-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
!!!!!
το κλείνουμε αύριο βρεεε!
δώστε καμμία πληροφορία
ο συναγερμός αξίζει?πες απο που θα το κλεισεις.
κοιταξες και αλλες αντιπροσωπειες για προσφορές;
Αν η τιμή είναι ποοολύ χαμηλη, ζήτα κωδικό ORGa για να δεις ημερομηνία παρασκευής. Καπου ακούσαμε για C4 απο το 2004-2005 που τα πουλάνε για καινούργια...Συναγερμό βάλε γνήσιο σιτροεν και οχι ΜΕΤΑ. εχουν ακουστεί προβλήματα με τον ΜΕΤΑ στο κλάμπ.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-
τα άλλα γιατί όχι?
Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-
τα άλλα γιατί όχι?
γιατί μάθαμε στα πολλά άλογα...
παιδιά έλεος...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-
τα άλλα γιατί όχι?
Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....
εντάξει, τότε εξηγείται.
αλλά και το παιδί βοήθεια ζητάει :P:P
είναι αυτό που λέγαμε πιο πριν...κάτω απο 90 άλογα το θεωρούμε αργό...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
πες απο που θα το κλεισεις.
μάλλον Χανιαδάκη
κοιταξες και αλλες αντιπροσωπειες για προσφορές;
όχι
Αν η τιμή είναι ποοολύ χαμηλη, ζήτα κωδικό ORGa για να δεις ημερομηνία παρασκευής. Καπου ακούσαμε για C4 απο το 2004-2005 που τα πουλάνε για καινούργια...
νορμαλ φαίνεται η τιμή, πμ για ινφο αν θες
Συναγερμό βάλε γνήσιο σιτροεν και οχι ΜΕΤΑ. εχουν ακουστεί προβλήματα με τον ΜΕΤΑ στο κλάμπ.
ένα λινκ για το κλαμπ..
εεεευχαριστώωωωω
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-
τα άλλα γιατί όχι?
Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....
εντάξει, τότε εξηγείται.
αλλά και το παιδί βοήθεια ζητάει :P:P
είναι αυτό που λέγαμε πιο πριν...κάτω απο 90 άλογα το θεωρούμε αργό...
κοίτα 61 άλογα σε σκάφος 980 κιλών άδειο ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ .-
(με ένα άτομο 80 κιλών 1060/61= 17,7 κιλά αν ίππο --οτιδήποτε πάνω από 11-12 είναι μη αποδεκτό)
το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.
αλλά το να έχεις 110-120 αντί 150-160 ε δεν τρέχει κ τίποτα...θα επιβιώσεις.
dog δεκτό...
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.
τα 55 άλογα δεν ξέρω που τα βρήκες...
-
Ο χρήστης 4troxoi έγραψε:
Με τον κινητήρα των 1.100 κ.εκ., το C3 στοιχειοθετεί ένα πρώτης τάξης
αυτοκίνητο πόλης. Εάν ο οδηγός εκμεταλλευτεί σωστά τον κινητήρα, που παρουσιάζει το
καλύτερό του πρόσωπο στις μεσαίες στροφές, τότε μπορεί να κινηθεί αρκετά ευχάριστα και
χωρίς κανένα πρόβλημα μέσα στην κίνηση της πόλης. Ενδεικτικό είναι μάλιστα το γεγονός ότι
το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας πέτυχε σημαντικά καλύτερους χρόνους σε σχέση με
αυτούς που ανακοινώνει ο κατασκευαστής (15,5 δλ. έναντι 17,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα
και 36,9 δλ. έναντι 38,3 δλ. για τα 0-1.000 μ.). H κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια, με τη μέση τιμή να
βρίσκεται στα 8,5 λίτρα/100 χλμ. για το 1,1CITROEN C3
ΥΠΕΡ- Άνεση
- Αποσκευές
- Αίσθηση τιμονιού
- Φρένα
ΚΑΤΑ
- Θόρυβοι από την ανάρτηση
- Χώροι πίσω επιβατών
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.
τα 55 άλογα δεν ξέρω που τα βρήκες...
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
καλά σίγουρα σου ψόφησαν τα μισά...αλλά δεν είναι εκεί το θέμα...
-
35 είναι
-
elteo και megane98 σας ευχαριστώ πολύ!
