-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Y.Γ. νολύμπιε να το λάβεις σοβαρά υπ΄όψιν...φαίνεται αξιόλογη επιλογή το turbo
Μέχρι να στρώσει θα περάσει καιρός και δε με βλέπω να περιμένω τόσο. Πάντως δείχνει αρκετά αξιόλογη πρόταση και μπράβο τους.
Οσο για την ποιότητα των πλαστικών, εμένα μου φάνηκε πολύ καλύτερο από του Auris.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Y.Γ. νολύμπιε να το λάβεις σοβαρά υπ΄όψιν...φαίνεται αξιόλογη επιλογή το turbo
Μέχρι να στρώσει θα περάσει καιρός και δε με βλέπω να περιμένω τόσο. Πάντως δείχνει αρκετά αξιόλογη πρόταση και μπράβο τους.
Οσο για την ποιότητα των πλαστικών, εμένα μου φάνηκε πολύ καλύτερο από του Auris.
Στο δρόμο θα δείξουν ποσο καλα δεμένα ειναι και μετά από καιρό. Στην FIAT πάντα υπάρχει ενα ερωτηματικό εδώ??.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Y.Γ. νολύμπιε να το λάβεις σοβαρά υπ΄όψιν...φαίνεται αξιόλογη επιλογή το turbo
Μέχρι να στρώσει θα περάσει καιρός και δε με βλέπω να περιμένω τόσο. Πάντως δείχνει αρκετά αξιόλογη πρόταση και μπράβο τους.
Οσο για την ποιότητα των πλαστικών, εμένα μου φάνηκε πολύ καλύτερο από του Auris.
Θεωρώ οτι το να έχει ένα αμάξι καλύτερα πλαστικά απο το Auris δεν είναι και τόσο δύσκολο. Τώρα ποιά από τα 2 θα αντέξουν πιο πολύ αυτό είναι ένα άλλο θέμα
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Στο δρόμο θα δείξουν ποσο καλα δεμένα ειναι και μετά από καιρό. Στην FIAT πάντα υπάρχει ενα ερωτηματικό εδώ??.
Αν εννοεις καποιους τριγμους... χμμμ... η εμπειρια μου λεει πως το δεσιμο κραταει 4 χρονια, μετα κατι γινετε και για ολα φταιγαν οι αναρτησεις (που τα περνουσαν ολα μεσα). Αυτα σε Punto Mk2. Απο οτι ξερω ομως, Panda και Stilo στεκονται πολυ καλυτερα σε αυτο το κομματι πλεον... οποτε μαλλον και το Bravo (μαλλον ομως... οι Ιταλοι δεν ειναι για να περνεις και ορκο). Αλλου ειδους θεματα αποσυναρμολογησης δεν υπαρχουν
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θεωρώ οτι το να έχει ένα αμάξι καλύτερα πλαστικά απο το Auris δεν είναι και τόσο δύσκολο. Τώρα ποιά από τα 2 θα αντέξουν πιο πολύ αυτό είναι ένα άλλο θέμα
Του Bravo θα αντεξουν δεκαετιες περισσοτερο γιατι δεν ειναι οικολογικα βιοδιασπωμενα σαν του Auris
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Στο δρόμο θα δείξουν ποσο καλα δεμένα ειναι και μετά από καιρό. Στην FIAT πάντα υπάρχει ενα ερωτηματικό εδώ??.
Αν εννοεις καποιους τριγμους... χμμμ... η εμπειρια μου λεει πως το δεσιμο κραταει 4 χρονια, μετα κατι γινετε και για ολα φταιγαν οι αναρτησεις (που τα περνουσαν ολα μεσα). Αυτα σε Punto Mk2. Απο οτι ξερω ομως, Panda και Stilo στεκονται πολυ καλυτερα σε αυτο το κομματι πλεον... οποτε μαλλον και το Bravo (μαλλον ομως... οι Ιταλοι δεν ειναι για να περνεις και ορκο). Αλλου ειδους θεματα αποσυναρμολογησης δεν υπαρχουν
Θυμάμαι οδήγησα πριν καιρο μεταχειρισμένο stilo 5θυρο και ειχα εντυπωσιαστεί απο την ήρεμη καμπίνα που ειχε χωρίς παράξενους θορύβους αλλα και με πολή καλή απόσβεση απο τις εγκάρσιες λακούβες που έκανε η ανάρτηση, πολύ καλό!
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Στο δρόμο θα δείξουν ποσο καλα δεμένα ειναι και μετά από καιρό. Στην FIAT πάντα υπάρχει ενα ερωτηματικό εδώ??.
Αν εννοεις καποιους τριγμους... χμμμ... η εμπειρια μου λεει πως το δεσιμο κραταει 4 χρονια, μετα κατι γινετε και για ολα φταιγαν οι αναρτησεις (που τα περνουσαν ολα μεσα). Αυτα σε Punto Mk2. Απο οτι ξερω ομως, Panda και Stilo στεκονται πολυ καλυτερα σε αυτο το κομματι πλεον... οποτε μαλλον και το Bravo (μαλλον ομως... οι Ιταλοι δεν ειναι για να περνεις και ορκο). Αλλου ειδους θεματα αποσυναρμολογησης δεν υπαρχουν
Θυμάμαι οδήγησα πριν καιρο μεταχειρισμένο stilo 5θυρο και ειχα εντυπωσιαστεί απο την ήρεμη καμπίνα που ειχε χωρίς παράξενους θορύβους αλλα και με πολή καλή απόσβεση απο τις εγκάρσιες λακούβες που έκανε η ανάρτηση, πολύ καλό!
