Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 411
    • 412
    • 413
    • 414
    • 415
    • 1084
    • 1085
    • 413 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    224681
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Ο χρήστης wannabe έγραψε:
      !!!!!
      το κλείνουμε αύριο βρεεε!
      δώστε καμμία πληροφορία
      ο συναγερμός αξίζει?

      πες απο που θα το κλεισεις.
      κοιταξες και αλλες αντιπροσωπειες για προσφορές;
      Αν η τιμή είναι ποοολύ χαμηλη, ζήτα κωδικό ORGa για να δεις ημερομηνία παρασκευής. Καπου ακούσαμε για C4 απο το 2004-2005 που τα πουλάνε για καινούργια...

      Συναγερμό βάλε γνήσιο σιτροεν και οχι ΜΕΤΑ. εχουν ακουστεί προβλήματα με τον ΜΕΤΑ στο κλάμπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

        Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-

        τα άλλα γιατί όχι?

        Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης SirGus έγραψε:

          Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-

          τα άλλα γιατί όχι?

          γιατί μάθαμε στα πολλά άλογα...

          παιδιά έλεος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

            Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-

            τα άλλα γιατί όχι?

            Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....

            εντάξει, τότε εξηγείται.

            αλλά και το παιδί βοήθεια ζητάει :P:P

            είναι αυτό που λέγαμε πιο πριν...κάτω απο 90 άλογα το θεωρούμε αργό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              Ο χρήστης citastak έγραψε:

              πες απο που θα το κλεισεις.

              μάλλον Χανιαδάκη

              κοιταξες και αλλες αντιπροσωπειες για προσφορές;

              όχι

              Αν η τιμή είναι ποοολύ χαμηλη, ζήτα κωδικό ORGa για να δεις ημερομηνία παρασκευής. Καπου ακούσαμε για C4 απο το 2004-2005 που τα πουλάνε για καινούργια...

              νορμαλ φαίνεται η τιμή, πμ για ινφο αν θες

              Συναγερμό βάλε γνήσιο σιτροεν και οχι ΜΕΤΑ. εχουν ακουστεί προβλήματα με τον ΜΕΤΑ στο κλάμπ.

              ένα λινκ για το κλαμπ..

              εεεευχαριστώωωωω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-

                τα άλλα γιατί όχι?

                Γιατι αν δεν παιναίψουμε το αυτοκίνητό μας.....

                εντάξει, τότε εξηγείται.

                αλλά και το παιδί βοήθεια ζητάει :P:P

                είναι αυτό που λέγαμε πιο πριν...κάτω απο 90 άλογα το θεωρούμε αργό...

                κοίτα 61 άλογα σε σκάφος 980 κιλών άδειο ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ .-

                (με ένα άτομο 80 κιλών 1060/61= 17,7 κιλά αν ίππο --οτιδήποτε πάνω από 11-12 είναι μη αποδεκτό)

                το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.

                αλλά το να έχεις 110-120 αντί 150-160 ε δεν τρέχει κ τίποτα...θα επιβιώσεις.

                dog δεκτό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  wannabe

                  http://www.greekcitroenclub.gr/forum

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.

                    τα 55 άλογα δεν ξέρω που τα βρήκες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης 4troxoi έγραψε:
                      Με τον κινητήρα των 1.100 κ.εκ., το C3 στοιχειοθετεί ένα πρώτης τάξης
                      αυτοκίνητο πόλης. Εάν ο οδηγός εκμεταλλευτεί σωστά τον κινητήρα, που παρουσιάζει το
                      καλύτερό του πρόσωπο στις μεσαίες στροφές, τότε μπορεί να κινηθεί αρκετά ευχάριστα και
                      χωρίς κανένα πρόβλημα μέσα στην κίνηση της πόλης. Ενδεικτικό είναι μάλιστα το γεγονός ότι
                      το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας πέτυχε σημαντικά καλύτερους χρόνους σε σχέση με
                      αυτούς που ανακοινώνει ο κατασκευαστής (15,5 δλ. έναντι 17,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα
                      και 36,9 δλ. έναντι 38,3 δλ. για τα 0-1.000 μ.). H κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια, με τη μέση τιμή να
                      βρίσκεται στα 8,5 λίτρα/100 χλμ. για το 1,1

                      CITROEN C3
                      ΥΠΕΡ

                      • Άνεση
                      • Αποσκευές
                      • Αίσθηση τιμονιού
                      • Φρένα

                      ΚΑΤΑ

                      • Θόρυβοι από την ανάρτηση
                      • Χώροι πίσω επιβατών
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                        το δικό σου Αmi με ένα άτομο 80 κιλών έχει 895/55= 16,2 κιλά ανα ίππο. ...για να καταλάβεις ενδεικτικά για πόσο αργό μιλάμε.

                        τα 55 άλογα δεν ξέρω που τα βρήκες...

