νομίζω και αν τρακαρω φταίει ο άλλος που έκανε τη λεβεντιά'. Νομίζω ότι είναι αντίθετη στο ένστικτο αυτοσυντήρησης του καθενός και πέρα για πέρα παράλογη.
Τα περί σχολείων κλπ κλπ τα ακούμε βερεσέ, παιδιά, να μου λέγατε ότι και στους άλλους τομείς, εκεί που έχουμε και σχολεία, η 'Ελληνική Λογική' θριαμβεύει, να σας πω εντάξει.
Τέλος, όσοι από εσάς έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό είμαι βέβαιος ότι έχετε συναντήσει εξίσου 'αστεία' όρια ταχύτητας με τα ελληνικά. Εκεί γιατί όλος ο κόσμος τα σέβεται; Είμαστε καλύτεροι οδηγοί μήπως εμείς; -
Και οπωσδήποτε δεν είναι η ταχύτητα το μόνο πρόβλημα, έτσι; Μη με παρεξηγήσετε κιόλας!
Γενικά, τα ζωντανά για να καταλάβουν θέλουν βούρδουλα. Με καλούς τρόπους και σχολείο δεν υπάρχει περίπτωση να συμμορφωθούν όσο υπάρχει καθεστώς ατιμωρησίας...
-
αυτο με τη ταχυτητα το εχουμε συζητησει απιστευτα εδω μεσα και εχουμε αρπαχτει πολλες φορες.
προσωπικα δεν ειμαι κατα της ταχυτητας,
ειμαι κατα της υπερβολικης ταχυτητας σε συγκεκριμενα σημεια και συγκεκριμενες συνθηκες.
π.χ. τα 60χαω ειναι υπερβολικα και εγκληματικα μεσα σε γειτονιες και μπροστα απο σχολεια η παιδικες χαρες.
τα 160 σε εθνικη οδο με 3 λωριδες και με καλοσυντηρημενο αμαξι,ειναι μεν καπως πολλα αλλα οχι υπερβολικα.
γιαυτο και ειμαι υπερ του συστηματος που εχει η γερμανια ας πουμε,οπου σε πολλους αυτοκινητοδρομους δεν υπαρχει οριο,
αλλα στα σημεια οπου υπαρχει,ειναι για καποιο λογο και πρεπει να τηρουνται αυστηρα.
τα ορια ταχυτητας συμβαλλουν στην ασφαλεια οταν μπαινουν με συνεση και λογικη.οταν ειναι σωστα,αυτος που τα παραβαινει να τιμωρειται χωρις δευτερη κουβεντα.
και πολυ σημαντικο,η τροχαια η οποια επιβαλλει τα προστιμα,
πρεπει να ειναι παραδειγμα προς μιμηση πανω σε οδικη συμπεριφορα,αλλα η ελληνικη τροχαια υστερει πολλες φορες σε αυτον το τομεα.
σε παραβασεις οπως παραβιαση στοπ και κοκκινου σηματοδοτη και μεθη,θα πρεπει τα προστιμα να ειναι βαρυτατα,με δικαστηρια και πολυμηνη αφαιρεση διπλωματος,διοτι μπορουν καλλιστα να σκοτωσουν αθωους. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
τα 160 σε εθνικη οδο με 3 λωριδες και με καλοσυντηρημενο αμαξι,ειναι μεν καπως πολλα αλλα οχι υπερβολικα.
γιαυτο και ειμαι υπερ του συστηματος που εχει η γερμανια ας πουμε,οπου σε πολλους αυτοκινητοδρομους δεν υπαρχει οριο,
αλλα στα σημεια οπου υπαρχει,ειναι για καποιο λογο και πρεπει να τηρουνται αυστηραΑκριβώς αυτό. Αν και τα 160 είναι άπειρα χιλιόμετρα για ένα αυτοκίνητο που περνάει κτεο από το σπίτι του, έτσι; Ένα λάστιχο να σου σκάσει με 160 την έχει κάτσει!
Στη Γερμανία έχουν πολύ αυστηρότερα ΚΤΕΟ και μπορούν να έχουν την άνεση για τέτοια όρια ταχύτητας. Α, επίσης δεν βγαίνουν με 1100 κυβικών αμαξάκια πόλης στις Autobahn.
Στην Αυστραλία αν το όριο είναι 90 και πηγαίνεις με 91 σε γράφουν (αφού πρώτα σε έχουν προειδοποιήσει ενώ στο δρόμο πάντοτε υπάρχουν σημάδια για να καλιμπράρεις το ταχύμετρό σου). Και 90 χ.α.ω. σε δρόμους που αν τους έβλεπε ο ελληνάρας με την μπέμπα την κουπε (Μ3-16) θα πήγαινε το λιγότερο με 150...
Στο ACT, βέβαια, έχουν 1-2 νεκρούς το χρόνο, αλλά τι ξέρουν αυτοί... -
εεεμ,οχι ακριβως.φυσικα και βγαινουν μικρα αμαξακια στην αουτομπαν.και λεωφορεια,και φυσικα εκτονταδες χιλιαδες φορτηγα.
το ΚΤΕΟ τους ειναι οντως πολυ αυστηρο.
οτιδηποτε αλλαγη κανεις στο αμαξι πρεπει να περασει κτεο.
εγω στο δικο μου clk ειχα απο το εργοστασιο 16αρες,και μετα εβαλα γνησιες ζαντες μερσεντες amg,και επρεπε να τις περασω ΕΞΤΡΑ κτεο.
αλλαζεις εξατμιση,αλλαζεις ζαντες και ελαστικα μεγαλυτερων διαστασεων,χαμηλωνεις το αμαξι,βαζεις προσθηκες στους αξονες,βαζεις σποιλερ και αεροτομες,
θελει ΕΞΤΡΑ κτεο,και πολλα κοβονται,κυριως σε θεμα ζαντων. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
εεεμ,οχι ακριβως.φυσικα και βγαινουν μικρα αμαξακια στην αουτομπαν.Εννοούσα ότι δεν τα πάνε με 160...
Ή μαλλον καλύτερα ότι δεν παίρνουν ένα κουτάκι πόλης να το μετατρέψουν σε σούπερκαρ για να κάνουν ταξίδια. Σίγουρα καγκούρια υπάρχουν (και μάλιστα τα γερμανικά είναι από τα πιο καθαρόαιμα) και εκεί, αλλά ο γερμανός δεν έπιασε αυτοκίνητο 100 ίππων πρώτη χρονιά το 2000, εκεί είναι η μεγάλη διαφορά... -
Μπορεί η Τροχαία να κάνει μια κίνηση για να μας αποδείξει ότι ο Κ.Ο.Κ. και τα πρόστιμα δεν έχουν κυρίως εισπρακτικά κίνητρα... Να δίνει τα έσοδα από τα πρόστιμα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς...
Τολμάνε? -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Μπορεί η Τροχαία να κάνει μια κίνηση για να μας αποδείξει ότι ο Κ.Ο.Κ. και τα πρόστιμα δεν έχουν κυρίως εισπρακτικά κίνητρα... Να δίνει τα έσοδα από τα πρόστιμα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς...
Τολμάνε?ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ.....ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ.....
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