Αλλος ένας ...εγκάθετος που λέει καλά λόγια για ιταλικό αυτοκίνητο! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑ! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑΑ!
Οχι κύριέ μου, δεν σας πιστεύουμε! Να πάρετε Accent για Α-Ξ-Ι-Ο-Π-Ι-Σ-Τ-Η μετακίνηση! Αφού είναι γνωστό πως τα ιταλικά χαλάνε συνέχεια, τρίζουν και γενικότερα δεν παλεύονται με τίποτε...
Ουυυ 666! Ουυυυ! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στο δρόμο θα δείξουν ποσο καλα δεμένα ειναι και μετά από καιρό. Στην FIAT πάντα υπάρχει ενα ερωτηματικό εδώ??.
Αν εννοεις καποιους τριγμους... χμμμ... η εμπειρια μου λεει πως το δεσιμο κραταει 4 χρονια, μετα κατι γινετε και για ολα φταιγαν οι αναρτησεις (που τα περνουσαν ολα μεσα). Αυτα σε Punto Mk2. Απο οτι ξερω ομως, Panda και Stilo στεκονται πολυ καλυτερα σε αυτο το κομματι πλεον... οποτε μαλλον και το Bravo (μαλλον ομως... οι Ιταλοι δεν ειναι για να περνεις και ορκο). Αλλου ειδους θεματα αποσυναρμολογησης δεν υπαρχουν
Θυμάμαι οδήγησα πριν καιρο μεταχειρισμένο stilo 5θυρο και ειχα εντυπωσιαστεί απο την ήρεμη καμπίνα που ειχε χωρίς παράξενους θορύβους αλλα και με πολή καλή απόσβεση απο τις εγκάρσιες λακούβες που έκανε η ανάρτηση, πολύ καλό!
Αλλος ένας ...εγκάθετος που λέει καλά λόγια για ιταλικό αυτοκίνητο! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑ! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑΑ!
Οχι κύριέ μου, δεν σας πιστεύουμε! Να πάρετε Accent για Α-Ξ-Ι-Ο-Π-Ι-Σ-Τ-Η μετακίνηση! Αφού είναι γνωστό πως τα ιταλικά χαλάνε συνέχεια, τρίζουν και γενικότερα δεν παλεύονται με τίποτε...
Ουυυ 666! Ουυυυ! -
corsair.....................
Ηθελες κατι φωτο και λεπτομερεις για το bravo απ ό,τι θυμαμαι ε;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
corsair.....................Ηθελες κατι φωτο και λεπτομερεις για το bravo απ ό,τι θυμαμαι ε;
Ετσι ε?
Κατσε εκει που εισαι... μην κουνιεσε... ερχομαι
-
Παρε φορα μονο......
-
μερικές ημερομηνίες.
TJET 150 από τον Ιούνιο
ΤJET 120 από Σεπτέβριο
(Ελλάδα όλα από Σεπτέβριο)TJET 120 Dualogic (Αυτόματο) από Ιανουάριο Φεβρουάριο 2008
Multijet Dualogic από Μάιο/Ιούνιο 2008 -
Το είδα στην έκθεση και μπορώ να πώ ώς πρώην κάτοχος Stilo ότι μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις ειδικά αν απο ότι με ενημέρωσαν το 150άρι ξεκινάει κοντά στα 18000 και φτάνει 1000-1500 το Full extra.
Αν έχουν κάνει ανάλογη δουλειά και στην κύλιση-θόρυβο (τα - του Stilo) εύκολα θα γεμίσουν οι δρόμοι απο δαύτα. -
Ρε σεις οι της FIAT AUTO HELLAS, το 'χουν χάσει λίγο? Στον έναν (M3lkor) λένε 17 χιλιάρικα to TJET 120, στον άλλο (sprsk) από 18 το TJET 150!!!
Άντε να ιδούμε....
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Ρε σεις οι της FIAT AUTO HELLAS, το 'χουν χάσει λίγο? Στον έναν (M3lkor) λένε 17 χιλιάρικα to TJET 120, στον άλλο (sprsk) από 18 το TJET 150!!!Άντε να ιδούμε....
17 το 120 και 18 το 150 ....
περιμένες το 120 πιο ακριβο από το 150 ? -
Μαλλον βρισκει μικρη την διαφορα... Που ειναι κιολας..
Το 150 θα βγαινει ως 'sporting' μονο? -
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Μαλλον βρισκει μικρη την διαφορα... Που ειναι κιολας..
Το 150 θα βγαινει ως 'sporting' μονο?Αυτό ακριβώς. Δε νομίζω να συμβαδίζουν αυτά τα 2.... Πάντως, για το 150αρι, καλά ειναι 18. Για την ακρίβεια, όπως προείπα, οτιδήποτε κάτω απο το Tsi, για να έχει καλές ελπίδες....
-
όχι το 150 θα βγαίνει και σε emotion/dynamic
-
20.920 εχει το 5θυρο Golf 1.4TSI 140 Sportline
η τιμη του bravo θα κυμαινεται με εξοπλισμο Sport γυρω στα 20.000 με 21.000 ευρω.(me Sport mode)Bravo 0-100 8'5(8'2 in Sport mode) 1275 kg
Golf 1.4TSI σε 8,8 -
Με μιά λεπτομέρια, τα Emotion/Dynamic δεν έχουν το sport button με overboost που υπάρχει μόνο στο sport.
Δηλαδή Εmotion 0-100 σε 8.5'
Sport 0-100 σε 8.2' λογω overboostΣτο G.P με το ίδιο μοτέρ τα νούμερα θα είναι χαμηλότερα
Fiat Bravο 2007