Το αρθράκι των 4Τ περιγράφει ακριβώς ότι είχα στο νου μου...
Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες ξεκινώ το ψάξιμο:Wannabe: Με το καλό!
-
Σκαθαρος....
809 κιλά άδειος + 2.75 κιλά λάδι +35 λίτρα βενζίνη + κάτι νερά (για τους καθαριστήρες και στο απαραίτητο ψυγειάκι ταξιδίου με πάγο), πες 845 + 90 κιλά ( θα πέσει φωτιά να μας κάψει) ο οδηγός ...935 /34 (ατίθασα καθαρόαιμα) =
....
= λεμε.... 27.5kg/psΆμα βάλεις και τη μισή μηχανή που κουβαλάς κάθε στιγμή απαραιτήτως για ανταλλακτικά και κάποια πραγματικά μεγέθη σχετικά με τη μάζα (του οδηγού, λέμε τώρα) τα πατάει άνετα τα 30!
Πάντως στις προσπεράσεις δεν είχα ποτέ πρόβλημα, κάνω στην άκρη και με περνάνε έυκολα!Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!
-
Μακριά απο το C3 με 1.1. .....
Είναι απελπιστικά αργό........ θανατηφόρο.......κάνει μόνο για μετακινήσεις εντός πόλης... ούτε καν για τον περιφερειακό....Εδώ το 1.400 και είναι οριακό για ταξίδι.....
Πέρασαν οι εποχές που τα SAXO είχαν 850 κιλά βάρος και τους πετούσες 1.100 κυβικά με 55 άλογα και ήταν ΟΚ.
Το C3 με 4 αερόσακκους και όλες τις λοιπές μ@λ@κιες που βάζουν σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι 1030 κιλά άδειο..... μιλάμε για 1030 κιλα + 100 ο οδηγός + 50 η γυναίκα του + 50 το παιδάκι = 1230 kg
1230kg/ 55 μουλάρια = 22,36 kg/ μουλάρι και μάλιστα με ηλεκτρόγκαζο = ο χάρος σε ζυγώνει.
Μιλάω εκ πείρας.... έχω για 2ο τουτου ένα 1.400 C3.
-
αν κάποιος πηγαίνει με 100 ...μια χαρά δεν είναι το 1.1?
Ωραία είναι αργό! Δεν είναι όπως ένα 2λιτρο ! Δεν είναι αυτοκίνητο για ταξίδια αλλά ας μην είμαστε ΤΟΣΟ υπερβολικοί!
Αν ξέρεις τι οδηγάς δεν σκοτώνεσαι.
αν οδηγάς 1.1 και νομίζεις ότι θα περάσεις 10 αυτοκίνητα σε 5 δευτερόλεπτα δεν σου φταίει το 1.1
-
xsara16v
61 άλογα είναι αφενός ...αφετέρου ο d-jet το θέλει για αυτόν όχι για οικογενειακό.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!
μα είναι πάνω από 15....
ας το ξαναγράψω:980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!
μα είναι πάνω από 15....
980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp
Ευχαριστώ (για το 90 ειδικότερα...οικογένεια δεν έχω αλλά είμαι σαν μια μικρή οικογένεια από μόνος μου )....
Αν οι τιμές για το 1.4 δεν είναι δραματικά πιο μεγάλες θα το κοιτάξω και αυτό....(αυτό δεν έπαιζε και αυτόματο; Χμμμμμ ) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!
μα είναι πάνω από 15....
980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp
Ευχαριστώ (για το 90 ειδικότερα...οικογένεια δεν έχω αλλά είμαι σαν μια μικρή οικογένεια από μόνος μου )....
Αν οι τιμές για το 1.4 δεν είναι δραματικά πιο μεγάλες θα το κοιτάξω και αυτό....(αυτό δεν έπαιζε και αυτόματο; Χμμμμμ )μακρυά από το αυτόματο (sensodrive)
το 75άρι 1400 έχει 1005+90=1095/75= 14,6kg/hp
το 90αρι VTR έχει 1095/90=12,2kg/hpyour choice.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μακρυά από το αυτόματο (sensodrive)Βγάζει προβλήματα; 'σειριακό' με αυτόματο συμπλέκτη είναι ή παραδοσιακό αυτόματο με manual δυνατότα;
CITROËN FORUM