                        http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications

                        καλά σίγουρα σου ψόφησαν τα μισά...αλλά δεν είναι εκεί το θέμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sirgus last edited by

                          35 είναι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            elteo και megane98 σας ευχαριστώ πολύ!
                            Το αρθράκι των 4Τ περιγράφει ακριβώς ότι είχα στο νου μου...
                            Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες ξεκινώ το ψάξιμο:

                            Wannabe: Με το καλό!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Σκαθαρος....
                              809 κιλά άδειος + 2.75 κιλά λάδι +35 λίτρα βενζίνη + κάτι νερά (για τους καθαριστήρες και στο απαραίτητο ψυγειάκι ταξιδίου με πάγο), πες 845 + 90 κιλά ( θα πέσει φωτιά να μας κάψει) ο οδηγός ...935 /34 (ατίθασα καθαρόαιμα) =
                              ....
                              = λεμε.... 27.5kg/ps

                              Άμα βάλεις και τη μισή μηχανή που κουβαλάς κάθε στιγμή απαραιτήτως για ανταλλακτικά και κάποια πραγματικά μεγέθη σχετικά με τη μάζα (του οδηγού, λέμε τώρα) τα πατάει άνετα τα 30!
                              Πάντως στις προσπεράσεις δεν είχα ποτέ πρόβλημα, κάνω στην άκρη και με περνάνε έυκολα!

                              Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xsara16v last edited by

                                Μακριά απο το C3 με 1.1. .....
                                Είναι απελπιστικά αργό........ θανατηφόρο.......κάνει μόνο για μετακινήσεις εντός πόλης... ούτε καν για τον περιφερειακό....

                                Εδώ το 1.400 και είναι οριακό για ταξίδι.....

                                Πέρασαν οι εποχές που τα SAXO είχαν 850 κιλά βάρος και τους πετούσες 1.100 κυβικά με 55 άλογα και ήταν ΟΚ.

                                Το C3 με 4 αερόσακκους και όλες τις λοιπές μ@λ@κιες που βάζουν σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι 1030 κιλά άδειο..... μιλάμε για 1030 κιλα + 100 ο οδηγός + 50 η γυναίκα του + 50 το παιδάκι = 1230 kg

                                1230kg/ 55 μουλάρια = 22,36 kg/ μουλάρι και μάλιστα με ηλεκτρόγκαζο = ο χάρος σε ζυγώνει.

                                Μιλάω εκ πείρας.... έχω για 2ο τουτου ένα 1.400 C3.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  αν κάποιος πηγαίνει με 100 ...μια χαρά δεν είναι το 1.1?

                                  Ωραία είναι αργό! Δεν είναι όπως ένα 2λιτρο ! Δεν είναι αυτοκίνητο για ταξίδια αλλά ας μην είμαστε ΤΟΣΟ υπερβολικοί!

                                  Αν ξέρεις τι οδηγάς δεν σκοτώνεσαι.

                                  αν οδηγάς 1.1 και νομίζεις ότι θα περάσεις 10 αυτοκίνητα σε 5 δευτερόλεπτα δεν σου φταίει το 1.1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    xsara16v

                                    61 άλογα είναι αφενός ...αφετέρου ο d-jet το θέλει για αυτόν όχι για οικογενειακό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                      Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!

                                      μα είναι πάνω από 15....
                                      ας το ξαναγράψω:

                                      980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!

                                        μα είναι πάνω από 15....

                                        980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp

                                        Ευχαριστώ (για το 90 ειδικότερα...οικογένεια δεν έχω αλλά είμαι σαν μια μικρή οικογένεια από μόνος μου )....
                                        Αν οι τιμές για το 1.4 δεν είναι δραματικά πιο μεγάλες θα το κοιτάξω και αυτό....(αυτό δεν έπαιζε και αυτόματο; Χμμμμμ )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                          Πέρα από την πλάκα, πάνω από τα 15 νομίζω ότι ζορίζουν τα πραγματα αλλά και με 11-12 προσωπικά καλύπτομαι για μικρό αμαξάκι!

                                          μα είναι πάνω από 15....

                                          980 δίνει η Citroen + 90 δικά σου=1070/61= 17,5kg/hp

                                          Ευχαριστώ (για το 90 ειδικότερα...οικογένεια δεν έχω αλλά είμαι σαν μια μικρή οικογένεια από μόνος μου )....
                                          Αν οι τιμές για το 1.4 δεν είναι δραματικά πιο μεγάλες θα το κοιτάξω και αυτό....(αυτό δεν έπαιζε και αυτόματο; Χμμμμμ )

                                          μακρυά από το αυτόματο (sensodrive)

                                          το 75άρι 1400 έχει 1005+90=1095/75= 14,6kg/hp
                                          το 90αρι VTR έχει 1095/90=12,2kg/hp

                                          your choice.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            μακρυά από το αυτόματο (sensodrive)

                                            Βγάζει προβλήματα; 'σειριακό' με αυτόματο συμπλέκτη είναι ή παραδοσιακό αυτόματο με manual δυνατότα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 413 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr